Slechte ervaring met retourneren. Doen moeilijk over het terugbrengen van artikelen en kiezen er voor om enkel met retourbonnen te werken zodat je bij ze af moet nemen in de toekomst. Daarnaast hele b... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Fantastisch geholpen door Dirk Broekhaus, hij bestelde zeer snel een onderdeel voor mijn flitser en zorgde ook voor een zeer snelle levering. Zeer klantvriendelijk en goede communicatie Hulde!
En door mij besteld en betaald item bleek niet meer direct leverbaar. Na één telefoontje op een heel vriendelijke toon werd de bestelling geannuleerd en mijn betaling na een dag al teruggestort. Hee... Se mer
Bij Foto de Vakman online een populaire Fuji telezoom besteld met bijpassend Hoya filter en XT-5 handgreep. Alles voor een zeer scherpe prijs. Hoewel de telezoom in nabestelling was bij de leverancier... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Foto de Vakman is de Webshop voor foto en video. Wij zijn concurrerend in prijs en 100% service. Ook voor de Professional het juiste adres!
Kontaktuppgifter
Marktstraat 10, 5401 GH, Uden, Nederländerna
- fotodevakman.nl
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 40 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 2 veckor
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Prima assortiment en prijs
Bijzondere adapter gekocht die prima past voor een goede prijs.
Zeer goede service en snel
Kundig en vriendelijk personeel die de…
Kundig en vriendelijk personeel die de tijd neemt!
Het orderproces verloopt prima, 100% service komen ze niet na.
Het orderproces verloopt prima, snel en duidelijk maar zodra je service nodig hebt komen de 20% restocking fees om de hoek kijken. Het product aangemeld 6 uur na zichttermijn verliep, ik dacht gewoon eerlijk te zijn door te melden dat ik het goede beentje voor te zetten. Aangegeven dat ik dat nogal aan de hoge kant vond, 10% had ik met protest nog wel als acceptabel gezien.
De "100% Service" lijkt te gaan tot het station het geld is binnen.
Hele betrouwbare en nette fotozaak
Hele betrouwbare en nette fotozaak! Vandaag voor een nieuwe Olympuslens naar binnengestapt. Ik ben ontzettend goed geholpen tegen een supernette prijs. Ook kreeg ik fijne en vakkundige uitleg. In de regio staan ze bekend als het hebben van zeer goede service: mocht er iets zijn, word je gelijk geholpen. Daarom koop ik graag bij Foto de Vakman
De beste in de branche!
Als professional bestel ik altijd bij Foto De Vakman; ze zijn supersnel, ervaren, vakkundig, persoonlijk, staan altijd voor je klaar en bieden geweldige service waarmee ze zich echt onderscheiden van andere leveranciers. Ik vind ze zo verrassend goed dat ik er wel een review over moest schrijven haha. :D
Bestelling zonder tegenbericht geannuleerd
Ik heb onlangs een fotorugzak besteld via de webshop en ook meteen betaald. Van PostNL kreeg ik een aantal berichten dat de levering door drukte vertraagd was. Nu kijk ik net op mijn rekeningoverzicht en ik zie dat het bedrag weer is teruggestort. Zonder ook maar enig bericht van Foto de Vakman. Ik heb de fotorugzak nu maar bij een ander besteld.
Enigzins jammer
In principe alles netjes verzonden en in goede staat. Helaas ging er van uit hun iets niet helemaal goed met bestellen en was het te veel moeite om met een passende oplossing te komen. Je verwacht toch bij ‘de vakman’ wat beters. Volgende keer toch maar weer naar Cameranu of Kameraexpress…
Top service
Goede service en Snelle levering. Kosteloos vervangend product gekregen voor een product dat niet meer voorradig.
Ruim assortiment fotocamera's
Ruim assortiment fotocamera's en bijpassend toebehoren met een atractieve prijsstelling en snelle levering.
Card Reader probleem
Ongeveer een jaar geleden kocht ik naast een nieuwe Z7II body ook nog wat lenzen en accessoires. Daarbij zat ook een CF express Card Reader. Deze werd na iets meer dan een half jaar steeds trager dus gebruikte ik de laatste paar maanden deze CF Card reader niet meer, de SD kaart die sneller was bij uitlezen nu als hoofdkaart. Een beetje raar! Toevallig was ik de vorige week al bij de Vakman en kocht ik een nieuwe tas en een accu. Ik kreeg het erover. De verkoper zei breng 'm maar mee dan ruilen we om. Zo gezegd zo gedaan vandaag! En nu is de snelheid gewoon weer als in het begin. Razend snel! Alweer een topservice van de Vakman. Dank!
Hardnekkige Spammers
Schrijf je nooit in voor de nieuwsbrief, je komt hier nooit meer van af. Met een bedrijf die zo slecht met de privacy en wetgeving omgaat zou ik iedereen adviseren om nooit zaken met ze te doen, tenzij je gespammed wilt worden uiteraard.
Snel bezorgd services!
Snel bezorgd services! wel €4 bezorgd kosten. Als je via Amazon doet duurt het een maandje voordat het geleverd zal worden. Nog niet geopend is een onderdeel van het kado! Hopelijk is het kwaliteit ook geweldig! Maar het ziet er veel beloven uit! Top!
Vlot bezorgd
Super
Super! Als een van de weinige de camera nog op voorraad. Ik had hem de volgende dag in huis. Niks op aan te merken, gewoon top service.
Bestelling internet
Voor de 2e keer besteld bij Foto de Vakman. Snelle levering.
Topservice!
Product keurig op tijd geleverd conform…
Product keurig op tijd geleverd conform de beschrijving op de website. Aanrader!
Geen idee waar mijn pakket blijft
Geen idee waar mijn pakket blijft. Er staat pakket bezorgd. Nu ben ik bezorgd want het kost me zomaar honderden euro's.....
Een xpen besteld en betaald en dan…
Een xpen besteld en betaald en dan komen ze er ineens achter op de aflevering dat het product niet voorradig is....en dan maar wachten tot je je geld terug krijgt.....
Onlangs een Tamron 100-400m occasion…
Onlangs een Tamron 100-400m occasion gekocht. Op de foto stond ie met statief gondel maar in de beschrijving stond er niets over. Prijs was fair. Toch besteld. 2 dagen later opgehaald . De lens was als nieuw EN er zat een originele statief gondel bij. Blij verrast. Lens werkt perfect. Snelle afhandeling.
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.








