Embargo Omdömen 

35
•
TrustScore 2.5 av 5

2,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't order on Embargo. Orders keep getting delayed and if they arrive they do with 2 or 3 hours of delay. Also there's no support or help whatsoever. It's not scam but it's not reliable.

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

We were Mis sold the embargo loyalty scheme. Claimed it would integrate with our square POS system. Which it did, but only after they wanted another £170+vat to make it work. Which we declined. They h... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Save your money, don't order on Embargo! I placed an order on the app on 7 June 2026 but it was never delivered to me. I immediately contacted Embargo's customer service, and Julia replied to me t... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Never seen technology being implemented so fast, smoothly and with no hassle needed from myself. Our customers love the app and I can finally have an easy to use CRM. Their team has been very helpful... Se mer

Företagsinformation

  1. Programvaruföretag

Skrivet av företaget

Loyalty. Delivery. CRM.


Kontaktuppgifter

2,4

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

35 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,4

Alla omdömen

(35)

8 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't order on Embargo

Don't order on Embargo. Orders keep getting delayed and if they arrive they do with 2 or 3 hours of delay.
Also there's no support or help whatsoever.

It's not scam but it's not reliable.

25 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Hi Herny,

Thank you for sharing your feedback. We appreciate you taking the time to flag difficulties you have experienced on your last order.

This isn’t the experience we strive for and we would love to make it right. Please could you email our customer support on feedback@embargoapp.com or via the app - Help with order, where Our Team will be ready to assist.

We are looking forward to hearing from you!
Embargo Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely Poor Delivery Experience and Customer Support

Very disappointing experience, and unfortunately this isn’t the first time I’ve had this issue.

When I placed the order, the app showed an estimated delivery time of around 25–30 minutes, and the restaurant was less than 1 km away. Despite that, the food took almost 1.5 hours to arrive.

What made the situation worse was the complete lack of clear communication. I called the assigned driver directly, and he told me he had already been waiting outside the restaurant for around 30 minutes. I then contacted the restaurant, who confirmed that they were still preparing the order.

However, after the food was finally delivered, I received a call from Embargo support claiming the delay was because a driver wasn’t available. That explanation simply didn’t match what I had already confirmed directly with both the driver and the restaurant.

The customer support experience is also extremely poor. I’ve experienced similar problems before, and getting timely or useful support has been very difficult.

If you cannot consistently meet the delivery estimates shown in the app, don’t advertise 25–30 minute delivery times to customers. People make ordering decisions based on those estimates. A delay from 30 minutes to almost 1.5 hours, combined with conflicting explanations and poor support, is unacceptable.

There are plenty of other food delivery services available that provide better communication and customer support. Based on my repeated experiences, I would not recommend using this app for food delivery.

19 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry for the delay with your order and for the inconvenience it caused.

Following an investigation into your order, we found that the delay was caused by multiple driver reassignments. This affected the original estimated delivery time and ultimately resulted in your order arriving around 30 minutes later than the updated estimate.

We appreciate that this doesn’t match what you were told by the driver or the restaurant at the time, and we’re sorry that our communication did not give you a clear picture of what was happening. Delivery estimates are intended to give customers a realistic indication of when to expect their order, and we understand your frustration when the actual delivery time differs significantly.

As a gesture of goodwill for the experience, a full refund was issued for your order, along with a £10 voucher.

Our delivery network relies on third-party driver fleets, and during periods of high demand, drivers can occasionally be reassigned between orders. We’re continuing to refine how these situations are handled to help minimise delays and provide customers with clearer, more accurate updates.

We hope that, should you choose to order with us again, your next experience will be a much smoother one.

Warm Regards,

Embargo Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

We were Mis sold the embargo loyalty…

We were Mis sold the embargo loyalty scheme. Claimed it would integrate with our square POS system. Which it did, but only after they wanted another £170+vat to make it work. Which we declined. They have since used our debit card and taken 4 months subscription, despite cancelling within the free period and receiving an acknowledgment of cancellation from two employees. Reporting the un authorised payments to the bank. Stay clear.

1 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Dear Amber,

Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to clear up a few misunderstandings regarding your experience with us:

POS Integration & Hardware: We do not charge any fees for POS integrations. The £170 charge you mentioned refers to a barcode scanner required by your POS provider to read digital loyalty cards. As a courtesy, we offered to purchase this scanner on your behalf for a fully refundable deposit to minimise your upfront costs. None of this fee goes to our company.
Subscriptions & Cancellation: We aim to make cancellation as straightforward as possible. Per our standard 30-day agreement, subscriptions are halted once the cancellation steps are finalised, including the return of any loaned hardware devices. Your your subscriptions were stopped the moment you returned the devices.
We take pride in supporting thousands of independent businesses with fair terms and transparent processes. While we are sorry that our service didn’t align with your expectations, we have processed your account closure fully in line with our shared agreement. We wish you and your business all the best moving forward.

Best regards,
The Embargo Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

⚠️ BOLD WARNING

⚠️ BOLD WARNING: DO NOT FALL FOR THIS APP ⚠️

Ignore the army of fake five‑star fan club members hyping up this scam of an app. I accidentally ordered from the wrong branch — yes, I tapped the first one on the list like a clown, assuming the app had basic location awareness. (Spoiler: it does not.)

Realising my mistake, I rang the branch. They said, “No worries, we’ll cancel it — just request a refund on the app.”
So I did.

Then comes the reply from the so‑called “customer service” (and I use that term very loosely):
Apparently my order was already prepared before I contacted them.

A fascinating claim, considering the app was still proudly displaying “Preparing…” like nothing had happened. Unless they’re cooking meals in hyperspeed or have psychic chefs, someone is lying — and it’s not me.

Why a company feels the need to fabricate stories over a £5 meal is beyond me, but here we are. So let me save you the headache:

🚫 DO. NOT. USE. THIS. APP. 🚫
Stick to the professionals — the apps that actually work and don’t gaslight you over chicken and chips.

For Embargo support, since I know you’re reading this:

Feedback ID: 12711
Order ID: 554348
for Embargo support if your reading this my order details

22 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Hi Zab,

We appreciate you taking the time to let us know about your experience

We’re sorry for the confusion surrounding your order and understand why the situation was frustrating, especially after you had already spoken to the branch.

When our customer service team followed up with the branch regarding your refund request, there was initially no response. Once we received a reply, the information provided was that the order had been prepared more than an hour earlier and was still waiting for collection. Our team therefore shared the information we had been given when responding to your request.

It appears there was a miscommunication within the branch regarding the status of your order, which unfortunately resulted in conflicting information. We’re sorry that this was not handled more clearly and that it made the refund process more frustrating than it needed to be.

We appreciate your feedback and hope this helps clarify what happened from our side.

If you'd like us to take another look, email us at feedback@embargoapp.com and we'll pick it up from there.

Warm Regards,

Embargo Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Save your money

Save your money, don't order on Embargo!
I placed an order on the app on 7 June 2026 but it was never delivered to me. I immediately contacted Embargo's customer service, and Julia replied to me that they would investigate with their delivery partner. It's been 12 days now, I've sent several emails asking for a refund that they've never granted me. They won't even reply anymore.
If you don't want to end up with no meal and no money, avoid this app at all costs!

EDIT: Following this review, their customer service called me, gave me a full refund + £20 voucher.

7 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Dear Marie,

We’re sorry that your order was not delivered and that resolving the issue took longer than expected. That’s not the experience we want any customer to have, and we understand why the delay was frustrating.

Our team took it to our delivery partner straight away and updated you while they looked into it. Your refund has been fully processed, and we added a £20 voucher because we know this wasn't the experience you should have had.

We’re glad we were able to speak with you directly in the end.

If anything still doesn't feel resolved, please reach out at feedback@embargoapp.com. We'd rather hear from you than have you leave it there.

The Embargo Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I want to warn other business customers…

I want to warn business customers about my experience with this company. I reported a serious security issue in their loyalty system with huge potential to be exploited. Unfortunately, my warning was completely ignored. Instead of taking the report seriously and investigating the problem further, the company showed no interest in addressing a vulnerability that could affect their customers, they have never responded while being contacted on a few channels. For a business that handles customer accounts and loyalty data, where customer offers discounts/products for free, this lack of responsibility is very concerning.

5 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Hi Jan,

Thank you for raising your concern. Security reports are a priority for us, and every one we receive is investigated.

I'm sorry you were left feeling your report was ignored. When someone flags something this important, they should know it's being looked at.

Please rest assured that our security team at security@embargoapp.com has the utmost priority to keep our partners and customers safe.

The Embargo Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered from Embargo app yesterday 1*

I ordered from Embargo app yesterday and the order came incorrect. I called the shop I ordered from and they said ‘sorry, we have left the food here at the shop you can get a refund from embargo. I try speak to embargo and a agent ‘Monika’ emails and says they can’t refund until Sam’s chicken authorise, I then called Sam’s chicken and they said it is authorised, Monika says they haven’t heard back yet.

I am now waiting another 24 hours and Monika is not replying to my emails. Rubbish app rubbish company. Stick to uber eats and the normal ones, I will be.

Worst service ever.

30 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Hi Jay,

Thank you for taking the time to share your experience. Getting the wrong order is frustrating and we completely understand it. As much as we do all we can for every order to go right, sometimes things will go wrong.

Our team has been communicative and has refunded your order. We are sorry the wait between the communication has left you feeling ignored. Rest assured our team has done what they could to solve your matter.

If anything still doesn’t look right on your end, drop us a line at feedback@embargoapp.com and we’ll sort it out.

The Embargo Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Better off sticking to Uber eats and…

Better off sticking to Uber eats and just eat I ordered delivery they delivered to the wrong house and the app kept crashing when I was trying to get through to customer service. This is outrageous I’m never ordering off this app again! What a waste of money!

2 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Dear JN,

We are sorry the driver made a mistake when delivering your food and chose the wrong door. However, we wanted to clarify a few facts:

1) We use the exact same drivers as Uber Eats (Nationwide), so this issue was purely down to the driver making a mistake (it would have been the same if you ordered via Uber Eats and this driver had your order)

2) You were contacted instantly by our support, who processed a refund and spoke to you

3) You can currently enjoy 25% OFF and a free delivery

4) We process thousands of orders weekly, and our support is working with no issues, so entirely sure why your device crashes; however, we will look into the logs. An app crashes usually on smartphones when the phone is low on memory or overloaded

5) By recommending ordering from JustEat or UberEats, you’re asking people to make the restaurants pay even up to 30% commission instead of single digits with Embargo, whilst having access to the same drivers, so that is not supporting your local businesses. This order was simply a driver’s mistake.

Hope you’ll reconsider your view. Thank you again.
Warm regards,
Embargo Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Embargo is amazing and incredibly helpful for marketing.

Embargo has been incredibly helpful from a marketing point of view. I’ve used it with a client and it’s made a real difference in how we engage and retain customers. The ability to offer unique, reward-based experiences has led to a noticeable increase in repeat visits and loyalty.

The team is AMAZING (especially Tom!) - super quick to fix any tech issues and always open to creative, even slightly ‘out there’ ideas. The customer data has been especially useful, giving us real insight into behaviour and helping us shape more targeted, effective campaigns.

I’ve recommended Embargo to other clients, and I use it myself too. It’s a no-brainer if you want to strengthen your customer experience and retention strategy.

10 september 2025
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Embargo: More than a loyalty app


At first, we thought Embargo was simply a product with one feature: a stamp collector for clients. But once we connected more closely with their team and with Fred, we quickly realised it’s far more than that.

We were genuinely impressed by how powerful and complete their technology is: a fully integrated CRM, tipping platform, loyalty system, ordering for delivery and collection and with even more products on the way.

With Mayyil, we now have over 600 clients on Embargo in just 3 months, and that’s without even fully pushing it yet.

As Head of Operations overseeing 4+ branches, I can confidently say this is a fantastic product. Their customer service is truly 24/7. Always available, proactive, and ready to resolve issues quickly.

1 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Thank you so much to you Sami and the entire Mayyil Team! Amazing partnership and fantasic to see you guys growth from strength to strength

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great!

Embargo is easy to use, reliable, and has made managing loyalty programs so much simpler. Great experience for both customers and staff!

14 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Proud to support Honi Poke and your entire Team Marcella!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We have been using Embargo for number…

We have been using Embargo for number of years now in our coffee shops across London.
We find the application very easy to use and our customers love it as they can also use the app to order their coffee for click and collect service.
We Highly recommend!!

14 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Incredible to have grown together! To see Hermanos Coffee grow from 2 sites to 10 with Embargo since early days makes us super proud and happy! You and your Team have done an amazing job.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Solid Loyalty App

I dont usually write reviews, however out of all the loyalty apps i have used this has to be the best one. I have been using embargo for over 2 years and its been the most reliable loyalty app out there. Never had any issues and i am always able to claim my rewards at my favourite coffee shop.

31 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Great to hear Damian - this is why we do it!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A great partnership and brings…

A great partnership and brings solutions to both customer needs and brand awareness.

14 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Thank you Pedro! We are thrilled to support a brand like EggSlut with our solution.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommend Embargo!

We’ve worked with embargo for years across all 5 of our locations. We love the product and the team.

They’ve been a real partner to support our growth over the last few years with an invaluable data led approach to customer.

13 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Great to have all Joe Blake's coffee shops onboard! Pleasure to work together.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy to use, set up and track

We recently started using Embargo in our coffee shops (Mouse Tail Coffee) and it’s been a game changer for us. Easy to set up, user experience is simple and back of house is well thought out / logical.
We now have genuine insight into customer habits, we are able to engage with them and reward them with ease.
Highly recommended embargo to any coffee shop or group.

1 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

It has an absolute pleasure to support you and the entire Mouse Tail Coffee Team!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I prefer physical loyalty cards!

I would love the cafes and restaurants I'm a loyal customer of to go back to physical loyalty cards...The app is often glitching or takes too long to load, it's incredibly frustrating. I'm loosing my loyalty stamps because of it.

8 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Dear Marta,
It’s a pity you write that. Your issue was a niche problem related to being on an outdated version of the app. We have contacted you already yesterday, personally advising to update your app to solve your issue instantly :-)
Embargo is the highest rated loyalty food&drink on the AppStore with a 4.9/5 rating, loved by millions of users who can easily collect stamps and enjoy endless rewards which are always on their phone.
We hope you’ll join those customers as well and update your app :-)
We help thousands of small and medium businesses with a tool that has proven to impact their profitability and sales allowing them to stay afloat and thrive despite many changes they face. We have proven with the highest AppStore rating (based on thousands of ratings) that the solution works well. We hope that you’ll see through it and reconsider this review after your update your app.
If you have any questions or need further assistance please email us at feedback@embargoapp.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

A Game-Changer for My Coffee Shop!

I've been working with Embargo for a while now, and I must say their loyalty system and online ordering solutions have been a game-changer for my coffee shop. The stamp system they've introduced is both user-friendly and effective, keeping my customers coming back time and time again. It's evident that Embargo understands the importance of retaining loyal customers and their platform makes the entire process seamless. Not only has it boosted my business, but my customers also love the convenience it offers. Kudos to the Embargo team for their exceptional service. Highly recommended!

15 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Great idea but very buggy app that ends up ripping you off

There’s a bug in the way the stamps are collected. If you fill a card but don’t claim the free coffee, and continue to collect stamps on a new card then the old one becomes unusable. I’ve filled 3 loyalty cards and haven’t been able to spend 2 of them because of this problem.
Also tried to report this issue in the app but the feedback section is broken. Only place to flag it is here sadly.

17 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Embargo

Svar från Embargo

Hi,

Thanks for your taking the time to share your feedback! All unlocked (and unused) loyalty rewards are always stored, ready to claim, under the loyalty card on the venue profile. They have a large “Claim Now” button on the icons. Please let us know if you can see them and we would happy to help, too.
Please e-mail us on feedback@embargoapp.com or send feedback via the Profile > Feedback/Contact Us tab in your app. We monitor every message that comes through and reply within the same day.

We hope to hear from you and we would absolutely love to help.

Thanks,
Martyna

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer