Mer Bistro Omdömen 12

TrustScore 3.5 av 5

3,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer


Kontaktuppgifter

3,5

Medel

TrustScore 3.5 av 5

12 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mer Bistro Holbæk

Vi var 9 mennesker til brunch. En rigtig god oplevelse. Blev taget godt i mod af sødt og venligt personale. Maden var rigtig god, mange retter, der blev fyldt op hele tiden. Det hele meget eksklusivt. Meget opmærksomt personale. Unikt beliggenhed, lige ud til vandet. Rent og pænt over alt. Et fantastisk sted der kan anbefales.

21 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Velkommen til Mer Bistro

Har i dag besøgt Mer Bistro, vi bestilte 2 x Moules frits, og en flaske Rose.
Betjeningen var helt i top, hurtig servering og efter et stykke tid, om vi var tilfredse med maden.
5 stjerner til maden, 5 stjerner til tjeneren.
Efter maden følte vi at vi fortjente en irish coffee, denne smagte virkelig godt.
Vi kommer helt sikkert igen.

19 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Der var så beskidt over alt

Der var så beskidt, både på stolene under bordet og på gulvene. Da jeg gik på toilettet, inden vi skulle bestille mad, blev det for meget. Der havde ikke været gjort rent længe og skraldespanden var så fyldt at det lå rundt om på gulvet! Så vores selskab på 6 personer valgte at gå. Tjeneren spurgte hvorfor vi gik og vi sagde her er simpelthen for beskidt. Hun sagde at de selv skulle gøre rent og de desværre ikke havde haft tid…..
Så her kommer vi ikke igen!

31 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Så fin og hyggelig restaurant

Så fin og hyggelig restaurant! Nu har jeg vendt tilbage flere gange og tjenerene er ekstrem nærværende, venlige og service mindet. De holder øje med de små detaljer og trods af de mange mennesker, som kan komme holder de hovedet koldt. Maden er 10/10, man kan fornemme at kokken har øje for at lave mad med kærlighed. Det er kun på Mer Bistro at jeg har kunne få sådan en fin udsigt til vandet. Mig og min familie vender helt klart igen!

7 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Omgivelser taler jo for sig selv…

Omgivelser taler jo for sig selv…

Maden var kønsløs - moules frites var uden smag overhovedet ! Derudover bar de præg af forkert håndtering og tilberedning ! Kødet var nærmest gået i opløsning i skaller og selve “vandet’ de lå i var fyldt med små muslingeskaller og enkelte bar præg af de ikke var renset ordentligt.
Burgeren var intetsigende

Betjening : søde unge mennesker meeen lidt ekstra uddannelse havde pyntet… vi bestilte 2 forskellige glas vin - og da vi spurgte hvad der var hvad måtte de op til baren og spørge.. Her kunne vi observere en ansat stå og stikke næsen ned i vores glas så han kunne differentiere hvad der var hvad… ved returnering måtte vi så konstatere at der var nøjagtig det samme i glassene.
Efter maden fik vi kinder shots på huset - vi fik ikke valget de blev bare skænket.. Da vi spurgte ind til hvad der var i og alkohol % og pegede på vores 14 årige blev der overhovedet ikke reflekteret over det og skænket og serveret for hende…

23 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Service søde og smilende så de får…

Service søde og smilende så de får stjernerne men! At få en kyllinge Burger med det jeg personligt kalder plastik ost (toast ost) og kyllinge burgeren hedder noget med avokado og det eneste avokado der er i var et tyndt skrabet lag oppe i bollen så synes jeg slet ikk prisen passer til... og burgerens størrelse var desværre lille og mættede ikke nok. Desværre skuffende... Andre ved bordet gav også udtryk for at bollen var tør og til den pris burde der være dobbelt op på kød og måske noget frisk salat ved siden af.

31 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Virkelig hyggeligt sted med en dejlige udsigt

Virkelig hyggeligt sted med en fantastisk service. Personalet var super søde, smilende og fik os til at føle os velkomne med det samme. Man kunne mærke, at de gjorde en ekstra indsats for, at vi skulle have en god oplevelse
Der var en afslappet og behagelig stemning hele aftenen, og vi følte os godt taget hånd om. Det er den slags service, der gør, at man har lyst til at komme tilbage. Kan klart anbefales!

29 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Virkelig ked af at skulle melde jer…

Virkelig ked af at skulle melde jer denne vej. Men har skrevet mail til jer og Facebook som I har set men ikke gider svare. Elsker når der sker noget i vores by, men maden til prisen nej tak
Service ikke oplært personale og viste ikke rigtig noget. Samt forkert servering. Skriver pænt til dem men de svare slet ikke via mails eller Facebook selvom beskeden er set. Prisen på jeres sodavand er helt væk det er ikke købehavn 70,- andre tager 50,- eller 60 og 70 ca

22 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Plads til forbedring af serveringerne

Vi besøgte Mer to personer til frokost i dag. Udmærket mad MEN serveringen, udført af det ellers søde personale, gik IKKE så godt. Vi havde bestilt bobler og snacks som starter, men vi fik vores fadøl samtidig med boblerne. De to fadøl skulle ellers være til vores hovedret. Vores hovedret blev serveret kun få minutter efter, vi havde fået bobler og snacks. Dem havde vi kun lige nået at nippe til. Vores hovedret måtte stå og vente på bordet og blev kold, mens vi drak bobler og spiste snaks færdig. Ikke super optimalt. Der er plads til forbedring. WB

17 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Det er en ommer……

Det er en ommer……. Vi var tre personer som fik forkullede steak de var virkelig forkullet. Vi ventede en time og et kvarter på maden. Vi blev spurgt om maden var god og sagde nej og tjeneren kunne ved selvsyn se at steaks var kulsorte. Pomfrits var mange små og ikke steak pomfrits, bearnaisesauce var olieret og tror ikke den var hjemmelavet. Vi fik at vide at de burde vi have sagt, steaken var forkullet, men vi havde ventet så længe på maden og vi ville spise sammen med flere børn . Desserten var middelmådig , mazarinkage virkede ikke helt frisk og ingen smag af marcipan . Citrontærten ok men en mere fast marengs ville have pyntet. Udsigten var og fantastisk og kaffen rigtig god .

15 maj 2026
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer