Arbejdet skulle have været færdigt i marts. Men der er praktisk talt ikke sket noget i de seneste uger. Man kan se et par arbejdere lave praktisk talt ingenting. En vognbane på en meget trafikeret vej... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Mangelfuld tilsyn med skanderborg kommunes veje. Lang tid om at udbredte farlige vejhuller,over 2 måneder Kundeservice der er længe om at svare og efter langt tid sender de sagen videre til en a... Se mer
I forbindelse med fjernvarme. Gladsaxe og Gentofte . Vil gerne give 0 stjerner. Tumper
NCC står for renovering af badeværelser i min boligforening, og aldrig har jeg oplevet noget værre juks! I dag - efter OTTE uger, er mit badeværelse "færdigt". Jeg har ikke fået rigtig vask og... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Top professionelle medarbejdere hos NCC…
Top professionelle medarbejdere hos NCC asfalt.
Min kammerat fik lavet vej og efterfølgende ramper i Nykøbing Sj ,
Ser rigtig godt ud,
Vi tilbød asfalt drengene en øl men nej tak hellere en vand👍
Skiltningen var lige efter bogen og venligheden fra de 3 der lavede ramperne samt chaufføren på kranbilen er 100% i top. Der var mange biler der skulle ud og ind hele tiden.
Og de 3 og kranbilen rykkede rundt så alle kunne komme ind og ud uden problemer.
100% jeg vil altid anbefale NCC asfalt👍
Super service.
Hentede grus på trailer hos NCC i HERLEV. Super god service, selvom jeg kom og forstyrrede i frokosten.
Magen Til amatør virksomhed skal man lede længe efter!
Vedrørende asfalt arbejde i Høng og gørlev.
Magen til armatør virksomhed skal man da lede længe efter, de bruger forkert skiltning HVIS de overhovedet bruger noget, kanter/dæksler højere end de 30mm der skulle fræses af skal skiltes med høje kanten men der er INGEN skilte at finde på dette.
Man ringer så til firmaet for at gøre dem opmærksom så der ikke skulle ske en ulykke eller forsikrings sag om erstatning for ødelagte dele/cykler osv og får afvide man er fuld af løgn selvom jeg selv har arbejdet med faget i en del år efterhånden.
Det må squ være en ommer, gid kommunen ville bruge andet firma til at ordne deres ting.
Kunne jeg give 0 stjerner var det …
Kunne jeg give 0 stjerner var det tilfældet - magen til inkompetent og ligeglad firma skal man lede længe efter. Holder ikke aftaler. Ødelægger fortov men erstatter ikke - for man skal have set hvem og med hvad maskine-'en der kæmpe tunge fodspor fra maskine og nej vi nogle der arbejder så kan ikke sidder og holde øje med hvad deres arbejdere laver af dumheder.
0 stjerner inter andet!!!
0 stjerner
inter andet!!!
Ville ønske man kunne give 0 STjerner
Ncc løber fra deres ansvar når de …
Ncc løber fra deres ansvar når de ødelægger andres ting det er uansvarligt og uprofessionelt.
Støjhelvede
Er nabo til en af NCCs råstof udgravninger og deres støj gener. Vi er flere der er plaget af støj dagligt og har forsøgt at få NCC i tale uden det har haft nogen effekt da de påstår de overholder de grænseværdier for støj som er gældende. Problemet er bare at der er NCC selv der skal stå for målingerne. Det er jo som at sætte ulven til at vogte får;-) Støj kan dæmpes vis man er villig til at investere i det.
NCC forsøger gennem smarte bemærkninger og markedsføring at gøre sig miljøbeviste og bæredygtige, men føj for en gang snik snak.
Se på deres site om bæredygtighed
Det er dårlig stil og manglende forståelse for det indvirkning på de omgivelser de befinder sig i.
Rettidig omhu er tydeligvis ikke en del af værdigrundlaget hos NCC.
Ingen erstatning fra NCC
NCC var hovedentreprenør ved nedgravning af kabler på villavej.
Kom hjem fra ferie og bagruden på min bil var trykket ind.
Talte med naboerne og de gav mig navnet på pladsmanden med ansvaret. Klaged til ham, men han afviste blankt uden interesse for sagen.
Forfærdeligt
Et byggeprojekt sat til en måned er nu ved at gå ind i sin fjerde måned, og alligevel er det umuligt at få NCC's håndværkere til at komme ud på adressen og gøre deres arbejde.
Det drejer sig om renovering af bryggers, gang og badeværelse. Ikke just de helt svære opgaver. Men alligevel formår håndværkerne at lave fejl på fejl - når altså de en sjælden gang beærer os med et besøg.
De har desuden ødelagt en tørretumbler, fjernet en måler til 6000 kr som nu er "væk" og lavet utroligt mange dumme håndværksfejl som ikke kan rettes 100 pct. Men der kan alligevel ikke være tale om at vi får kompensation.
Alt er elendigt ved NCC - jeg skal aldrig have noget at gøre med dem mere, og fraråder alle andre at have det.
Ødelæggelse under renovering uden erstatning
NCC renoverer pt. Avedøre Stationsby Nord`s Badeværelser og har i den forbindelse ødelagt min vaskemaskine efter den er rykket ud- og ind af badeværelset i flere omgange.
Til byggemødet vi vi alle oplyst at hvad der ødelægges af NCC, erstatter NCC. Men efter gennemsyn af min vaskemaskine samt dokumentation på at den virkede inden de rykkede rundt på den af flere omgange - frasiger NCC talsmanden sig ethvert ansvar for at reparere min vaskemaskine. Jeg er SÅ skuffet over at de bare kan ødelægge mit indbo og så forvente at jeg selv skal betale for at udbedre skaden.
Jeg hverken kan eller vil anbefale nogen at udlevere deres nøgle til NCC - for du har ingen garanti for at de erstatter det ødelagte.
Klamp med klamp på
NCC står for renovering af badeværelser i min boligforening, og aldrig har jeg oplevet noget værre juks!
I dag - efter OTTE uger, er mit badeværelse "færdigt". Jeg har ikke fået rigtig vask og vaskeskab, vinduet i badeværelset er maltrakteret, låget på toilettet passer ikke, og strøm i køkkenet er ikke re-etableret. Væg og bordplade i køkken er ødelagt, og det samme er væg i badeværelse.
Hvis man vil kaldes Danmarks førende, så skal det altså gøres langt bedre end det, I har præsteret, NCC!
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.






