Primelistingleads Omdömen 

117
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I recently started working with Prime Listing Leads, and so far the experience has been excellent. Onboarding was simple, communication has been responsive, and the leads I've received have been real... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

First, let me say that I'm always leary of lead generation companies that promise you the sun, moon and stars too. I decided to take a chance with Prime Listing Leads, knowing that there is no contra... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not one legit lead. I showed up for a "confirmed" appointment with a seller. They had no idea I was coming. They looked at me like I was crazy. Never told anyone they were thinking of selling. Th... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’m extremely happy that I found Prime Listing Leads. One of the biggest things that stands out to me is that the leads are real people with real interest — not just random names or bad informatio... Se mer


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

117 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 38 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(117)

116 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

You get what you pay for – mixed bag

I have gotten a few leads from Prime, with no deals closed yet. A few of the leads have been junk – other realtors, people looking for an instant cash buyer rather than an agent, or even people who told the outreach assistant "no." However, their customer service team has been very responsive with issuing credits, improving their outreach assistant's programming, and I do have a few warm leads that I have connected with. Overall, compared to other lead generation services, I would say you get what you pay for. Relatively low commitment, no percentage-based referral fee, and a responsive customer service team has kept me around to continue trying their services.

10 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer service and quality of leads are on point

I just went through onboarding with Primelistingleads last week and I've already received several leads in my neighborhood. I'm very excited to help these folks sell as I know this area very well. Their customer service has been spectacular and I highly recommend Primelistingleads due to their service and the reasonable cost and quality of leads.

10 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

So far it's been a pleasant experience…

So far it's been a pleasant experience working with the folks from Prime Listing Leads. They're quick to refund leads that are in fact not qualified, so I'm happy there's no push back in that regard.

I've done a handful of walkthroughs and have several opps in the pipeline for 2027. I lost 2 that were slated for this year because 1 went with competition ($1.8 mil) and the other just slipped out of my hands and into a private sale to a neighbor who approached my seller. - So I'm close and there's proof that these leads are making moves

I appreciate the 2x/month training they offer, too. The trainers can help you dial in your technique and approach. All in all, I'm hopeful and pleased with Prime and am convinced I will convert to closings. One walkthrough I conducted was for a $2-$3 million property, so it's my job to close it now,. Prime has opened the door. Thanks guys

7 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the interface of prime listing…

I love the interface of prime listing leads. It is very simple and they have amazing sales team who help you behind the scenes of these leads. I am new client and my business is new too but the way they helped me it seems as if I am their only client. one of the lead had to return back because he held his own real estate company. I was able to exchange old lead for a new one within days. The excellence of serving is at heart of prime listing leads.

6 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

So far so good

So far so good. Everything happening as was promised. I’m only a few weeks in and two responses so far.

7 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service

Excellent service, great leads, definitely give them a try! You won’t be disappointed.

4 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Primelistingleads

Svar från Primelistingleads

Thank you Ramon!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

My experience has been mixed as of…

My experience has been mixed as of today. However. my recent leads have increased tremendously and quality from the first ones that were sent to me. I feel it is important to follow the parameters of what I will accept as a good lead. This will enhance our joint experience to a successful business. My hat is off to Sky who has recently delivered what I have requested. Good job Sky!

4 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Primelistingleads

Svar från Primelistingleads

Thank you very much for this feedback. This experience may be true for a lot of Prime Listing Leads users. Sometimes we are going to have leads which change their mind, and sometimes we are going to have super hot ones where you can organise a listing appointment relatively immediately. As mentioned, conversion rate varies from 1:12 to 1:15, so if you stick with it, you're going to have some great results!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Complete Scam

I was solicited as a real estate agent and sold a "pre-screened, pre-qualified, soft transition" seller leads. Leads are random people, numbers, and most are not propery owners. One was a listing agent with the listing. They will not refund you. Instead they will keep sending replacement leads of the same. Random info they find on the web. They do not inform you of this. They only reitterate that you can cancel at any time and completely avoid the no-refund "policy". Also, begain emailing my personal email that was never provided to them at anytime. Also, if you attempt to dispute they will attempt to intimidate and use phrases about recorded phone calls protecting themselves. This is a complete waste of time and money that will lead to nothing. I'm convinced that all of their testimonials are fabricated. I've had to take my time and report this to the BBB and dispute with my bank. If you attempt to use this company please protect yourself with recording the phone calls, zooms, and each and every correspondense with them and the so called leads.

17 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Primelistingleads

Svar från Primelistingleads

Thank you for your feedback. We take every review seriously, but we must respectfully correct the record on several points.

First, regarding refunds: you were issued a full refund immediately upon disputing the charge, we did not contest it with our provider. You acknowledged this in writing on the same day this review describes us as refusing refunds. We're glad the matter was resolved financially, but the claim that we "will not refund you" is not accurate.

On the leads themselves: our records show you received 12 leads, three of which were replacements issued under our replacement policy ( a higher replacement rate than we typically see), reflecting our commitment to making things right when a lead doesn't meet criteria. Each lead was accompanied by detailed, conversation-specific notes from our team's direct exchanges with the prospect, not information gathered from the web.

On communication: the email address we contacted was the one you provided on your onboarding form. No other address was used.

On our terms: this is a cancel-anytime service with a no-refund policy, which was stated in your listing strategy call, your onboarding call, and throughout our written materials and website. All of these calls were recorded, and we're happy to provide the recordings to you, or to Trustpilot, on request.

Finally, the testimonials on our website are recorded live client interviews, over 60 of them, not written statements.

As the service has been fully refunded and this review contains claims contradicted by our records and your own written acknowledgement, we'd respectfully ask you to consider updating it. Our support team remains available if there's anything further we can resolve.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A lot of empty promises

A lot of empty promises. Since hiring them early in the year, I have not received any viable leads. They don't provide a customer service phone number and when I call the toll free number that they call me from, no one answers. I have informed they several times that I have not received a viable lead, as they promised I would, yet they automatically billed me over $500.00. When I called for a refund, I got a standard speech, but have yet to receive my refund.

22 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Primelistingleads

Svar från Primelistingleads

Thank you for your feedback. We've reviewed your account in full, and our records tell a different story on several points.

On customer service: we have records of six separate phone calls between you and our team, all of which were recorded. The claim that no one was reachable or that no support was provided is not consistent with our call logs, which we're happy to share with you or with Trustpilot on request.

On lead quality: on 30th July, after this review was posted, you provided positive feedback to our team on one of the leads we delivered, but were still unhappy about the fact we did not provide the email. We mention in the onboarding call that, unlike phone numbers, we do not provide emails as we cannot be 100% sure they are correct. We were glad to hear it, but it's difficult to reconcile that feedback with a review stating you received no viable leads at all.

On billing: ours is a pay-per-lead service, and charges correspond to leads delivered to your account. The billing terms were set out during your onboarding and in our written materials.

We want every client to succeed with the leads we provide, and our support team remains available to work through any lead you believe didn't meet our criteria. Our replacement policy exists for exactly that purpose. Please contact us directly and we'll pick this up on a recorded line, as with all our calls.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was impressed with how quickly the…

I was impressed with how quickly the Prime Agent team was able to provide me with high-quality seller leads, especially since several other marketing vendors I’ve worked with were unable to find leads in my market. We are in a smaller, rural but vacation market, so the market volume is lower than major metro areas and can be difficult to prospect in. The Prime Agent team was able to identify and produce two qualified leads Within the first 24 hours of signing up for their service and more leads are coming. I highly recommend them.

17 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I am truly on the fence regarding Prime…

I am truly on the fence regarding Prime Listing Leads as to where they are getting the leads. I can't even tell whether these leads are true listing leads. The so called vetted leads are dead on arrival, they do not respond. The leads I received and bought do not respond to phone calls, text, email if provided, postcards or letters. I gave 2 stars since I did contact 2 leads. First one just wanted me to bring them a buyer, did not want to list, the 2nd one was mad as hell stating that PLL said we had buyers and basically had no interest in selling or listing unless someone was willing to pay several 100's of thousands more that the home was worth, these are not vetted leads. The leads are not expensive at $75 a lead, however, that adds up fast!

8 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

High Quality leads and service

All of the leads I received were very high quality. Out of my 1st 15 leads I listed 1 property, had several listing appointments, and have several warm/hot leads. Any leads that came through with inaccurate/invalid information were promptly replaced. Of all of the leads services I’ve used, this is by far the best.

7 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

PRIME LISTING LEADS - TheY Take Your Money and then you will be ghosted

purchased your service(PRIME LISTING LEADS) with the understanding that I would receive legitimate, properly vetted listing opportunities. Based on the leads provided, I do not believe the service delivered matched those representations.
The first lead was not willing to work with a real estate agent or pay a commission, and the second lead was unresponsive despite multiple contact attempts. As a result, I have not received the qualified listing opportunities that were advertised.
I am requesting a full refund and am not interested in additional replacement leads, re-engagement campaigns, or further delays.
If this matter is not resolved promptly, I will pursue other available options, including filing a dispute with my financial institution and sharing my experience through factual reviews on public platforms so other real estate professionals can make informed decisions.
Please confirm in writing whether my refund is being processed.

15 juni 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer