Banner for Elia

Elia Omdömen 141

TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wow what a wonderful piece of lingerie, just the little added extras just make your wife feel special. Maybe some beauty samples face cream eye mask ,face mask samples make that added specialness

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I really loved the first box the quality is excellent. Everything is so pretty unlike anything you can buy in a store. The packaging was so nice the little extras make the whole experience of getting... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

What a rip off, says £20 per month then they take over £30 off your card for the second order, the underwear is the flimsy type you can can get off of Temu cheaper, dont waste your money!

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Really disappointed in the quality. The sheer textile is quite pretty, but the back of the pants and bits of the bra besides the sheer cups, are awful and look like they belong on a costume. After buy... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

141 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 80 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I really cannot fault the team

I really cannot fault the team, they sorted me out with a sizing problem and communication is great. At last I have found beautiful lingerie in bold beautiful colours. I am enjoying my subscription

10 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Would not recommend

My order was placed on the 31st August and did not arrive until 8th September. To which I never received a confirmation email. I did email and someone got back to me letting me know my order was almost ready to ship and as this is personalised it can take up to 7 days for this to be shipped which I feel should be stated on the website as I was under the impression it would be 1-3 day shipping as declared on the website this does not take into account ‘prep and pack’. Therefore my order did not arrive until 8th September. Unfortunately even with giving sizing based on advised ‘size guide’ this item did not fit and is not suitable for use. Would unlikely order again as I feel I was very disappointed with this order.

9 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love it when I get this treat through…

Love it when I get this treat through the letter box every three months. The first box I needed to adjust the sizing which following a message was an easy process!
The little gifts in the box are an added surprise ❤️

6 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Not correct size

The set was late and when it arrived it was tiny . I measured the bra I am 34D it was more like 26 , the pant were also child size .
They have offered a discount and a replacement set. It hasn’t arrived yet, but very pleased with the customerservice.

5 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sizing is incorrect

Sizing is incorrect. Very small and inaccurate. I am looking to return items and cancel subscription but it’s silence from the team. DO NOT ORDER.

5 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Ordered my set back end of July start…

Ordered my set back end of July start of August however my set has only just arrived after contacting the team and finding out my orginal package was lost, sadly the bottoms don’t fit as they appear to run super small which is a shame as the set is super cute, really think Elia could do with adding a tracked shipping, it’s a cute concept but I’m sceptical of keeping my subscription after the lengthy amount of time it took to receive my first order due to this delay! It’s also a shame about the bottom sizing too but not much can be done now I guess

4 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Elia

Svar från Elia

Thank you for leaving a review of your experience with us!

We would love in the future to offer tracked shipping, however at the size we currently are, it would mean we'd have to raise the prices of our boxes, which we don't want to have to do - we can offer this as an additional paid for service however.

If there are any delays, sizing issues or even preference issues, please reach out we'll replace it - no questions asked!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Low quality and hidden subscription

Sadly I had a bad experience with Elia. The ads miss-advertised the quality of the products in the box - there was nothing in the box that you couldn't get cheaper from Primark, whereas the ads make the products look much more unique. Maybe I just hit a boring month, or maybe they do that for your first (discounted) box.

Also it was not clear anywhere during the buying process that when buying their 'trial' box you actually subscribe to a 3 month membership at full price for the next 2 boxes. Had I known this, I would not have purchased, as I just wanted to try it out. On reaching out to the team to cancel, they did point me to somewhere deep in the FAQs where this is mentioned but I purchased directly through the Shop app, where it was not clear at all.

4 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Elia

Svar från Elia

Hi Daniela,

Thanks for leaving your review, and we'd like to help out with this if we can!

So we offer a replacement for any first time boxes that you don't like, and we're happy to send these out with no need for a return as we want everyone to have a positive experience with us, and for you to get exactly the style you're after. Styles we send out are subject to availability based on your preferences, and we advise to pick "any" preferences to gain access to our widest range of styles.

As we're a surprise subscription box, we can't always guarantee what type of set you're going to receive, and tastes do differ across different people.

We do not require 3 months membership, so there may have been a misunderstanding there! We are happy to cancel from your first box, and refund your items if you return them to us - this applies to any subsequent boxes too. Our policies are displayed openly on our product page.

Thank you for your feedback, and if you'd like to we'd be happy to send a replacement out for your first box, or we can provide a refund too - just reach back out to us, and we're committed to making sure you and any other customer is not dissatisfied, and definitely not out of pocket.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Nothing delivered

Ordered a subscription on 31st July. Still not had anything. No response when emailing customer services.

27 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Elia

Svar från Elia

Hi Josie,

We checked the shipment, and it appears there was an administration error on your order - obviously we're mortified to see how long this has been left, and we've ensured this was sent out today and additionally we've refunded your order in full, as this is absolutely not the experience we'd like you to have with us.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Disappointing Experience For 3 Months

Edited review - Customer service will be refunding all orders which is definitely appreciated.

I opted for the darks only subscription 3 months ago. First box arrives and it's a dusty pink set - nice design, but not the colour I wanted - chalked this up to lack of availability or simply a mistake - bra fit well, but pants were quite small.

Second box - Decided to upgrade to the deluxe version to see if that makes a difference. Very pale pink and bright embroidery, set was incredibly big too and not wearable.

Third set - Pale yellow and bright embroidery pants and bra, with a random black bra thrown in?? No stockings or garter set. The bra is ridiculously small and is inches away from doing up, the pants however - quite large. Black bra just about fits but is tight.

August billing was 2nd of the month. Took around 9 days to deliver. As soon as it arrived and I tried it on I contacted customer service to send it back and get a refund. They said they'd send out a dark set for me free of charge as a replacement and apology, ok great. It's now the 27th and it's apparently only just being shipped after chasing up. So I'm now at the end of August still with no wearable set, and not likely to receive this before September. They also only seem to ever send second class, which feels a bit ridiculous when you've already been waiting a long time.

Customer service have said sets are down to availability which I understand, but why offer a choice if 3/3 times you can't deliver? Seems pointless. If sets are also personalised, I'm not sure how I received an incomplete set and random bra? I'm failing to understand how it takes 7 full days for each set to be put together and sent out, when colour preference isn't even met, and obviously quality control is poor if deluxe sets aren't being sent properly.

I've now opted to cancel my subscription because it's been a very poor experience. I love to support smaller businesses where I can - but you need to offer at least equal, if not superior service to larger companies to compete and satisfy your customers.

27 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Elia

Svar från Elia

Hi,

First of all, thank you for letting us know about your experience, your feedback is really important to us!

I've taken a look, and it does appear that your preferences were reneged on - we state these are just preferences and are sitll random and subject to availability.

That being said, this is still absolutely not the experience we'd like for you to have had, and I've gone ahead and refunded all of your orders - in full. There's no need to return the items, we just want to extend a gesture of goodwill and hopefully turn this around for you.

With our deluxe boxes we tested, based on feedback, sending out a two piece set with a one off bra which is what you received, as we've had a number of people request this as an alternative when offered, so our apologies this wasn't what you were wanting.

Thank you for trying us out, and for the useful feedback!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really beautiful sets and felt…

Really beautiful sets and felt luxurious. Great experience when asking a question they got back to me super fast. Loved all the little treats that come with it.

21 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love my underwear sets 🥰 True to size…

Love my underwear sets 🥰 True to size (I read some reviews that said it comes up small, but I didn't find that at all). Customer service is also super helpful when I had a question. I really love how they package the underwear in a cute box with little sweets and gifts.

17 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointing

Disappointing - the underwear received is the exact same as being sold on Temu (note their responses to reviews say they don’t use SHEIN products, not that they don’t use Temu products). It also took 7 days for the product to be posted after chasing twice. I ordered both the deluxe and regular box to try and both had the same bits in like scrunchie etc, the deluxe one just had a couple more bits in. Also can’t cancel the subscription as I’d have to order the second box first and tbh it’s not worth the money and if I post back what’s been delivered I have to pay postage. Just generally not the best, would like to cancel my subscriptions but a bit ridiculous I’d have to then pay full price for the boxes which I’m not really happy with.

2 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Elia

Svar från Elia

Hi,

Thanks for your feedback - we do not use Temu products either, we have some of our designs used on overseas websites that are not the same product that we provide.

We don't want this to be our standard experience for a subscriber, and we'd be happy to refund your boxes with no need for a return - just shoot us an email and we'll sort this out for you!

We're always striving to improve our subscribers experience, so we really appreciate your feedback.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So despite a previous trust pilot…

So despite a previous trust pilot review and an email confirming cancellation this company continue to take payments. I’ve given up on returning my items and thrown them in the bin as the sizing is ridiculous. Contacting my bank to take further action. DO NOT USE THIS COMPANY

29 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Elia

Svar från Elia

Hi Sarah,

Apologies for the issues here. I've taken a look and it seems a pending payment was still prepared whilst the cancellation had been processed. I've reprocessed the cancelation, ensuring this has gone through.

I've also refunded the additional payment, and refunded your previous purchase as an apology, we hope this makes up for the issues, our utmost apologies!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really loved my first box......

Really loved my first box....... fitted perfectly..... the little flowers made it all the more special......... I'm only having my box every 3 months as a little treat for myself but I'm ever so excited to see what's next

16 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I looooved my box

I looooved my box, came in good time and is so sexy! The quality is great and the packaging was beautiful. 10/10 cant wait for my next!

8 juli 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer