Momentary Ink Omdömen 

762
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Looks like they deleted the review on the website. I order the 5x5 custom tattoo. First, they didn't mirror the tattoo, so it will not go on in the correct orientation. Secondly, they printed too smal... Se mer

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

The design looks better than I expected. It took about 8 days longer than expected for delivery but that could be my local post office's fault. The instructions for application included using two prod... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I originally reviewed negative but after they emailed me an explanation of the product and the reason my outcome wasn’t what I expected; they offered me a replacement. Those are signs of a reputable... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Ive liked these in the past but last order went downhill. They lost my uploads to begin with, sent me the wrong sizes, and the package came open so the tattoos were loose in the mail. *Edit* it too... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Tatuerare

Skrivet av företaget

With Over 5 Million tattoos sold Worldwide since 2014, Momentary Ink has grown into one the World’s largest transient tattoo provider. With a 2,500+ designs catalogue, trendy and unique collections of temporary and semi-permanent tattoos for all ages (and tastes) we bring fun, joy and self expression to your life style, celebrations, parties and provide an unique accessory or a fun way to express your feelings, believes and moods. With our state of the art custom design upload feature, we reach every need in the accessory, merchandise and test-drive markets for both individuals, brands and retailers. ● 350,000+ customers ● 5MM+ tattoos shipped ● 152 countries served worldwide ● 300,000+ email subscribers ● 375,000+ social media followers


Kontaktuppgifter

3,1

Medel

TrustScore 3 av 5

762 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,1

Alla omdömen

(762)

2 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful!

Beautiful vivid amazing quality! My drawings came out perfect. Will definitely reorder in the future

26 oktober 2023
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Glad to hear that you liked your Momentary Ink order, Elizabeth! Thank you so much for taking time to give your feedback. You're awesome!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The company has reached out and I am awaiting the new tattoo.

Update:
The company has since reached out and is sending a replacement. They sent me multiple pictures to review and had me pick a version of the tattoo I requested.

The initial purchase and customer service issues were rough but the company has been very helpful and I will complete this review again once the replacement is delivered!

This is the email I sent to the company with a photo of the item which was received:
Joseph
Oct 26, 2023, 18:50 EDT
Good Evening, Today I received my custom semi-permanent tattoo. I purchased a 5x2 custom tattoo in Hebrew and the item was 5 inches long but less than 3/4 tall and the letters were not intact. I have purchased items from your company before and have been very impressed, can I just have a refund for this item and I can send it back to you.
The item I requested was צְבָא הַהֲגָנָה לְיִשְׂרָאֵל

See attached photograph of item which was received.
Thank you,

This was their response:
Michael (Momentary Ink)
Oct 27, 2023, 16:56 EDT
Hi Joseph, Thanks for reaching out! And so sorry to hear you've had an issue with your order.
Unfortunately, we cannot offer free copies of new designs and/or sizes that were done correctly as they were ordered. Our design team had only recreated the picture you submitted and followed how it appeared on there.
That said, we do want you to have the best experience possible so we can offer a one-time offer of 10% off if you'd like to reorder a different size or design. Just use code: insurance35 at checkout.

They did not give me the correct phrase in Hebrew and it was the wrong size. This company is horrible—DO NOT USE

27 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi, Joseph!

We're sorry that you feel bad about the experience. However, as we have mentioned in the conversation we had with you, our design team makes the shorter side of the design (height) proportion to the longer side (width) which follows the max size ordered (5") to make the tattoo print look exactly like how it is on the image you submitted when you ordered. If they were to create the design to have exactly 2" on the shorter side (height), the tattoo may look stretched vertically.

After we made you understand the above, we offered you a reshipment of the tattoo in the exact size you want 5" x 2" understanding that you know that the tattoo design may look stretched on that size. However, you mentioned that there were missing parts of the design on the printed version (dots and lines at the bottom of the characters) which we do not see on the image you uploaded when you ordered. We sent you a copy of the image that we received from you and then we did not get a response from you anymore. We were hoping you'd give us your new preferred design image.

I am reaching out to you again via the same thread to retry to make this experience a good one for you. Apologies again,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wrong Email Delivery

This email for review was sent to me but I’m not the person it was intended for.

24 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi Melanie,

We're so sorry about that! There was an error on our end that led to that newsletter email being sent to incorrect customers/subscribers.

Please accept our sincerest apologies and disregard the email that you received.

Apologies again,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Didnt order anything (fixed)

Didn’t order anything

Got an email saying i did, im not sure why

Promptly got a clear up emai, all is good

22 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Thanks for understanding! As a growing (and learning) team, this is highly appreciated. Wishing you a great rest of your day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Just received an email saying thank you…

Just received an email saying thank you for a bulk order… have not used my acct since 2019. Feels scammy.

24 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi there,

We're so sorry about that! There was an error on our end that led to that newsletter email being sent to incorrect customers/subscribers.

Please accept our sincerest apologies and disregard the email that you received.

Apologies again,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It's not what I expected 😔

8 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi, Araceli! We're sorry to hear that you have had a bad experience with your Momentary Ink tattoo order. I am reaching out to you via email to learn more about what happened and see if we can do something to make this experience a good one for you. Apologies again,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 stars all around

The shipping was great and the ink is high quality!

24 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

We appreciate you taking the time to leave good feedback for us, Erica! You're awesome. Thank you!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great purchase

I love that they have so many options for tattoos. The tats look new when you put them on and they stay looking new for a while.
I tried a semi permanent tattoo before I got a real tattoo just to make sure I liked the image and placement.
The shipping was slow for me but overall it was awesome!

18 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Oh no, we're sorry to hear that the delivery took time! But the team is so thankful for you leaving a good review here anyway, Lauren! Thank you so much!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Panda tattoo

The tattoo came out just how I wanted it and I was very surprised

24 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Glad to hear that, Lilly! Thank you! hope to see you again soon!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good Quality

It was of good quality, and provided what I needed

24 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Thanks for leaving a good review, Mat! This is highly appreciated by the entire Momentary Ink team. Keeps us going!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I never bought from Momentary ink

I never bought from Momentary ink. They keep asking me to review them. Ink box is totally way better!

24 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi Carter,

We're so sorry about that! There was an error on our end that led to that newsletter email being sent to incorrect customers/subscribers.

Please accept our sincerest apologies and disregard the email that you received.

Apologies again,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Must have party tattoos

Must have party tattoos. Easy application, great look. Purchase went smooth, delivered 1,000 pcs in 10 days. Thanks Alex and Micheal.

13 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

You're welcome, Horvath! Thank you so much for taking the time to leave feedback. We hope to be able to help you again the next time you need to use temporary tattoos. Have a great rest of your day!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The ease of creating my own tattoos and…

The ease of creating my own tattoos and the quality of the items upon receipt is the reason I gave five stars. These are a present, and I haven't given them yet, so I can't speak of how well they last and how they look on skin. There are enough positive reviews to suggest they'll be great, though. A bit of feedback might be to offer images of similarly sized tattoos on a forearm, or even on a common item like a sheet of printer paper, etc. Just to give a better sense of scale. I put a ruler on my arm and that was good enough for me, but a picture of a 3x3 tattoo on a bicep might sell more 4x4 or larger tattoos!

6 oktober 2023
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Thanks for the insight, Robert! I'll let the team know about this. This is greatly appreciated!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stayed sticky and immediately looked dirty

I followed the instructions for my custom temporary tattoo and now 2 hours later it is still sticky and the clear parts of the tattoo already look dirty.

Super disappointed and feel a bit cheated having paid for this.

27 september 2023
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi, Katie! We're sorry to hear that you have had a bad experience with your Momentary Ink tattoo order. I am reaching out to you via email to learn more about what happened and see if we can do something to make this experience a good one for you. Apologies again,

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Satisfied 1st Time Customer

Quick setup for a custom tattoo of my birth date in Roman numerals. Shipment came in a few days. Easy directions and easy application.

9 oktober 2023
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Thank you, Craig. We hope to see you soon on MomentrayInk.com for more exciting tattoos.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My order arrived cut off

My order arrived cut off. One of the tattoos I ordered was cut short.

9 oktober 2023
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

Hi, James! I'm sorry to hear that! I'll look into that issue. I'll email you to get more info.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I received my temporary tattoos within 5-7 days

I received my temporary tattoos within a week of ordering. The application process is easy and it looks awesome! I've received compliments on it, too!

2 oktober 2023
Logotyp för Momentary Ink

Svar från Momentary Ink

We greatly appreciate the positive feedback, Krysta! Thank you so much for taking the time!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer