Nevanna Omdömen 

104
•
TrustScore 2 av 5

2,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

very cheap and tacky and looks nothing like the photographs advertised. I have emailed for a refund but not holding out much hope. Arrived in a tiny little bag from china- not impressed. DO NOT BUY!!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I've requested a refund for 2 rings bought as Xmas gifts in line with Nevanna's refund policy. I've tried to contact Nevanna since end December 2023 but yet to receive a reply to (1) my online reques... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Bought the ring for my daughter as a Christmas present and she absolutely loves it, it has come in handy in those anxious moments. The only thing is that the ring has lost it's round shape so the b... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I ordered a ring on the 26th of November for my sons 16th Birthday. It has still not arrived. I emailed several times and on the 10th of December was told it had left the warehouse and was with Royal... Se mer

Företagsinformation

  1. Smyckesbutik

Skrivet av företaget

Based in the UK, Nevanna is a women-owned mindful jewellery brand. Our jewellery is designed to bring happiness and calm, to help you protect your mental health and keep your treasured memories alive. As therapists with over 25 years of experience, we know that jewellery can be a valuable mental health tool. Fidgeting with a piece of jewellery can distract you when you’re anxious. Focusing on smooth metal or embossed texture can help you decompress when you’re stressed. Of course, jewellery is also beautiful! You deserve beautiful things that make you feel good. With Nevanna, we combine our passions for mental health and stylish design, to make a difference in a beautiful way. Our jewellery is handmade by artisans from all over the world, crafted from the highest quality stainless steel and sterling silver. The metals are waterproof and tarnish-free, so you can cherish your pieces for longer. Nevanna jewellery promotes self-care and self-expression. Breathe, focus and reset with our anxiety rings when you feel overwhelmed. Hold your loved ones close with our personalised jewellery that sparks happy memories. Channel the energies of our crystal jewellery to enhance your wellbeing. Shop NEVANNA for mindful jewellery that empowers you with healthy coping strategies and exceptional style.


Kontaktuppgifter

2,2

Dålig

TrustScore 2 av 5

104 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,2

Alla omdömen

(104)

3 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service non-existent.

Customer service non-existent.

I placed an order and then heard nothing for 2 weeks. When I chased an update I was informed the item was out of stock so I could cancel or choose an alternative. After a lot of back and forth where I questioned why they were still advertising the product if it was out of stock, I miraculously received an email telling me it had been dispatched.

Their customer service agent was rude and condescending with no real customer care being provided.

Would I recommend? No.

26 augusti 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Julie,

We’re truly sorry to hear about your experience and apologise for the frustration caused. This is certainly not the level of service we aim to provide - no excuses and we understand how disappointing this must have been for you. We’ll be reviewing the situation to ensure it doesn’t happen again. Thank you for your feedback, and we hope to improve your experience in the future.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Item as advertised but communication…

Item as advertised but communication wasn't good. Didn't receive tracking info so was worried wasn't going to arrive.

15 augusti 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Rosemary,

Thank you for your feedback, and we’re glad to hear the item met your expectations. We’re really sorry for the lack of communication and for any worry this caused. We’ll be sure to improve our tracking updates in the future. Thank you for your patience and support.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quality item and great customer service

Quality item and great customer service

12 augusti 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Colleen,

Thank you for your lovely feedback! We’re so pleased to hear you're happy with the quality of the item and our customer service team. We truly appreciate your support as always! Best wishes,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Birthday gift

Ring arrived quickly, great quality and our daughter loved it.

28 juli 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Wendy,

Thank you for your lovely feedback! We're so pleased to hear your daughter loved the ring, and that it arrived quickly. We hope it made her birthday extra special!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good communication very pleased with…

Good communication very pleased with my hug necklace

1 augusti 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Tina,

Thank you for your kind words! We're so glad to hear you're pleased with your Hug Necklace and that our communication met your expectations. We appreciate your feedback! It means a lot.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great product

Great product, quick shipping. Highly recommend 👌

26 juli 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Kate,

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear you're happy with the product and delivery. Your recommendation means a lot to us!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Low Quality

The ring is low quality and though adjustable the starting ring size is massive so if you have small finger no amount of adjusting is going to make it fit. I’ve contacted customer services but no one has responded

20 juli 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Catherine,

We're really sorry to hear you're not satisfied with the ring, and we completely understand your frustration. This is certainly not the standard we aim for. Our sincerest apologies for the delay in responding – I believe the issue has now been resolved, but please don't hesitate to reach out if there's anything further we can assist with. Many thanks!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought three rings from this company

I bought three rings from this company. The first ‘silver’ one I received was magnetic so not silver at all. Received a replacement. This one lasted a year before it snapped. The second and third snapped after just a few weeks. Received just one refund. I would not recommend this company. Poorly made and terrible customer service

14 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi, We're truly sorry to hear about the issues you've had with the rings, and we understand your frustration. This certainly isn’t the experience we want our customers to have. We appreciate your feedback and will work to improve. Many thanks!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I thought this was UK made for women by…

I thought this was UK made for women by women. I ordered on the 15/04/24 as a birthday gift ( which has came and went) and still no confirmation of a delivery date. Had I read the reviews I would not have purchased from this company.

6 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Colette, Thank you for taking the time to share your feedback. Our products are made in the UK. Please accept my sincere apologies if our service didn't meet your expectations. We value your input. Have a great day! Kind regards,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Tina, Thank you for your kind review of our product and service. We are delighted to hear that you are satisfied. Your feedback is greatly appreciated. We're all smiles after reading them! Rest assured the team will know.

Have a fantastic day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Shop somewhere else

Shop somewhere else, avoid the stress.

24 april 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Luke, We appreciate you for taking the time to share your review. I'm sorry to know that our service didn't meet your expectations. We value your input. Could you provide more details about your experience. We are committed to resolving this for you and ensuring a more positive experience in the future.

Many thanks!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Handled a difficult situation…

Handled a difficult situation sensitively and promptly

20 mars 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Colin,

Thank you for your feedback! We're glad we could handle the situation sensitively and promptly. We appreciate your acknowledgement of our efforts. I’ll make sure that they receive your feedback. I’m sure it will make their day! :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lovely necklace for the price but…

Lovely necklace for the price but delivery took nearly a month from placing the order. The company did reply to my emails and they said the first photo wouldn’t work so we replaced that with another one.

20 mars 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Theresa,

Thank you for your honest feedback! We're glad to hear that you're pleased with the necklace, and we appreciate your patience regarding the delivery time. Our sincere apologies for any inconvenience caused. It's great to know that our friendly customer service team was responsive and able to assist you with the photo replacement. We'll strive to improve our delivery times in the future.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Looong shipment

Ordered two things. One arrived in 1,5 months, another one is still being delivered. Two months passed by. The item that wasn’t delivered wasn’t personalised and was in stock when I ordered. Nevanna asked for the review.

8 mars 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Dear Mrs Sayers,

Thank you for bringing this to our attention.

Please accept our sincerest apologies for the inconvenience and allow us to make things right and provide you with the best solution. We'll reach out to you directly to address this matter. We look forward to resolving this matter for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Item hasn’t arrived after over 6 weeks

I ordered a necklace over 6 weeks ago as a birthday present for my mum. It still hasn’t arrived and I haven’t had any real update on my order since. I have emailed customer support 3 times. The first time they said it was almost ready to be shipped (this was about 3/4 weeks ago) and then the second time they said they were speeding up the process (again this was about 2/3 weeks ago). I emailed again a few days ago and I am now not getting a response. I ordered on 11th Feb and it is now 20th March. My mums birthday was 1st March so she was unable to receive her gift. I understand it is a customised item but this amount of time to be waiting seems unnecessary, especially when I keep being told by customer support that the item is almost ready despite not hearing anything again for weeks.

11 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Shannon,

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration this situation has caused. Your experience mishap on our end, and we're truly sorry that your mum's birthday gift didn't arrive on time. We understand your disappointment and share your concern. Rest assured, we're actively investigating this issue to ensure it doesn't happen again. Please allow us to make it right for you. We'll reach out to you directly to address this matter and find a suitable resolution. Thank you for bringing this to our attention.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I got exactly what I ordered and…

I got exactly what I ordered and arrived quickly too. Less than 1 week

22 februari 2024
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Wayne,

Your review made our day! We're so happy to hear that you received exactly what you ordered and it arrived so quickly in less than a week. If you have any further feedback or enquiries, please don't hesitate to reach out to our friendly customer satisfaction team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bought a necklace a week ago and paid…

Bought a necklace a week ago and paid for first class postage. The necklace still hasn’t arrived and there’s not even been confirmation that it’s been dispatched. It also cost me £30 which I feel is quite a bit of money for me so I’m just upset about the experience.

3 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

HI Jasmine, Thank you for bringing this to our attention. I'm truly sorry about your experience and the inconvenience that happened with this transaction. Our records indicate that your order was despatched on 06 February. Please allow some more time to receive your package. Rest assured, it will arrive anytime soon.

We truly appreciate your patience and understanding throughout this process. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out to our customer service team.

Thanks so much!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered over 2 weeks ago

Ordered over 2 weeks ago. No communication since order accepted. Have sent an email direct and submitted an online form. No response to either. This was a present for a friends 40th Birthday, a personalised gift and the special day has now come and gone. Absolutely shocking service.

9 februari 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Megan, Thank you for bringing this to our attention. I sincerely apologise for the delay and the lack of communication regarding your order. We understand how disappointing it must have been, especially for such a special occasion.

We are currently investigating the issue and have reached out to you via email. Please check your spam or promotions folder in case our message ended up there. We want to assure you that we are doing everything we can to resolve this situation promptly.

Please accept our sincerest apologies and know that we are committed to making things right. Thank you for your patience and understanding.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

follow up to 15 Jan reply

15 Jan, Nevanna reply below. I have checked my inbox and not received any email from you 'to gather more information about the concern'.
I have however received 3 emails asking me to review the purchase.
Please email with information on how I return and get a refund on the 2 rings.

25 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi there Helena, I am truly sorry about the inconvenience. We understand that this must have been disappointing. We are currently investigating the issue and have reached out to you via your email. Please check your spam or promotions folder in case our message ended up there.

Once you have returned the items, could you kindly provide us with the tracking number? This will allow us to check on our end whether we have received and checked the returned items, and proceed with your request accordingly.

We want to assure you that we are doing everything we can to resolve this situation promptly.

Thank you for your patience and understanding.

Kindest,
Emma

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No-one contacts the customer

I've requested a refund for 2 rings bought as Xmas gifts in line with Nevanna's refund policy. I've tried to contact Nevanna since end December 2023 but yet to receive a reply to (1) my online request or (2) my 2 emails. There is no phone number. Very upsetting!

27 december 2023
Logotyp för Nevanna

Svar från Nevanna

Hi Helena, Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry you have been having issues with the returns process. I understand your frustration and your need for phone support. But it’s not something we offer this time. I want to help you get the answers you need, and we can get that done by email.

We have reached out via email to gather more information about this concern. Could you please check your inbox and provide us with more details? We understand this might be inconvenient and appreciate your patience as we work to resolve this issue as soon as we hear back from you. Many thanks!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer