M5 Byg Omdömen 10

TrustScore 2.5 av 5

2,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,3

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

10 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Masser af slibemærker

De leverede et gulv, der var fyldt med slibemærker. Vores fine gamle sildebensgulv var ødelagt. Vi var selv nødt til at gøre dem opmærksom på fejlen, som de fair nok kom og rettede op på. Det resulterede dog i, at vi skulle flytte senere ind, havde mange ekstra omkostninger samt enormt meget rengøring, fordi de ikke lavede deres arbejde ordentligt fra start. Da vi så bad om et nedslag i pris var de totalt afvisende og uenige i, at det ville være fair.

Jeg kan på ingen måde anbefale m5 gulve. De benytter billige håndværkere, som er venlige, men åbenbart ikke dygtige nok. Jeg fik fornemmelsen af, at “går den, så går den”, men vi opdagede deres fejl og det fik vi lov at betale for. Det gjorde starten på et nyt bolig-kapitel rigtig ærgerlig. Jeg ville ønske, at vi havde valgt nogle andre.

16 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dårligt håndværk, uprofessionelt håndværk, manglende faglig stolthed

Dårligt håndværk, dårlig kommunikation og truende adfærd – hold jer væk fra M5 Gulve

Jeg har haft en meget utilfredsstillende oplevelse med M5 Gulve og fraråde andre at bruge dem.

Jeg har fået lagt nyt laminatgulv. Ejeren kom først selv ud og fortalte, hvordan arbejdet skulle udføres: De ville først lægge cement, rette ujævnheder, slibe af og sikre, at gulvet var i vater. Derefter skulle laminatet lægges. Det lød professionelt – men sådan blev det desværre ikke.

Da arbejdet blev udført, blev hverken slibning eller nivellering foretaget. Gulvet er ujævnt med tydelige buler, som skyldes underlaget. Det gav udfordringer for dem, der efterfølgende skulle montere mit køkken, fordi soklerne ikke kunne tilpasses ordentligt.

Ejeren kom ud og indrømmede selv, at arbejdet ikke var i orden. Han sagde, at gulvet skulle ordnes eller skiftes ud og at han ville kontakte sine mænd.
En af dem kom ud og mente det var inden for bagatelgrænsen, men forsøgte alligevel at bruger en hammer på at få bilerne ned, dog uden resultat. Efter han havde været ude, kontaktede jeg ejer igen og han havde pludselig ændret mening.
I stedet blev kommunikationen fjendtlig. Han mente det var i orden, at jeg havde for høje forventninger og at jeg skulle få betalt eller røg den til inkasso – på trods af, at arbejdet ikke er færdiggjort eller udført håndværksmæssigt korrekt.

Shehu havde efterfølgende dialog med direktøren var M5 byg. Han ville forsøge at tale med anden ejer, men at han mente han var ekspert. Jeg hørte dog ikke fra ham og måtte selv tage kontakt igen - uden nogen form for hjælp.

Efterfølgende har jeg set, at jeg langt fra er den eneste med dårlige erfaringer. På Trustpilot ligger flere 1-stjernede anmeldelser, som beskriver lignende forløb: sjusket arbejde, ufærdige opgaver, brudte aftaler og manglende ansvar. En bruger fortæller, at lejligheden ikke var klar til indflytning pga. fejl og sjusk, mens en anden oplevede, at deres grund blev svinet til, og at arbejdet måtte laves om ad flere omgange – uden at M5 ville tage ansvar.

Alt i alt: Dårlig kvalitet, ingen faglig stolthed, dårlig service og truende adfærd.
Jeg kan på ingen måde anbefale M5 Gulve – tværtimod: Hold jer væk.

4 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för M5 Byg

Svar från M5 Byg

Hej Helle,
Tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, at du ikke er tilfreds med forløbet, og vi har forståelse for, at det er en frustrerende situation for dig.
Vi vil gerne præcisere, at opgaven vi udførte for dig, var lægning af linoleumsgulv – ikke laminatgulv, som nævnt i din anmeldelse. Arbejdet er udført af vores underentreprenør, som efter gennemgang har vurderet, at resultatet ligger inden for de gældende faglige standarder og tolerancer for denne type gulv.
Vi anerkender, at vores vurdering ikke stemmer overens med din oplevelse, men vi har gjort vores bedste for at afklare sagen grundigt og sikre, at arbejdet lever op til de krav, vi stiller til kvalitet.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

5 Stjerne fra mig.

Har lige fået afleveret min opgave fra M5 Byg & Gulv, fantastisk oplevelse og virkelig flot resultat.

Kan klart anbefale dem især vild med den gode vedligeholdelse pdf jeg modtog på mail idag.

God jul og tak for et smukt resultat, som jeg glæder mig til at vise frem i julen.

mvh
Simon L. Jensen

6 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fyldt med mangler og sjusket arbejde

Fyldt med mangler og sjusket arbejde

Vi havde hyret M5 til at løse en række opgaver i vores lejlighed i forbindelse med vi også fik installeret nyt køkken.

Undervejs i forløbet spurgte vi flere gange ind til om tidsplanen holdt og fik hver gang at vide, at alt ville blive færdigt til tiden.

På dagen hvor vi skulle flytte tilbage til lejligheden måtte vi desværre konstatere, at der var så mange ufærdige ting (herunder gulve) at vi ikke kunne flytte ind. Lejligheden var ellers meldt klar til indflytning. Flere af manglerne virkede som ren sjusk og gav indtryk af, at håndværkerne bare var gået hjem, da de konstaterede, at de ikke kunne nå det indenfor tidsplanen.

Den efterfølgende udbedring af mangler endte bare i endnu flere problemer og mange af tingene måtte udbedres både 3 og 4 gange og bare stadig præg af sjusk og manglende faglig stolthed.

Alt i alt kan vi IKKE anbefale M5 til andre.

Janne & Bo

28 maj 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Kan ikke anbefales

Kan ikke anbefales. Har haft håndværkere fra M5 i en periode, og flere af dem var dybt uforskammet, svinede min grund til, lavede et dårligt arbejde, der måtte laves om og gives flere second opinions på, da M5 ikke ville tage ansvar for deres dårlige arbejde. Vil aldrig anbefale eller bruge dem igen - desværre.

9 februari 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för M5 Byg

Svar från M5 Byg

Hej Sus
Tak for din anmeldelse.
I M5 Byg tager vi altid konstruktiv kritik til os for at vi altid kan forbedre os. Vi besøger hver måned ca 50-70 forskellige kunder i deres hjem, så derfor er vi glade for noget feedback. Tak for det.
For at jeg kan bruge det til noget, kunne jeg rigtig godt tænke mig at hører hvilken sag det drejer sig om? En adresse eller et navn ville hjælpe mig rigtig meget.
Håber at hører fra dig snarest så vi ikke giver folk en dårlig oplevelse igen.
Mvh MIkael
Direktør M5 Byg-Concept.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

En rigtig god oplevelse hele vejen

Vi har fået opdateret vores hus af M5 byg.
Da vi fik første besøg af Jesper fra M5, fik vi nogen gode input, vi ikke selv havde tænkt på og fik tilpasset projektet.
Fra start til slut har vi følt os i trygge hænder. Der var 3 dygtige og serviceminded murer på opgaven i de 2 uger projektet varede, Jesper kom flere gange og fulgte op på at alt var som det skulle være og om vi var tilfredse. Murene spurgte os flere gange til råds om vores mening og vi blev forelagt forskellige løsningsforslag, hvis der var flere måder det kunne gøres på.
Alle aftaler blev overholdt og de par småting vi nævnte i løbet af projektet, blev rettet med et smil.
Vi er meget tilfredse med det hele og kan klart anbefale M5 byg.

4 maj 2021
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer