Til april bliver "martin Iversen" bilværksted m.m. overtaget af andre større selskaber. Det er virkelig trist. Vi har købt vores første bil hos Jer i 1981, og været kunde hos jer lige siden. Også når... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Havde min bil til reperation, gennem min forsikring, for at få lavet en kofanger og baglygte der var blevet skadet efter en påkørsel. Servicen, var super fin. Sune, gennemgik hvordan bilen ville... Se mer
Företaget har svarat
Ved leje af lånebil fik jeg stukket to papir i hånden. Den ene mere læselig end den anden. Jeg fik af vide af en medarbejder, at der stod det samme på begge, så skulle bare læse den tydelige og unders... Se mer
Havde skadet min bil. Sune så på den, 1.dag efter ferielukket. Bestilte synlige beskadigede dele, og fik bilen indleveret dagen efter. Skaffede lånebil. Fandt der var flere beskadigede dele, meldte de... Se mer
Företaget har svarat
Företagsinformation
Skrivet av företaget
Martin Iversen, din Ford, ŠKODA og SEAT forhandler i Sønderborg.
Kontaktuppgifter
Danmark
- martiniversen.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Til april bliver "martin Iversen"…
Til april bliver "martin Iversen" bilværksted m.m. overtaget af andre større selskaber. Det er virkelig trist. Vi har købt vores første bil hos Jer i 1981, og været kunde hos jer lige siden. Også når det gjaldt køb af ny bil. Vi altid været glad for jeres service, høj faglighed og hjælpsomhed. Ønsker alt det bedste for alle ansatte.
Helge og susanne
God og hurtig service
Hurtig god god service ved Skadescenteret. Der fulgte en lille rengøring af bilen med og bilen var lavet meget hurtigere end forventet. Og så fik jeg lov at låne en fiks lille lånebil. 👌

Svar från Martin Iversen
Hej André og Michael Tak for super…
Hej André og Michael Tak for super service Da vi modtog vores skoda kamiq
Hilsen fra klaus kjeldgaard

Svar från Martin Iversen
Ringer ud få tid til få skiftet olie på…
Ringer ud få tid til få skiftet olie på både motor gearkasse og det eneste jeg ikk fået det er det for bilen stod ikke til det men når man ringer ud og Beder om få det skiftet skal man vel følge kundens ønske vil jeg sige så nu finder jeg andet værksted som vil service min Skoda lig som jeg ønsker det sidste gang jeg kommet hos dem

Svar från Martin Iversen
Havde skadet min bil
Havde skadet min bil. Sune så på den, 1.dag efter ferielukket. Bestilte synlige beskadigede dele, og fik bilen indleveret dagen efter. Skaffede lånebil. Fandt der var flere beskadigede dele, meldte det til mig, det medførte længere tid på værkstedet. Men super service og information. Tak Sune

Svar från Martin Iversen
Seat Ateca.
Seat Ateca.
Havde spørgsmål til min Seat .
Igen oplever jeg faglige og saglige dygtige medarbejder . TAK 😀

Svar från Martin Iversen
Super fint arbejde
Min bil havde fået en P-skade. Jeg skulle på rejse i udlandet, men værkstedet klarede fint skaden og opbevaring af bilen. Super fin service af Rune.

Svar från Martin Iversen
Jeg er yderst tilfreds med den hjælp og…
Jeg er yderst tilfreds med den hjælp og service jeg fik, da en vital del fejlede og jeg skulle hentes med vejhjælp. Da jeg kontaktede værkstedet, var de særdeles hjælpsomme og arrangerede en lånebil. Lige fra den første kontakt og den løbende information, til jeg hentede bilen, var servicen enestående god.

Svar från Martin Iversen
Fik lavet en forsikringsskade
Fik lavet en forsikringsskade. Det tog kun få dage. Flot arbejde. God information. Gratis lånebil.

Svar från Martin Iversen
Min bil havde fået en parkeringsskade…
Min bil havde fået en parkeringsskade på højre side. Værkstedet tog billeder af skaden, og ordnede reparationen med forsikringen. Da jeg hentede bilen, var skadet udbedret meget flot. Bilen var desuden blevet rengjort inden i. Reparationer udføres altid meget tilfredsstillende og til fair priser.

Svar från Martin Iversen
Fin og hurtig service 👍
Havde min bil til reparation efter at have fået en ridse på kølerhjelmen samt bagdør.
Afleverede den mandag morgen og hentede den tirsdag eftermiddag, da var den lakeret og rengjort.
Alt i alt en dejlig og hurtig oplevelse, med fin modtagelse i reception og lån af låne-bil

Svar från Martin Iversen
Havde min bil til reperation
Havde min bil til reperation, gennem min forsikring, for at få lavet en kofanger og baglygte der var blevet skadet efter en påkørsel.
Servicen, var super fin. Sune, gennemgik hvordan bilen ville blive lavet, og jeg fik bilen igen, indenfor en uge. Lån af lånebil, var også ganske ubesværet.
Godt resultat af reperationen også. Er godt tilfreds med det.

Svar från Martin Iversen
Servicebesøg
Jeg har lyst til at fortælle en god historie omkring min oplevelse ved Martin Iversen, Sønderborg. Efter et veloverstået servicebesøg, modtager jeg en opfølgningsundersøgelse og lige efter en opringning fra værkstedet omkring mit vel overstået værkstedsbesøg med en klasse opfølgning. Hele vejen igennem er der tale om service i top klasse, super venlige og imødekommende personale og bare det, at værkstedet følger op og tager sig tid til et venligt opkald. Tak og god weekend.

Svar från Martin Iversen
Super service af Sune som satte en ny…
Super service af Sune som satte en ny frontrude i, samt værkstedet som lavede service på bilen.
Bilen var endda gjort ren, hvilket vi ikke havde regnet med👍

Svar från Martin Iversen
highly recommended.
Highly recommended.
It was a nice experience to give my car for repair and get a good service and well done work. especially with the man named Sonne. he is professional and experience and helpful.

Svar från Martin Iversen

Svar från Martin Iversen
Fantastisk pladeværksted
Fantastisk pladeværksted. Fik en fantastisk service af smeden sune, som tog godt imod mig og hjalp mig igennem hele processen. Kan helt klart anbefales

Svar från Martin Iversen
I got a very Nice service from Sune and…
I got a very Nice service from Sune and his team, very proffesionel and felt very welcome.
I would very much appreciate it 😉

Svar från Martin Iversen
Tusind tak til Sune Hamberg for super…
Tusind tak til Sune Hamberg for super service og en god kundeoplevelse på pladeværkstedet.

Svar från Martin Iversen
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







