Moon Boot Omdömen 

43
•
TrustScore 1.5 av 5

1,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

⭐ Extremely Disappointing Quality and Customer Service I am extremely disappointed with Moon Boot. I purchased a pair of slippers, and after only 5 weeks of use, they ripped. For a brand li... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Un peu retissant au vu des avis mais plutôt bien ! Livraison rapide, je chausse du 38 et ai pris du 39/41 et je ne regrette pas, elles tiennent bien chaud, entourent bien mon pied et peut mettre de g... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Selbst ein Stern ist zu viel! Kundenservice existiert nicht. Ich habe noch nie einen so miserablen und gar nicht erst existenten Kundenservice erlebt. Ich habe 4 Paar Schuhe bestellt, die in 2 Pak... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Je suis tellement déçue de l'état de mes chaussures. achetées en Septembre 2023, portées en hiver 2024 (2 fois) en une semaine de ski. je les avais imperméabilisées avant de les porter, nettoyées et... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

1,4

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

43 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 75 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,4

Alla omdömen

(43)

16 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

⭐ Extremely Disappointing Quality and…

⭐ Extremely Disappointing Quality and Customer Service

I am extremely disappointed with Moon Boot. I purchased a pair of slippers, and after only 5 weeks of use, they ripped. For a brand like Moon Boot, I expected much better quality and durability, especially considering the price.

What makes this experience even more frustrating is the lack of customer service. Despite explaining the issue, the company has refused to replace the slippers, leaving me with a damaged product after barely more than a month.

A pair of slippers should last much longer than five weeks. I find it unacceptable that a company would stand behind a product that falls apart so quickly but refuse to take responsibility when it does.

Unfortunately, this experience has completely changed my opinion of Moon Boot. The quality did not meet my expectations, and the customer service made an already frustrating situation even worse.

I would not recommend Moon Boot based on my experience, and I will think twice before purchasing from this brand again.

9 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

TRES MAUVAISE QUALITE ET AUCUN SAV

Il y a eu un défaut de fabrication sur mes 2 paires de Moon boots. Les semelles se sont arrachées après 2 utilisations. Après avoir contacté le SAV pour trouver une solution, on m'a envoyé balader à plusieurs reprises... on ne paie que la marque, n'achetez surtout pas.

27 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If I could give it a zero I would

If I could give it a zero I would. I sent in a return because they sent me the wrong size shoe. It’s been over a month now since they received the package and still I haven’t received my money back. I don’t understand why this process has been so long and difficult. For the cherry on top, they won’t respond to any of my emails when I ask where my money is or when it will be in. The communication is terrible with this company. You would think with how expensive they are that customer service might be a little better but it’s absolute garbage. Be careful ordering from moon boots because they will make it as difficult and as lengthy of a process as they can. I’m extremely disappointed with this company.

25 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered one pair of moonboots to…

I ordered one pair of moonboots to deliver to Portugal . Order MB00032730. I only received one email saying Thank you for your order but nothing after that. Its has been 6 days. I am travelling next week and i need this product. It will make me very disappointed if i dont get it on time. When i check my account on the official website it says that i dont have any orders ?? What is happenning ? please do something!

6 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Customer,

Thank you for your message, and we are sorry for any concern this situation may have caused.

According to our tracking records, your order MB00032730 left the carrier facilities on March 9 and was successfully delivered to your selected UPS Access Point on March 12, which is fully in line with our shipping policies and expected delivery timelines.

We sincerely apologise that the tracking confirmation email was not sent after your order was dispatched. We understand how important this information is, especially when you are expecting a delivery before travelling.

Regarding your account, we have not detected any technical issues on our website. Your order details should be accessible at any time through our order tracking page here:
https://www.moonboot.com/track-order

If you need any assistance retrieving your parcel from the UPS point or checking the tracking details, please feel free to contact us and we will be happy to help.

Kind regards,
The Moon Boot Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They simply lie.....about everything

They simply lie. They told me the order was delivered, it wasn't. Then they told me they refunded me and I checked with my bank and they said they didn't. Then they told me my bank did a charge back which I confirmed today that my bank did not. Do NOT trust this company

28 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Customer,

We are sorry to read about your dissatisfaction and would like to clarify the situation.

Our Customer Care team previously provided you with the official proof of the chargeback a few days ago. According to our records, the chargeback process was initiated through the payment channel associated with your order.

Please keep in mind that chargeback processing times can vary depending on the bank or payment provider, and it may take some time before the transaction is fully reflected on your account statement.

If you require any additional documentation or would like us to resend the chargeback confirmation, our Customer Care team will be happy to assist you.

Kind regards,
The Moon Boot Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

NEVER ORDER FROM THIS PLACE

I order a pair of boots for my daughter for Christmas, over $300. UPS left the package at my door without a signature Somebody stole it. I reported it right away. Why would moonboots wouldn't request a signature for boots over three hundred dollars?I waited a month for them to get back to me to tell me UPS closed the case.Because they have a picture of the package at the door so it was delivered i'm out of three hundred dollars and my daughter's out of her boots What a christmas beware never order from this place!!!!!!!

26 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Customer,

We are very sorry to hear about your experience and we completely understand how frustrating and disappointing this situation must have been, especially given that the order was intended as a Christmas gift.

According to the information provided by the carrier, UPS confirmed the successful delivery of the package and supplied proof of delivery, including a photo showing the parcel at the delivery location. As a result, the case was closed by the carrier. Unfortunately, when proof of delivery is provided, we are unable to take further action or assume liability for packages that may be lost or stolen after delivery.

We strive to offer our customers the most cost-effective shipping options, and while a signature requirement is not currently applied to all shipments, we truly appreciate your feedback regarding this service. Suggestions like yours are valuable and may help us improve our delivery options in the future.

We sincerely regret the inconvenience and disappointment this situation has caused and thank you for taking the time to share your feedback.

Kind regards,
The Moon Boot Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered boots for my wife for…

I ordered boots for my wife for Christmas.
Unfortunately we were traveling and didn't have a chance to try on, and when we found out they didn't fit, we had just missed the 15 day return window. Even though the boots were unworn and in perfect condition, they didn't accept a return.

The 15 day return window is completely absurd and unreasonable. Customer services was terrible.

I know these are comfy but stay away.

Update: In Moon Boot's response they mention an extended return policy over the holidays--no such extended return policy was offered to me nor mentioned. Instead it takes days (I think up to a week one time) to get responses from their customer service. Seems like they only respond quickly to negative public reviews. They could have gotten these boots back in January (plenty of time to resell) and gotten a lifelong fan. Instead they choose to go a different way.

I'll be going out of my way to dissuade people from ordering from Moon Boot. Seriously, even if the conversation doesn't revolve around winter footwear, I'll just be like, "Don't order Moon Boots! Seriously, don't! Like wrap your feet in a blanket if you have to. But don't order from this company."

17 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Joseph,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how disappointing it must have been to discover the sizing issue after your travels.

We would like to clarify that our 15-day return window is primarily due to the seasonal nature of our products and the limited quantities we produce each season. We intentionally avoid overproduction in order to manage inventory in a more sustainable way and to ensure that returned items can be made available for resale as quickly as possible during the colder season.

As part of our standard practice, we also offer an extended return period for purchases made in December to accommodate the Christmas holiday period. In this case, the return request was unfortunately submitted outside of that extended window.

We truly regret any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding regarding our policies, which are designed to balance customer service with responsible production practices.

Thank you again for your feedback.

Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dont buy your products at moonboot.com

Ordering boots on february the 10th and till now no a single update or email. Emailed, called; I get on nothing a reply. To be clear; these are seasonal products so I cannot wait for weeks to receive the product.

I would recommend to buy a different brand. What a waste of energy and time to buy your product at Moonboot.com

10 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Arthur,

Thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry for the frustration this experience has caused.

We would like to clarify that your order was shipped on February 12, 2026, and as of today, it is out for delivery. According to the courier’s latest update, they have been unable to reach you at the provided shipping address and will attempt delivery again shortly.

We also sincerely apologize for the delay in response from our customer service team. We understand how important timely communication is—especially with seasonal products—and we regret any inconvenience our queue times may have caused.

For real-time updates, we invite you to track your order directly on our website using our self-service tracking page:
https://www.moonboot.com/track-order

At Moon Boot, we are committed to ensuring our customers receive both their products and support as quickly as possible, and we appreciate your patience while the courier completes delivery.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out.

Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

WORST CUSTOMER SERVICE

Selbst ein Stern ist zu viel!
Kundenservice existiert nicht. Ich habe noch nie einen so miserablen und gar nicht erst existenten Kundenservice erlebt.

Ich habe 4 Paar Schuhe bestellt, die in 2 Paketen kamen. Keines passt. Retoure online angemeldet und nur ein Retourenlabel erhalten. Seit 10 Tagen keine Reaktion auf 15 Mails und mehrere Kontaktanfragen auf der Website. Das Telefon vom Kundenservice wird auch nicht bedient. Dabei benötige ich lediglich ein zweites Retourenlabel, um auch das zweite Paket zurücksenden zu können. Noch nie soetwas erlebt. Ich bin sprachlos. Habe mich an den Zahlungsanbieter Klarna gewandt, in der Hoffnung dort etwas erreichen zu können. NIE WIEDER MOONBOOT!!!!!

13 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,

es tut uns sehr leid zu lesen, wie frustrierend Ihre Erfahrung für Sie war. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten möchten wir uns aufrichtig entschuldigen.

Unser Customer-Service-Team hat bestätigt, dass beide Retourenlabel bereits gemeinsam in derselben PDF-Datei an Sie übermittelt wurden. In diesem Dokument sind die zwei separaten Labels für beide Pakete enthalten.

Sollte die E-Mail möglicherweise im Spam- oder Junk-Ordner gelandet sein, bitten wir Sie, auch dort noch einmal nachzusehen. Falls Sie die Datei dennoch nicht finden können, helfen wir selbstverständlich gerne weiter und senden sie erneut zu.

Wir bedauern sehr, dass Sie den Eindruck hatten, keine Rückmeldung zu erhalten, und nehmen Ihr Feedback sehr ernst.

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team von Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered 6 pairs of Boots from them…

I ordered 6 pairs of Boots from them and returned 4 pairs. Its been a month and they are not returning my money. I called several times, always speak with this one customer service guy named Ivan that gives me the run around and gives me excuses but dont give me my money back. Horrible experience, never ever i will order Moonboots again

10 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Roxana,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry for the frustration and concern this situation has caused.

Due to the high volume of returns following our post-Christmas extended return period, processing times have unfortunately been longer than usual. We sincerely regret any inconvenience this delay may have caused you.

Our operations team has confirmed that as of February 10, 2026, your return has been fully reimbursed to your original method of payment. Depending on your payment provider, the refund should appear on your account statement shortly, as processing times can vary between financial institutions.

At Moon Boot, we always aim to provide a smooth and reliable experience, and we’re very sorry that this was not reflected in your case. We truly appreciate your patience and understanding.

If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us directly.

Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Super bad customer service

Super bad customer service! No answer on all platforms…Boots are great, but next time I will order from another shop! Very bad for such an old an high priced brand!

27 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Selina,

Thank you for your feedback — we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We’re sorry for the inconvenience you encountered. We can confirm that we recently experienced technical issues with our customer service contact channels, which were also reported by other customers. These issues have now been resolved.

Should you require any further assistance, please don’t hesitate to contact us — we’ll be more than happy to help.

Kind regards,
Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Refund confirmed but never received – very poor customer service


On December 20th, I purchased a pair of boots (order MB00017995).
At the beginning of January, I returned the product following the company’s instructions.

Shortly afterwards, I received an email confirming that the refund had been processed. However, the money has never been credited to my bank account.

Since then, I have sent several emails without receiving any response. I also contacted customer service by phone, where I was told that the refund had supposedly been issued and I asked for written proof or a refund confirmation. I never received any documentation, nor the refund itself.

Weeks later, the situation remains unresolved: no money, no proof of payment, and no replies to my emails.

This has been a very disappointing experience. A brand of this level should handle returns and refunds in a transparent and professional way. Until this issue is resolved, I cannot recommend purchasing from this company.

20 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Ricardo,

Thank you for reaching out and for your patience while we reviewed your case.

Following further investigation with our customer service team, we can confirm that the requested refund documentation has recently been shared with you.

We apologise for the delays and any frustration this situation may have caused. Should you require any further assistance or clarification, please don’t hesitate to contact us — we’ll be happy to help.

Kind regards,
Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They do not even receive one star

They do not even receive one star!

I ordered shoes that are to small - I did not receive a order confirmation and no return label! I contacted the customer service more than 6 times no reaction to any email. Basically I‘m stuck - worst customer service experience ever. Contacted my payment provider now to get help. This was my first and last time that I ordered at moonboot

22 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Nicole,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.
Over the past few days, we’ve unfortunately experienced technical issues with our transactional emails, which meant some order confirmations and return communications were not sent as expected. At the same time, we’ve seen a higher-than-usual volume of customer service requests following the holiday period, particularly related to returns and exchanges, which has impacted our response times.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience this has caused. Our customer service team would be more than happy to assist you with your return — you don’t need to provide your order number, just the email address used to place the order. To receive a prompter reply, we advise using the contact form on the "Contact Us" page of our website. We’ll make sure your request is handled as a priority.

Thank you for your patience, and we hope we can resolve this for you quickly.

Kind regards,
Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stuck with pair of boots - no return, no exchange, no order number

I ordered a pair of boots and after online payment haven't received any e-mail confirmation neither an invoice. I contacted costumer care and haven't got any response. # days after received ordered boots that are too small and I want to change them for bigger size but ... I the box there was no invpice, no return label neither Order number and since I haven't got any e-mail confirmation, I don't have any clue aboout Order number that is obligatory for exchange. Contacting them as crazy but they are not responding. We are stuck with to small pair and can't neither retrurn them neither exchange them since we didn't get any invoice neither order number. So disappointed with customer service of brand as "Moon boot".

20 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Dear Azra,

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.
Over the past few days, we’ve unfortunately experienced technical issues with our transactional emails, which meant some order confirmations and return communications were not sent as expected. At the same time, we’ve seen a higher-than-usual volume of customer service requests following the holiday period, particularly related to returns and exchanges, which has impacted our response times.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience this has caused. Our customer service team would be more than happy to assist you with your return — you don’t need to provide your order number, just the email address used to place the order. To receive a prompter reply, we advise using the contact form on the "Contact Us" page of our website. We’ll make sure your request is handled as a priority.

Thank you for your patience, and we hope we can resolve this for you quickly.

Kind regards,
Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Esperienza estremamente deludente e…

Esperienza estremamente deludente e poco trasparente.
Ho ordinato un paio di Moon Boot sabato sera direttamente dal sito ufficiale, pagando prezzo pieno (nonostante fossero disponibili su altri siti a circa 50€ in meno), proprio perché sul sito era chiaramente indicata una spedizione in 1–2 giorni lavorativi.
Dopo l’ordine ho ricevuto solo la mail di conferma, ma nessuna comunicazione sulla spedizione. Lunedì pomeriggio ho contattato l’assistenza clienti, specificando che avevo scelto il sito ufficiale esclusivamente per la consegna veloce. Mi è stato detto che avrebbero sollecitato la spedizione.
Oggi (martedì) ho richiamato e la spedizione non è ancora partita, rendendo impossibile la consegna nei tempi indicati. A quel punto mi è stato detto che l’azienda impiega 48 ore solo per elaborare l’ordine, informazione che non è chiaramente indicata al momento dell’acquisto, ma solo nelle FAQ.
Trovo questo comportamento scorretto: se per spedire servono in realtà 3–4 giorni, va scritto in modo chiaro nella pagina d’ordine e non nascosto nelle domande frequenti. Quando un cliente legge “spedizione 1–2 giorni”, non ha motivo di cercare altrove informazioni diverse.
A causa di questo ritardo, il prodotto non mi serve più. Avrei potuto acquistarlo altrove, risparmiando anche una cifra significativa.

Brand famoso, ma servizio e comunicazione assolutamente non all’altezza. Non ripeterò l’esperienza e non lo consiglio.

29 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Cara Linda,

La ringraziamo per aver condiviso la sua esperienza e ci dispiace sinceramente per il disagio riscontrato.
Comprendiamo la sua frustrazione e il motivo per cui abbia scelto il nostro sito ufficiale facendo affidamento sulle tempistiche di spedizione indicate.

Prendiamo molto seriamente il suo feedback e desideriamo confermarle che stiamo già rivedendo le informazioni relative ai tempi di evasione e spedizione degli ordini pubblicate sul nostro sito, affinché siano ancora più chiare ed evitino qualsiasi possibile interpretazione o confusione per i clienti. È evidente che la formulazione attuale possa essere percepita in modo diverso e ci impegniamo a migliorarla.

Ci dispiace che il ritardo abbia influito sull’utilità del prodotto per lei e comprendiamo il suo disappunto. Il suo commento è prezioso per aiutarci a migliorare il nostro servizio e la trasparenza della comunicazione.

Restiamo a disposizione tramite il nostro servizio clienti qualora desiderasse ulteriore assistenza.

Team Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The amount of negative feedback shows…

The amount of negative feedback shows how miserable this brand is and doesn’t care about their customers, even if reviews fake its crazy how they dont have nice reviews, decided to check reviews and was shocked, wanted to order one pair but now I’m scared. Do better

21 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't buy from this company!

Don't buy from this company! I have been chasing a refund of £265 for a while now, and just keep getting fobbed off every day. I will be passing this to my credit card company to deal with now because I am getting nowhere with them.

18 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

bonjour,

bonjour,
En début d’année j’ai acheté des moonboot grise pailletée. Le prix 265 euros.
Pour le prix je m’attendais à une qualité irréprochable sauf que non.. au bout de deux semaines elles se sont fissurées sur le devant. J’ai contacté la marque Moonboot mais ils m’ont dit de voir avec le magasin où j’ai acheté les bottes.
Je suis déçu de cette marque, je déconseille fortement d’acheter cette marque. À fuir !!!!

6 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Bonjour,

Tous les produits Moon Boot bénéficient d'une garantie de deux ans, mais nous ne sommes malheureusement pas en mesure de procéder au remboursement des produits achetés auprès d'un tiers. Nous vous prions de bien vouloir adresser votre réclamation au point d'achat du produit. Pour toute question supplémentaire, veuillez contacter notre équipe du service client customercare @ moonboot.com.

Avec respect,
Moon Boot

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

qualité médiocre

Je suis tellement déçue de l'état de mes chaussures. achetées en Septembre 2023, portées en hiver 2024 (2 fois) en une semaine de ski. je les avais imperméabilisées avant de les porter, nettoyées et bien rangées dans une housse à chaussures mais le vernis est craquelé a plusieurs niveaux. Moonboot me demande de me retourner vers le site revendeurs de leur marque, c'est quand même étonnant qu'on n'assume pas la qualité de ses produits.

28 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Moon Boot

Svar från Moon Boot

Bonjour,

Tous les produits Moon Boot bénéficient d'une garantie de deux ans, mais nous ne sommes malheureusement pas en mesure de procéder au remboursement des produits achetés auprès d'un tiers. Nous vous prions de bien vouloir adresser votre réclamation au point d'achat du produit. Pour toute question supplémentaire, veuillez contacter notre équipe du service client customercare @ moonboot.com.

Avec respect,
Moon Boot

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer