nordstern.dk Omdömen 8

TrustScore 2 av 5

2,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,2

Dålig

TrustScore 2 av 5

8 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse, skovstykket Espergærde. forsømmelse af købere efter kontrakt er lavet og de løber fra ansvar, lovgivning og alle aftaler. De stopper med at svare eller kommer med usaglige konklusioner hvis det er omkostningstunge fejl som de selv har lavet. Få det lavet før køb eller hold jer langt væk er mit bedste råd. Ren hovedpine og amatører.

1 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Hvis jeg kunne give et 0 så havde jeg…

Hvis jeg kunne give et 0 så havde jeg gjordt det. Desvære kan man ikke.
Virkelig dårlig renoverings arbejde . Skuffende. Og dårligt
Og nu efter jeg kan se at der ikke er en eneste fem stjerner så er jeg mere sikker på at jeg har ret.
Dårligere kan det ikke være. Nordstern Dårlig dårlig dårlig.
Kan ikke sige mere end det bare er så dårligt.

14 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Alt levede ikke op til…Entreprenør

Alt levede ikke op til forventningerne.nordstern bruger underleverandøre hvor ansatte ikke altid er ansatte og de ansatte er udlændinge uden uddanelser de roder og sviner der ligner en losseplads hvor nordstern og deres amatører arbejder og deres tidsplan er helt hen i vejret tager dobbelt så lang tid end andre entrprenører..deres uderleverandører går konkurs på stribe og der ved jeg at det er aftalt spil da jeg ved at de fupper samfundet for hårdt og gjort det op til flere gange SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA NORDSTERN.

11 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Klamphuggere.

Klamphuggere.. Nordstern tidligere Casa lover udbedring af fejl og mangler ved overdragelse, 1 års gennemgang og 5 års gennemgang, men afviser efterfølgende alt.. umulige at have med at gøre - køb ikke lejligheder hvor de er entreprenør.

15 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dette er måden Nordstern arbejder på…

Dette er måden Nordstern arbejder på først planter man dejlige planter udenfor ved vores terrasse, så sætter man hegn op og vader rundt i det nyplantede, ikke mærkeligt at byggeri altid springer budgettet og det gælder for hele byggeprocessen 1 skrit frem 2 tilbage, skulle have taget 6 mdr. Men er ikke slut endnu og har varet 3 år og de gør lige hvad de vil, ikke engang vores boligselskab kan komme igennem til dem, de er et selskab af ubehagelige personer jeg kan næsten love jer at i kommer til at få afsky for dem, når man møder dem i området er der ikke noget med at hilse, nej man kigger væk eller ned i jorden, jeg kan kun anbefale, man holder snitterne langt væk ellers brænder man dem!!!

7 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Virkelig dårlig selskab

Virkelig dårlig selskab. Når de bygger har de absolut ingen respekt for omkringliggende naboer. Vejene er beskidte, de bygger om natten og lastbiler kører forbi døgnet rundt, specielt midt om natten.

12 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Klamphuggere hvor man virkelig skal…

Klamphuggere hvor man virkelig skal kæmpe og høre på sø forklaringer eller lovninger på deres håndværkere og under entrepenøre kommer og laver deres klamp om, før man måske er heldig de kommer.

Hold jer langt væk fra dem

1 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Mine erfaringer med Nordstern

Min bolig udlejer har i omkring 2 år nu renoveret mit boligområde med hjælp fra Nordstern. Igennem perioden har jeg gjort mig nogle erfaringer med Nordstern.
Det er ikke den komplette liste, men burde være nok til at man selv kan finde ud af om man vil bruge Nordstern eller ej.

Du kan roligt hyre Nordstern hvis:
Du gerne vil have en oplevelse for livet, hvor alle dage kan blive spændene og oplevelsesrige, helt inde i dit ejet hjem.

Du gerne vil blive vækket af en fremmed mand der uanmeldt er gået ind i dit soveværelse for at arbejde, selv efter at have fået på skrift at håndværkene kun ville være ude i dit badeværelse, entre, og køkken i den periode.

Du gerne vil have håndværkere der bruger og ødelægger din egen støvsuger, mens du ikke er hjemme.

Du gerne vil have et firma der gør det klart at de er ligeglade med om kæledyr stikker af. EFTER en inde kat stak af, fordi nogle håndværkere ikke lukkede hoveddøren efter dem.

Du gerne vil udvide din horisont, jeg viste for eksempel ikke at der fandtes firmaer der specialiser sig i lejere og lejeloven, før Nordstern gjorde det nødvendigt for mig at søge juridisk vejledning

Du gerne vil have en kontaktperson der til tider lyver overfor dig, både på skrift og face to face, til andre tider blot ignorer dine e-mails, eller dele af dem hvis spørgsmålene ikke lige passer ham.

Hvis du hellere vil have et funktionelt firma, der gør deres job, så find dig et andet firma end Nordstern.

18 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer