Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!! Placed my order in November, Still waiting for a refund and chase 1 to 2 times a week. Only £6 of my £126 order was sent out. They only sporadically reply to emails,... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really pleased with service provided, made up order online and collected without any waiting times, staff were polite, well mannered and really helpful when asked about other product. I will definitel... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Always a great experience with TCO. Stan🤩 always polite and friendly. He helped me to find Timco Screws and OX screwdrivers what I want. Timco screws are perfect 👌. Premium hand tools prices are so... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

ONLY 1 Star I added 5 star so it would come to the top. I have caught TCO doing false advertising. They advertised a 3 year warranty for mafell but the product didn’t have a warranty even tho under... Se mer

Företagsinformation

  1. Leverantör av skruvar
  2. också i
  3. Butik med säkerhets- och arbetskläder
  4. Byggnadsmaterial
  5. Järnhandel
  6. Leverantör av fästanordningar
  7. Verktygsbutik

Skrivet av företaget

We really appreciate your feedback and we're here to help you with any problems you might have. Just drop us an email at help@tco.co.uk with your order reference number and phone number, and we'll take care of any issues right away. TCO started in early 2014 and is run by a young but experienced team. We're excited to be a small independent company, and our goal is simple: to save you time and money. We do this by making sure we have the right products in stock and using top-notch warehousing and IT systems.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

88 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(88)

0 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Exceptional quality product

Exceptional quality product, total value for money. Delivered well before estimated delivery date. Would definitely trust TCO to friends and family alike

13 maj 2023
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great product

Great product, great delivery and great price

1 juni 2023
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great product

Great product, delivered into very quick time.

2 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brilliant service we live in Devon on…

Brilliant service we live in Devon on time delivery products well made and better priced than local big stores we even had free delivery 👍👍👍👍

12 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

still waiting for my order

Ordered some anchor resin bolts from TCO. Paid for quicker delivery. Received confirmation of my order and money was taken from my account. The expected delivery date came and passed with no sign of the order and no communication from TCO about what was happening. In the end, I reached out to them.
They gave me a refund but no explanation of why it happened and no real apology from the staff member.
Website says they use state of the art IT systems to fulfil orders.
In the end I went to Toolstation which is what I will do in the future.

Edit after reply:
I paid via PayPal so your system didn't ask for my address or my phone number. I pay regularly by PayPal on multiple websites and I've always received my goods. I've also checked my phone number on PayPal and its there and correct.
Regarding your reply, you made no attempt to contact me especially not by phone and certainly not 3 times.
You've also just made an attempt to request more information about the order via Trust pilot which confirms your reply isn't accurate as you're not even sure who the order even belonged to.
Also, the order was cancelled at my request after I received no contact, not yours, which again confirms that your information is inaccurate.

1 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Please accept my sincerest apologies. Your order was held up. We could not able to ship your order due to a missing door number in your address provided by you.

We called you on phone three times, we received no answer and left with voicemails. Also, I have sent a text message and an email to you.

No response from you for 3 days, we had to cancel and refund your order. Sorry.

Take care,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

car parts

good delivery time and correct product.

All good.

3 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Delivery was very prompt

Delivery was very prompt, good communication from TCO regarding the order.
Delivery driver was also very helpful, and the product was exactly as described, can’t really ask for more than that!.

29 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quick delivery

Quick delivery
And they were just the job....thanks...

9 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I always buy my StrongTie products from…

I always buy my StrongTie products from TCO; there is no other supplier with a better range nor so competitive on price. Delivery is always prompt too.

15 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Very competitive pricing to be had but a frustrating customer services model

Based on the number of strongly negative reviews here at Trustpilot, and on the fact that this is a "sales / customer support via email"-only company, I was very hesitant to use them. The only reason I chose to engage in the end was that they were one of very few UK resellers listing a specific product by Mafel and at a very competitive price.

The short version is: I received the product I wanted within the time scale indicated by their customer services representative, and I saved myself over £50 purchasing through them (about 15%). Original product, delivered direct from the manufacturer on-time and in good condition (extra credit for the latter, seeing as this was a very oversized package).

Where I see scope for improvement (and I think likely the basis of some of the complaints seen in a lot of the negative reviews) is that:

1). TCO's website stock levels can't be taken at face value. The item I required was shown as being "in stock" (and lots of them) but only after speaking with a customer services representative did it become clear that this wasn't actually true - the item would be drop shipped direct from the manufacturer.

2). Having only email as a contact point for sales / customer service is a pain and not what I, nor I doubt the vast majority of customers, expect from "independent" resellers. Part of the value-add prop. for smaller businesses is surely the personal touch and someone to speak with? If I wanted email and/or webforms, I could use Amazon (not for this product, however, granted).

3). CS took nearly a full business day to reply to my initial email and almost 2 working days in total to determine whether or not the product shown as being in stock actually was. To be fair, the final "yes, with the supplier" was accurate, as was their delivery estimate.

Summary: Bargains and good service to be had but I advise checking with them directly about availability and delivery times, rather than taking the website data at face value.

1 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your constructive feedback. I'm thrilled that you are happy with your Mafell product.

CS is demanding, and we answer many customers as fast as possible.

We are one of the few Mafell authorised resellers in the UK offering a huge range of Mafell products, Mafell spare parts, Mafell accessories, etc, plus a 3-year warranty.

For your particular product, we had to double-check with Mafell supplier first. Thank you so much for waiting for our answers before buying from us.

We are constantly making improvements to CS and stock management.

Please email me your phone number if you need to ask me on Mafell products or delivery time enquries. I'm happy to answer your questions.

Cheers,
CS

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

NO CUSTOMER SERVICE

NO CUSTOMER SERVICE. ANSWERING MACHINE ALL THE TIME.
AUTOMATIC EMAIL REPLY.
NOT RECOMMEND

22 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Please accept my sincerest apologies. We received 4 your voicemails after 6pm Friday. I understand your highest work ethic and superb high standard demands.

Please note that our customer services team work from Mon-Fri 9am to 5pm during UK time.

One of our customer services team called you back on phone on Monday after 9am but we got no anwsers. We have texted and emailed you but no response too.

Take care, and live a bit.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

When I first put my order in and waited…

When I first put my order in and waited over 2 week so had a look on here and seen mostly negative reviews and this worried me. I quickly emailed the company for an update and didn't have to wait long for a response and was updated that my order was indeed on its way and received the next day. I'm happy with my products ordered and packaging was well packed. Thank you tco for my order and will happy use your company again

14 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Plased an order for next day delivery before 10.30

Plased an order for next day delivery before 10.30 am, paid over £16 for this. Had to pay carpenter £50 to sit around as no delivery. Finaly DX tried to deliver at 2pm which i refused. Very unhappy. Your order ID is #351656

12 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Hi Roger,

Please accept my sincerest apologies.

We dispatched on the same day you placed an order for next-day delivery before 10.30 am. Next day, it was delivered, which you refused and cancelled an entire order. If 10:30 am delivery was late, we could refund £16 shipping cost for two oversized parcels and overweight 64 kgs.

On behalf of DX, I am very sorry that the DX driver was 3 hours and a half late. Sorry, DX delivery driver arrived as fast as he/she could and I understand you do not tolerance late delivery, even 1 hour late.

I contacted DX customer services and said that DX Driver was upset because you refused in a restlessly eager manner. After all, they were 3 hours late. I do not know why did you book a carpenter and a delivery man to come at the same time, 10:30 am?

Usually, people get items delivered, and then they book the fitter or joiner at a later date (2-3 days).

Sorry again for not making a promise to deliver before 10:30 am, your parcels were oversized, and premium decking items like handrails 2.4m plus your address location were far-fetched from DX delivery depot.

Have a good day, Roger.


Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Happy customer!

Really happy with my purchase of a Hyundai silent 50L compressor. Great communication, best price, fast delivery. Excellent!

28 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

TRICKSTERS BUYER BEWARE

TRICKSTERS BUYER BEWARE. 1st they offer free delivery on orders over £50 and then you discover that the delivery date is over 7 days away from the order and then you need to pay premium to get your order. So then you read the postage options and choose one to deliver in two days for £8.77 and more than 3 days later the order is listed as still needing fulfilment and will arrive after the pre agreed and paid for time. AVOID

26 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Hi SIr/Madam,

Please accept my sincerest apologies. I understand your frustration.

Your order had 3 large parcels, over 60cm in length, and total weight package was 56kgs.

Regarding the delivery time,
DPD driver tried to deliver on the 2nd and 3rd day, but none was at unavailable, the driver tried again on 4th day, and it was delivered after two time.

Regarding the delivery cost,
- No rush shipping on orders over £50 | Free up to 5 working days.
- Two-Days Delivery upto 30kgs is £5.77 + an additional £3 another 30kgs.


Thank you for 1-star review.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good as any other tool supplier.

I was looking for the mafell 18v plunge saw to which trade counter online had the full set at a good competitive price. Ordered and received everything perfectly in two days. Great service and will use again.

19 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Placed an order for 10 fence panels on…

Placed an order for 10 fence panels on 31st March. Dispatched 1st April with DX. Tracking says delivery stuck at Glasgow since 2nd Apr. Contacted TCO via online form as no contact numbers on their site. No response. Think this may be a dodgy company and I've been scammed. Gonna contact my bank to start chargeback process. Avoid!!

8 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Hi Deb,
Please accept my sincerest apologies. Your order was oversized and was being delivered by DX Freight.

I investigated, and your order was held in Glasgow on 2nd April because your address had no door number. DX Driver was not able to find your address. So, the DX customer services team tried calling you on the 2nd & 3rd of April, but there was no answer. DX driver returned your parcel to us on 5th April, and we refunded them on 6th April.

Have you seen any contact numbers on the Amazon website? Amazon has an email-based customer service. Is Amazon dodgy as well?

Our customer service team could have called you if you requested a callback service on the TCO's help & support page, email, or DM.

Thanks very much. Please check our company and VAT registered numbers (TCO's website footer) at the UK gov if we do not scam you.

Take care, and please note: add the correct phone number next time; it helps the Freight drivers to ask your address location.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend

Excellent product ! competitively priced!
Speedy delivery Thank you.

5 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Thank you for your review, If there is anything else we can do to help you, please let us know.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order cancelled without explanation…

Order cancelled without explanation after 4 days. Don't waste your time.

17 september 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för TCO

Svar från TCO

Please accept my sincerest apologies for the order cancellation.

Courier services was not normal during covid times due to drivers' shortage.

Due to the freight drivers being unavailable, one of the customer services called you on the phone to ask if you are okay with waiting a litte longer, there was no answers from you for 3 days. We assumed you wanted to cancel the order.

Please check your spam folder if you have not received our cancellation refunds emails,

Sorry about it.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer