godmerch.com Omdömen 

564
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company. Quality of product is awful. I ordered a gold Grammy sweatshirt. They sent a grapefruit colored, poor quality, 100% acrylic top. Their return policy states ‘if’ they decide to refu... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have purchased so many items from Godmerch, and I have been absolutely thrilled with every single one! I love letting people know that I’m a GiGi, and their merchandise makes it so fun to show it o... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

“ GodMerch offered to make it right! No idea what happened with the “auto populated zip code” during purchase, but the zip code was wrong. USPS brought the item all the way to my local post office,... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I recently just purchased a sweatshirt from Godmerch, I have ordered from them before and always loved what I got but This time, I loved my sweatshirt even more. It looks great, fits perfect and I'... Se mer

Företagsinformation

  1. Presentbutik
  2. också i
  3. Klädbutik
  4. T-shirtbutik
  5. T-shirttryckeri

Skrivet av företaget

Welcome, we are happy to have you! We are GODMerch, a clothing brand. We have been working in the e-commerce field for 7 years especially for personalized products for family and pets. We have a team of artists with the ability to draw high quality graphics, a strong customer service team that can handle tens of thousands of orders per day. We always put the customer experience first which is the guideline for all employees of our company. The happiness of our customers is our pleasure. After many years of researching on thousand of designs, understanding the need of customers, we are confident that we can create the most beautiful and eye-catching products in the market, definitely a must in holidays like Mother's Day, Father's Day, Christmas and other major holidays of the year. At GODMerch we believe that personalization is the most powerful way to express your love to your beloved one.


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

564 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 8 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(564)

80 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It is way too big

It is way too big! I can’t wear it. I
Wasted $52 on this shirt. I am a large. I got a 2X.

11 januari 2025
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Dear Catherine Nascimben,

We're sorry to hear that your shirt doesn't fit as expected. We've sent you an email with further instructions to assist you. Please check your inbox and reply at your earliest convenience so we can help resolve this for you.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Give me a needle and thread please! Embroidery is not centered and crooked

Embroidery is not centered and crooked. I won’t wear it. I will be a first time grandmother and was so excited about my purchase… until it came in. They state upfront no returns on custom orders so there ya go. No more godMerch for me

24 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Dear Delaine Diffee,

We appreciate your feedback regarding your order and are sorry to hear that the embroidery was not as expected. However, we couldn't locate any order under your name. Please send us an email at contact@godmerch.com with your order details and some pictures of the item, and we’ll do our best to assist you.

Looking forward to your response.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Outstanding customer service

The sweatshirt was exactly as described and came in a timely manner. It is adorable!!! Also had a problem with stitching on one number and contacted the seller - they responded within a few hours. I had no preconceived notion of a positive result but the sweatshirt is being replaced. What outstanding customer service!!!

20 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have ordered a lot of shirts from…

I have ordered a lot of shirts from this company. I love all of the personal touches the hearts on top of the I’s. I love it
I had an issue with a shirt being returned be in there being so generous and working with me to find the loss T-shirt. They are going to replace it for me. Thank you so much.

17 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Cute

Love the sweatshirt, but, paid for express shipping so it could arrive by Christmas. I received the it 3-4 days after.

11 december 2024
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I never received my order and they are…

I never received my order and they are not answering my messages for a refund. SCAM!

7 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

We're sorry for the inconvenience caused. Unfortunately, we cannot locate any order or emails under your name. Please reach out to us directly at contact@godmerch.com with your order details so we can assist you promptly.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I gave 5 stars but would've given 10 if…

I gave 5 stars but would've given 10 if it was an option. I'll start with the product itself. I ordered a GiGi Claus sweatshirt. The quality of material was better than expected. Very well made. I ordered in time for a Christmas present for my wife. During tracking, I realized it was delayed. I emailed godmerch for assistance. Not only did they respond immediately, they did what they could to expedite the shipping and I received in time for Christmas. Not only will I be a returning customer, I encourage you to as well. 10 stars!

23 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

EXTREMELY DISAPPOINTED!!!

EXTREMELY DISAPPOINTED!!!! It ordered well over $300 in sweatshirts under the impression (because of pictures of the merch) that the sweatshirts were Gildan brand. They are not. They are low quality and shrunk A LOT (down at least one size, maybe two) when I washed them. (I did not dry them because I noticed that they shrunk.) The only reason I gave this shop a 2 is because the design is cute. I almost didn’t give the sweatshirts as gifts because I was so embarrassed.

13 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Are they out of business and still taking money???

I placed an order on 12/7 and got a notification that the order was ready to ship on 12/11. According to the tracking number provided, the package has not been picked up yet! I have emailed them several times and cannot get anyone to answer me back.

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Dear Kenneth Willis,
We're sorry for the delay, but your order is still on its way. Please wait a few more days for tracking updates. We've sent you an email with additional details to assist further.
Thank you for your patience!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased a hooded sweatshirt for my…

I purchased a hooded sweatshirt for my wife on December the 11th and a USPS shipping label was created on the 13th and it still hasn’t updated shipping so I called and it went to a voicemail which said was full and couldn’t accept anymore messages so I sent an email and haven’t gotten a response yet! Getting worried I got scammed here

11 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Dear Terry Shelton,
We're sorry for the delay, but your order is still on its way. Please wait a few more days for tracking updates. We've sent you an email with additional details to assist further.
Thank you for your patience!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered on Dec 6th shipping still…

Ordered on Dec 6th shipping still hasn’t moved and no one will get back to me! This is a scam!

18 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Dear customer,
We apologize for the delay in tracking updates, but we cannot find any emails from you in our records. According to the tracking information, your order is scheduled to be delivered today, December 21, which aligns with the timeline outlined in our shipping policy. Please reach out to us if you experience any issues with your order once it arrives. Thank you for your patience!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a problem on my order and they…

I had a problem on my order and they corrected it right away. I was able to email Customer service and they emailed me right back. I have gotten from them before and it is a good sweatshirt. I'm very happy with it

20 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Ordered a hoodie from Godmerch through Amazon.

Since I have gotten a reply I will be updating this review accordingly. While I did an email and have proof, I will also mention that I have already sent a message to Godmerch through Amazon's message seller feature and am awaiting a response. If proof is needed, I have screenshots.

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Thank you for your review. We want to clarify that we have not received any emails associated with your name or email address, nor have you provided us with an order number.

Since your order was placed through Amazon, we kindly ask you to contact us directly via the Amazon platform for assistance. This ensures we can access all relevant details related to your purchase and resolve the matter promptly.

We look forward to assisting you further.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not sure what to think

Not sure what to think, cant get a hold of anyone for an update on my order...

Ordered a sweatshirt on 12/8 and charged same day. USPS shipping label was created on 12/10, but USPS doesn't have the product and I cannot get ahold of anyone at Godmerch... I really hope I can get my product before the holidays.

Update from a few days later… a representative reached out, apologizing for the delay and asked I check back in a few days. It’s been a few days and I’ve had two additional follow up emails ignored. In the off-chance they are getting this feedback, please advise when I can expect my merchandise or refund me.

7 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the delay in responding during this busy season. Our turnaround time is 12 business days, and your order is currently in transit as it’s been 8 business days since it was placed.

We understand your concerns and are actively monitoring your shipment. We’ll provide an update via email shortly. Thank you for your patience.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

My order said that it has been waiting…

My order said that it has been waiting since 12-4 for usps pickup. No answer when I call just that their mailbox is full and no one has answered by email. I assume I have lost my money! Very disappointed

4 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Dear Jill Watts,

We sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in shipping. Due to the busy season, your order has taken longer than expected, but it is still on the way, and the tracking information continues to be updated.

We’ll send you an update on your order via email. Thank you for your patience and understanding.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered a sweatshirt on 11/13/24

Ordered a sweatshirt on 11/13/24. I did receive a confirmation email but have not received the product. Have tried to call and email on several occasions but have not gotten a response. I am under the impression that this is a scam. Phone number does not even ring, and voicemail is full.

15 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

We sincerely apologize for any frustration caused by the difficulty in contacting us.

To assist you better, could you please send us your order number to our email at contact@godmerch.com? Unfortunately, we couldn’t locate any emails regarding your order or any information associated with your name or the email address provided.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Ordered product 12/9/24 and have not…

Ordered product 12/9/24 and have not received a order confirmation, but credit card was charged on 12/9.... Please Help!

Thanks

9 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för godmerch.com

Svar från godmerch.com

Thank you for reaching out to us. It seems the order was placed using a different email address than the one you’ve contacted us with. Please check the inbox of the email address you used during checkout, as we have already sent a confirmation and tracking update there.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer