Femstjernet Bilpleje Omdömen 18

TrustScore 3.5 av 5

3,3

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation

  1. Fordon och transport

Informationen kommer från olika externa källor

Din bil hurra Hvorfor selv bruge masser af tid og penge på forskellige produkter til din bil uden optimale resultater? Stjernede bilpleje specialister i dette


Kontaktuppgifter

3,3

Medel

TrustScore 3.5 av 5

18 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

​Kan ikke anbefales længere

​Kan ikke anbefales længere.
Kvaliteten er faldet markant.

For 2-3 år siden, når jeg fik vasket min bil her, var den altid perfekt rengjort, og der var ikke en finger at sætte på noget. Da jeg fik vasket bilen i sidste uge, blev jeg dog meget skuffet over kvaliteten. Selvom bilen var pæn og blank udvendigt, var rengøringen indvendigt meget mangelfuld. Forruden var fuld af striber efter kluden, og i hjørnerne foroven og forneden var der slet ikke tørret af, så de gamle mærker var stadig synlige. Ruderne var generelt ikke pudset ordentligt, og bakspejlet var præcis lige så beskidt, som da jeg afleverede bilen. Bagsiden af forsæderne var slet ikke blevet tørret af, og instrumentbrættet var kun tørret halvt af, der hvor det var nemmest at komme til. Til sidst bad jeg dem specifikt om ikke at gøre rent i bagagerummet, men da jeg kom hjem, var der alligevel fyldt med vand derinde.

18 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fem stjerner!

Virkelig flot resultat. Havde givet flere stjerner hvis det var muligt!
Nemt at booke, høflig betjening - what's not to like.

9 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ – Min bil har aldrig været renere!

Femstjernet Bilpleje lever virkelig op til navnet! Jeg afleverede en bil, der trængte gevaldigt til en kærlig hånd og fik den tilbage som ny. Den var så ren og skinnende, at det føltes som om den kørte bedre bagefter! Indvendigt og udvendigt alt var perfekt. Super service, god kommunikation og professionelt arbejde hele vejen igennem.

Jeg kan kun anbefale dem til alle, der vil forkæle deres bil lidt ekstra!

16 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har aldrig oplevet så ubehagelig og provokerende behandling som her

Havde min bil til rengøring hos firmaet. Jeg har virkelig i mit liv aldrig været ude for en mere ubehagelig og provokerende person som der. Da min bil er færdig ser jeg, at min antenne er knækket af og gør opmærksom herpå - havde for en måned siden fået ny hos min mekaniker, som smed den gamle antenne ud. Her er det så, at personen kommer på banen med de mest latterlige og ubehøvlede beskyldninger, som at den var knækket i forvejen, mekanikeren havde bare limet den gamle på igen - det kunne enhver jo se, der havde lidt forstand på det (der sad noget hvidt ude i enden, som han påstod var lim). Prøvede at forklare, at det ikke var lim, men fedt, som mekanikeren havde smurt på, så den var lidt nemmere at skrue af og på, når den f.eks. skulle i vaskehal, og at det nok var dette, de havde glemt at gøre. Jeg ringede ovenikøbet til mekanikeren og bad ham tale med medarbejderen og forklare, for jeg kunne ikke trænge igennem til ham. Men det kunne han så heller ikke - medarbejderen på stedet beskyldte så ham for ikke at gøre sit arbejde ordentligt og var lige så ubehøvlet overfor ham som overfor mig. Da jeg efter denne overfusning af mig og mekanikeren opgiver og vil køre, 'finder' medarbejderen lige pludselig en ny antenne på mit bagsæde med bemærkning om, at her kan jeg jo se, at han havde ret - mekanikeren havde limet den gamle antenne på og bare lagt den nye på bagsædet!! Prøvede så igen at få ørenlyd med en kommentar om, at jeg jo så min mekaniker smide den gamle ud, men det lykkedes ikke. På det her tidspunkt var jeg så frustreret og rasende over denne provokerende behandling, at jeg opgav at gøre mere.
Derfor hvis jeg kunne slette den ene stjerne, ville jeg simpelthen gøre det. Det er jo nok ikke alle medarbejdere på stedet, der behandler kunderne så ekstremt dårligt som ham, men jeg kan virkelig ikke anbefale stedet. Det er absolut første og sidste gang, jeg benytter dette sted - tænk, hvis man støder ind i denne ekstremt ubehagelige person igen - det vil jeg ikke udsætte mig selv for en gang til.

8 juli 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Super klargøring

Super klargøring, hurtige og effektive. Det er en sand fornøjelse at hente en bil efter klargøring. også er personalet virkelig rare og imødekommende. Et sjælden syn i disse dage.
Jeg har drevet bilforretning i 20 år og har prøvet en del klargøringsfirmaer og ingen af dem når Fem stjernet bilpleje til sokkeholderne.

29 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ford Transit Custom invalidebil skulle…

Ford Transit Custom invalidebil skulle gøres ren og aftalte følgende, udvendig vask, fælgrens, dørfalser gøres rene, ruder pudses og støvsugning af hele bilen. Virkelig flot arbejde de kan anbefales. Jeg er selv tidligere klargøringsmand og kan kun sige flot arbejde.

8 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jeg fik lavet begge mine Mercedes'er og…

Jeg fik lavet begge mine Mercedes'er og sikke nogle flotte resultater. Specielt den ene som var fejlbehandlet tidligere og hvor instrumentbrædtet var ved at gå helt i opløsning. Mercedes og Würth's konsulent kunne ikke komme med en løsning, ej heller andre bilplejefirmaer, men Peter hos Femstjernet har nu leveret et resultat over al forventning, min 15 år gamle Mercer er som ny, og jeg er bare så lykkelig!!!! Jeg ved det kostede sved (og måske tårer) men fra i dag af, skal jeg KUN have ordnet biler hos Peter! Tusind tak!

26 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Så god som NY !

Har lige hentet vores bil retur efter en tur hos Femstjernet. Afleverede en beskidt lidt trist bil og fik en helt ny bil retur. De kan deres kram og jeg kan varmt anbefale at benytte dem !

Tak for super go service.

16 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Flot arbejde!

Købte en bil der var MEGET beskidt.
“Du kan jo ikke forvente at den bliver så flot som ny”
“Nejnej - I gør bare det I kan”

Og jeg hentede den fineste bil der var NÆSTEN så flot som ny!

TAK!

25 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tak Femstjernet 🙏❤️👌

Jeg har været forbi med min brugt bil og efter en vurdering på min bil fik jeg en pris, jeg har afleveret nøglerne og næste dag da jeg skulle hent min bil, jeg så min bil som en ny bil og jeg var næsten ikke sikre for det første par min om det er min bil.

Tusind tak til jer Femstjernet Bilpleje ❤️
Kan sikkert anbefales

17 april 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

KAN KLART ANBEFALES :)

Rigtig god service, alt blev som aftalt. Fik lavet indvendig klargøring, samt poleret den ene side af bilen for fjernelse af småridser.
Meget professionelt og helt igennem godkendt resultat. Kan klart anbefales.

5 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Det bedste sted at få ordnet sin bil

Det bedste sted at få ordnet sin bil. Med to børn der sviner bilen til konstant er det altid det sted jeg vælger. Og bilen står som ny hver gang. Fremragende service og det sødeste personale. Kan klart anbefales til alle, der går op i høj kvalitet af bilpleje 🤩

23 februari 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

#Super arbejde

#Super arbejde

5 år gammel bil til klargøring hos Femstjernet Bilpleje , og hold da lige op, som at få en ny bil retur, syntes faktisk også den kører bedre:-D.
Rigtig god service med vejledning, TAK Femstjernet Bilpleje, I er fantastisk.

6 februari 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Blev andbefalet af en kollega

Blev andbefalet af en kollega, og tog chancen. Og er bestem ikke blevet skuffet ! Skulle have min bil til salg, og jeg havde røget i den. Personen jeg talte med i telefonen var ærlig og fortalte at han ikke kunne give en fast pris før han havde set den. Og det ville tage 2 dage at lave klargøringen. Han lavede dog et skyn i telefonen. Efter at have set bilen, fik jeg en rigtig go pris! Og jeg må sige jer er mildest talt imponeret. Det var som at få en ny bil tilbage. Selv mine vinter stål fælge skinnede ^^ Kan varmt anbefale, jeg er meget tilfreds.

29 januari 2020
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer