Tämä on kirjaimellisesti pska firma.
Aivan älytön paikka.. yrität kysyä maililla mitä maksaa tietyn asian vaihto puhelimen takuukorjauksen yhteydessä, siihen ei vastausta saa ja lopettavat vain yhteydenpidon. No lähetät puhelimen sinne ja viestinä tulee aivan älytön korjaus hinta ja ilman sitä maksua ei sitten voi tehdä edes takuuseen meneviä korjauksia. Sitten vielä jos haluat puhelimen takaisin niin sekin maksaa 50e. Välttäkää tätä firmaa kuin ruttoa!!






