Slechte ervaring met retourneren. Doen moeilijk over het terugbrengen van artikelen en kiezen er voor om enkel met retourbonnen te werken zodat je bij ze af moet nemen in de toekomst. Daarnaast hele b... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Fantastisch geholpen door Dirk Broekhaus, hij bestelde zeer snel een onderdeel voor mijn flitser en zorgde ook voor een zeer snelle levering. Zeer klantvriendelijk en goede communicatie Hulde!
En door mij besteld en betaald item bleek niet meer direct leverbaar. Na één telefoontje op een heel vriendelijke toon werd de bestelling geannuleerd en mijn betaling na een dag al teruggestort. Hee... Se mer
Bij Foto de Vakman online een populaire Fuji telezoom besteld met bijpassend Hoya filter en XT-5 handgreep. Alles voor een zeer scherpe prijs. Hoewel de telezoom in nabestelling was bij de leverancier... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Foto de Vakman is de Webshop voor foto en video. Wij zijn concurrerend in prijs en 100% service. Ook voor de Professional het juiste adres!
Kontaktuppgifter
Marktstraat 10, 5401 GH, Uden, Nederländerna
- fotodevakman.nl
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 40 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 2 veckor
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Top service
Super goed geholpen! Vriendelijk, behulpzaam en hele goede service. Top!!
Kliks van een ander worden op me verhaald
Ik heb een product besteld bij deze shop (canon toestel) en achteraf retour gestuurd omdat ik me wilde indiepen in een kwalitatiever toestel. Ik heb het toestel binnen de 7 dagen retour gestuurd. De firma liet me weten dat ik meer dan 500 kliks had gemaakt met het product waardoor ik een waardevermindering van het product diende op te hoesten. Het hele euvel heeft meer dan een maand aangesleept zonder duidelijke bewijzen. Men kon niet aantonen wanneer die kliks gemaakt werden. Volgens mij wilde de verkoper gewoon kliks van andere mensen of vanuit de toonzaal verhalen op een online besteller. Een zeer spijtige zaak. Ik ben hier heel ontevreden over en raad de firma aan iedereen af! Koop in geen geval een spiegelreflexcamera online aan want je wordt in het zak gezet. De firma kan geen degelijke bewijzen leveren maar hield wel meer dan een maand het volledige bedrag in. Uiteindelijk moest ik een waardevermindering betalen van een product die ik niet gebruikt heb. Opletten!
geen correcte levertijden op de website!
de website geeft aan dat mijn artikel direct leverbaar is, volgende dag in huis geeft hij zelfs aan. Ik heb mijn item gisteren gekocht en vandaag kreeg ik een mail dat het niet op voorraad is en dat het wordt verzonden zodra het weer op voorraad is!!
Geen excuses en ook geen geschatte levertijd! Dit heb ik in lange tijd niet meegemaakt bij een online winkel, zet dan niet op je website dat het "direct leverbaar" is en ook nog eens "Morgen in huis" dit is niet zo gepast en wekt valse verwachtingen op bij de klant!
Zeer zeker niet tevreden en heb ook direct gemaild maar heb nog geen reactie mogen ontvangen...
Topservice! Zeker bestellen!
Ik was al een tijdje aan het spelen om iets te doen met mijn kennis over de 1ste wereldoorlog en 2de wereldoorlog (Amerikaanse burgeroorlog, Vietnam). Het leek me leuk om via een route de beide wereldoorlog af te stappen en hierbij telkens op zoek te gaan naar bepaalde belangrijke punten.
Hierbij had ik een actioncamera van Sony in gedachten. Hoewel ik via Bol.com of Amazon wou kopen wou ik liever een bedrijf als Foto De Vakman helpen in deze tijden.
Toen ik alles wat ik wou bestellen heb besteld zag ik plots bij andere bedrijven de camera op uitverkocht staan. Ik kreeg toen ook melding van Foto Vakman dat de camera niet in voorraad. Hierbij was ik een beetje in paniek geschoten (autisme is op dat vlak niet leuk) en helaas met ongeduldigheid geïnformeerd bij hen. Door dat deze lieve mensen enorm druk hadden en een achterstand hielp het me ook niet.
Gelukkig maandag een mail gekregen van hen dat alles inorde komt en ze de camera al hebben opgestuurd. Hierbij wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden en voor deze topservice een welverdiende 5 sterren.
Wie wilt bestellen bij dit bedrijf, twijfel niet!
De Vakman voor fofto toestel!
Bij Foto de Vakman een Canon EOS 4000D camera gekocht. Ondanks de scherpe prijs ook erg goede en klantvriendelijk behandeling! Bij het ophalen van de camera namen ze uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en kwamen tevens met goed advies voor bijpassende tas. Absolute aanrader!
Beste prijs en snelle levering
Beste prijs en snelle levering
Heb hier een Fujifilm XT-3 besteld en twijfelde in eerste instantie, want deze zaak was bij mij niet bekend, maar ben nu al een maand lang aan het fotograferen met mijn nieuwe toestel en kitlens. Super!
Dit is een uitlopend artikel dat we…
Dit is een uitlopend artikel dat we niet meer op voorraad hebben.
We hebben deze speciaal voor u besteld, ik kan deze dus helaas niet retour nemen.
Misschien kunt u deze op marktplaats verkopen.
Met vriendelijke groet,
Roland
Geweldig he zo"n reactie...
Dé winkel voor mijn fotogear
Als jaren ben ik tevreden klant van Foto de Vakman. Van oudsher een fysieke fotowinkel die heel slim heeft ingespeeld op online. Daardoor is Foto de Vakman een winkel met én scherpe prijzen en een fysieke winkel, waarbij je een relatie opbouwt met de medewerkers. Service staat bij Foto de Vakman hoog in het vaandel en op dat gebied hebben ze me ook nog nooit laten zitten. Tevens pro-dealer voor meerdere merken, dus van mij een dikke 10!
Snelle levering!
Snelle levering!
Eerlijke prijzen op de site.
Kwaliteit en en aftersales’s moet ik nog ervaren.
Tot nu toe tevreden!
Olypus E-m 10II zilver + EZ-M14 - 150R
Afgelopen vrijdag gekocht bij Foto de Vakman Uden. Keurig geholpen en voorgelicht. Wilde eerst bij betalen met creditcard kosten doorberekenen( wat helemaal niet meer mag). Uiteindelijk netjes opgelost door verkoper. Vandaag een review schrijven om 6 jaar garantie te krijgen blijkt de camera online € 10,00 goedkoper geworden te zijn t.o.v. afgelopen vrijdag. Jammer........ ☹
Over de kwaliteit van de camera kan ik nog niets zeggen daar ik deze nog niet heb gebruikt.
Prima ervaring
Mijn 'grote' camera heb ik ook bij Foto de Vakman gekocht. In de winkel, gewoon aan de balie. Mooie zaak, straalt vertrouwen uit. Nu wilden we een 'kleine' camera er bij. Online besteld met wat accessoires. Werd prima verpakt een dag later bezorgd. Tot nu toe goede ervaringen.
Online de Panasonic HC X1E besteld
Online de Panasonic HC X1E besteld. Andere dag werd hij al bezorgd en dan ook nog eens tegen de laagste prijs. Camera tja dat moet ik nog ondervinden.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








