Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

3,0

Medel

TrustScore 3 av 5

6 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deres betalingssystem virkede ikke med…

Deres betalingssystem virkede ikke med flere forskellige kort og mobilepay. Jeg spurgte om der var altenativ måde. Fik svar om at modellen jeg spurgte på ikke 100% var den samme og fragtomkostninger blev angivet til andet beløb end hjemmesiden. Jeg spurgte høfligt til begge dele og modtog herefter en sviner-mail, hvor jeg blev latterliggjort og sat i bås med alle mulige idiot-henvendelser. Så pas på at henvende jer til dem.

3 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bekymrende!

Update… se forrige anmeldelse.

Har forsat ikke modtaget pakken, som skulle have været sendt for over en uge siden.
“forsendelse oprettet, men pakke ikke indleveret til GLS” når jeg klikker på tracking-nr, som jagtimportlageren sendte for 8 dage siden.

Jagtimportlageret svarer nu hverken på email eller opkald.
De oplyser ikke selv mobilnr på hjemmesiden eller på ordrebekræftelse, men nr. fundet på nettet - den ringer blot ud og så kommer der en tlf-svarer med beskeden:
“du har ringet til jagtdanmark, skriv en email til os”

JA… DET ER FLOT, NÅR I IKKE SVARER!

Det begynder at blive en bekymrende sag…
Jeg føler mig nødsaget til at kontakte min bank i morgen, hvis ikke jeg hører noget fra jagtimportlageret idag.
____________________________________________________
UPDATE:

Efter anmeldelser her på trustpilot kom der to mailsvar på min henvendelse ang. at pakken ikke er sendt trods besked “din pakke er afsendt”
Jeg vælger hertil kun at svare “annullér ordren, tak” og intet andet.
Jeg ville ønske det er muligt at vedhæfte et screenshot, men jeg kopierer teksten og må beklage på Jagtimportlageret’s vegne, for grammatikken og den noget mærkelige tekstopstilling, den er skam autentisk :) Læs med her:

1. MAIL FRA JAGTIMPORTLAGERET:

“ Hallo!!!!!
Vi har forwsøgt at få kontakt med dig – men har ikke kunne finde dit tel. nr og afløserne er ikke genier.
Sagen er simpel, den du har bestilt p5 er udsolgt, men vi ville tilbyde dig en
HW 40 (uden rødsigte) men med 1000 hagl, skydekasse og skiver til samme pris
Eller uden andet udstyr
En Diana LP8 uden hagl osv
Det er meget bedre pistoler i kvalitet – frit valg
Hvad synes du ?
Har du telf”

2. MAIL:

“Naturligvis er pakken ikke send!
Man kan heller ikke ringe til min hamster -

Vi tilbyder dig på mail 2 alternativer, der er dobbelt så dyre og dobbelt så gode som D-5, derer Dianas billigste luftpistol
– du har ikke sendt dokumentation på du er over 18 år
- det fortæller du ikke Trustpilot, du burde nævne sagen som den er, ringe til os.

husk alt på Trustpilot er reklame, oftest kværulanter der ikke fortæller sandheden, som dig – men man kan nu en gang ikke levere våben til mistænkelige, der ikke dokumenterer sig
ikke levere til personer under 18 år.
ikke levere en vare der ikke er på lager

– men tilbyde en bedre vare

Havde du opgivet dit telefonnummer havde vi ringet til dig. Skam dig”
——————————
Mine indvendinger (her på Trustpilot, jeg har ikke svaret andet end “Annullér ordren, tak”)

1. “Vi har forwsøgt at få kontakt med dig – men har ikke kunne finde dit tel. nr og afløserne er ikke genier.” - Hvor meget geni skal der til at google mit mobilnr, når I har min adresse? Når en kunde ikke efterlader mobilnr, er det oftest fordi man ikke vil ringes op!
Send mig da en mail!!!

2. “Naturligvis er pakken ikke sendt”
- Øhh, hvorfor naturligvis, når I har sendt en “din pakke er afsendt-besked” til mig…???

3. “man kan heller ikke ringe til min hamster”
- Wow!!

4. “du har ikke sendt dokumentation på du er over 18 år”
- Mig bekendt skal man ikke dokumentere at man er over 18 ved køb af 4,5 luftvåben ??

5. “det fortæller du ikke Trustpilot, du burde nævne sagen som den er, ringe til os.”
- Jeg har ringet og ringet…………!!!!!
Bl.a. derfor jeg kan berette at Jagtimportlageret og JagtDanmark har samme ejer; der bliver sagt “JagtDanmark” når du (forsøger) at ringe jagtimportlageret op..

6. “husk alt på Trustpilot er reklame, oftest kværulanter der ikke fortæller sandheden, som dig – men man kan nu en gang ikke levere våben til mistænkelige, der ikke dokumenterer sig
ikke levere til personer under 18 år.
ikke levere en vare der ikke er på lager”
- Kværulant og mistænkelig.. hvorfor? Bliver man til en mistænkelig kunde, hvis man er utilfreds?
- over 18 år.. ak ja, jeg er over det dobbelte og igen, man skal ikke dokumentere ved køb af 4,5 luftvåben.
- Og ja, det svært at levere en vare, der ikke er på lager, problemet er jo netop også følgende:
at varen stod som lagervare og i flere dage efter mit køb - det var først efter TP-anmeldelser at varen blev markeret som “udsolgt” og I ikke har kontaktet mig før halvanden uge senere..

7. “skam dig”
- Skal JEG skamme mig???
Jagtimportlageret har på INTET tidspunkt beklaget miseren, at kunden har måttet vente forgæves og ikke kunne komme i kontakt med forhandler, nej man får istedet for beklagelse smidt skældsord i nakken..

23 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tillykke i har Danmarks mest uoverskuelige hjemmeside

Tillykke,
I har den mest uoverskuelige og rodet hjemmeside i Danmark.

Når man f.eks går ind under katagorien ammunition, så er der både luftpistoler og rensegrej, brugte haglgeværer osv.

Hvad er ideen og katagoriesere sin hjemmeside hvis man aligevel ligger alt mellem himmel og jord ind under alle katagorierne?

10 april 2023
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer