Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jeg har haft min Suzuki Grand Vitara til diverse reparationer hos DM Autoteknik – blandt andet rustarbejde på bagskærmene. Jeg spurgte værkstedet til råds om, hvorvidt den efterfølgende skull... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tusind tak for jeres hjælp og service. Vi stod overfor en lille bilferie i DK og 2 dage før satte bilen ud. Jeg kontaktede DM Autoteknik og fortalte dem om vores SOS-situation. En time efter var b... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Min Yaris Verso er lige blevet serviceret og synet hos DM, som sædvanlig udført til min fulde tilfredshed. Jeg vil til enhver tid, anbefale Morten og hans team til alle. 2 gange 5 stjerner herfra.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fik lavet Kobling, Tandrem og lidt blandet... en solid regning. Blev ringet op inden de gik igang, aftalte fast pris (ca. 25% billigere end Audi), og selvom der blev nogle ekstra timers arbejde... h... Se mer

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

26 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Rustne bagskærme

Jeg har haft min Suzuki Grand Vitara til diverse reparationer hos DM Autoteknik – blandt andet rustarbejde på bagskærmene.

Jeg spurgte værkstedet til råds om, hvorvidt den efterfølgende skulle til en autolakerer, eller om der fandtes en nemmere og billigere løsning, da det trods alt er en ældre bil. Morten foreslog, at man kunne montere de nye skærme og lave en malerreparation direkte på værkstedet – det var, hvad han selv ville have gjort.

Vi valgte at give det et forsøg, da bilens lak generelt ikke står særligt pænt. Resultatet blev dog langt over forventning! Malerarbejdet er virkelig flot – man kan slet ikke se, at der er lavet en reparation, og skærmene fremstår som nye.

Kæmpe ros herfra – både for god og ærlig vejledning samt for det flotte håndværk fra mekanikerne.

Det er endnu en god grund til, at vi bruger DM Autoteknik som vores faste værksted.

1 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisk!!

Min Yaris Verso er lige blevet serviceret og synet hos DM, som sædvanlig udført til min fulde tilfredshed. Jeg vil til enhver tid, anbefale Morten og hans team til alle.
2 gange 5 stjerner herfra.

15 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastisk oplevelse hos DM

Jeg har været forbi DM et par gange efterhånden, og hver gang har det været en fornøjelse. De har godt styr på tingene, og vil uden tvivl være dem, som jeg vælger i fremtiden når der er problemer med bilen.

11 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Altid en fornøjelse ⭐️

Jeg har nu været på DM nogle gange.
Bliver altid mødt med et smil, der bliver lyttet og forstået hver gang!
Så kommer det vigtigste, jeg er altid på farten igen uden problemer.
Smukt arbejde!

28 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fik serviceret min bil september 2023

Fik serviceret min bil september 2023. Var helt tilfreds med dette.
Da jeg hentede min bil fik jeg tilbudt udskiftning af bærearme, 8719 kr, den højre var defekt. Men bilen var synet om foråret, så jeg undlod reparationen. Den er nu igen synet uden anmærkninger og det blev præciseret, at der ikke var et my slinger noget sted.
Spørgsmål: var mekanikeren udygtig eller har man forsøgt at bilde mig ind, at en overflødig reparation var nødvendig?
Axel Bomholt

10 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Rigtig god service

Rigtig god service. Hurtig tilmelding og den oplyste pris og tid blev overholdt til punkt og prikke. Min Touran er så god som ny. Bedste anbefaling fra mig.

21 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Hurtig service.

Fantastisk service. Midt i et salg af vores bil, var vi blevet ramt af en anden bil på en parkeringsplads. 2 døgn tog det at få udbedret skaden: rep. af skrammer, malet og udskift af forlygteglas. Eksemplarisk service. 5 stjerner!

18 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tusind tak for jeres hjælp og service.

Tusind tak for jeres hjælp og service.
Vi stod overfor en lille bilferie i DK og 2 dage før satte bilen ud.
Jeg kontaktede DM Autoteknik og fortalte dem om vores SOS-situation. En time efter var bilen transporteret til værkstedet – 15 min efter var problemet lokaliseret og 4 timer efter var problemet løst. Endda til en meget fornuftig pris. Det er da superservice. Herfra 5 store stjerner med pil opad.
NB! Dejligt at opleve et værksted, som emmer af troværdighed.
Mvh. Niels

26 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

DM Autoteknik er et værksted man har…

DM Autoteknik er et værksted man har lyst til at komme til igen og igen.
De ansatte udfører deres arbejde professionelt, og servicen er helt i top.
Man får en ærlig og reel behandling og altid med et smil på læben.
Vi vil på det varmeste anbefale DM Autoteknik og kan kun give værkstedet topkarakterer!

Med venlig hilsen
Jens fra Køge & Merete

27 oktober 2018
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer