Rechtseplakkers Omdömen 27

TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Snelle levering zegt men, 3 juni besteld en bevestiging gehad. 3x gemaild voor een update maar krijg geen reactie. Beetje heel jammer 😞. Nog steeds niets ontvangen.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ik wacht al bijna een week voor mijn stickers en ze zijn nog niet binnengekomen, daarna heb ik een mailtje gestuurd daarop is in 4 á 5 dagen ook nog geen reactie op gegeven en toen had ik nog een mail... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Stickers zijn van hoge kwaliteit zeker nu de nieuwe stickers gemaakt zijn van venyl. Bij vragen word er netjes gereageerd en bij moeilijkheden met de bezorging zijn ze zelfs bereid om extra stickers... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Al meerdere keren besteld en altijd netjes en goed geholpen. Snelle verzending. Communicatie via instagram ging perfect, snelle en duidelijke reacties. De stickers zijn van hoge vinyl kwaliteit wa... Se mer

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

27 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 83 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte service en versturingstijd

Ik wacht al bijna een week voor mijn stickers en ze zijn nog niet binnengekomen, daarna heb ik een mailtje gestuurd daarop is in 4 á 5 dagen ook nog geen reactie op gegeven en toen had ik nog een mailtje gestuurd.(vandaag)

17 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Rechtseplakkers

Svar från Rechtseplakkers

Hallo Kaj,

wat vervelend om te horen. Ik heb het even nagekeken en zie dat je 3 werkdagen geleden pas hebt besteld. Soms duurt de verzending wat langer dan andere keren, maar we zorgen altijd dat de bestelling binnen 1-3 werkdagen wordt verzonden. We hebben je bestelling al verzonden, dus ik verwacht dat de stickers vandaag of morgen aan zullen komen, als ze nog niet al binnen zijn.

Ook hebben we op je mail gereageerd, maar hier hebben we helaas (nog) geen antwoord op gekregen. We zien graag een reactie tegemoet om deze situatie op te lossen!

Met vriendelijke groet,
Rechts Plakkers

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

2 weken geleden stickers besteld

2 weken geleden stickers besteld, maar tot op heden niets ontvangen.
Ik had er veel vertrouwen in, wanr de srickers waren precies wat ik zocht.
Ze geven aan snel te leveren en/ te reageren, nou niet dus. Meerdere keren e-mails gestuurd, maar geen gehoor. Wel netjes ervoor betaald, maar niets ontvangen. Dit is niet shic. Dit ruikt naar een scam. Hier bestel ik nooit meer. Er kan altijd iets misgaan met leveren, maar dasrna niets van je laten horen is belachelijk.

7 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Rechtseplakkers

Svar från Rechtseplakkers

Hallo Pat,

wat vervelend om te horen. Echter hebben we alle bestellingen van 2 weken geleden snel verzonden en hebben we op alle mails gereageerd. Ik zie geen bestelling onder de naam “Pat” en ook geen e-mail van je. Misschien verwar je ons dus met een ander bedrijf..😅

Als dit niet het geval is, zou je dan contact met ons kunnen opnemen op de Instagram van @RechtsePlakkers ? Dan lossen we het daar op!

Met vriendelijke groet,
Rechtse Plakkers

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Snelle levering zegt men

Snelle levering zegt men, 3 juni besteld en bevestiging gehad. 3x gemaild voor een update maar krijg geen reactie.
Beetje heel jammer 😞. Nog steeds niets ontvangen.

14 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Staat snelle levering 15 februari…

Staat snelle levering 15 februari besteld nog niks in huis stuur je een mail krijg je geen reactie beetje jammer

28 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Rechtseplakkers

Svar från Rechtseplakkers

Hallo Stefan,

We hebben op je mailtje gereageerd, maar nog geen reactie ontvangen. Zou je deze even kunnen checken?

Als we de Track & Trace bekijken, zien we dat de bestelling correct is aangekomen, net als bij de vijf eerdere bestellingen die je bij ons hebt geplaatst.

We gaan ervan uit dat alles in goede orde is ontvangen. Mocht er toch iets niet in orde zijn met de bestelling, laat het ons dan gerust weten via e-mail. Dan zorgen we dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
Rechtse Plakkers

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Foutieve levering geen reactie.

Bestelling gedaan duurde lang voor hij binnekwam tussendtijds update gevraagd niks gehoord. Bestelling komt binnen is het helemaal niet wat ik besteld heb. Na 3 dagen nog steeds geen reactie op mails of berichten via social media.

7 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Rechtseplakkers

Svar från Rechtseplakkers

Hé Bertus,

dit is natuurlijk niet de bedoeling. We zouden het graag willen oplossen en je bestelling opnieuw verzenden. We kunnen echter geen bestelling of e-mail vinden onder jouw naam. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op rechtseplakkers.info@gmail.com ? Dan bespreken we het daar verder!

Met vriendelijke groet,
Rechtse Plakkers

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Reactie op Rechtse Plakkers.

Betaald maar niks geleverd. Zgn. verkeerde woonplaats ingevuld. Mag opnieuw bestellen en wéér betalen, dan zou het goedkomen. Paar x gemaild, géén reactie. Geef het nu over aan "vriendenclub " die het zekers gaat oplossen. Zijn gewoon oplichters die aangepakt gaan worden. Blijf het volgen, wordt nog leuk.

18 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Rechtseplakkers

Svar från Rechtseplakkers

Hé Hielke,

bedankt voor de eerste 1 ster review. Wij sturen regelmatig bestellingen opnieuw op, en zelfs voor een 3e keer wanneer PostNL een fout heeft gemaakt, omdat wij hier de verantwoordelijkheid voor nemen. Wanneer we echter meerdere keren bedreigd worden aan ons adres door onder andere met een verboden motorclub langs te komen kiezen we er echter voor om hier niet verder op in te gaan om geen olie op het vuur te gooien.

Er zijn mensen die zich enorm bang kunnen voelen door je bedreigingen. Doe dit alsjeblieft niet meer bij andere bedrijven. Dit wekt niet de saamhorigheid en verbintenis die we willen creëren als rechts-Nederland.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top service en top producten!

Stickers zijn van hoge kwaliteit zeker nu de nieuwe stickers gemaakt zijn van venyl. Bij vragen word er netjes gereageerd en bij moeilijkheden met de bezorging zijn ze zelfs bereid om extra stickers gratis bij de volgende bestelling te doen voor het ongemak!

Als je wilt plakken voor je vaderland haal je stickers dan hier!

15 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top service

Producten ( zowel kleding als de stickers ) zijn van hoge kwaliteit, reacties op de mail zijn ook vlug, verzending duurt altijd wel even een paar dagen maar denk dat ze het in " bulk " doen en dat het ook afhankelijk is van je regio dus dat neem je maar op de koop toe

17 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Altijd netjes en goed

Al meerdere keren besteld en altijd netjes en goed geholpen.
Snelle verzending.
Communicatie via instagram ging perfect, snelle en duidelijke reacties.
De stickers zijn van hoge vinyl kwaliteit waardoor ze jarenlang in wind en weer kunnen blijven zitten!
Al met al een top bedrijf.

17 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer