Package Pets  Omdömen 

235
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tried to cancel my order several times they ignored me. I’ve emailed them at least 6 times contacted them on their site. I had one email back asking for order number which I had already gave them. Tri... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I regularly purchase the Good Boy Large Chomp Sticks for my GSDs. They're pure hide so constitute a healthy treat which they love. These are a good price and delivery is quick.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Unbeatable value gets Package Pets 5 stars. If I have a complaint it is that there is usually at least one thing I want to purchase out of stock but with such competition beating prices it isn’t surpr... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Let me know they hadn't got the colour I ordered but within days it was all sorted

Företagsinformation

  1. Djuraffär

Skrivet av företaget

Package Pets have been trading for over 25 years and have a wealth of experience within the industry, priding ourselves on our knowledge and experience with all types of animals. We sell a wide range of leading high street brands such as Goodboy, Rosewood, Johnsons, Supreme, Beaphar, Trixie and much more!


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

235 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(235)

30 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Still have not got my goods

Still have not got my goods. No reply from emails. Wish I had read the reviews! Bad mistake!

20 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi there, we're very sorry to hear this! We always respond to emails but some can get lost in spam, unfortunately. Please send us another email and we will happily rectify this for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great price for products

Great price for products. The products I got for rabbit are on different sites and more expensive. Delivery only took 4 working days. I order Saturday night and recieved on Thursday. All products perfect.

17 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi, we're so glad to hear that! We hope your rabbit enjoys their treats/toys!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great shop!

Have ordered twice in the past month before I read the reviews. Had I read them, I'd have steered clear. I'm glad I didn't.

Prices were amazing. Items were delivered in times comparable to amazon.

Will be ordering again, my hamsters love their toys and homes from here!

27 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Abbi, thanks so much for both your order, and for the feedback! We're so glad that you choose Package Pets and hope to continue supplying your pet goods :).

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a hamster chopper wheel 22nd…

Ordered a hamster chopper wheel 22nd October hasn't arrived no notifications on when it's arriving real bad customer service don't order from these

6 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Gary, we're so sorry to see that the wheel did not arrive! We're working hard to rectify previous poor experiences so if you could get in touch with us, that would be great.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not buy from this company

Do not buy from this company. We received a poor quality pet bed which we only realised how terrible it was a day after the guinea pigs had used it. They refused to refund us as it was used and said we should have been able to ascertain the quality of the product just by looking at it briefly before giving it too them. The product had arrived very late so our guinea pigs were desperate for a new bed, so the moment I unpacked it I gave it to them. It was so thin tehy would not even sleep in it. The man on the phone I spoke with was very rude and obnoxious. I have never experienced such poor customer service or products in my life!

19 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi there, we're so sorry to see that you had such a poor experience! If you could get in touch with us, we would be more than happy to do all we can to rectify this.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Fast delivery but packaging left a lot to be desired

Was sceptical after reading so reviews, however items arrived super fast, but terrible packaging.

15 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi there, thanks for choosing Package Pets! We have taken comments surrounding packaging concerns on board and have made improvements to this. We use far more boxes now and do not send fragile items with certain couriers.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I never received my rabbit bowl however…

I never received my rabbit bowl however after emailing them I was offered a refund or a new bowl so I asked for a new one . This never arrived either which was strange. I did however, after sending a few emails, get a refund.

12 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Beth, massive apologies for failing to fulfil the order! We work hard to ensure all orders get out on time and get to recipients but there can be obstacles, from time to time. You should not have had to send multiple emails & we understand how frustrating that must have been! We had some issues with emails going into our spam folder recently but this looks to now be fixed.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My not so happy ending...

I ordered a hamster cage and new hamster ball from package pets. When my parcel arrived the lid to my hamster ball was smashed. I opened the cage , and the instructions on the back of the box where totally different to what pieces we had. As we were inspecting the pieces noticed two side panels were cracked. So I emailed and spoke to David, who said that he would resend the pieces that were broken which was nice of him to do. A week went by and still no parcel, so I emailed asking how much longer it would be. He emailed saying he had sent it but to email back again of I still have received it. End of the story, no parcel with replacements and no reply to my multiple emails.

Not only that but the cage is poor quality the cage falls apart when you unhook any of the levels. Not only that the colouring off the plastic comes off. Nearly £50 quid and it's all on the bin.

24 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Amy, thanks for choosing Package Pets & we are so sorry to see that you had such a poor experience with us! We're working hard to bridge over previous mistakes so if we are ever lucky enough to receive your custom again, you can guarantee we will do all we can to ensure fluid communication & appropriate measures are taken, if any issues arise.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

An explanation to a previous reported negative review.

With regards to my previous review of Packagepets.com, I must give an update on my situation.
On receipt of my Breeding cages which I found to be damaged in transit, I sent photographs of the damaged cages as per their Terms and Conditions.
It was on the reply to myself from David that he couldn't understand my issue. He assured me that he had replied to my previous e-mails. He then sent me a snapshot of my emails and his replies that he had in fact replied but that I had never received any of them.

Although I never got a returned phone call after leaving my phone number on each occasion, in all fairness to David, he was not aware that I was not receiving his e-mails.
I write this review to amend my previous one and to remove the negative feedback that I gave Packagepets.

David is now making arrangements to uplift the damage cage and deliver a replacement next week.

6 augusti 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Alex, thanks for choosing Package Pets & we are so glad to see that the issues were rectified! We understand how frustrating it is when a customer has a poor experience and we are glad things were appropriately resolved.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Perfect pet products

Very helpful start to finish dealing with Kyle there. Items arrived quickly and in perfect condition. Will definitely use again!

10 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi there, thanks for such postive feedback! And, of course, for supporting the greatest football team there ever was ;). Thanks for choosing Package Pets and we hope to have the pleasure of supplying your pet goods again, in future.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really poor customer service from…

Really poor customer service from Andrew cages arrived damage not willing to replace them. Very rude staff specially Andrew. Cages r so cheap & nasty.

7 juni 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Kashif, we're so sorry to see that you had such a poor experience with us! While we feel it is unfair to explicitly mention names of our staff, we understand how frustrating it is when an order arrives damaged.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dreadful service

Dreadful service
The item was apparently delivered to me tracked- except it wasn’t, and my repeatedly telling this to Package Pets got me nowhere. They honestly could not have cared less whether I got the package or not- it said it had arrived, so they washed their hands of it. They give small businesses a bad name.

6 maj 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi there, thanks for your order & please accept our sincerest apologies for the issues that you faced! We now use a range of couriers and offer different delivery services so we have done all we can to improve things, going forward. We are working as hard as we can to fix previous mistakes so if you did ever choose Package Pets again, be assured that we would do everything to ensure the order was successful this time around.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Invest in some bubble wrap

Invest in some bubble wrap! I think this would save you a whole lot of headaches judging by my experience and your other reviews.

1 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Helen, we are so sorry to see you had a poor experience with us! We now use a mixture of boxes & bubble wrap, in order to better protect our products. We have taken previous comments surrounding packaging on board and have seen far less returns, as a result of this.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very impressed

I was incredibly skeptical regarding this company, as I work in the pet supplies field and had never heard of them before - however, they were the only place I could find the wheel my hamster needed in stock, so I had no choice but to place an order and take a chance. I was skeptical at first due to the reviews, and then the fact that the wheel was over £10 cheaper than other suppliers were advertising (but oos). However, I was wrong to worry, my item was shipped same day and with me just one working day later, tracking was provided via Royal Mail, and my item arrived in perfect condition. Even better was as I was dubious I placed the item in my basket one evening and decided to look at the order again the next day and when I woke they had emailed me a voucher off my basket spend which I redeemed which meant my item was actually still over £10 cheaper including P&P. I would definitely use again, as and when I need new supplies for my pets. I was especially impressed with the small animal product availability.

30 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID - Worst customer service EVER!

A long review here, but the summary is terrible customer service - I will never use this company again! Read on to find out why...

I ordered a Trixie wooden hamster wheel from Package Pets and it arrived on time as promised, everything was good. After a day of use, the inner Cork lining of the wheel came out and fell on my hamster. I put it back in and seemed to fit fairly securely. But, it happened again. I was coming down in the morning to find the inside of the wheel hanging out again so I got in touch with customer service at Package Pets to ask if they had heard of this happening before.

Andrew from Package Pets emailed back asking for photos if the wheel, which I sent him. He confirmed that he hadn't seen this before and that the wheel was faulty. He offered to send a replacement if I could send the faulty wheel back to him first.

At this point I want to make it clear that I don't blame Package Pets for the faulty item, any company can unknowingly receive faults goods from suppliers. It's how a company deals with it that is important.

I was worried about my hamster being without her main form of exercise for a prolonged amout of time as her old wheel had now gone. Andrew assured me that he would send the replacement as soon as they received the faulty item. He also told me to send it and that he would cover the cost at £4 (for a small parcel), upon me sending a photo of my postage receipt.

I packed up the wheel (with a letter inside explaining the conversations we had and the fault with the wheel, as I had been asked to do), went to the post office and although the weight was fine, the parcel was too big and had to go as a medium parcel, which was £6.30.

Not a big deal, but I emailed the postage receipt and asked if they would perhaps split the different and send me a hamster house, which was £4.99, when they send me the wheel, instead of having to refund the £4.

This is where things take a sour turn. I received no communications from Andrew or anybody else at Package Pets. Four days later, I checked my postage tracking and could see that the wheel had been signed for, so I emailed again to ask if they saw my last email, and to ask when they would be sending the new wheel.

Another 4 days passed without so much as an email, phone call, nothing from Package Pets at all.

It was at this point that I thought something strange was going on. I called their number and got a voicemail, so I left a message with my name, order number, explaining what had happened and asking someone to call me back to let me know what was going on. After getting no response.all day, I called twice more, again being put through to voicemail each time.

Then, out of the blue, I received an email from PayPal to say that my refund had just been processed for my hamster wheel! I couldn't believe it, they had simply refunded it without any communication at all for well over a week.

I emailed and called (left another message) again to ask what was going on. 3 DAYS LATER I received and email back saying that the warehouse must not have seen my letter inside and automatically processed the refund. I know this is impossible because it was an A4 letter inside the wheel, you couldn't miss it!

Anyway, there was still no word of the promised refund for postage so I had to email... yet again! A day later they asked for my PayPal email address (they must have been unsure after the 21 emails that had gone back and forth!) and finally refunded the £4, not the £6.30 I had paid.

I have since discovered that their official return policy on the website is to send you a prepaid postage label for faulty items so I wish I'd seen that sooner.

Anyway, here I am, a couple of weeks without a hamster wheel. There is a happy ending though...

I ordered a new wheel (same type) from a pet supplier with 'Zoo' in the name, and on the 'Plus' side it arrived very quickly, and it is working great and not falling apart. Plus it was cheaper so a stressful time, but my hamster is now happy again.

So if you get this far, I would recommend you don't use Package Pets. It is by far the worst customer experience I have ever had, with any company, and that is really saying something!

18 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Rob, we are very sorry to see you had such a poor experience with us! While we disagree with mentioning specific names of staff members, we understand that the communication was not fluid at the time. It is policy to go through our returns process and this is why we refunded you to said amount. We do, however, fully empathise with the fact that you had sent the item back to us off your own back & do understand your frustration with a partial refund. We have worked incredibly hard to fix our customer service, packaging and overall performance, as a business and we feel this is reflected by extremely positive feedback on other platforms such as eBay and Amazon. We are sure that if you were to choose Package Pets again, you would have a far more pleasant experience, this time around.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Very good

Very good!I ordered a hamster wheel and a bendy bridge on Wednesday and it came on Sunday!!It all came in very good condition and how i expected it to be.I would say that I think they should add some bubble wrap or something to protect the things,but overall it was great!!

7 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Package Pets

Svar från Package Pets

Hi Ruby, thanks so much for the positive feedback! We're glad to hear that you had a positive experience with us and we would love to continue supplying your pet goods :). We have now began using more bubble wrap & boxes, in order to better protect items.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great company!

Fast delivery! All my items came well packaged and quickly. Very good prices!! So much cheaper than the big pet stores! Have just made another order, will defo be using these for all my pet toys/treats!

24 februari 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Appalling customer service. AVOID.

I received my order on 1st February 2021 and immediately on opening I noticed one of the items was damaged (it wasn’t packaged very well - no bubble wrap or similar) so I emailed the company straightaway. They replied the next day to say they’d get in touch with the courier company and told me to parcel the item back up as best I could and they’d arrange collection & get a new one sent out. I asked them to let me know when this would be in case I was at work, no reply. On Friday 5th I hadn’t heard a thing and it hadn’t been collected so again I emailed again. No reply. Tuesday 9th I emailed again and by this point had also left 2 answerphone messages which hadn’t been replied to either. A man called Andrew emailed back to apologise, and said that he would email the courier company again to chase it up. I emailed back and reiterated the fact that I work so it’s possible I may have missed the courier but that I did ask when collection would be so I could make sure I would be home, again - no reply. Wednesday 10th I emailed to ask for a refund on the item as I wasn’t getting a response from anyone and just wanted to order one from somewhere else. Guess what - NO REPLY. I’ve emailed AGAIN this morning (Friday 12th) but I’m not holding my breath for a reply. Absolutely shocking customer service, I certainly won’t be ordering from this company again.

12 februari 2021
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer