Virksomheden er dybt useriøs med de løfter de laver. Projekter går i stå, hvis ikke man rykker personalet og selv herefter sker der intet yderligere. Vi har haft en sag med en misfarvning i en vindues... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Ang fjernvarmeprojekt i Søborg. Superdårlig oplevelse i.f.m. min bil blev påkørt af en af deres mobilgravemaskiner,mens den holdt parkeret.Opdagede det først,da jeg kom hjem,højre side bulet og skra... Se mer
Gode kollegaer rigtig fin løn og ordninger
Teglsøerne. MT Højgaards projekt i Nivå. Hvor er det sløjt at så stort og kendt et firma KUN tænker i byggeri og projektsalg og ikke på de rammer, vi købere skal færdes i efter indflytning. P-pladser... Se mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har inte besvarat negativa omdömen
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Deres formand hvor jeg var er total…
Deres formand hvor jeg var er total ligeglad med sikkerheden og blev truet 4 gange med og bli fyret da jeg vi ha ham til og overholde arbejdsmiljø og sikkerhed projekt leder hørte på trusler men gjorde ingenting utroligt de er så ligeglad med deres medarbejderer og hvordan ka man ha sådan en formand
Gode kollegaer rigtig fin løn og…
Gode kollegaer rigtig fin løn og ordninger
Er igang med et projekt byggeri og kan…
Er igang med et projekt byggeri og kan ikke anbefalde andre at købe et projekt byggeri med dem som bygherre du kan ikke overholde en eneste aftale og når man siger nået du ikke kan bortforklare så finder de bare en under leverandør der får skylden for deres mangler på min købskontrakt der står en dato men med mulighed for at rykke den 2 mdr det vælger de så at gøre og ikke engang 2 mdr senere vælger du at rykke yderlig 3 mdr og de får det jo næsten til at lyde som om det er os købers skyld at de ikke har styr på deres ting og når de ikke ved hvad de skal svare så svare de bare ikke og svare de endelig så er det fordi de kan finde en undskyldning så den igen lander ved en selv og ens egen skyld så mit råd hold jer væk fra dem
Kører til daglig strækningen Horsens…
Kører til daglig strækningen Horsens til Esbjerg og d. 1/5 syd for Horsens, var der meget sand støv med småsten i som gav ridser på højre side af bilen. Skrev til vejdirektoratet med det samme og de siger det er MT Højgaard som står for maskinerne det. Klagen bliver så sendt til dem og de nægter at have lavet noget der på den dato. De var der både d. 1-2/5-2025. Men lukker bare sagen og siger de ikke har været der, og der bliver arbejdet ved motorvejen hver dag. Dybt useriøst og så mister ens bil nok omkring 10.000 i salgsværdi. Advarer lige andre om det, for er useriøst, og skriv gerne herinde hvis andre har oplevet det samme. Og har vidne i bilen, men de nægter bare og lukker sagen, så tænk jer om før I hyrer det selskab
Anbefales at undgå
Virksomheden er dybt useriøs med de løfter de laver. Projekter går i stå, hvis ikke man rykker personalet og selv herefter sker der intet yderligere. Vi har haft en sag med en misfarvning i en vindueskarm kørende i over 6 måneder, som i første omgang blev anerkendt og lovet udbedret i løbet af 2 ugers tid.
MT Højgaard må være verdens mest…
MT Højgaard må være verdens mest useriøse firma
overholder ikke aftaler,
om det kun er bebor koordinatoren eller det er helle
firmaet der sejler vides ikke en frustreret bebor grantofteparken
Hvad er menningen at en af jeres…
Hvad er menningen at en af jeres medarbejder har sin firmabil med hjem og har parkeret den på min private handicap plads ?????
ADVARSEL ELENDIG VIRKSOMHED!!!
Elendig virksomhed. Bor i en et værelses studiebolig hvor jeg bliver boende mens de renovere køkken gulv, badeværelse, døre, vinduer og installere ventilationsanlæg
90% af håndværkene er respektløse rydder ikke op efter sig selv eller tager hensyn til der er en der bor her. Derudover når de så ødelægger mine ting skal men diskutere med byggeplads lederen om de skal hæfte for det?!? Desuden lover han guld og grønne skove og holder intet af det. Han er til grin. De bruger af ens strøm selvom de har byggeplads strøm. De tog sig ikke af problemet med strømmen til min toiletvogn så der gik brænd i el radiatoren. Til sidst og ikke mindst er det arbejde der bliver udført når de ikke bare står og triller tommeltotter mildest sagt noget makværk
Dårlige
Kunne ikke give 0 stjerner.
Utroligt dårligt firma.
Brug dem ALDRIG, mange mange fejl i renovering, overalt.
Det er et utroligt dårligt firma de er…
Det er et utroligt dårligt firma de er sjuskede tingene er ikke lavet ordentligt har aldrig oplevet noget lignende
De håndværkere de har ansat har ingen faglig stolthed det er pinligt
Jeg vil ALDRIG anbefale dem til nogen
En svinsk behandling af jobansøgning.
Ang fjernvarmeprojekt i Søborg.
Ang fjernvarmeprojekt i Søborg.
Superdårlig oplevelse i.f.m. min bil blev påkørt af en af deres mobilgravemaskiner,mens den holdt parkeret.Opdagede det først,da jeg kom hjem,højre side bulet og skrammet,ingen besked efterladt,men er bare kørt videre.Heldigvis er der overvågning,hvor det tydeligt fremgår,hvad der er sket.Konfrontere Mt Højgaards maskinfører og formand,som først benægter,men forevist optagelse fra overvågningskamera,må erkende deres skyld.Så pas på,med deres mangel på moral og ansvarsfraskrivelse,skal man virkelig være efter dem.
Møg firma
Hvor jeg bor er vi i gang med en renovering med mth Højgård . Og jeg har aldrig oplevet et kaos med at renovere . De henter polakker herop og de får en opgave og så tager de hjem og så kommer de næste .
det her er en stille advarsel til alle…
det her er en stille advarsel til alle om at købe noget i gennem ht højgaar. de siger det ikke fejler noget.....men det gør det.......så lad vær
Forfærdelig arbejdsplads
Jeg er tidligere ansat fra MT Højgaard, anlæg vest (sunds)
Jeg har efterhånden haft et par håndfulde arbejdspladser, nogle bedre end andre, men jeg har godt nok aldrig forestillet mig at en arbejdsplads kunne være så ubehagelig at være ansat i, formanden råber af folk, og nedgør dem, og er generelt en rigtig ubehagelig menneske af have som leder.
hovedparten af entreprenør folkene derude overvejer at finde andet job, alt sammen pga, at det hele sejler derude, der er ikke styr på noget som helst, og så den her skøre formand, der virkelig får ødelagt stemningen blandt folk. Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at søge job i MT Højgaard, anlæg vest.
Jeg har været ansat i firmaet
Jeg har været ansat i firmaet, jeg har aldrig oplevet så en negativ atmosfære. Mange af de ansatte var så indebrændt at de gjord alt for, at komme væk der fra. Hold jer langt væk Mt Højgaard, det er til at kaste op over🤢🤢🤢🤢….
Man skal behanle sine ansete ortnlig
Mega dårlig arbejde huller og revne…
Mega dårlig arbejde huller og revne skader i vægge. Plus de tager ekstra gebyr hvor de kan komme afsted med det. De giver heller ikke de dokumenter/ informationer de skal.
Derudover er deres service/ kundekontakt helt uacceptable.
Teglsøerne. MT Højgaard projektet i Nivå
Teglsøerne. MT Højgaards projekt i Nivå. Hvor er det sløjt at så stort og kendt et firma KUN tænker i byggeri og projektsalg og ikke på de rammer, vi købere skal færdes i efter indflytning. P-pladser er halvfærdige og efterladt med mudder og knolde, udearealer er ikke gjort færdige og ligger hen uden besplantning og grønt. Cykelstativer mangler osv…Hele denne negative oplevelse forstærkes af udsynet til nabobyggeriet overfor hos Casa, der bygger for mennesker og løbende sørger for finish og færdiggørelse af deres udearealer. Øv MT H. Jeres projekt kunne ledes langt bedre.
Ib Rasmussen
Mth er totalentreprenør på en stor…
Mth er totalentreprenør på en stor renoveringssag i den afdeling hvor jeg bor (almennyttig) Danakon er rådgivende, se min anmeldelse andet sted, her på siden.
Det går mildest talt dårligt. Det der blev vedtaget, og stemt om oprindeligt ligner ikke det vi bliver udsat for. En prøvelse, at være beboer under deres arbejde.
Kan ikke anbefales.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








