Har været der ude med 3 af mine biler med forskellige ting (dæk skifte dørlås der ikke virkede og klargøring til syn) Kan kun sige det har været en super oplevelse Venlige medarbejdere og holdte... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
I Oktober 2017 købte min mand og jeg en “ældre” Skoda Fabia (2011) hos Autogaarden Vamdrup. Super god handel syntes vi, og alt var bare i orden. En måneds tid senere var der noget med bilens elektr... Se mer
Altid en god oplevelse at have sin bil hos Autogården, som vi nu har brugt igennem flere år. Vi har altid været godt tilfredse med både service og resultat. Michael på værkstedet er altid mega flink... Se mer
Stor anbefaling af Autogaarden Vamdrup. Vi købte sidste år en Ford Fiesta, og vi har været rigtigt glade for købet. Sælgeren var tydelig om, hvad forhandlergarantien dækkede, og hvad den ikke dækkede.... Se mer
Företaget har svarat
Företagsinformation
Skrivet av företaget
Autoværksted
Kontaktuppgifter
Industrivej 8, 6580, Vamdrup, Danmark
- 75581205
- salg@autogaarden-vamdrup.dk
- www.autogaarden-vamdrup.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Har været der ude med 3 af mine biler…
Har været der ude med 3 af mine biler med forskellige ting (dæk skifte dørlås der ikke virkede og klargøring til syn)
Kan kun sige det har været en super oplevelse
Venlige medarbejdere og holdte
aftaler
Kan kun anbefale
Fantastisk service kom med et stenslag…
Fantastisk service kom med et stenslag der lige var kommet. Og hjælpen var der lige med det samme af det flinke og imødekommende personale.
Super god Service
En super god oplevelse ved køb af bil, de var professionelle og rigtig rare og venlige. Og udover det oplevede jeg en dejlig gensidig tillid ved købet.
Altid en god oplevelse at have sin bil…
Altid en god oplevelse at have sin bil hos Autogården, som vi nu har brugt igennem flere år. Vi har altid været godt tilfredse med både service og resultat. Michael på værkstedet er altid mega flink og hjælpsom, og har altid et smil på læben og en frisk bemærkning. De overholder altid deres aftaler.
Reelle priser og man kan altid lave en afdragsordning hvis det kniber at kunne betale det hele på én gang.
Autogården Vamdrup anbefales
Autogården Vamdrup anbefales
Serviceminded, kompetent, omhyggelig og til yderst konkurrencedygtige priser - det er hvad jeg altid oplever når jeg har min bil på landsdelens bedste værksted
Claus H
klar og altid parate til at hjælpe
autogården Vamdrup er den bedste bilforhandler og reperations firma. Jeg nogen sinde har været ved og jeg kan ikke komme i tanke om andet end gode ting da de gør deres arbejde profesionelt på næsten ingen tid og så kommer de altid med gode tilbud med mere.
Altid hurtig og god service
Altid hurtig og god service. Venlige medarbejdere, der alltid er klar til at hjælpe mig med min bil, ligegyldigt hvad jeg så kommer med. Om det så blinker, larmer, rasler eller noget helt andet, er de altid klar til, at forklare hvad det er der foregår👍 Og de aftalte priser holder ALTID!!! 1000 tak for jer Autogården.
Vh Tinna
Stor anbefaling af Autogaarden Vamdrup
Stor anbefaling af Autogaarden Vamdrup. Vi købte sidste år en Ford Fiesta, og vi har været rigtigt glade for købet. Sælgeren var tydelig om, hvad forhandlergarantien dækkede, og hvad den ikke dækkede. Da det var vores første bilkøb, havde vi en række spørgsmål, som blev besvaret professionelt, og samtidig på en måde, som tog udgangspunkt i vores personlige situation og erfaring.

Svar från Autogaarden Vamdrup
Lang tur for en løgn
I og med at jeg bor langt væk fra forhandleren, ringede jeg og spurgte ind til bilen og fik at vide at den intet fejler bortset fra en ridse på højre bagdør.
Da vi ankommer efter 3 timers kørsel (over storebælts broen), ser vi at bilen er fyldt med ridser og små buler over alt.
Ydermere kunne den ikke starte og der var indikationer på at den havde være i et færdselsuheld, da der var nogle skævheder ved fronten og kølerhjelmen.
Alt i alt, en irriterende situation og han så ikke ud til at have fortrudt at have løjet åbenlyst i telefonen.

Svar från Autogaarden Vamdrup
Købte en Peugeot 208 hos autogården i…
Købte en Peugeot 208 hos autogården i Vamdrup til en rigtig god pris og servicen var helt i top! Kan klart anbefales 👍🏼
Har efterhånden købt 4 biler
Har efterhånden købt 4 biler
Upåklagelig service
Køber også den næste der 😊
Perfekt oplevelse
Købte en lille Peugeot 108 i juli 2020 . Bilen står helt som ny og ejeren Jesper er virkelig en mand, der holder hvad han lover og meget tillidsfuld.
Vi har absolut ikke købt bil der for sidste gang. Vi er mere end tilfredse .
Fair og professionel.
Jeg besøgte Autogaarden i Vamdrup i marts 2019 for at se på en Nissan Qashqai med automatgear.
Den passede til mine ønsker. I det videre forløb opstod uforskyldt et par mindre misforståelser, men indehaveren Jesper udviste stor professionalisme og ihærdighed med at finde de bedste løsninger på alle områder. En lille detalje, som opstod på et senere tidspunkt, blev omgående korrigeret med et perfekt resultat.
Jeg har nu nydt bilen i lidt over et år, og jeg tænker ofte med glæde tilbage på hele salgsforløbet.
På denne baggrund medgiver jeg gerne Autogaarden Vamdrup ved indehaver Jesper Sørensen mine varmeste anbefalinger.
Bernd Reinhard
Horsens
Altid god betjening
Altid god betjening. Gode biler og er villige til at finde biler man ønsker.
Højt serviceniveau og yderest venlig behandling
I Oktober 2017 købte min mand og jeg en “ældre” Skoda Fabia (2011) hos Autogaarden Vamdrup. Super god handel syntes vi, og alt var bare i orden. En måneds tid senere var der noget med bilens elektronik. Her havde vi en løbende dialog med Autogaarden ift, en udbedringen. Problemet stoppede af sig selv, og vi lod det ligge.
Kort tid før vores halvårlige garanti udløb fuldt vi op på en lyd på bremserne. Uden nogen spørgsmål skiftede Autogaarden bremseskiver m.m. på bilen, og jeg kunne køre derfra uden nogen efterregning eller lignende. Der blev desuden taget stort hensyn til det faktum, at jeg kom en god times kørsel fra Vamdrup.
Mega god service og generelt meget venlig, behagelig og troværdig behandling hele vejen igennem.
God og ærlig forhandler.
God og ærlig forhandler.
Bilen var klappet og klar til den aftalte tid, og vi fik en ok pris for vores gamle.
Jeg handler gerne der igen.
Overholdt ikke en klar aftale
Havde telefonisk aftalt at komme forbi næste dag kl. 13.30 for at prøve en bil, jeg var interesseret i. Sendte opfølgende mail morgenen efter for at bekræfte aftalen. Kørte fra Fyn 12.15 for at kunne være der til den aftalte tid. Kl. 12.42 ringer de fra Autogården Vamdrup og siger at bilen er blevet solgt. Et eksempel på dårlig forretningsskik. Aftaler skal overholdes.
Meget pålidelig og servicemindet bilforhandler.
Jeg har købt en brugt Peugeot 207 hos Autogaarden Vamdrup i sommeren 2014. Jeg fik en formidabel service både i forbindelse med købet og også senere i forbindelse med en mindre udbedring under garantien. Jeg kan give mine allerbedste anbefalinger til denne autoforhandler.
Super ærlig
Autogården Vamdrup er bare helt fantastisk, har købt brugt bil, og er fuldt ud tilfreds
Med købet. Hos Autogården er en aftale en aftale, og de holder hvad de lover
John
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







