Til april bliver "martin Iversen" bilværksted m.m. overtaget af andre større selskaber. Det er virkelig trist. Vi har købt vores første bil hos Jer i 1981, og været kunde hos jer lige siden. Også når... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Havde min bil til reperation, gennem min forsikring, for at få lavet en kofanger og baglygte der var blevet skadet efter en påkørsel. Servicen, var super fin. Sune, gennemgik hvordan bilen ville... Se mer
Företaget har svarat
Ved leje af lånebil fik jeg stukket to papir i hånden. Den ene mere læselig end den anden. Jeg fik af vide af en medarbejder, at der stod det samme på begge, så skulle bare læse den tydelige og unders... Se mer
Havde skadet min bil. Sune så på den, 1.dag efter ferielukket. Bestilte synlige beskadigede dele, og fik bilen indleveret dagen efter. Skaffede lånebil. Fandt der var flere beskadigede dele, meldte de... Se mer
Företaget har svarat
Företagsinformation
Skrivet av företaget
Martin Iversen, din Ford, ŠKODA og SEAT forhandler i Sønderborg.
Kontaktuppgifter
Danmark
- martiniversen.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Absolut god service og venlige…
Absolut god service og venlige mennesker.

Svar från Martin Iversen
Vi har en Skoda Octavia dsg fra 19
Vi har en Skoda Octavia dsg fra 19, hvor at gearkassen var gået i nød program og sprang hver andet gear over. Det viste sig at være en megatronic som var stået af. Bilen havde kun kørt 68.000km og var kun 3år gammel
Vi valgte og kontakte Martin iversen i Sønderborg og bilen blev hentet med sos
Den 7 september og vi fik den tilbage 14 oktober ja vi havde lang ventetid men det var pågrund af gearkassen var endt i rest ordrer.
Men Martin iversen har været en kæmpe hjælp og har informeret os rigtig godt angående bilen og har gjordt det så hurtig de kunne og da gearkassen kom hjem onsdag den 12 oktober begyndte de med det sammen og vi havde vores bil igen om fredagen den 14 oktober så alt i alt så har vi fået en super godt oplevelse og behandling ved Martin iversen
Så vi kan stærkt anbefale dem

Svar från Martin Iversen
Vi har haft en for værkføreren og os…
Vi har haft en for værkføreren og os selv uforståelig skade. Værkstedet arbejdede med skaden en uges tid og førte en per kulance- sag for os med Ford. Det resulterede i en regning uden betaling, og det er vi meget taknemmelige for.
Tak for det.

Svar från Martin Iversen
Reservedelsrådgiveren der er super
Oplevelsen med at handle med den altid Glade og super kompetente rådgiver Rasmus om du ringer eller dukker op på firmaet har han altid til at rådgive og komme med de rigtige løsninger til de rigtige penge. Husk kvalitet skal man prissætte

Svar från Martin Iversen
Har været kunde i 45 år
Har været kunde i 45 år. Har haft 7forskelige ford biler. Har altid fået super Service. Og gode konkurrence dygtige Priser . Har også haft brug for at Ringe til dem i sommerferien for at få råd og vejledning. Og altid oplevet meget venligt personale. Så Top karakter til dette firma.

Svar från Martin Iversen
Magen til lorteservice.
Magen til lorteservice.
De fatter intet derinde, ny bil, kun fejl, ingen hjælp at hente, de vil ikke bytte eller noget som helst. de henviser til mærket af bilen selvom den er købt hos dem. De svare ikke på mails og når de lover at ringe tilbage så sker der INTET!
I skal ikke regne med firmaet er i…
Seat.
I skal ikke regne med firmaet, Martin Iversen, Sønderborg, er i stand til at reparere de nyere biler…Garantifraskrivelser bliver gjort ved at man kalder alt hvad firmaet ikke kan finde ud af for en standard lyd m.m. og hvis i bliver med at spørge lukker man dig bare ned…😡
Virkeligt dårligt service købte en vw…
Virkeligt dårligt service købte en vw touran fra 2016 med navigation
Da vi kommer hjem fra at have hentet den virker navigation ikke, jeg ringer og oplyser om at navigation ikke virker, men deres salgschef fortæller at det åbenbart er eftermonteret så der er ingen garanti på navigation, på trods af at jeg selv arbejde i bilbranche hvor vores jurister fortæller dette skal indgå som garanti, men de holder fast i at de ikke vil dække denne reparation.
Vil virkelig ikke råde nogen til at købe ved dette firma
Dårlig service
Dårlig service. Sælger os en bil med forskelligt udstyr. Men hurtigt efter vi har købt bilen virker den navigation der er installeret i bilen ikke. Den navigation er eftermonteret i bilen så der er ikke garanti på bilen, dog var ikke klar over det da vi købte bilen. Så nu har vi en bil med en navigation der ikke virker!
Service
Har været til service et par gange hos Martin Iversen med min Skoda og har været glad for komme hos dem
Aftaler er blevet holdt
Bilen har været færdig som aftalt
Kommer der gerne igen
Køb af ny bil.
Jeg købte en ny bil, Fiesta, i sommeren 2019 hos Martin Iversen. Efter ca. 3 måneder begyndte den at få problemer med elektronikken, det var efter værkførerens mening ikke noget problem, bilen skulle bare opdateres så var det problem løst, men det var det ikke. Hver gang de prøvede at opdatere bilen fik den bare endnu flere problemer. På et år var bilen 10 gange på værksted med elektroniske problemer. Problemerne blev dokumenteret med video så vidt det var muligt, og også overværet af værkstedet´s eget personale.
På et tidspunkt sagde værkføreren at han ikke ville have mere med bilen at gøre, og da jeg fremviste et videoklip som bevis af fejl til sælger, sagde han at jeg skulle havde beholdt min gamle bil, eller købt en Honda. (Nok fordi vi var kørende i en Honda den dag). Hvis det er den service man får som kunde, er det bestemt ikke noget at prale af for Martin Iversen. Så mit råd til andre der kigger på bil, find et andet bilmærke og en anden forhandler.
Penge før kundeservice
Useriøst forhandler, penge kommer før kundeservice.
Ringede med spørgsmål til sælger omkring en bil, og aftalte at bilen blev holdt tilbage til mig, da jeg ikke ville køre forgæves, pga. lang afstand.
Sælger ville høre sine mekanikerne omkring mine spørgsmål og jeg ville høre fra ham dagen efter.
Dagen efter gik jeg i banken og fik en lån til køb af bilen, og ventede på at sælger ringede tilbage som aftalt. Men vi måtte selv ringe igen, og så var bilen pludselig solgt til en anden forhandler.
Blev lovet at få oplysningerne på den nye forhandler, dagen efter, men ved kontakt til sælger, fik man flabet svar, at de sælger til den der kommer først.
Det os fint, men ikke når man har lavet en aftale.
Bilen forblev stadig til salg, på deres side i 1,5 dag efter deres salg, og ved chat med deres online chat, fik jeg af vide, bilen da stadig var tilsalg, og det var muligt at komme og se den.
Skandaløs service og aggressiv adfærd
Skandaløs service
Jeg har købt en dejlig bil af en super kompetent og behagelig sælger.
Da jeg fik bilen havde værkstedet dog sprunget klargøringen over.
Sælgeren sagde jeg var velkommen til at få en klargøring straks eller vente til første service.
Da jeg var til første service idag aftalte vi dermed en klargøring.
Problemer:
1) Jeg har aldrig set så klam en lånebil! Møgbeskidt, affald på gulvet, støv du kan tegne mønster i, og lugtede helt forfærdeligt. Oldgammel!
Jeg klagede og fik en anden der var pænt ren, men sikke en oplevelse.
2) Da jeg kom for at hente min bil fik jeg nøglerne og service personalet sagde pænt mojn. Da jeg kom ud til bilen var den ikke klargjort!!!
Det viste sig de havde vurderet at de manglede bevis for aftalen. Men synes åbenbart ikke de skulle nævne det...
3) Da jeg henvendte mig til chefen for butikken, hold nu op... Han mener deres lånebil er i orden (jeg har billeder der viser noget andet!) og at alle deres beslutninger er helt efter bogen. Og da jeg ikke er enig blev han virkeligt sur og stillede sig helt op i hovedet på mig.... godtnok uhyggelig opførsel.
Vil aldrig opfordre folk til at købe…
Vil aldrig opfordre folk til at købe eller få lavet deres bil da det virkelig har været en meget utilfredsstillende oplevelse og man følger virkelig ikke de ved hvad de laver.
Min kæreste købte en bil ved deres Skoda afdeling og det var også en fin bil til de første problemer kom, der blev skiftet lidt af hvert på garantien uden problemer dog med en sur mine over de skulle af med penge og man følte sig ikke helt velkommen.
Da der så var problemer med gearkassen kiggede de på det og skiftede nogle tandhjul til bakgearet, dog blev det hele meget værre og gearkassen larmede meget i bakgearet. Vi tager hen til Skoda og fortæller om problemet, de fejer min kæreste af og siger det skal være såden da de også har en Ford der har samme problem. Jeg tager så med op til dem og snakker med dem da jeg er udannet mekanikker og ved det slet ikke skal være sådan, de kan godt høre der er noget galt med gearkassen og vi aftaler en ny tid hvor de skal kigge på det.
Efter de så har kigget på det anden gang finder de ud af den ikke fejler noget, vi er dog meget uenige, men de vil ikke gøre mere da de mener alt er som det skal være. Vi tager derefter kontakt til Skoda kundeservice og de kigger på sagen.
Nogle uger efter skal bilen afsted igen for at blive tjekket igennem og der skal udfyldes et skema til Skodas tekniske afdeling som så skal vurdere hvad der er galt.
Der bliver besluttet koblingen skal skiftes og vi er meget skeptiske da det ikke har noget med tandhjulet til bakgearet at gøre men de får bilen. Vi får så at vide da vi henter bilen at de har skiftet tandhjulene i gearkassen igen da det var de forkerte de havde monteret til at starte med også selvom de bliver ved med at sige at gearkassen skal køre som den gjorde med de forkerte tandhjul.
Bilen køre som den skal og vi er glade, den skal så have lavet service og vi vælger at tage til Skoda i Åbenrå da vi ikke vil have den lavet i Sønderborg mere. I Åbenrå bliver vi kaldt ud på værkstedet for at se noget der er helt galt med bilen. Den ene trækaksel er slet ikke spændt og gearkassen er utæt for olie.
Det er virkelig et amatør arbejde der er lavet på bilen og virkelig dårlig service de har ydet.
Køb af spritny Ford Fiesta Vignale 2020
Har lige købt en helt ny Ford Fiesta Vignale hos Martin Iversen i Sønderborg, som blev afhentet den 23. januar 2020.
Jeg har igennem en periode på mere end 10, været fast kunde hos Martin Iversen. Der er igennem omtalte periode blevet lagt mange penge for serviceeftersyn af min tidligere bil. Men jeg er overbevist om, at det alligevel er værd at få sin bil serviceret af kompetente personer på et respekteret værksted.
Jeg fik ved købet af min nye Ford Fiesta Vignale en fair pris for min gamle Ford Focus 2010, som i øvrigt også i sin tid blev købt hos samme forhandler.
Naturligvis kunne jeg godt have ønsket at der blev givet lidt mere rabat på købet af diverse ekstraudstyr (Fuld LED lygter og startpakke).
Jeg fik dog nogle måtter, bagerumsbox, en cap og dørlister med uden beregning. Når man så tager prisen, som jeg fik for den gamle bil med i regnskabet, så er det nok fair i sidste ende.
Derfor er jeg også tilfreds med helhedsbilledet af handlen og aftalen.
Indehaveren/Ejeren "Pierre" er en mand af ord, og jeg vil da anbefale/opfordre at andre kunder lige får sig en snak med ham, før man skriver negativt her på trustpilot. Diplomati er vejen frem og ingen er fejlfri - husk det!
Jeg har lige købt en ny seat leon ved…
Jeg har lige købt en ny seat leon ved martin iversen i sønderborg og synes at jeg fik en fair pris for min gamle bil samt fik jeg gode rabatter på ekstraudstyr alt i alt en god oplevelse hele vejen igennem og vil gerne anbefale dem videre
Utroværdig virksomhed
Ja dette er en lang smøre, men jeg føler at hele historien skal frem.
Jeg havde et par år forinden den aktuelle oplevelse, haft brug for deres ”ekspertise” som autoriseret Ford værksted, men det viste sig at blive en rigtig dårlig oplevelse. Jeg fik repareret en defekt bagklap, men det viste sig at der få dage efter jeg havde fået bilen, opstod næsten samme fejl igen. Dog var forklaringen så, at det så desværre skyldtes noget andet, så jeg måtte pænt betale endnu engang. Efter det havde jeg faktisk besluttet mig for, aldrig at bruge Martin Iversen som værksted igen.
Min Ford ville så pludseligt her den anden dag ikke starte, og jeg måtte have fat i autohjælp for at få den på værksted. Jeg overvejede grundigt hvor jeg skulle få fragtet den hen, og besluttede mig så for, at give Martin Iversen endnu en chance.
Jeg fik afleveret bilen og fik en lånebil stillet til rådighed. Senere bliver jeg kontaktet af værkføreren der fortæller, at det er benzinpumpen der skal skiftes og får en pris på pumpe på 2900,- + moms og for arbejdsløn på ca. 1400,- + moms, samlet 5400,- inkl. Moms.
Da vi i vores familie er meget afhængige af lige præcis vores bil, takkede jeg ja med det samme fordi jeg fik at vide, at de nok havde en benzinpumpe liggende eller kunne skaffe en med det samme, og den derved kunne blive lavet hurtigt.
Efterfølgende blev jeg alligevel lidt skeptisk omkring prisen, og begyndte at spørge andre mekanikere, med kendskab til denne bil til råds omkring denne type reparation.
Jeg fik en vurdering på arbejdstimer og priser på original pumpe.
Jeg surfer så også lidt rundt på deres hjemmeside, der gør meget ud af at fortælle, at de ALTID tilbyder originale reservedele og skal der prismatches hos andre værksteder, skal det også altid være med originale reservedele. Ved service reklamerer de også med originale reservedele.
Jeg vælger så at ringe til værkføreren for at få bekræftet, at det nu også er en original benzinpumpe de har puttet i. Det får jeg så at vide, at det ikke er, for skulle det have været en original, var det blevet MEGET dyrere og de kunne ikke have lavet den med det samme. Så ville det have kostet 7500,- inkl. Moms. Altså 2000,- dyrere end med den uoriginale pumpe. Jeg ytrer også min tidligere dårlige oplevelse og at det faktisk er derfor jeg ringer, da jeg faktisk er blevet utryg. Værkføreren får bestemt ikke taget hånd om den utryghed jeg har.
Inden jeg henter bilen, printer jeg så et par sider ud fra deres egen hjemmeside ang. Alle deres fine ord om originale reservedele både ved service, prismatch og reparation. Samtidigt tjekker jeg også online priser på uoriginale benzinpumper som kan fås fra ca. 700,- og op.
Da jeg henter bilen, konfronterer jeg dem så med udskrifterne, og at jeg da på intet tidspunkt var blevet spurgt eller tilbudt reparation med original reservedel som de ellers så fint skriver.
Der bliver jeg mødt meget arrogant og fortalt, at jeg absolut var blevet tilbudt original reservedel
( Hvilket han så lidt senere i samtalen faktisk giver mig ret i, at jeg ikke er blevet tilbudt )
Han bruger så som argument, at den originale pumpe jo så ville have kostet ca. 750- mere end den uoriginale og at det var derfor de havde brugt en uoriginal, samt at de kunne få den med det samme ”ude i byen”!. Jeg forstår så ikke, at han i telefonen forinden sagde, at det ville have kostet mig 2000,- mere at få en original pumpe i, når forskellen kun var 750,-.
Jeg betalte mig regning og gik min vej og nu fik jeg da først bekræftet, at jeg aldrig skulle sætte mine ben der igen. Det slap jeg så desværre ikke for.!
Dagen efter opdager jeg, at benzinmåleren er helt i max. Selvom jeg vidste, at der ikke var fuld tank. Vi er en travl familie, så jeg kontakter dem først 2 dage efter.
Jeg får en tid til dagen efter kl. 8.45 og aflevere så bilen på det aftalte tidspunkt. Jeg spørger så om de vil kigge på det med det samme og får at vide, at de først har booket den ind til kl. 9.30. Hvorfor søren skulle jeg så komme med bilen kl. 8.45. ??
Jeg nævner at jeg ikke forventer, at der kommer en regning på dette, da jeg godt kan regne ud, at denne fejl er opstået efter deres reparation. Det kunne jeg ikke få en lovning på, men havde da som minimum forventet en kommentar ala ” Hvis det viser sig at det er en fejl der er opstået pga. Vores arbejde, er det naturligvis uden beregning.” Det gør en utryg kunde tryg, men det tror jeg ikke de kender til. Jeg får så at vide, at de vil ringe til mig når de har kigget på den. Tiden går og uden tilbagemelding efter 5 en halv time, beslutter jeg mig for at ringe til dem. Jeg ringer direkte til værkføreren flere gange, men der bliver lagt på med det samme hver gang. Det var da pudsigt. Endeligt får jeg fat i en og Jeg rykker for en status. Jeg får at vide, at den i hvert fald ikke står på liften mere og nøglen ligger på bordet, så den må jo være færdig. OMG!!
Igen kan han ikke sige om der ligger en regning til mig når jeg kommer. ( De trækker godt nok spændingen til det sidste må man sige. )
Jeg ankommer for at hente bilen, og lige som værkføreren ser jeg er på vej ind, vælger han så at gå ud og overlade mig til en af hans ansatte. Det er sgu dårlig stil.!
Jeg får at vide, at fejlen skyldtes at de ikke i første omgang havde monteret pumpen korrekt, og derfor viste måleren forkert. Derfor var det naturligvis uden beregning. Det brugte de så 2,5- 3 timer på at fikse på trods af, at det tog dem halvdelen af tiden at skifte hele pumpen. ”Det drillede lidt” fik jeg at vide. Ytrede min utilfredshed over manglende tilbagemelding efter 5,5 time og en del af undskyldningen var at de havde haft frokost.
Jeg har nu fået slået HELT 100% fast, at jeg aldrig nogensinde igen skal have noget med Martin Iversen at gøre. Hverken ved køb af ny bil eller reparation og service. De er utroværdige, tager skyhøje timepriser og lever i min verden slet ikke op til deres forpligtigelse som autoriseret Ford værksted. De kan ikke engang efterkomme deres egen flotte ord på deres hjemmeside. Man føler simpelthen at de prøver at snyde dig. Magen til barnlig og konfliktsky værkfører skal man da også lede længe efter. Det er sgu for lavt bare at lade sine medarbejdere/kollegaer tage alt skraldet.
Jeg vil derfor på ingen måde anbefale Martin Iversen til nogen og hvor ville jeg da ønske, at der fandtes en automekaniker som er gennemsigtigt og ærlig, får kunden til at føle sig tryg og yder 1. klasses service. Det skal man åbenbart lede længe efter.
Lav kvalitet og sjusk.
Jeg skulle have lavet en skade og vælger en aut. Ford mekaniker fordi jeg bare skal have lavet bilen i en god kvalitet, så jeg hurtigt kan køre videre.
Sagen er egentlig ret simpel, skift af forskærm og en mindre bule.
Bilen bliver afleveret 4/2-2019 og er på værksted en hel uge, og klar til at blive afhentet fredag.
umiddelbart ser det fornuftigt ud - men i løbet af den første uge opdager jeg så at:
-Blinklyset falder ud, de plast clips der holder det på plads virker ikke længere.
-Listerne på siden af dørene gaber vildt i begge sider, de er bukket under aftagning og tapen kan ikke holde dem på plads.
-det meste af underbeklædningen under skærm/inderskærm er slet ikke skruet sammen længere.
Afsted til Ford igen, de er behjælpelige med at skrue tingene sammen og sætter et nyt blink lys glas i, samt limer kanterne af listerne.
(2 gange afsted, først for at vise problemet og så endnu engang for at få det lavet da bla. blinklyset skal bestilles hjem)
Nogle måneder senere skal bilen til syn, og mens jeg servicere bilen, opdager jeg at der er vand i det nye blinklys, samt at forskærmet slet ikke er skruet fast oppe ved foruden.
Jeg er ude ved ford og snakker med deres indchecknings person, som lover at finde ud af noget og ringe tilbage. Intet sker dog.
14 dage senere kører jeg igen forbi ford, hvor jeg snakker med deres skadescenter - der vurderes at der skal et nyt orginalt blinklys på.
Jeg sikre mig de får mit telefon nummer så de kan ringe når det kommer hjem - igen hører jeg intet og det er nu over 3-4 uger siden.
Jeg tænker at dette forløb er under al kritik, og desvære vidner om både lav kvalitet på arbejdet og virkelig sjusket sagsbehandling.
Jeg er sikker på at min biler ikke kommer på det værksted mere - og jeg finder selv en løsning på de uløste problemer, det går der væsentlig mindre tid med.
Maler arbejded var dog lavet fint.
Måske der er blevet for travlt nu der er 3 mærker at servicere...
Utilfredstillende behandling
Ved leje af lånebil fik jeg stukket to papir i hånden. Den ene mere læselig end den anden. Jeg fik af vide af en medarbejder, at der stod det samme på begge, så skulle bare læse den tydelige og underskrive den anden, hvilket jeg dermed gjorde. Ved efterfølgende nærlæsning af begge papirer konstaterede jeg, at der IKKE stod det samme på begge, hvorfor jeg følte mig lidt snydt! Ikke helt sådan jeg vil behandles som kunde, men derudover har resten været fint okay.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







