Vår stuga var ostädad och allmänt sunkig
Vi hyrde hus i Köpingsvik, Torparensväg 3 .Vår stuga var ostädad, vi var svarta om fötterna. Toastolen satt lös från golvet, fläkten i köket droppade det fett från , dörrhandtagen satt lösa, myror överallt. Ringde nyckelutlämnaren som kom med rengöringmedel till golvet och myrr.
Han skylde på de tidigare gästerna, men man kollar väl upp att allt är okej innan nästa gäng kommer. Madrasserna var så fläckiga och äckliga. Ni borde verkligen stäppa upp kvaliten på era boenden. Detta var inte okej.
Jag vill gärna ha ett svar på detta och ersättning för allt strul.
Mvh
Annette Ytterström







