Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I called needing help for pairing my CPAP machine with my phone. The first person answered relatively quickly, and put in a support ticket. When I didn’t hear back by late afternoon, I called again. I... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

FRAUD. Will not refund me and sell counterfeit equipment. Medical supplies are too important. They risk my life with fraud equipment. employee reached out for refund on Google 1 star and then never r... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I worked with Jake on a mask for my mini CPAP travel machine. He was so helpful and patient with me. I made a mistake on my order, and I got back on the chat and Jake was able to correct it for me wit... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Anna Weaver was very helpful with my need to update my CPAP machine pressure. She was courteous, prompt, and followed up with “how-to” written instructions and video via email. Much appreciated.

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Leverantör av medicinsk utrustning

Skrivet av företaget

The CPAP Shop offers top-quality CPAP Machines, CPAP Masks, and other CPAP accessories at great prices for those with sleep apnea.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

80 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 90 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(80)

57 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Micro510 is loud

Micro510 is loud. No refund for used product. How would you know how loud it is without using it. Salesperson said that it is”a little louder “ than the standard machine. It is a LOT louder!! Deceptive. Money down the drain.

31 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Mary Jean. We truly apologize that the Micro 510 has not met your satisfaction. Unfortuantely we are not the manufacturer, so we are glad you were able to reach out to Transcend directly. Our customer care team has been in touch with you to help find a solution. Please let us know if there is anything else we can do to help.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Experience with Anna

I hate and do not do reviews. However, Anna went above and beyond to help me find the right part that I needed for my BiPAP machine. She even sent me a YouTube video to help with the installation. I cannot thank her enough.

28 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Thank you for sharing your experience with The CPAP Shop. We're so glad Anna was able to help you and walk you through your new BiPAP. We hope to help you again in the future.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Fingers crossed that this company comes…

Fingers crossed that this company comes through as my electronic interaction with them has not been good. I ordered a travel CPAP and tried uploading the prescription through the secure portal. It kept timing out on their end and ultimately took more than two hours of repeated attempts. Talking with the chatbot was no better and when I was asked if I wanted to chat with an agent, nobody ever came online. Calling on the phone is also not good inasmuch as you leave a phone number and never get a phone call back.

The people, once you finally get through are great. The CPAP Shop needs to add a phone person or two because the waits are generally untenable.

24 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Wayne! Thank you again for choosing The CPAP Shop. I hope you are enjoying your recent purchase. We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Anna Wever

Anna Wever
I had a great experience. Anna did an excellent job on detailing the Resmed air mini

26 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello James. Thank you for sharing your experience with The CPAP Shop. I'mso glad Anna was able to walk you through everything you needed. We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ovanny Valcarcel was extremely helpful…


Ovanny Valcarcel was extremely helpful and kind

19 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Janet. Thank you for sharing your experience with The CPAP Shop. Our team works hard to make sure that we have answered all your questions and helped you as best we can. We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ana Weaver is a gifted professional

Ana Weaver is a gifted professional. She is efficient, great communication skills and very easy to work with.

18 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Lawrence. Thank you for sharing your experience with The CPAP Shop. Our team works hard to help all our customers. We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ovanny was wonderful and helped see me through…

Ovanny was wonderful and helped see me through a difficult and confusing transaction and transition. He listened carefully and responded empathically bringing only the best solutions & options for me to consider. I was hugely relieved and impressed by his attention to detail and ability to tune-in and provide the perfect professional and medical solution.

13 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Thank you for sharing your experience with The CPAP Shop! Our team works hard to help you find the right products you need and we're never going to rush you off the phone! We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Anna Weaver is a rockstar

Anna Weaver was very through and informative. She took us though the process and helped us get the best product for our needs. We appreciate her genuine interest in our requirement. We will be doing business again with this company

16 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Roy! Thank you for sharing your experience with us. Our staff works really hard to match the right products to the your needs. We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

She was great to work with!

Debra was great to work with!

12 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Christine. Thank you for sharing your experience with our customer service team. We work hard to help all our customer find the right equipment, troubleshoot concerns, or complete their purchase. We look forward to helping you again in the future.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The customer service is non-existent..

May 19 Revision: After sending back my items, I was contacted by Holly and was given a full refund. I do feel that this company may be understaffed, but I appreciate the reaching out to rectify the situation. THANK YOU

The customer service is non-existent... I just want an return authorization generated... I have called twice, tried to engage with online chat three times, and I have also emailed twice... i was told I would have the return within an hour.... nothing, crickets... so frustrated...
After trying and trying to get an agent via chat, it was several hours, someone finally responded and did email the return authorization... I am very thankful it arrived and I was able to take my items to the post office... now just need to wait and see that my refund goes through...

9 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

We are glad we were able to work with you directly on your order. Again, we apologize for the frustrations you had contacting us. We hope we can help you again in the future!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Crappy Quality Control and Disregard for Health of Customer

I purchased my first portable cpap so that I could get outdoors more. After a two week run-around with customer service trying to convince them that the new cpap I purchased was not working, I went on a one week bike packing trip. My boyfriend noticed that while asleep I was snoring and gasping for air with the cpap on. I woke up exhausted and could not continue the ride. After this trip, the CPAP Shop exchanged the cpap with a new model, but they failed to send me the cord needed to connect the battery to the cpap. I discovered this after setting up my tent on a backing trip, so I had to pack up and leave and stay at a hotel for 3 nights until a cord arrived via Amazon. I went back to the park after receiving my cord and continued with my plans to hike the AT. After hiking 11 miles with a 30 lb pack, I was exhausted and ready to sleep, however, my new CPAP battery pack died after 20 minutes of use even though it was fully charged. There was no way I could continue this hike without a working cpap because a lack of sleep and hiking the AT are not compatible with safety on the trail. I had to abandon this nine day hike and go back home. Because of this last cpap debacle, I ended up spending $900 extra dollars on hotel and a new plane ticket to head back home sooner than I expected. I complained a second time and asked for a refund of at least 1/2 the amount I spent on hotel stay and new plane tickets to head back home. The CPAP shop ignored my request. My complaint has to do with poor quality control from the CPAP shop and a total disregard for the health of the customer who rely on their medical equipment.

28 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Joanne. I'm sorry for your experience but we have talked to you multiple times about this particular order. Please note that we have a published return policy on our site and one that that you must accept to place an order. The CPAP Shop is a certified reseller, not a manufacturer.

After you ordered and used the first machine, you said it didn't work. As a courtesy, we accepted the returned and upgraded you to a better travel CPAP. Once you received the new CPAP and the battery, the customer is responsible for opening the packaging, double-checking all parts have arrived, and for charging the devices prior to use. Even a fully charged battery would not last a full week without a recharge. You mentioned that you were missing a cord but you never reached out to us about the missing part or asked to have it shipped to you.

Our customer service team is trained to help troubleshoot any concerns, help work with the manufacturer on any defective parts, and provide any expertise or assistance in helping our customers use their products effectively and comfortably. In this case, we have repeatedly worked with you - offered you new products, offered you a refund on the battery, and even a full refund on the complete order if returned. Instead, we have repeatedly been yelled at and disrespected on each call and interaction. 

Again, we are sorry for your experience but we have repeatedly tried to help you. If you need further assistance, please reach us at questions@thecpapshop.com.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst online buying experience of all…

Worst online buying experience of all time. We made our purchase a little over a week ago. They shipped it a week ago, on Wednesday, April 1st. We have been tracking the shipment. Made it all the way to Houston, where we live close by. The next day, it was in Jackson, MS.! I have emailed them twice for assistance and no reply. We finally called. After being on hold for 15 minutes, we explained that they shipped by USPS and that's the worst way to send anything! They said that we "chose" USPS because we did not opt to pay for "expedited" shipping, so they went the cheap route. At that point, we were told that basically, it's not their problem, and if we cancel the order, there are no refunds. Whatever happened to customer service?

We leave on a trip tomorrow and will not be able to enjoy our new CPAP but, who cares?

8 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Jeff. We're sorry for your experience and have tried to reach you multiple times to discuss in more detail. At checkout, we provide estimated shipping times and expedited shipping is always recommended if you have a close need-by date. Again, we are happy to discuss your particular order and do our best to help you - please give our customer service manager, Holly, a call at 866-414-9700.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible place as never got my machine..

Had an at home sleep study done by independent provider. Then my provider sent everything to the cpap shop. They took my money then kept giving me the run around saying they needed Rx which was sent with copy of my study, Rx , what I ordered to replace my old CPap device. Received a text message about needing more information which was what my provider already sent, then when I called was put on call back and was 238 in queue to get call back and didn’t get that call back till next day when I was at work. They just kept saying stuff was missing. Told them to just refund my money and I would go elsewhere. Sent the same information to CPAP.com and order was placed and shipping out. DONT order from here you will waste time.

31 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Mr. Terrell. We apologize for the inconvenience but we have since reached out to you to discuss your issue in more detail. At the time of your order, we did have a message at checkout explaining that there will be a delay in shipping. Periodically, our warehouse has to do a inventory count which is why we had a slight delay in shipping out orders. We apologize that you did not see the message and will do better in displaying these notices more prominently in the future. Thank you for chatting with us and sharing your feedback. We hope we can help you in the future.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Cpap Batteries

Hello fellow Cpap users. Please be careful when ordering battery backup power through the Cpap Shop. If you order anything thinking it can help, but it doesn’t, it yours. They don’t care. The policy is NO RETURNS. The online ad says the freedom cpap battery 160 for AirSense 11 is good for approximately 30 hours, if you don’t use the humidifier. It also shows tons of “good reviews”. Well, I must use it, and I only need 5 to 8 hours of power. It didn’t work for me. I’m not sure about the 30hrs, but be careful, if you buy it, it’s yours, PERIOD. It took me a few days to order the battery afraid this might happen. Well, my mistake. I hope this helps you with your decision. Good Luck.

30 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello Mr. Bonilla. Unfortunately we have tried but have been unable to find your order in our database. I have reached out to request more information so we can better assist you but have not received a reply. Our return policy is clearly published on our site but we are always happy to help our customers, whether it be troubleshooting or replacing a defective product. We'd still love to help you. Please reach out to our customer service manager, Holly at 866-414-9700. Thank you!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

What a nightmare experience Ive had…

What a nightmare experience Ive had with their Customer Service Rep who refused to give me a name so I could file a complaint. They were absolutely no help whatsoever, treated me as if I were a liar and refused to help me. I will never buy from them again. Its like flushing money down the toilet. I highly recommend shopping for Cpap supplies elsewhere

17 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hello DeeAnna, we are truly sorry for the experience you've had working with The CPAP Shop and we'd like to help make this right. We tried reaching out to you on this platform for more information so that we could assist you further as we do not have your name in our system, but we never heard back. Instead, could you please contact our customer service manager, Holly Mahoney, directly at holly.mahoney@adapthealth.com so that we can help you? Thank you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

** UPDATE ** Ordered by mistake. Had to throw away $58.

**UPDATE**
Ignore my original post.

They really do believe in good customer service!

I was called by one of their reps and was given a full refund. She/they were really trying.

Original post:
I ordered what I thought was the correct mask for my CPAP machine. In order to see if it was compatible I had to open the package. There was nothing on the packaging that said I couldn't return if opened. They offered me a 20% discount on the correct mask after paying for a $58 item that didn't work.

So much for good customer service

4 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hi Jim, we truly appreciate you updating your review to reflect our most recent communication with you. We're so glad we were able to get in touch and provide support to make your experience a positive one shopping at The CPAP Shop. Please call us if there is anything else we can do to assist you at this time. Thank you!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent customer service

Excellent customer service. Order was shipped promptly. I had a CPAP mask that did not work out well for me and they gave me a prompt refund.

9 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hi Jim, we truly appreciate you sharing your experience at The CPAP Shop. Our team is dedicated to ensuring every customer gets the help they need with their CPAP therapy, and we're glad to know you were satisfied with our service. Please call us at 866-414-9700 if you have any additional questions or concerns. Thank you!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would do negative stars if I could

I would do negative stars if I could. I ordered a travel cpap and from day one, it simply shuts off by itself. I have called numerous times since purchase and someone from “tech support” is always going to call me back which never happens. I called again this morning and was told they only had a record of 1 call and it could not be returned or replaced because it had been opened. (How do you know if it works, if you don’t try it?) Once again, “someone from tech support is going to call me back.” No working machine and a loss of $$$$. My email is FLOODED with offers from them daily now even though I have unsubscribed. I wish I would have gone through Amazon.

4 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hi Sally, we apologize again for your frustration and are glad we were able to get in touch with you regarding this matter. Our team will follow up with you again once the machine is received and tested. Please let us know if there is anything else we can help with at this time. Thank you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Awesome Customer/Technical Service

Customer service was very knowledgable and really knew the details that mattered about their products. They were efficient, personable and I'm delighted with my purchase. They're my go-to now.

2 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Hi there, thank you so much for sharing your experience shopping at The CPAP Shop. Our team is always happy to help you find the best products to suit your CPAP needs. We look forward to assisting you again soon!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Something is wrong at this company

Something is wrong with this company. The headgear for my full face mask CPAP headgear broke. When I can’t use my CPAP I tend to back into a-fib. Because of this I immediately ordered 2 replacement headgears and paid an exorbitant amount ($56.13) for supposedly guaranteed second day delivery via UPS. This for a parcel weighing little more than a Christmas card.

I was provided a tracking number but whenever I tried to track the parcel UPS advised that the package hadn’t been scanned into the system. I communicated with The CPAP Store about this online via email but got no response.

Finally, this morning the tracking number showed that the parcel is en route and is now in Albuquerque, NM. This likely means it wasn’t even shipped to Phoenix by air.

I finally was able to speak to someone at the company’s customer service number this morning. After a lengthy wait on hold to get connected I again waited for stretch while she checked on things. After doing that she said the company will refund the $56.13 (she was very kind in trying to help, btw).

That’s nice but this was a terrible way to deal with supplying a badly needed medical device. I now am told that I won’t receive the headgear until Christmas Eve, 7 days after I placed the urgent order. Given the holiday rush I have little confidence that I’ll get it then.

Look elsewhere. You can do better.

17 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The CPAP Shop

Svar från The CPAP Shop

Ralph, on behalf of The CPAP Shop, we sincerely apologize for your negative experience. Your order was shipped on time but unfortunately, UPS made a mistake and somehow misdirected your order. We have reached out to them and your order is being rerouted and expedited. Again, we truly apologize for the inconvenience and are doing our best to get you your order as soon as possible. Please don't hesitate to give us a call at 866.414.9700.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer