PCSpecialist Omdömen 232

TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Todella sujuvat ja selkeät nettisivut oman tietokoneen rakentamiseen. Tilauksen jälkeen informoidaan hyvin asiakasta missä vaiheessa tietokoneen rakentaminen etenee. Koko hankintaprosessi tehty asi... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Stor omhu med information hele vejen igennem. PC hardware helt ok. Leveret til tiden. Win11 installation fungerede ok. Installation af MS Office fejlede. Fik god hjælp fra PCSpecialist og fik in... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Der var konstante opdatering angående bygge processen og fremskridt med projektet. Modtog en hel fuldstændig færdig maskine med en let forstående opstarts guide. Skulle blot koble den til, følge den... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

We are very happy with the product and the website tool that helped us put it together. Very user friendly. We are less happy with delivery time. While we understand that covid-19 has caused problems... Se mer

Företagsinformation

  1. Elektronik och teknik

Skrivet av företaget

Producent af speciallavede højkvalitets computere og bærbare. Skræddersy din ideelle gaming PC eller bærbar ved hjælp af vores avancerede konfigurator.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

232 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dårlig oplevelse

Jeg føler det er nødvendigt at give en advarsel til folk der overvejer at købe fra Danmark. Om ikke andet, dele min oplevelse. Jeg har købt en PC og har været igennem et forløb hvor jeg skulle sende produktet tilbage, da PC'en var tabt og skadet. Hvis dette sker, skal man være opmærksom på at det kan være meget krævende og at dine elektroniske dele bliver sendt langt (Holland) for hver gang. Der er ingen værksted i DK. PC'en samles i England og jeg undersøgte told og andre ting der kunne komme i vejen på forhånd, og jeg kom frem til at tolden er betalt. Alligevel blev min PC tilbageholdt i tolden, der forsinkede min levering, som jeg ellers havde betalt ekstra for var hurtig. Ud over det var computeren blevet tabt, og jeg var meget ked af at finde computeren med glasskår alle vegne og selve kabinettet var bøjet og den plastikfod den var landet på var ødelagt. Dette var meget voldsomt og selve kassen var ikke skadet, så det var nok sket ved at den var taget ud af kassen og derefter tabt. PCSPECIALIST var ellers hurtige og var klar på tilbagelevering af PC'en, efter jeg havde sendt billeder.

Vi havde en helt klar aftale om at hele kabinettet skulle skiftes ud og PC'en skulle testes grundigt efter det stød den tydeligt havde fået. Men efter jeg fik den sendt afsted og fik den tilbage, var kabinettet den samme skævt vredet med revne i metal og kun glasset og nogle af delene var skiftet ud. Der var stadig glasskår i kabinettet. Jeg fik intet forløb om PC'en havde været testet eller tjekket, og mine tvivl fremstår af stadig glasskår i mellem motherboard og andre dele. Jeg fik at vide at det var en fejlkommunikation og han nok ikke var tydelig nok i sin mail til sin medarbejder. Vi skrev lidt frem og tilbage og nåede ellers til en løsning. Men jeg fik jeg en anden medarbejder på grund af sygdom, og hele aftalen og tonen var anderledes. Der var pludselig ting der ikke kunne lade sig gøre og min tillid til firmaet blev meget mindre. Det virkede til at det samme ville ske igen, at jeg igen bare ville få et hurtigt skift og tilbagesending af produkt der ikke var testet. Jeg har været meget tålmodig under hele forløbet, men har desværre været mærket af dette. Det virker som at man skal starte forfra for hver medarbejder og at deres kommunikation imellem ikke er god.

Ud over skaden, var der monteret for lange skruer til en af de fans i bunden, som desværre stikker ind i støvfilteret i bunden af kabinettet, så jeg ikke kan rense støvfilteret ordenligt. Den adresserede jeg, men afløseren jeg fik til sidst sagde at det kan de nok ikke gøre noget ved. Men jeg vil gerne kunne komme til at rengøre min PC for støv jævnligt, og det kan jeg ikke komme til uden at risikere at nettet/støvfilteret går i stykker. Ifølge brugeraftalen må jeg ikke selv gøre noget, ellers mister jeg fremtidig muligheder for service.

Jeg går ud fra at jeg fik en sød medarbejder der havde en god intention, men at hans kollegaer ikke ser ud til at have samme forståelse. Jeg har haft svært ved at holde samtalen via. e-mail kørende, selvom jeg har forsøgt mit at være tydelig. Det virker til at de er lidt trætte af mig. Men jeg gerne vil gerne føle mig tryg ved min næste handling, hvilket jeg ikke længere er. Jeg føler ikke det er et nyt produkt, efter at det ikke blev gjort ordentligt under første tilbagelevering.

En lille ting der er blev en lille diskussion er at jeg selv skal have printet en label ud. Men jeg ejer ikke en printer og kan ikke se jeg skal skaffe mig en kun for dette formål. Andre firmaer tilbyder en løsning, enten ved at man får en på forhånd eller har en tilsendt sammen med afhentning.

Hele min oplevelse er generelt dårlig. Jeg havde allerede fra start planer om at købe en PC mere hos PCSPECIALIST senere til et andet formål, da det er virkeligt lækkert at kunne vælge de dele og udseende man vil have og tilpasse efter behov. Men efter min oplevelse med behandling af min sag, vil jeg ikke anbefale dette og derfor vælge en anden løsning. Hvis alle var som den første medarbejder jeg fik som behandler af sagen, var det noget andet. Er overrasket over en ellers klar kommunikation og enighed, blev til noget andet efter at få PC'en retur. Det skal være gjort som aftalt første gang. Jeg forstår det var ærgerligt jeg skulle sende produktet tilbage én gang, men at det skal gøres af to omgange og man stadig er usikker på om det bliver gjort ordentligt, skal ikke forekomme. Men det kan ske her, da jeg skulle sende den tilbage og ellers havde gjort det klart over for dem, kunne jeg se det ville ske igen efter medarbejderens svar. Dette blev forsvaret af første medarbejder, som jeg ellers havde godt samarbejde med i starten. Der mistede jeg tilliden helt.

Jeg fortalte dem hvordan jeg oplevede det og de forsvarede hinanden. Måske normalt i givende situation, men ikke en god del af kundeoplevelsen.

Derfor vælger jeg dårlig bedømmelse.

2 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PCSpecialist

Svar från PCSpecialist

Hej,

Tak fordi du tog dig tid til at dele denne anmeldelse af din købsoplevelse.

Vi er kede af at se de problemer, du havde med din ordre, både før, ved modtagelse af produktet. Jeg forstår, at du har været i hyppig kontakt med os, og vi arbejder på at hjælpe dig yderligere med de problemer, du har stået over for. Vi forstår, at der har været en vis kommunikationsfejl, og du kan være sikker på, at vi vil undersøge dette yderligere internt, så vi kan forbedre vores kundeoplevelse.

Vi vil også søge at komme direkte tilbage til dig for at tilbyde support med dette, da vi faldt, vil dette give mulighed for en hurtigere løsning. Vi er fortsat forpligtet til at finde den bedste vej fremadrettet, som gør det muligt at løse din situation i mindelighed, så du kan være tilfreds med det købte produkt.

Venlig hilsen,
PC Specialist

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Custom Stationær gaming/kontor…

Købte en Custom Stationær gaming/kontor Pc og helt ærlig så har det været den mest behaglige og glidende proces fra start til slut 👍
Og bygge kvaliteten er også helt i top kan varmt anbefalde dem hvis man mangler en ny pc

25 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dejlig nem hjemmeside

Dejlig nem hjemmeside, hvor konfigurationen er en lej.
og til fair priser....

Dog er det en dum idet at have mulighed for at købe uden moms....
Selvom det er til min virksomhed, kræver mit regnskabs program faktura med moms. Det forsinkede ordren en uge pga. retur og køb igen...

19 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Forvent ikke at din salgskontrakt bliver overholdt.

Forvent ikke at hvad der bliver angivet som (kun som preorder) og (i stock) er korrekt.
Forvent ikke, at hvis du spørger support om det er korrekt, at det informationer de har tilgængelige er korrekt.
Forvent ikke, at hvis der købes noget på baglag af at noget er på lager, at de så ikke senere hen ændre på salgskontrakten og skriver at du har købt på preorder.
Forvent ikke, at hvis du spørger om support til at løse den fejlkommunikation, at:
1. Der er nogen som læser hvad du skriver. Supporten køre på ai oversættelse og sammenskrivning.
2. Der er nogen som læser forrige beskeder du har skrevet. Supporten du mulighvis får, kører på copypaste svar ud fra den overordnede problemklasse.
3. At du får svar på email. Du kan vente flere dage for så at få et copypaste svar som ikke adressere nogle af de problemer du stiller ud.

Jeg troede det gik fint da jeg snakkede med dem til at starte med. Jeg eftertjekkede at de havde det som jeg havde lagt i min konfiguration. Jeg fik svar på mine spørgsmål om spec valg. Men så bliver jeg sat over til en som ved første tegn på at deres copypaste ai oversattede svar ikke gav løsning til kunden, bare henviser til at annullere min ordre. Hvis deres standard på support er ai oversat multitask copypaste, så vil jeg ikke anbefale nogen tiltro til kvaliten på andre områder ej.

At sælge noget på et grundlag, og så ændre det til at være på et andet grundlag efter at have udsendt en ordrebekræftelse, er jeg rimelig sikker på ikke er lovligt. Når sådan noget sker, vil jeg mene det er en annullering af ordrebekræftelsen automatisk fra deres side. Men de prøver at snyde sig af med at ændre betingelserne der blev ingået.

Jeg har virkeligt ikke energi til at bruge en uge med at vente på at et menneske bliver sat på sagen, for så at endnu en uge går med at skrive en besked frem og tilbage om dagen. Og heller ikke energien til at undersøge mine nærmere rettigheder, så det blev en annullering fra mig af, som beønsket af supporten.

Så køb kun hos dem hvis du tager chancen at der ikke opstår problemer. For dem har de ikke lyst til at løse.

10 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PCSpecialist

Svar från PCSpecialist

Hej,

Tak fordi du deler din anmeldelse med os, og vi er meget kede af at høre om omstændighederne omkring din seneste ordre hos os.

Din feedback er blevet noteret, og vi vil gennemgå den kommunikation, vi har haft med dig, så vi kan give feedback og forbedre dette fremover.

Med hensyn til problemer med lageret, har vi foranstaltninger på plads, når kunderne bestiller fra vores hjemmeside, som informerer om eventuelle lageruoverensstemmelser for at sikre, at de korrekte forventninger stilles til vores kunder fra modregningen. Jeg er ked af at se, at dette ikke lykkedes ved denne lejlighed, og jeg forsikrer dig om, at vi også vil se nærmere på dette aspekt.

Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen,
PC specialist

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

God support oppfølging.

God oppfølging fra support på mine mange spørsmål til support. Mange spørsmål om konfigurasjon. Skulle ønske det var flere konfigurasjonsmuligheter. I tillegg så ble det ekstra kostnad med toll til Norge .

25 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Virkelig meget godt, det hele

Det var overskueligt at finde frem i bestillingen, at vælge de ulige komponenter til min pc, og straks se hvad det kostede. Bestilling og betaling fungerede som det skal, der kom hyppige opdateringer på fremdriften når min pc blev bygget og fragtet. Leveringstid var relativt kort og blev overholdt som lovet. Indpakning for forsendelse var meget god. Min nye pc har så langt fungeret 100% som forventet.

12 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Mange defekter på PC

Bestilte PC online, tog lidt længere tid end hvad de siger på deres hjemmeside før den kom. Ved første forsøg på opstart ville PC'en ikke starte. Skriv og ringede til Hotline, som vendte retur med en ændring i Regedit jeg skulle lave selv før den ville fungere. Det virkede og det var muligt at starte PC'en. Der kommer jævnligt en "time out" fejlbesked når den forsøger at opdatere river for Intel hardware. Irriterende. Ingen af USB portene virkede da jeg fik PC'en. Hotline skrev blot at jeg skulle geninstallerede driverne - lettere sagt end gjort når der er en fejlbesked på driverne. Det viste sig at et af USB port problemet var fordi de var sat i strømspare tilstand, så de fik ikke nok strøm til at fungere. Jeg slog strømsparetilstand fra, så nu er der 1 USB port der virker mens alle de andre er defekte.
Jeg vil aldrig igen købe en PC hos PC Specialisten - deres laptops har alt for mange fejl, som man selv skal løse.

OPDATERING: Der er nu gået 1½ måned og INTET er sket. Nyt personale, nye løfter og så lang tavshed. Nu har jeg rykket og forlangt en løsning. De sender så en returlabel til den forkerte adresse og skriver at de kommer i morgen og afhenter. Den oprindelige aftale med en ombytning er fuldstændig glemt! Min laptop er desuden gået fra dårlig til værre, og blæseren brummer næsten konstant på en næsten ny laptop. Det er ufattelig ringe service kun overgået af en endnu ringere kvalitet, og jeg kan kun anbefale, at man IKKE anvender PCSpecialist.

1 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för PCSpecialist

Svar från PCSpecialist

Hej,

Tak for din anmeldelse, vi er kede af at høre om de problemer, du har haft med din seneste ordre. Vær sikker på, at vi fortsat vil støtte dig med dette.

Det ser ikke ud til, at du har givet nogen ordreoplysninger, som sådan har vi anmodet dig om dette via vores Trustpilot-værktøjer. Vi mener at have fundet dine bestillingsoplysninger fra dit navn, men vi vil gerne bekræfte.

Efter gennemgang kan jeg se, at vi yder støtte til de rejste problemer, vi vil søge at nå ud til os selv direkte, så vi kan konkludere på dette hurtigst muligt.

Vi er desuden kede af at se, at du føler dig forpligtet til selv at løse denne sag. Vær sikker på, vores kunder kan booke en RMA for at systemet skal afhentes og repareres i huset uden behov for forudgående kontakt, dette kan gøres ved at logge ind på din PCSpecialist-konto.

venlig hilsen,
PCSpecialist

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer