Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Of all the products out there and tried, when I found Pluxy it is the best hair remover out there, really gets them stubborn hairs that no other product did for me,I highly recommend

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I haven’t bought the epilator yet, though I several times begun the online process. My problem is that I can’t work out how much I’m going to pay. Adding the postage and taking into account the exchan... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is my second pluxy. Ordered my first a few years ago & love it as easy to use & gives such good results. My own fault having to reorder as yesterday broke mine. Can't manage without now s... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This product does not work. It's very painful and irritates the skin. Don't use it if you have sensitive skin. I used it correctly according to the videos and it does not do as it was advertised. Bew... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Hälsa- och skönhetsbutik

Skrivet av företaget

Finally! Enjoy a Lasting Hair-Free and Smooth Face Without Damaging Your Skin With its 17mm discs, the Pluxy™ Epil Pro 3.0 gets to hair 4x shorter than waxing, plucking it straight from the root and keeping it from growing for up to 4 weeks, ensuring that it grows thinner with each removal.


Kontaktuppgifter

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

802 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 91 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,4

Alla omdömen

(802)

119 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Faulty item

Had to contact customer support a couple of times & both times had prompt reply & positive outcome.
Sent replacement. Would highly recommend this company after service.

8 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Anne,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that our team was able to assist you promptly and that everything worked out smoothly. Your kind recommendation truly means a lot to us.

We’re so happy to have you as a valued customer, and we look forward to serving you again in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

True Customer Service

The representative was extremely helpful to me

24 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Tracy,

Thank you so much for your kind words! We're truly happy to hear that our representative was able to help you. If you ever need anything else or have any questions in the future, we're always here for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

They contacted me to confirm my address…

They contacted me to confirm my address and when I responded that they missed my suite number they responded immediately and acknowledged the change. I also received the email with an information video on how to correctly use the product. I feel confident that I have purchased from a reputable company.

3 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Ronald,

Thank you so much for sharing your experience! We’re thrilled to hear that our team was able to promptly assist you and that the video tutorial helped you feel confident using your product.

Your trust and satisfaction are what we strive for every day. If you ever have any questions or need further support, we’re always here to help!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This item doesn't work as described

This item doesn't work as described. It's not removing the hair at all. I'm still needing to utilize my razor. I'm using the gadget on my face for more than thirty minutes with no results. I'm requesting a refund.

29 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Koko,

We’re sorry to hear that your experience wasn’t as smooth as we strive for. Your satisfaction is incredibly important to us, and we’re here to make things right. One of our agents has already reached out to you to offer assistance, and we’re looking forward to your response.

Your feedback is very important to us. Thank you again for letting us know, and we truly appreciate your patience.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a pluxy and paided for it and…

I ordered a pluxy and paided for it and never received it. So I was very disappointed it cause you got my money and kept it. My address is 18159 N.89th Dr., Peoria AZ 85382 have been looking for it and here I am still waiting.

23 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Toni,

We’re truly sorry for the inconvenience and disappointment caused by the delay in the delivery of your order. That’s certainly not the experience we want for our customers.

One of our customer support agents has already reached out to you to assist and ensure this matter is resolved as quickly as possible. Please rest assured that we’re fully committed to making this right for you.

Thank you for your patience and understanding — we truly appreciate it.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It didn’t work on the corse hairs that…

It didn’t work on the corse hairs that I have coming out of my chin.

28 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi there,

Thank you so much for sharing your experience with us. We’re very sorry to hear that Pluxy hasn’t fully removed the coarser hairs yet — this can sometimes happen, especially with stronger hairs, and it’s completely understandable.

To help ensure you get the best results with your device, one of our customer support agents has reached out to you via email with some personalized tips and guidance. We hope these suggestions make your next session easier and more effective.

Please don’t hesitate to reach out if you have any questions or need further assistance — we’re here to help every step of the way.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Cus,

Thank you for sharing your feedback. We're happy to share that your order has already shipped and is now on its way to you.

One of our customer support agents has also reached out to you directly to offer assistance and make sure you have all the information you need, including your tracking details. Please don’t hesitate to reply to that message if you have any questions or need further help — we’re here to support you every step of the way.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Works great!

Now, that I remove the switch guard. It works great🥰 Thanks for your quick reply.

7 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Charlotte,

That’s wonderful to hear! We’re so glad it’s working great for you now — and thank you for your kind words! It’s always our pleasure to help, and we’re happy we could get things sorted quickly for you.

Enjoy your smooth results with Pluxy, and don’t hesitate to reach out anytime if you need more tips or support — we’re always here for you!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I am looking forward to using it

I am looking forward to using it. I have been using an inexpensive thing that I have to use every couple of days, so this will be much better!

30 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hello Georgette,

Thank you so much for your lovely review! We’re so glad to hear that you’re excited to use your Pluxy. It sounds like you’ve been patiently waiting for a longer-lasting solution, and we can’t wait for you to experience the smooth results it provides.

If you ever need any tips or guidance to get the best results, please don’t hesitate to reach out — we’re always happy to help!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Final review once it arrived. It Review of a product that not arrived yet.is hard to do a review when you do…

It is hard to do a review when you do not have the product to review.

Once the tool arrived and used it, it worked great it just took longer together it then what was estimated.

29 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Shannon,

Thank you so much for taking the time to share your feedback. We understand how disappointing it must feel not to have your product yet. According to our records, your package was marked as delivered on November 7th, but sometimes delivery updates can appear before the item is actually received.

If you still haven’t gotten your package or if you need any help with your Pluxy, please don’t hesitate to reach out — we’ll be more than happy to look into it and make sure everything gets sorted for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Pluxy

I still have not received this so cannot review it.

29 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Vicki,

Thank you for sharing your feedback. We completely understand your concern about not having received your order yet. We're happy to share that your order has already shipped and is on its way to you.

One of our customer support agents has also reached out to you directly and offered assistance. If you have any questions or need further help, please feel free to reply to our email — we’re always happy to assist.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The gadget doesn't work

The gadget doesn't work. I still have to shave.

25 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Sandra,

We’re sorry to hear that your experience wasn’t as smooth as we strive for. Your satisfaction is incredibly important to us, and we’re here to make things right. One of our agents has already reached out to you to offer assistance, and we’re looking forward to your response. Rest assured, we’re committed to finding the best solution to address your concerns.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Shocking customer service

Shocking customer service. I still have not received my product even though it says it was delivered. No one has responded from the company or the delivery service.

29 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Rochelle,

We’re truly sorry to hear about your experience — we completely understand how upsetting it must be not to receive your order, especially after seeing it marked as delivered. This is absolutely not the experience we want for our customers.

In saying this, one of our customer support experts has already reached out to you and offered assistance. We eagerly await your response. We are determined to identify the best possible solution to address your concern.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Silky

My face is so soft and no hair. I Love it 🥰

28 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hello Sherry,

That’s wonderful to hear! Thank you so much for sharing your experience — we’re thrilled that you’re loving your results and enjoying that smooth, hair-free feeling! Your lovely feedback truly means a lot to us.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Still waiting for my product please…

Still waiting for my product please call me at(603)770-8367

25 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Dorothy,

We’re truly sorry to hear that your order hasn’t arrived yet, and we appreciate you bringing this to our attention. Please know that we’re fully committed to ensuring your order is delivered as soon as possible.

One of our Customer Support Advocates has already reached out to you to offer assistance. Kindly check your inbox and get back to us whenever it’s convenient — we’ll be happy to help you resolve this promptly.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordering was easy

Ordering was easy. I had been looking at the product for many months. I use an Epilady on my legs and underarms for years and love how it really reduced the amount of hair that grows back. I also used it on my face but the precision is not real good. So I was delighted to see one for my face and I ordered it finally and I just love 💕 it.

26 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Valerie,

Thank you so much for sharing your experience! We’re delighted to hear that you found the ordering process easy and that you’re loving your new Pluxy. It’s wonderful to know it’s helping you achieve the smooth results you were hoping for.

We truly appreciate your support and for taking the time to share such positive feedback — it means a lot to us!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very disappointed

I received it. I did everything. The instruction told me to do this product does not work very disappointed was looking for something that really truly work and this is not it would not recommend.

25 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Naynay,

We're sorry if your experience could have been better. Your satisfaction is our utmost priority, and we are committed to rectifying the situation. Our agent has proactively reached out to provide assistance. We eagerly await your response. We are determined to identify the best possible solution to address your concern.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

This doesn’t work as expected

This doesn’t work as expected. Can I return and get a refund

23 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hi Leslie,

Thank you for sharing your feedback — we’re sorry to hear the product didn’t work as expected. Please rest assured that your order is covered by our 90-day Money-Back Guarantee, so you’re welcome to return it for a refund.

One of our Customer Support Agents has already reached out to you via email to assist with the next steps. Kindly check your inbox when you get a chance — we’ll make sure this is taken care of for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service and results

Lucy is a gift to my daughter that I live with. I wanted one for myself and new she deserves one also

16 oktober 2025
Logotyp för Pluxy

Svar från Pluxy

Hello Tanya,

Thank you for sharing this thoughtful review and for choosing Pluxy for you and your daughter. We love hearing that you gifted Pluxy to your daughter—and that you wanted one for yourself too.

It means so much to us to know you’re both enjoying Pluxy!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer