Minitaylor Omdömen 435

TrustScore 1 av 5

1,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do NOT buy from this company. I ordered in February for an Easter dress. One of the 3 ordered came after Easter and they stopped responding to any further communications for me about the other dresse... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Finger weg von diesem Shop Habe vor zwei Monaten bestellt. Paket ist nie bei mir angekommen,wurde nach Mexiko geliefert anstatt nach Österreich (liegt ja auch fast daneben) Kundensupport antwortet üb... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Merce scarsissima, totalmente diversa rispetto a ciò che mostrano dalle foto. La spedizione è arrivata dopo ripetuti reclami, oltre 3 mesi di attesa. Una volta aperto il pacco mancava un articolo…mi h... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No order was ever sent after we paid. Wed have sent numerous emails to their support, and received one response that gave us a fake tracking numbere thaaqt does not correspond to any known carrier. T... Se mer

Företagsinformation

  1. Barnkläder

Skrivet av företaget

Welcome to our baby clothing wonderland! Discover adorable outfits and charming accessories that will make your little one shine. Shop now for smiles and style! ✨👶


Kontaktuppgifter

1,2

Mycket dålig

TrustScore 1 av 5

435 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do NOT buy from this company

Do NOT buy from this company. I ordered in February for an Easter dress. One of the 3 ordered came after Easter and they stopped responding to any further communications for me about the other dresses or a refund.
This company will just take your money and do what they want with it.

19 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a dress for Easter in January…

Ordered a dress for Easter in January said it was on the way at the end of January still not here, easter has now gone so no use to me, emailed about a refund no reply and no refund, disgraceful company wouldn't recommend

3 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order has never arrived

Order has never arrived. I ordered February 1st, 2026. It is now May 3rd, 2026. I have requested a refund two months ago, and they have claimed the past two months that they will be delivered. Buyer beware.

1 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

0 Stars

0 ⭐️ I paid. Have never received my order. Contacted company multiple times with no response. Ordered through SHOP and they won’t help either. I am so angry!

27 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A No Response Company

I would rate as a 0 if I could. I ordered a child's dress on January 2nd, 2026. They stated that is was delivered 17th January. However, the tracking details show that it was delivered to a property in London and it stated that it had been left in the owners garage. 1. I live in Glasgow, Scotland 2. I don't have a garage. I have emailed the company 4 times with no response, however, the do keep sending me marketing emails. Ridiculous.

17 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

🛑❗️SCAM❗️🛑

🛑❗️SCAM❗️🛑
There fast on taking the money and not sending you the items!!! Be careful don’t order from this fake company!!!!

7 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers, avoid them

I purchased from them years ago without any issues, but this latest order never arrived and it has been shipped 7 weeks ago. They do not respond to any communication attempts to resolve. Tracker is not updating from “label created” status. Avoid them as they became a scam it seems

7 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers!!!!!!

Didn’t receive my parcel and now they’re ignoring me. They replied to my first message and said they were very sorry and I would receive two dresses as a sorry. I didn’t receive anything and no answer to numerous emails that I have sent after this. Don’t get scammed like me!!!!!!

23 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If I could give a 0 rating I would

If I could give a 0 rating I would! Horrible company. I ordered in Jan, they send a message saying it had been shipped with no movement since. I have contacted their “customer service”, I use that term loosely. They will not respond, I have tried 4 different times with no response. DO NOT ORDER, SCAMMERS!!!!

15 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Placed an order for three dresses (child) and never received notice of shipment nor received the dresses. When I notified them, they responded saying they would resolve in 5 days. No answers since t

THE ORDER WAS NEVER RECEIVED, AND WHEN I NOTIFIED THE COMPANY, THEY ACKNOWLEDED THEY HAD A PROBLEM AND THAT THEY WOULD NOTIFY ME IN FIVE DAYS. THIS ORDER WAS PLACED JANUARY 10, 2026. NOW, THEY WILL NOT RESPOND TO ANY OF MY TEXTS OR EMAILS. I WISH TO REPORT THEM FOR FAILURE TO RESPOND OR REFUND. BAD BUSINESS!! DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY.

10 januari 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer