Todella sujuvat ja selkeät nettisivut oman tietokoneen rakentamiseen. Tilauksen jälkeen informoidaan hyvin asiakasta missä vaiheessa tietokoneen rakentaminen etenee. Koko hankintaprosessi tehty asi... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Stor omhu med information hele vejen igennem. PC hardware helt ok. Leveret til tiden. Win11 installation fungerede ok. Installation af MS Office fejlede. Fik god hjælp fra PCSpecialist og fik in... Se mer
Der var konstante opdatering angående bygge processen og fremskridt med projektet. Modtog en hel fuldstændig færdig maskine med en let forstående opstarts guide. Skulle blot koble den til, følge den... Se mer
We are very happy with the product and the website tool that helped us put it together. Very user friendly. We are less happy with delivery time. While we understand that covid-19 has caused problems... Se mer
Företagsinformation
Skrivet av företaget
Producent af speciallavede højkvalitets computere og bærbare. Skræddersy din ideelle gaming PC eller bærbar ved hjælp af vores avancerede konfigurator.
Kontaktuppgifter
Trompenburgstraat 4, 6412 ZH, Heerlen, Nederländerna
- 78 72 94 66
- info@pcspecialist.dk
- pcspecialist.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 48 timmar
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Langsom levering - manglede dele!!! Elendig Support.
Jeg er en del utilfreds med Pcspecialist'ens måde at håndtere deres kunder på.
Jeg bestile en pc i august den 17/08-22 Hvor jeg med 100% sikkerhed vidste at der var et kampagne tilbud på et grafikkort 3080 med 4 gratis spil til. Derudover bestilte jeg Corsair DDR5 ram 5600mhz
Hele problemet starter allerede med bygningen af pcen. Det tog dem 8 dage at klare det selvom de estimerede 5-7. Det er allerede 1 dag over der. Det kan jeg dog leve med. Men at Transporten som er sat til 3 dags levering SOM JEG HAR BETALT FOR! Skal det lige siges. Der modtager jeg først pcen 6 dage senere. Husk på Jeg bestilte pcen den 17. Men Modtog først Pcen den 06/09-22. Jeg har så her idag Den 14/09-22 kommet tilbage fra ferie hvor jeg vælger at installere Wins11 Gratis Som de tager 1500 kr for, hvor jeg opdager at der er sat 4800 mhz DDR5 ram i og ikke 5600 DDR5. De har bare valgt at overclocke mine ram I stedet for bare at sørge for at det er de rigtige fra start af. Så jeg har overbetalt for ram jeg ALDRIG har fået.
Angående Kampagne koden til Grafik kortet. Jeg kontaktede supporten hvor jeg fik fat i Tove, som forklarede mig at jeg var "Eligible" til koden men at de lige skulle finde en som jeg kunne få. 2 dage senere kontakter jeg igen supporten og igen får jeg fat i Tove, som pludselig siger det modsatte at fordi den var købt imellem den 17 og 18. Så var jeg ikke "Eligible" til koden. Påtrods af at Pcen blev købt OG betalt den 17/08-22 kl 10:48.
Jeg fortæller dem så at det kan ikke passe da jeg med 100% sikkerhed KUN købte det grafikkort som jeg gjorde fordi der var det kampagne tilbud.
Tove siger så at de lige vil finde ud af noget Via email og at de vil kontakte mig igennem email igen hvis de fandt ud af noget.
Imellemtiden har jeg så haft ringet til dem hvor jeg ringer på et DANSK telefon nr, men bliver taget imod af en Britisk Engelsk accent. Jeg forklare så på Engelsk at Koden burde have ligget i æsken til grafikkortet da det normalt er der det bliver lagt.
Jeg bliver så bedt om at kontakte Nvidia.com omkring dette kode problem hvori jeg bliver fortalt at de INTET har med det at gøre og at PCspecialt aldrig har været på deres system over Kampagnekoder hvilket fik mig til at tænke at de tog mig ved næsen og faktisk havde snydt mig for 240 Euros værdi i spil.
2-3 dage senere modtager jeg en Kode til 3 PRE determined spil som INTET har med den kode som jeg skulle have haft at gøre da det var 4 VALGFRI spil. I de store titler som Battlefield 2042 - Cyberpunk 2077 osv.
Det er utroligt at Pcspecialist ikke kan handle indenfor de Danske handelsbetingelser og ikke kan se når de har på godt dansk Skidt i nællerne.
Hvis jeg havde tid og energi til at diskutere med deres elendige support, Så ville jeg gerne bede om mine penge tilbage for Fragt som ikke blev overholdt, samt kompensation for tabt arbejdsfortjeneste. Da jeg manglede pcen i næsten en uge.
OPDATERING:
Efter denne Review blev jeg kontakted igennem den hvori jeg skrev en email til PCspecialist. Jeg blev mødt med en meget urolig tone.
Jeg skrev til dem angående manglede ram. Jeg bestilte ram på 5600mhz hvori jeg modtager 4800mhz Med XMP opsætning hvilket Overclocker rammene til 5600mhz. Der var ikke opført på bestillingen 4800 OC til 5600 derfor er det falsk markedtingsføring. Da det skal fremføres på bestillingen at rammene bliver opsat med XMP fra 4800 til 5600. Dette er ikke tilfældet. Derudover vælger man at bortforklare den kupon jeg fik til Nvidia Experience hvor jeg kun fik 3 pre determined spil og ikke mine 4 valgfri spil. Jeg står ligenu og mangler en værdi af 120 Euro samt jeg har overbetalt for ram. Mit råd er. Lad vær med at bruge PCspecialt da de ikke ved hvad de laver og ikke handler under de danske handlingsbetingelser.

Svar från PCSpecialist
Computeren virker fint, men problem med aio
Computeren virker fint og kom i god tilstand men desværre virker den ene fane på AIO'en ikke.
Jeg er i kontakt med support og det går fint

Svar från PCSpecialist
God computer
God computer, den blev produceret indenfor tidsrammen.
Den havde nogle få startop problemer så den havde en lidt langsom start.
Alt i alt godt tilfreds, med nogle bump her og der, intet fatalt
Køb af ny PC
Stor omhu med information hele vejen igennem.
PC hardware helt ok.
Leveret til tiden.
Win11 installation fungerede ok.
Installation af MS Office fejlede. Fik god hjælp fra PCSpecialist og fik installeret Ms Office. Microsoft har gjort det meget svært for 3. part at sælge MS software.
Tak for handlen.
Det bedste sted hvis selv vil sammensætte sin pc
De har en kundeservice i verdensklasse
Både Tove og Maarten og Dacjan Det ved hved hvad de snakker om og er sindssyge dygtige til at vejlede folk i
Hvad der virker sammen og hvad der er bedst sammen
Ved ikke selv hvad jeg skulle have gjordt uden deres hjælp til min første selvbygger pc , Så for mig var det verdensklasse kundeservice 🎖🎖🎖🎖🎖🎖
Ustruktureret firma. Gentagende dårlige oplevelser
Hvor skal jeg begynde… har nu skulle modtage PC fra dette firma 3 gange, hver eneste gang har det været komplet umuligt at få en forventet leveringsdato, selv efter pakken er sendt. Jeg prøvede denne gang at købe fedex international priority (1dags levering) og igen er jeg blevet skuffet. Der er 2 pakker. Reservedelene ankom til kastrup for snart et døgn siden. Ingen opdatering. PCen er i paris lufthavn i nu et døgn, uden opdateringer.
Hele modellen med at sende computere på tværs af europa på denne måde må man bare konkludere ikke virker. Det er reglen frem for undtagelsen at transportøren er komplet uforudsigelig og det er garanteret at du skal blive hjemme forgæves adskillige dage for at modtage et system.
De påstår i nu over et år at det bare er midlertidigt at de mangler dansk support…….
Jeg kontaktede dem vedr RMA på et system. Jeg fik en bekræftelse på at min request var modtaget og sendt videre i systemet. 2 måneder senere må jeg selv tage kontakt igen for at sætte processen igang, igen.
Man bliver oversølet med undskyldninger og der er hele tiden lige en god grund til hvorfor endnu en gang, tingene ikke går som forventet. Det er simpelthen useriøst at undskylde sig selv hele tiden, så må I give mig noget rabat eller en anden håndgribelig undskyldning. I kunne fx betale dag til dag leveringen af min pc, siden den har været klar til afsendelse siden mandag morgen, og vi snakker nu natten til fredag, og jeg er stadig uden computer….. det er så useriøst.
Jeg kan se herinde at mange af de samme problemer går igen og i bliver ved med bare at undskylde og love forbedring. Men når I ikke ændrer noget bag facaden, er det simpelthen komplet tomme undskyldninger I kommer med. Hvordan skal jeg tage det her seriøst? Har i en leder eller chef der kan kontakte mig? Vil meget gerne have en snak om hvordan man kan gøre oplevelsen mange gange bedre fra kundens perspektiv.
Hele jeres struktur med at sende emails frem og tilbage mellem afdelinger, er simpelthen så forældet og det er pinligt at der får lov at ske så mange menneskelige fejl, når en computer kan gøre det fejlfrit med en smule programmering.
Hvordan kan det seriøst være muligt at “glemme” min RMA request? …. Det er ikke godt nok.
Jeg vil gerne hjælpe med at ændre jeres interne kommunikationsstruktur så vi kan sikre sammen et lang mere fejlresistent system.
Men jeg må sige at hele ideen med et varehus i england skal servicere hele europa. Det går bare ikke….i er nød til at få nogle mere lokale afdelinger. Det er jeg nød til at konkludere.
Selve PC er godt bygget….. og man har mulighed for at vælge top shelf produkter til sin pc. Men derfor er det jo også en skam at intet af det udenom fungerer.
Jeg har selv bygget mine computere i mange år, og valgte denne gang at jeg gerne ville betale mig fra det. Det kan jeg så garantere bliver sidste gang……

Svar från PCSpecialist
ER ET 3090 TI MEGA BLASTER ANAKONDA KÆP…
ER ET 3090 TI MEGA BLASTER ANAKONDA KÆP JETFLY OG 256000 Gg RAM OG EN i 15 19000KF
OG ET KABINET MED 28 BE QUIET BLASER I ER DET godt jeg har nemlig tænkt mig at købe den til arbejde
GODT )
mvh poul
Alt er gået lige efter bogen.
Alt er gået lige efter bogen.
Under hele forløbet, inden levering, er jeg blevet informeret løbende, hvor i processen min bestilling var.
Nu leveret, var opstart meget brugervenligt og nemt.
PC´en var lidt længe under vejs.
PC´en var lidt længe under vejs.
Et program manglede på computeren, da den blev leveret, og en harddisk var defekt.
Værst er det dog at jeres kontaktmulighed KUN er telefon til en support der IKKE taler dansk, selv om i har en dansk hjemmeside, og skriver dansk.

Svar från PCSpecialist
Good care of the computer.
Jeg vil foretrække at få support eget sprog
Jeg vil foretrække at få support på mit eget sprog.
Jeg foreslog at i overtog min pc. for at rette fejl.
Af en grund jeg ikke ved ville i ikke det.
Så vi brugte selv en dag på at rette fejlene

Svar från PCSpecialist
Hold dig væk hvis ikke du bor i landet hvor ordren er bestilt.
Desværre kan jeg ikke efterlade et minus men det burde de have. Jeg brugte en del tid på at undersøge muligheden for at bestille en pc i Danmark og lade PCSpecialist tage sig af forsendelsen til udlandet. Jeg bestilte i midten af december en pc om kostede min søn over EUR3000, og da jeg udfyldte forsendelsen fik jeg oplyst at den ville blive sendt fra England i stedet for Danmark, men at forsendelsen ikke ville tage mere end 3-5 dage selv om de kun tilbød standard og ikke prioritet. Vi er nu næsten i slutningen af januar og jeg har stadig ikke modtaget min pc fordi de kun tilbyder standard hvilket betyder at min pc kommer til landet jeg bor via lastbil og ikke fly. Den går gennem flere lande og hænder og hvis den endelig når frem, kan den selvfølgelig være skadet. Når man bruger so mange penge på et produkt forventer man også at de forsørger kvalitet forsendelse, så jeg er meget chokeret over at de først og fremmest reklamerer med modtagelse inden for en uge og nu 6 uger senere, stadig ingenting. Bor man ikke i landet hvor ordren er bestilt, skal man holde sig langt væk med mindre man er indforstået med lang ventetid uden opdateringer eller viden om ordren er blevet skadet.

Svar från PCSpecialist
God PC- dårlig information og transport
Jeg har fået en god PC- Tak. Man lovede 10 arbejdages produktionstid- det blev 18!. Hver dag forlangede man den lovede produktionstid med 1 dag.Frustrerende.Man lovede produktion fra 29/12 hvor hele produktionen var på juleferie til 3/1. Ved transporten med fedex gik der 36 timer fra importen i DK for at få min PC transporteret de sidste 60 km. En tur der kan køres på 1 time!-For dårligt

Svar från PCSpecialist
Bestilte bygget gamer computer.
Bestilte bygget gamer computer.
Det tog lidt tid før jeg modtog computeren som jeg havde bestilt, ca 4 uger. så derfor kun 4 Stjerner.
Ellers funger den som alt forventning.
Speciel designet emballage????
Speciel designet emballage, min bare r..
Nå det er det eneste negative ved at handle med pc. Alt i alt, er forløbet gået ganske godt. Fin kontakt med Tove, angående skaden på pc'en. Desværre skulle pc'en retur for at få skiftet kabinettet og det valgte min søn at det kunne han leve med,så vi beholdt den. Før du handler med pc, så tænk over om du har tiden. En reklamation vil være tidskrævende og koste dig penge.
Har du tiden, så laver pc godt gedigent håndværk. Min søn fik lov at vælge hvem der skulle bygge pc'en.
Fantastisk sted at handle.
Fantastisk sted at handle.
De holder en informeret fra bestilling til levering. De holder hvad de lover og følger op på handlen når den er udført. Kvalitet produkt hele vejen igennem. 👍
Top product and top customer support
Not only is the product itself extremely high quality. The customer service is too. Before I started building my PC I had questions that the PCS team were able to answer quickly and with good explanation. The website is easy to use and displays information clearly. I was told from the start how long the process would take and it was on point. I would recommend PCS for anyone who wants a PC built with good service from the start.
Oplevelsen har været god
Oplevelsen har været god - bortset fra at jeg ikke havde forstået at computeren ville blive leveret med engelsk Windows version.
Langsom, men det værd
Behandling af ordre samt levering tog rimelig lang tid. Derudover er jeg rigtig glad for computeren

Svar från PCSpecialist
Totalt høje priser iforhold til alle…
Totalt høje priser iforhold til alle andre sider der sælger pc'er og hardware

Svar från PCSpecialist
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







