MOTIVINCI Omdömen 

382
•
TrustScore 2 av 5

1,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ich habe einen beleuchteten Schneemann bestellt. In der Werbung war er mindestens 40-50 cm groß, hatte viele Stränge Lichter und leuchtende Sterne unten dran. In diesem Werbevideo standen Mens... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Produkte erhalten, soweit so gut wenn nicht folgendes Problem wäre: Bei der Lieferung waren 2 von 3 Bildern leicht beschädigt. Habe ich reklamiert, schnell eine Auskunft bekommen doch dann wurde e... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Witzig , haben einige schlechte Bewertungen gelöscht inklusive meiner. Zusammengefasst: Bilder vor 3 Monaten bestellt. Nie irgendetwas erhalten. Service antwortet nicht auf 5 Mails die ich Ihnen ges... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Started out great. Then went iffy because I was concerned about not being a legit company but Eda in customer service reassured me that everything was fine. Took a few days longer than they thought on... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Konst och antikviteter

Skrivet av företaget

At Motivinci, we believe in modern art combined with pop culture to create pieces that stand out. We strive to provide an outlet for out-of-the-box and unique artwork that evokes action and starts conversations—embodying popular culture while simultaneously being entirely your own.


Kontaktuppgifter

1,8

Dålig

TrustScore 2 av 5

382 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,8

Alla omdömen

(382)

2 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely stunning canvas

I was a bit worried to order from Motivinci at the beginning, because their reviews weren't too positive. However, I've risked it and I am extremely happy. The lion king is STUNNING with impressive QUALITY. WOW !!!!

It is very easy to assemble it, all well explained on A4 leaflet. I am SO happy,the best birthday present ever 🎁 I am definitely highly recommending this company and I will buy another products for sure! Please don't follow negative reviews,they are irrelevant !

11 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Thank you for your review! We appreciate it :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I thought it’d came in a thick frame…

I thought it’d came in a thick frame and one piece.
One of the pieces keeps falling
Looks cheap—not worth what I paid for

14 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Kari,

Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. We're sorry to hear that the quality of the poster you received did not meet your expectations. At Motivinci, we strive to provide high-quality products and excellent customer service, and it's disappointing to know that we fell short in your case.

We would love the opportunity to make this right for you. Please contact our customer service team at info@motivinci.com or reply to this message so we can discuss the issue further and find a suitable resolution, whether that's a replacement or a refund.

We appreciate your feedback, as it helps us improve our products and services. We hope to have the chance to resolve this matter to your satisfaction.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Haven't received order yet payment made.

Haven't received order yet payment made.

17 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Jose,

I hope this message finds you well.

We noticed your recent review mentioning that you didn't receive the product you ordered. We understand how concerning this must be, and we want to ensure that everything is resolved to your satisfaction.

Upon checking the tracking information, it indicates that the package was successfully delivered. However, we want to make sure there were no misunderstandings or issues with the delivery process.

If you have indeed received the product, we kindly ask if you could update or remove your review to reflect this. If there are any other concerns or issues, please let us know, and we'll be happy to assist you further.

Thank you for your understanding and cooperation. We appreciate your feedback and are committed to ensuring your satisfaction.

Best regards,

Valentina
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

the painting that arrived was not the…

the painting that arrived was not the one I ordered. I ordered a 90x60 painting and not 4 small 30x45 paintings to compose.

15 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Stefano,

Good day!

Yes, our size L comes in four panels that need to be assembled. Please check your email for further details and to discuss any concerns you may have.

Thank you.

Best regards,

Monette
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stay away!

Was asked to pay more then the original quote for shipment for living "in a remote place" even though i live in a large capital in Europe. Asked for a refund and was told they managed to ship it anyways.
Received the wrong tracking to some random place in Canada, support had yet to locate my package even though the "team" is supposedly working on it.
As far as im concerned, i probably have been scammed and wont receive anything.

EDIT: At least i got my refund in the end.
However beaware that this is just a dropshipping company sending from Hong Kong so i still wouldnt expect much ordering from them.

15 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Rami, I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with your recent order. This is not the level of service we strive to provide, and I understand your frustration. We sent you an email to solve this matter as soon as possible.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad product

14 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Martin,

Good day!

I am very sorry to hear that you are not satisfied with the products you received. We take quality issues seriously and strive to provide the best for our customers.

Could you please provide more details about the issues you encountered? Any specific information or photos would be very helpful for us to address the problem effectively. We want to ensure that you have a positive experience with our products.

We can offer a replacement, a refund, or any other solution that would work best for you. Please let us know how you would like to proceed.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience caused.

Please email us at info@motivinci.com

Best regards,

Monette
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I still haven’t received my item

I still haven’t received my item. This was suppose to be my sons birthday gift last month and the tracking information doesn’t seem legit

11 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Annie,

Good day!

Upon checking with the status of your order, it was already delivered. Please email us at info@motivinci.com to discuss further.

Thank you.

Kind regards,

Monette
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

4 pieces! NOT ONE PIECE

4 pieces!! Not only piece. Cheap t8n print; great print design: too bad it's poorly produced!!! Not worth $$$$USD

9 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Kasia,

Good day!

As mentioned in our previous email communication, our L size comes in four panels. Please let’s continue discussing this matter via email.

Best regards,

Monette
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Customer service is terrible And false advertising

Customer service is terrible. You changed your website after the fact I have photo proof. It did not say it came in for separate pieces.

They have lied since day one
First they told me that they don’t do canvas prints any more but it’s still advertising doing canvas prints. The size I ordered was not showing or ever stated it came in for separate pieces. I took photos of the website of the description before I made a complaint knowing that they would change their website as soon as I called them out on it and yes as soon as I called them the website changed.

They offered me a 15% discount and I can keep my item. I don’t want a 15% discount. I wanted what you advertised or a size that you don’t cut into four separate pieces.

8 juni 2024
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Sarah,

Good day!

I am very sorry to hear that you are not satisfied with the products you received. We take quality issues seriously and strive to provide the best for our customers.

I have emailed you and please lets continue discuss on email.

Thank you.

Kind regards,

Monette
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

De har ikke leveret min pakke endnu

De har ikke leveret min pakke endnu. Dårlig levering. Der bliver ikke overholdt leveringsbetingelserne. Jeg er bange for de snyder kunderne

8 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Dreamy,

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your order. This is not the level of service we strive to provide.

Could you please email us at info@motivinci.com so we can track your order and assist you? I haven't been able to track it down with the information you provided.

Please know that we take your concerns very seriously and are committed to resolving this matter promptly. We will send a replacement order if the original shipment cannot be located.

Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your patience.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,

Valentina
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Finger weg

Witzig , haben einige schlechte Bewertungen gelöscht inklusive meiner. Zusammengefasst: Bilder vor 3 Monaten bestellt. Nie irgendetwas erhalten. Service antwortet nicht auf 5 Mails die ich Ihnen geschrieben habe. Paypal Fall läuft bereits. Am besten mal die nicht Fake Bewertungen hier lesen , so merkt ihr schnell ihr könnt euer Geld auch anzünden, danach habt ihr das selbe Ergebnis wie wenn ihr hier etwas bestellt, nämlich nichts. Ordernumber
#39103

11 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Florian!

We sent you an email on Monday and Wednesday informing you about your refund, to which we haven't received an answer. It's been issued and you should have received a confirmation email.

If we were able to help you out, we would appreciate if you could change your review 🙂

Let us know if you have any further questions!

Best,
Valentina
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A Company no to recommend!

A Company no to recommend!!
On the 17th of march 2024 I made two orders. One with one painting that arrived and another order of 10 paintings for a price of 1047.03€ . That has not arrived I have received a confirmation email with supposed tracking link but when you click on it it says the tracking number can’t be found. I have written them so far 5 emails. They have not yet answered one single mail. I have also send them from my company email a letter also no answer what so ever.
I can only suggest you stay far away from this company. Not serious and from what I can see from other reviews I am not the only one.

17 april 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Nicolas,

Good day!

We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your order. This is not the level of service we strive to provide.

Regarding your order placed on March 17, 2024, for 9 paintings totaling €1047.03, we understand your frustration with the tracking link. We are currently investigating the issue with the tracking number and will provide an update to your email as soon as possible.

Please know that we take your concerns very seriously and are committed to resolving this matter promptly. We will send a replacement order if the original shipment cannot be located.

Once again, we apologize for the inconvenience and appreciate your patience. We will be in touch shortly with an update on your order status.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,

Monette
CSR
Motivinci

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Framing

I Received the item on time. The artwork exceeded expectations, However the wooden frame was slightly damaged or was not symmetrical.

3 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi,

Good day!

Thank you for your feedback. We're delighted to hear that the artwork exceeded your expectations and that you received it on time. However, we're sorry to learn that the wooden frame was slightly damaged or not symmetrical due to transport of your order.

Please allow us to make this right. Could you provide a photo of the frame so we can assess the damage? We will work quickly to resolve this issue, whether that means sending a replacement frame or finding another solution that meets your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.

Please email us at info@motivinci.com to discuss further.

Best regards,

Monette
CSR
Motivinci

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Motivinci"FINGER WEG"

Ich bestellte am 12 .Mai ein Bild ,habe online bezahlt und auch eine Bestätigungsmail erhalten. Seit elf Tagen tut sich nichts und nachdem ich zwei mails abschickte um nachzufragen bekam ich bis jetz keine Antwort. Kommunikation = Zero
Geld bezahlt ,Ware bis jetzt nicht erhalten= Diebstahl?
Finger weg von diesem Unternehmen!

UPDATE-----------
Nachdem ich diese Bewertung schrieb ,meldeten sich die Anbieter via email und das Bild kam in gutem Zustand nach ca 3 Wochen an.
Fazit trotzdem schlecht wenn man erst eine schlechte Bewertung schreiben muss famit etwas geht und ausserdem sehr lange Wartezeit. Werde in Zukunft andere Partner wählen und vorsichtiger sein.

12 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Dear Fehr,

I sincerely apologize for the frustration and inconvenience you've experienced with your recent order. This is certainly not the experience we aim to provide.

I understand your concern regarding the delay and lack of communication. Could you please provide your order number so I can immediately investigate the status of your order?

Rest assured, we will prioritize resolving this issue. If there has been an oversight on our part, we will take the necessary steps to ensure you either receive your painting promptly or a full refund.

Thank you for your patience and understanding. I will personally ensure you receive a timely update on your order status. Please reach out to us on our email support - info@motivinci.com

Kind regards,

Monette
CSR
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Never revicer my order

Never revicer my order, does not reply on custommer support

14 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Dear Ma,

I apologize for the inconvenience you've experienced with your order and our customer support. This is not the level of service we strive to provide.

To resolve this issue promptly, could you please provide your order number and any relevant details? I will personally look into this matter and ensure that your order is either delivered or a suitable solution is offered. Please reach out to us on our email support - info@motivinci.com.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and understanding.

Best regards,

Monette
CSR
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

After over a week of trying to locate…

After over a week of trying to locate my parcel it was finally delivered today . But of course the size of the canvas is smaller than I ordered. Item itself is good quality but the wrong size!!! I don’t have time and energy to chase it any more. I will never order from them again and would like to advise others to do the same!

9 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Karolina,

We are so sorry to hear this. Could you please send us a picture of the canvas you received to info@motivinci.com so we can resend you your order?

Best,

Valentina
Motivinci

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Katastrophe

Am 25.03. ein Bild bestellt und bis heute nicht erhalten. Im Ordertracking steht, dass die Bestellung erhalten wurde und demnächst versendet werden soll. Ich habe nun 3 Mails geschrieben und noch keine Antwort erhalten. Wenn das Bild nicht bald ankommt werde ich rechtliche Schritte einleiten müssen!

Die Bestellnummer lautet #34285

8 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för MOTIVINCI

Svar från MOTIVINCI

Hi Jan,

We are so sorry to hear this. Could you please provide us with our order number so we can help you out?

Best,

Valentina
Motivinci

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer