NVT Omdömen 

438
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Retourzending ging volledig fout door een verhuizing van hun welke niet gecommuniceerd is. Daardoor pakketje dus op oude, verkeerde adres afgeleverd. Voor die tijd, tijdens en na de retour zending... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Chatgpt gevraagd voor het verwisselen van mijn bakfiest(urban). Kreeg een link van fatdaddy. Vervolgens op de website gegevens ingevuld. Moest het transport kosten vooraf afrekenen. Afspraak 29-07... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fatdaddy.nl Entgegen der schlechten Bewertungen hier - welche sich wohl hauptsächlich auf den mittlerweile insolventen Fatdaddy-Ableger in Deutschland beziehen - habe ich dennoch eine Bestell... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer onprofessionele service Fatdaddy Diemen!! Nog nooit zo’n onprofessionele houding meegemaakt. De afspraak voor het ophalen van mijn fiets is twee keer verplaatst. De derde keer sprak ik met D... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

1,7

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

438 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 22 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,7

Alla omdömen

(438)

22 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fiets van bijna €1300,- nooit geleverd



Ik had op 7 september een bestelling geplaatst en betaald bij Fatdaddy met bestelnummer NL133615. De fiets kostte €1273,02 maar is nooit geleverd. Meerdere pogingen tot contact via telefoon en e-mail zijn niet beantwoord. De klantenservice lijkt onbereikbaar en er is geen enkele update over mijn bestelling. Zeer frustrerend en onprofessioneel. Ik raad iedereen af om hier te bestellen!!!

6 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid this company at all costs — aggressive, dishonest, and unprofessional

My experience with Fatdaddy Nederland has been shocking. After failing to deliver part of my order, they ignored my emails, provided no support, and when I filed a legitimate chargeback through my bank, they responded by threatening me with debt collectors instead of resolving the issue properly.

To make things worse, they submitted completely incorrect details to the debt collection agency — who later confirmed the error and refused to act on it. That alone tells you everything about their “professionalism.”

Their communication was rude, dismissive, and full of blame-shifting. No reputable company treats paying customers this way.

They even threw an insult of the following 'This is the current state of the UK now, and you are a big part of that.'

I’ve documented everything and reported their behaviour to my card issuer and consumer authorities.

Do not buy from this company. If you value your money or peace of mind, stay away.

18 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hello Charlie Markham,

Let’s set something straight here;

You’ve did a chargeback after you got the items delivered, when we reached out you decided to not work with us and kept the order and the money.

The debt collector has all the right info and will proceed with collecting the money.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Breng je fiets hier niet heen voor reparatie

Ik zou eigenlijk 1 ster moeten geven, maar omdat het personeel vriendelijk is, krijgen ze 2 sterren. Verder zou ik je fiets hier NIET heen brengen voor reparatie.

Ik bracht mijn fiets voor nieuwe remblokken en omdat de ketting doorsloeg (de fiets trapte door). Toen ik hem ophaalde, waren de remblokken en de ketting vervangen. De rekening was flink: €200,-. Maar zodra ik weg wilde fietsen, trapte hij nog meer door dan eerst. Volgens hen waren nu de tandwielen versleten.

Het bedrijf kreeg zelf geen contact met de fabrikant om de juiste onderdelen te bestellen. Toen ik vervolgens zelf één mail stuurde via de website van de fabrikant, kreeg ik wel meteen reactie en kon ik de onderdelen bestellen. De communicatie tussen mij, de fietsenmaker en de fabrikant liep hierdoor niet goed, waardoor er uiteindelijk maar één tandwiel geleverd werd terwijl er twee verschillende nodig waren (volgens hen).

De geleverde onderdelen zijn toen wel geplaatst, maar het probleem was nog steeds niet opgelost. Voor deze reparatie mocht ik opnieuw €70,- betalen. Het onderdeel dat volgens hen echt nodig was, bleek bovendien erg duur, en dat moest ik opnieuw zelf bij de fabrikant bestellen.

Inmiddels stond mijn fiets daar al drie weken en ik was het zat. Ik heb hem opgehaald en naar een andere fietsenmaker gebracht. Die stuurde mij twee uur later een bericht dat de fiets gemaakt was, zonder dat dure onderdeel, en de kosten waren slechts €35,-.

Tot slot vertelde deze fietsenmaker dat er ook nog eens hele goedkope remblokken op waren gezet.

Al met al voel ik me behoorlijk opgelicht door FatDaddy in Amsterdam, al denk ik dat het meer door onkunde komt dan door onwil.

Lang verhaal kort: breng je fiets hier niet heen voor reparatie.

16 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolute life savers!

Absolute life savers and will never take my bike anywhere else! Recommend 100%!

Had the back tyre repaired at a normal bike shop a few days ago and they messed it up and made the bike super heavy because of some peddle disc and hadn’t pumped the tyres to the correct pressure. This also caused the battery to drain twice as fast.
The guys at Fatdaddy fixed the issue immediately despite walking in without an appointment and they were both super sweet and helpful, checked everything and now my bike is running smoothly like normal again.

Lesson learned, conventional bike shops doesn’t like, doesn’t care about or know this sort of bikes so better take it to an expert that specialises in specifically fat bikes like this place. I will for sure never take mine anywhere else again! Thank you so much for the help, you saved the day! 😊

10 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Commande passée en août avec le numéro…

Commande passée en août avec le numéro #NL133420 , livraison retournée chez eux alors qu’elle était en chemin suite à une erreur de scan. Ils ne répondent pas à aucun message, aucun mail, rien. Fuyez le plus loin possible de ses scameurs, de mon côté je vais devoir passer pars la justice pour récupérer mon argent..

18 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zeer slechte communicatie, nooit geleverd

Ik heb bijna twee weken geleden een bestelling geplaatst bij Fatdaddy met bestelnummer NL133615 en tot op heden niet ontvangen. Meerdere pogingen tot contact via telefoon en e-mail zijn niet beantwoord. De klantenservice lijkt onbereikbaar en er is geen enkele update over mijn bestelling. Zeer frustrerend en onprofessioneel. Ik raad iedereen af om hier te bestellen totdat ze hun communicatie en levering serieus verbeteren.

7 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hoi Eugenie Tosch,

Bedankt voor je bericht. Ik had onze e-mail gecontroleerd en het blijkt dat de e-mails in onze spam stonden.

Korte samenvatting: jullie hebben een back order artikel besteld, deze is momenteel onderweg vanuit de leverancier naar ons. Zodra deze binnen is wordt je ZG door geleverd. Ik zal voor de zekerheid even contact opnemen met Super73 om te vragen waar de fiets blijft

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No Ansers

No Ansers, no Delivery

I places on order Bestelling #NL133314 (2 augustus 2025)

Onewheel XR Fender

One week later, no delivery and no response from them, terrible

2 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hi Denys,

I see that your order was already send, since you apparently don't want the fender I will cancel the order and return it. You will receive a refund soon.

New tracking can be found here, but as requested it will be cancelled and refunded: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SYZXG2002715-NL-1061TT?language=nl

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I do not recommend.

I do not recommend.
I placed an order for batteries that were supposed to be delivered within 1–2 weeks.
It’s been 3 weeks already, and the order still hasn’t arrived.
They don’t answer phone calls, don’t reply to messages, and don’t respond to emails. SCAMMERS!!

24 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Slechte service en onterecht geld ingehouden

Ik heb bij Fatdaddy een fiets online besteld bestelling #NL132703, maar heb de bestelling binnen de wettelijke bedenktijd geannuleerd. Volgens de regels voor online aankopen mag dit zonder kosten, zolang het geen maatwerk betreft. Toch hield het bedrijf 10% van het aankoopbedrag in, met als reden dat de fiets speciaal voor mij zou zijn geassembleerd. Dit komt neer op bijna € 200, terwijl het om een standaardmodel zonder enige personalisatie ging.

Op mijn e-mails kreeg ik ontwijkende reacties en de toon was regelmatig onprofessioneel. Er werden zelfs opmerkingen gemaakt die ik als klant niet gepast vond. Pas na meerdere pogingen en overleg met de Consumentenbond is een deel van het bedrag teruggestort. Het resterende bedrag wordt tot op heden geweigerd.

Dit is niet alleen klantonvriendelijk, maar ook niet in lijn met de wet. Ik raad anderen aan om voorzichtig te zijn bij een aankoop via dit bedrijf. Mijn klacht is inmiddels ingediend bij de Consumentenbond en als het nodig is, zal ik juridische stappen nemen.

12 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Geen fatbike en geen reactie

Ik wacht nu al bijna een maand op m’n fatbike. Zou geleverd worden maar ik moest van het koeriersbedrijf horen dat ze de fatbike niet eens mee hadden gekregen. Niks gehoord van fatdaddy. Daarna kon de fatbike alleen in het zwart geleverd worden. Akkoord mee gegaan en weer werd de fatbike niet geleverd. Weer gehoord van het koeriersbedrijf dat de fatbike er niet was. Geprobeerd te bellen en dan word er niet opgenomen of ik wordt weggedrukt. De app wordt niet op gereageerd en mijn mailtjes ook niet.

Ik wil mijn bestelling annuleren maar daar krijg ik ook geen bevestiging van.

Hele slechte communicatie!

12 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

IK WIL MIJN GELD TERUG!

Bestelling gedaan op 09-03-2025. Na 2/3 weken heb ik een bericht gestuurd want geen bericht ontvangen wanneer de fiets onderweg is oid. Vervolgens een vage reactie ontvangen over een "leverings limbo" en het zou uitgezocht worden. Daarna niks meer gehoord na meerdere malen bericht hebben gestuurd ook via email. Ik heb gebeld en persoon gaf aan alleen over reparatie te gaan. Hij gaf aan dit door te geven aan verkoop en dat zij mij terug zullen bellen. Verder niks gehoord terwijl ik blijf mailen etc. Vervolgens zet ik een slechte review op Google en ik krijg meteen bericht of ik "even wil mailen".. wat een grap!
Tot op heden NOG STEEDS GEEN REACTIE OF MIJN GELD TERUG.

Jullie krijgen een officiële brief van mij binnekort.

9 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Helaas moet ik deze zaak een slechte…

Helaas moet ik deze zaak een slechte beoordeling geven. Spaken van de super 73 waren kapot, na goed telefoongesprek kon ik de fiets brengen. Helaas was de reparatie net iets meer werk dan gedacht. Dus of ik tot woensdag kon wachten (zaterdag gebracht). Geen probleem, goed uitgelegd en duidelijk verhaal. Keurig bericht gehad dat er nog meer spaken kapot waren, dus meerprijs, ook logisch. Bij het wegbrengen had ik een offerte voor spaken, uitlijnen wiel en een versnellingskabel. Bij afhalen een rekening van 210! Euro (10 spaken en uitlijnen). Nu bleek dat de versnellingskabel niet gerepareerd en niet geoffreerd was. Terwijl in de winkel mij een keurig lijstje gepresenteerd was. De eigenaar stond in de winkel, wat een ongelooflijk arrogante kerel, die totaal niet wenste mee te denken. Mijn probleem. Hij wilde alle spaken er wel weer uithalen. Ik heb betaald en kom nooit meer in de buurt van deze za(a)k. Dikke vette onvoldoende en hoop dat mensen mijn bericht lezen. Zoek vooral een andere dealer. Duur en onbetrouwbaar. Zie vooral andere reviews.

12 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hallo Wouter van der Kloet,

Fijn om te horen dat je onze communicatie rondom je reparatie als prettig hebt ervaren. Wel wil ik graag een paar misverstanden rechtzetten, zodat duidelijk is wat er precies is gebeurd.

We hebben je een duidelijke prijsopgave gegeven voor de reparatie. Je wilde echter steeds meer korting, waardoor bepaalde werkzaamheden – zoals het vervangen van je versnellingskabel – uit de offerte zijn gehaald. Toen je de fiets kwam ophalen, bleef je erop aandringen dat we dit alsnog gratis moesten uitvoeren, omdat het volgens jou slechts een uurtje extra werk zou zijn. Helaas is dat niet mogelijk, want we hadden op dat moment al bijna 2,5 uur werk verricht voor €210 (inclusief materialen, waarbij een spaak alleen al €17,50 per stuk kost). Een simpele rekensom laat zien dat we voor die 2,5 uur arbeid slechts €35 aan werk hebben berekend.

Ik heb de beelden van je bezoek teruggekeken, en daarop is duidelijk te zien dat de versnellingskabel expliciet van de lijst wordt gehaald. Je keek zelf naar het scherm terwijl mijn collega dit aanwees.

Wat betreft je persoonlijke aantijging: je eiste bijna dat ik het ter plekke nog voor je zou doen – wederom zonder extra kosten. Toen ik aangaf dat dit niet mogelijk was en voet bij stuk hield, besloot je uiteindelijk te betalen en weg te gaan.

Het is jammer om te lezen dat je niet meer wilt terugkomen, maar gezien je verwachtingen rondom gratis werk is het inderdaad beter om – zoals je zelf al aangaf – de reparaties voortaan zelf thuis te doen.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not buy anything at Fatdaddy!!!!

Do not buy anything at Fatdaddy!!!!! it is a fraud! We bought a fat bike, but it was too small for our daughter. They have no phone number, email and they stopped communicating with Whats app. We went to the store in Oirschot, but it doesn't exist. They just put a picture of a shop online. They just send a bike directly from the wholesale and do not take responsibility for their job as a detailshop. We will start to sue them...it is terrible and takes a lot of time, but hope others will be warned

31 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hoi Dennis,

Laten we even de feiten naast elkaar leggen;

Setting:
Jullie hebben de fiets (99% rijklaar, zonder retourrecht) besteld zonder te weten wat jullie daadwerkelijk hadden besteld. Een paar dagen na levering kwen er meerdere vage verzoeken op onze CS binnen, zelfs vragen die je op de productpagina kan lezen.

Contact:
Eerst werd ons verteld dat de fiets in originele ongeopende doos zat, na een telefoongesprek bleek dit niet het geval te zijn maar is de fiets uit de doos gehaald en getest. Hierbij is de doos beschadigd maar volgens jullie had de koerier dit gedaan, helaas laat de foto van de koerier deze niet laat zien.

Verzoek:
Jullie wilde de fiets terugbrengen, terwijl dat eigenlijk niet volgens ons retourbeleid mag (artikel uit de doos gehaald), toch stemde we erbij in dat jullie de fiets mochten retoureren, allen haalden we een percentage van de factuur omdat de fiets gecontroleerd moet worden (je bent niet de eerste die onderdelen wisselt en zegt de doos nooit te hebben geopend). Dit is een redelijk verzoek, helemaal gezien er al eerder onwaarheden door jullie waren verteld.

Eindstand:
Nu ben je overal 1-ster reviews aan het slammen omdat je niet eens bent met de uitkomst. Je wilt ons zelfs aanklagen, wat mij verteld dat je het zelf misschien niet snapt of wilt snappen, maar je reactie is compleet buiten proporioneel en zorgt er zelfs voor dat we een Mexican Standoff krijgen.

Voor ons is met je 1-ster review-gedoe de goodwill op en zullen we ons nu echt aan onze voorwaarden houden.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Really the worst bicycle service ever

Really the worst bicycle service ever. They are slow, are not capable and after 1,5 weeks my bicycle was still not fixed.

29 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hello Sandra,

Let's start with the facts here as you seem to only be able to complain (online and in the physical store).

You have very old Qwic bike, that is having electrical issues. You're burned through 3 batteries and want us to find the problem. You did not bought this bike with us - but do want us to fix it.

When accepting your repair we told you that this can take time and special parts to check, you agreed and left your bike with us. Once you should only pickup a part you decided to take the whole bike and stop the repair yourself - not us.

In your review you say we are slow, I think that you made a typo and meant that we are thorough.

Seeing your reaction in the store and online you are not welcome in any of our location(s) anymore.

We wish you well with your bike.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Niet hier heen gaan

Niet hier heen gaan! Hij is ten eerste heel onduidelijk met zijn zaak. Vraagt alleen al 70 euro om probleem te vinden en stuurde ons ook letterlijk weg, echt heel asociaal zeker niet aan te raden.

18 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order #FD72099

Order #FD72099
In stock, shipped in 24 hours (never has been shipped)

Guess what, it hasn't been shipped after 8 days. I tried to call them on whatsapp, emailed them at least 10 times and get no answer or reply.
There is also no way to get an automated refund from them.

I am a company owner and get this type of treatment from them so I suggest you guys avoid this company.
Completely unprofessional with absolutely no customer service. I would personally not treat my customers this way.

I am also considering preparing a video that we will exhibit this to our Youtube channel of 50,000 subscribers. Hopefully we can help some people to choose proper companies to buy their products from and why.

Be Warned! Avoid them at all costs!

Regards
Alexis

25 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hi Alexis,

Let me start with that your parcel has indeed been stuck with the transportation company for a long time.
But this is something we cannot influence as you ordered with a Dutch company and are located in Attica, a small island on the edge of Greece.

For this I ask you to wait a bit longer as getting your parcel there might need a hand of Zeus.

Last is don't understand why you would threaten with a video review. I think that your audiance would like to see a more mature attitude, right?

Also you emailed us once, and that was in spam.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Es Master

Es Master. Trap geeft geen power meer.geen trapondersteuning. Enige wat er aangeraden is ,is een andere batterij van €300. Dit onderzoek kosste dus € 70. Gewoon oplichterij. Niets inhoudelijks nagekijken ,gewoon afperserij. Ga er niet heen !!!!
Ben weggelopen.

Ter aanvulling op de reactie van hen:
Er is niets aan de fiets gebeurd!
Batterij doormeten doen jullie niet eens en niets gerepareerd,geen standaard noch ketting etc. Gewoon eerlijk zijn. Als wat was getest legde ik me erbij neer.Met 15€ ,wordt toegegeven dat het niet klopt.

13 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för NVT

Svar från NVT

Hoi Lee Lau,

Ik lees in je reparatie dat je niet alleen langskwam voor je batterij, maar ook je remhendel, kickstand en ketting. Deze andere reparaties zaten ook in die kosten.

Daarnaast is het doormeten van je batterij om te bepalen of deze daadwerkelijk moet worden vervangen een best intense (en gevaarlijke) klus. De vergoeding van €69 zijn van tevoren met je besproken en hier was je ook akkoord mee.

Desalnietemin vind ik het jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad, we hebben daarom 15 euro op je Fatclub account gezet welke je kan spenderen in onze webshop en in een van onze winkels.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer