doorstrippingservice.co.uk Omdömen 

72
•
TrustScore 3 av 5

2,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A disaster. The collection was late and the driver said '2 weeks' nothing more. I was supposedly getting my door redelivered back to me last week but they cancelled due to an accident on... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Strongly recommend against the use of this company. Engaged this company to strip the paint of a single door. Like other reviews we have found communication to be poor to non existent, unacceptable d... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

From 1st enquiry to return delivery correspondence was good and friendly.very reasonable prices and although we only had the dipping/stripping service our 10 doors came back within a week and hardly n... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely brilliant job. I have spent weeks stripping my doors with nitomors or a heat gun because my first experience of door stripping left an awful milky residue. I have no idea how they do it bu... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

2,8

Medel

TrustScore 3 av 5

72 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,8

Alla omdömen

(72)

24 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute cowboys

Absolute cowboys! 10 beautiful Ercol chairs sent for stripping! All have come back completely ruined! One is broken beyond repair? The man that delivered them tried telling my husband that a screw a glue would suffice to fix it? I’m going to try and get my bank to take up a dispute with them? £380 wasted! I’m a pensioner and can ill afford to be treated like this? I’m disgusted!

10 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

l wish l read the reviews before they…

l wish l read the reviews before they took my late after garden furniture it’s 3 weeks now they had my furniture and 2 now they was bring back on 31st August 2024 they didn’t so l ring on Friday morning on 6th September 2024 and they would send me a text message giving me a time slot to deliver it on 7th September 2024 so l called again this morning and the woman sent me message on WhatsApp telling me she would take a photo of it when it’s done cuz l said l didn’t want a photo l want to see it in person before l pay them cuz the driver wants the money first before he takes it out the van l told her NO NO l want to see it before paying anything so if one thinks about choosing Capital Door stripping avoid THEM ALL COST……/. The man who brought my late father’s garden furniture was very rude saying he wants the money first when l gave the money he rang boss saying he’s only Driver and l rang them myself .because he said angry mood you White English in which there was know need for that l didn’t get to check my late father’s Garden furniture until the next day oh my God it’s a chunk for his wood took out in the arm of the chair pieces splinter and varnish on there still trying to get hold of them but no prevail but I will going to standards capital Doors stripping just a rip off for what I paid for £250 for it to come back like this so anyone who reads my new update please leave a comment or where else I can go to get my money back, thank you

31 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ruined 5 doors and will not return calls

Same experience as the person below. Paid to have 5 doors stripped, eventually they were returned after a month. None of them were stripped properly but still had the priming layer on them, even though I asked for them to be stripped fully, by hand at an additional cost but this was ignored. Now after 2 months the doors are still wet with the acid which they were dunked in, I believe twice, and they were not properly neutralised. I’ve called every day for the last 2 weeks to be told that the manager is the only person who can deal with my complaint but he isn’t around.
Update : After weeks of trying to get a response from Door stripping services / Capital Door stripping, I took my doors to another company to try and get them to neutralise them, they hand stripped them beautifully but couldn't neutralise them. So I have 5 internal doors, still wet with acid 6 months on, and need to replace all 5 doors.

27 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I sent 6 doors to be stripped and only…

I sent 6 doors to be stripped and only 2 came back stripped, the rest still had the primer layer all over them. I still had to pay for this.

The 2 that were successfully stripped had the caustic soda still in the wood, which after researching apparently doesn’t ever come out of the wood and needs to be properly ‘neutralised’. The main issue here is you can’t paint or wax over the damp parts so the doors are pretty much useless. It shows as very dark damp areas where the soda has soaked into the wood.

I contacted them several times who asked me to email photos of the wet panels, which I did never to received a response. I called several times and once was told ‘the boss is on holiday and will be back….in a few days’. I chased again but nothing.

It’s a real shame because it’s such an easy fix for them.

6 doors paid for - 2 stripped and both unusable.

27 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We Made A Coffee table by The doorstrippingservice

Coffee table just arrived. Viktor is very polite and smiley. He asked me to leave review so here it is. The brown lacquer is gone replaced with lime wax. I cant recognize my table in a good way changed the look of the room to modern retro. Considering sending my sideboard next after payday so they match.

25 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för doorstrippingservice.co.uk

Svar från doorstrippingservice.co.uk

Thank you very much for the nice review

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AWFUL

Please do not use this AWFUL
company Capital Door Stripping, they are an awful company and your products are no longer useable on return. I trusted them with all my internal doors which I was told would BE one week, 2 months later after various phone calls and emails from myself my doors were returned sadly for ME my doors did no longer fit they were warped and split in a dreadful condition, I asked for compensation as I now have to purchase all new doors, again no helpful decision they try to convince you your product is fine.
This AWFUL company want your money up front before they off load to your home, for me I had a honest driver who gave me back my money when he took the doors back to the depot when I refused them as they were awful.
PLEASE DO NOT USE THIS AWFUL COMPANY.

1 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för doorstrippingservice.co.uk

Svar från doorstrippingservice.co.uk

Dear Viv, it is extremely disappointing to have to read your review especially after all the work and effort we put into your doors. I and my colleagues spoke with you so many times in and out of working hours. Even gave you my personal mobile number so you can reach me at any time. Your doors took longer than anticipated because they had primer on them post dipping. Initially we tried to contact you unsuccessfully, calls and voicemail, and then a week later you called. We sent you photos of your doors throughout the process. First photos were with primer post dipping, after you approved hand strip few days later when you asked for update we sent you photos of doors partially hand-stripped and then the final stripped doors before delivery. We hand stripped each door as a matter of urgency. Then the following week you were unable to take delivery and so asked us to return them the week after, which we did. You then weren’t happy with your doors but not because of the work we have done but because they were hard hanging them and needed a little sand on edges so to close properly. Our driver then returned the money to you for your piece of mind and took the doors back with him promising to sand down some of the corners so to fit better. I now have your beautiful doors in my workshop for scrapping and no payment for our work. Many man hours and overheads went into your doors as you changed your mind.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful from start to finish

Awful from start to finish. Arrived late, rude collection, took longer than quoted. Door was dumped back near the road. Awful job, parts of door not stripped and residue left all over the door. Shoddy service, demanded cash payment. Would give 0 stars if possible.

6 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för doorstrippingservice.co.uk

Svar från doorstrippingservice.co.uk

Dear customer, apologies if you felt driver was rude and or late, we are not aware of this and would have appreciated if you reported it but will nonetheless speak with him. Please note that while we do our best to be on time traffic can get in the way of doing so, fyi if you would call the office they would have spoken with the driver and confirmed ETA.

As for the residue, we do offer three levels of service. Dipping only will remove most of the paint that is jet-washed of the door straight after dipping. It is possible that some small residues of paint are remaining on the door here and there but these are very loose and easily removed when door is dried and hand sanded an additional level of service we offer at extra cost.

We will never demand cash payment, I am sorry you have that impression. We do accept cash payment but driver also has fully functional hand held terminal, and we also accept payment over telephone and bank transfer. In fact majority of our payments are via the driver's handheld terminal.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company is the biggest scam going…

This company is the biggest scam going and I will be taking it further - 6 doors - 3 of them are back totally wrecked!!!! When they arrived and we questioned it they slammed the doors and drove off with our doors while a guy on the phone was being so rude to us on the phone - we finally managed to get them to come back with the doors and agreed to pay them a reduced price but still way more than we should have since we are going to have to replace some of them - I will be taking this further and reporting to trading standards and we will be reporting them to other authorities as well - DO NOT USE!!!! We will be making sure that we review them on all available sites, everyone else on here is saying the same I just wish I had serve her for reviews before we used them

Vile company - vile experience! These people should not be allowed to advertise as a business!

16 september 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID Capital door stripping

AVOID! Absolute scammers. Rude, unprofessional and no customer service.
Promise a week turnaround which if you are lucky is 4-6weeks and your doors will be ruined.
Wish we could give a minus star.
They try to advertise as local businesses in various places under different names, mainly Capital door stripping but have no local units at all.
Reported to Trading Standards!

26 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID at all costs

AVOID at all costs! Absolutely disgusting service from a company that uses several names. BEWARE!
I sent a cherished oak unit to be stripped and it was returned soaking wet, stinking of chemicals and badly damaged - wood shredded in places with the doors, drawers and panels warped. The stripping was terrible quality - patchy at best and the drawers looked like they hadn’t been stripped at all!
The driver told us EVERY customer had complained that day! When you call to speak to someone you are told there is no-one available. There is no such thing as customer service. And when I complained on delivery I was told to pay or they would take the unit back and keep it. My unit is now unusable and would cost a fortune to try and repair.
Like other customers, I have also complained to Trading standards. This company should be MADE to CEASE trading.

20 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID AT ALL COSTS

Our experience with this company was a disaster from start to finish. AVOID AT ALL COSTS. We had four internal doors stripped and sanded and they came back completely broken and unusable. The doors had been knocked out of shape so do not fit back in the frames. We have contacted the company numerous times and they will offer no refund or compensation despite the fact that we are £450 and four doors out of pocket. If this isn’t enough to put you off using them then the rest of our experience with then was also terrible. We were given contradictory information over the phone about whether the handles etc needed removing and when the delivery driver arrived to collect them he then tried to upsell to us which was confusing and stressful as it made us doubt the service we had chosen. We were told the doors would take one week but heard nothing for two weeks and couldn’t get hold of them. They then informed us the day before they were due to be returned that the paint needed to be removed by hand which would cost extra. We had no alternative but to pay it. By this time i had read the other terrible reviews and just wanted our doors back. When the doors were eventually returned we were then told we had to pay by cash which stupidly we did as we were just so desperate to get the doors back by this point. Unfortunately my partner wasnt home when they were returned and while the paint had been stripped and sanded, the doors were completely out of shape and had he been here we wouldn’t have accepted receipt of them. Unfortunately I didn’t realise this. We have had no compensation for our broken doors and they haven’t replied to my last email and refuse to discuss the issue over the phone. Please avoid at all costs.

24 november 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID this company at all cost

AVOID this company at all cost. I had 3 doors needing varnish removing, I wanted to keep them natural. They were in good condition before they left my house, they came home a disaster. One door was so badly abused in their care, gouges, split panel, dents, marks from sanders so deep I couldn’t sand it out. The door is now being scrapped and replaced, costing more money. The driver was bullish and very intimidating. Honestly do NOT USE THIS COMPANY IF YOU WANT YOUR DOORS RETURNED IN ONE PIECE.

They really need to go to spec savers....

This company tried to get a review removed off another site, said it wasn’t genuine....haha proved I was right and they popped my review back up.... please don’t risk going to this company.

2 juni 2020
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer