Okontrollerat omdöme
Okontrollerat omdöme
Akta er för denna oseriösa firma, köpte en bil från Lidbil Skara, upptäckte genast en massa fel, och åkte och besiktigade den, snedslitna ej godkända däck, spindelleder trasiga, motorlampan lyser, led lampa bak , samt strålkastare vänster fram trasiga, vindrutespolare fram trasig, lampor i dörrhandtagen trasiga med mera, bilen var ej heller städad hittade cigarr, ölmugg samt kondomer i bilen, detta var en V90 lämnade in den tog 30 dagar innan jag fick tillbaka den, då hade de fixat ett par punkter, men flera återstår och de vägrar och säger jag får vända mig till ARN utan att försöka lösa problemet, dessutom oprofessionellt bemötande från säljare och eftermarknadschef Tänk till innan ni gör affärer här
Dessutom har man lackat över rost innan bilen levererades!








