Jeg har købt bil hos Nettobil og er fuldt ud tilfreds. Servicen var virkelig god hele vejen igennem. Hurtig respons, klar kommunikation og styr på detaljerne. Bilen levede helt op til beskrivelsen og... Se mer
Företaget har svarat
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Jeg har købt bil hos Nettobil og er fuldt ud tilfreds. Servicen var virkelig god hele vejen igennem. Hurtig respons, klar kommunikation og styr på detaljerne. Bilen levede helt op til beskrivelsen og... Se mer
Företaget har svarat
ALDRIG KØB EN BIL DER Jeg købte den bil hos netto bil hvor der stod beskrivet at der vilde værer træk på og selvfølgelig er der jo ikke det Nårh man handler hos netto bil fordi en stavefejl... Se mer
Företaget har svarat
Jeg vil gerne udtrykke min taknemmelighed over for Nettobil ApS og specielt Ercan for den fantastiske service, jeg modtog den 19. marts 2024. Jeg havde oprindeligt booket en tur i en Toyota Aygo... Se mer
Företaget har svarat
Vi handlede en bil hos Nettobil, i gennem en anbefaling. Vi købte bilen tilbage i oktober 2025, og har kun haft glæde af bilen. Tak for god service til Nettobil og Ercan.
Företaget har svarat
Nettobil byder på et bredt udvalg af kvalitets biler til lavpris, og vi sætter stor ære i, altid at give dig en behagelig og professionel oplevelse.
Danmark
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 24 timmar
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
ALDRIG KØB EN BIL DER
Jeg købte den bil hos netto bil hvor der stod beskrivet at der vilde værer træk på og selvfølgelig er der jo ikke det Nårh man handler hos netto bil fordi en stavefejl er jo at skrive der er træk på. Og nej det var ikke den eneste ting der manglende.
Har aldrig mødt så dårlig løgner som ham han finder på den ene historie inden han har fortalt den anden. Og pige sur kan han også blive hvis han ikke får hans vilje
Har aldrig mødt så stor en taber som ham
Hold jer lang væk fra ham han er kun unde på at snyde folk
0 stjner her fra🙁🙁🙁

Svar från Nettobil ApS
Vi handlede en bil hos Nettobil, i gennem en anbefaling.
Vi købte bilen tilbage i oktober 2025, og har kun haft glæde af bilen.
Tak for god service til Nettobil og Ercan.

Svar från Nettobil ApS
Jeg har købt bil hos Nettobil og er fuldt ud tilfreds. Servicen var virkelig god hele vejen igennem. Hurtig respons, klar kommunikation og styr på detaljerne. Bilen levede helt op til beskrivelsen og alt omkring handlen kørte problemfrit. Mega god service og en rigtig positiv oplevelse. Kan klart anbefales.

Svar från Nettobil ApS
Vil sige at deres billeder er meget gode i forhold til bilen, den bil vi var ude og kigge på var meget pæn på billederne, det var den bare ikke da vi kom der ud. Ham vi mødte der ude sagde bare at det aldrig bliver en ny bil igen og der er jeg enig, men stensalg, ridser og buler på alle over flader af bilen.

Svar från Nettobil ApS
Jeg har for nylig købt en brugt bil hos Nettobil, og jeg er meget tilfreds med oplevelsen. Bilen er i rigtig god stand, præcis som beskrevet, og jeg er glad for mit køb. Processen med at købe bilen var nem og overskuelig, og personalet var hjælpsomme og professionelle. De svarede hurtigt på mine spørgsmål og sørgede for, at jeg følte mig tryg ved købet. Jeg vil helt klart anbefale Nettobil til andre, der leder efter en brugt bil.

Svar från Nettobil ApS
Har i dag købt bil ved Ercan hos Nettobil. Bilen var i dejlig stand, og alting spillede. Da jeg kom hjem opdagede jeg dog en lille misforståelse, og kontaktede igen Ercan. Han fik straks styr på det hele igen, så alt er som det skal være☺️

Svar från Nettobil ApS
Kære Nettobil,
Jeg har haft en rigtig god oplevelse. Der blev ydet super fin service af Ercan, som jeg købte bil hos og kan varmt anbefale ham. Jeg er glad for mit køb og i øvrigt byder de på god kaffe :-)
Med venlig Hilsen
Den glade bilejer

Svar från Nettobil ApS
Jeg vil gerne udtrykke min taknemmelighed over for Nettobil ApS og specielt Ercan for den fantastiske service, jeg modtog den 19. marts 2024. Jeg havde oprindeligt booket en tur i en Toyota Aygo, men på grund af min utryghed med bilens størrelse blev turen desværre kortvarig.
Ercan trådte dog hurtigt til med sin ekspertise og professionelle rådgivning. Han lyttede til mine bekymringer og fandt hurtigt en løsning ved at tilbyde mig en Citroën C3, som bedre passede til mine behov og ønsker.
Jeg vil gerne give al ros til Nettobil og især Ercan for deres imødekommenhed og evne til at finde den rette løsning. Jeg kan varmt anbefale dem til andre, der leder efter en pålidelig og professionel bilforhandler.
MVH jakob

Svar från Nettobil ApS
Var ude og se på en bil, hvor bilen først og fremmest ikke var som beskrevet. B.la røg bilen ekstremt meget, samt havde en tikkende lyd fra motoren. Efter køreturen kom jeg tilbage, hvor jeg blev mødt af en pigefornærmet sælger, som mente han dyserne blot skulle “give sig” - Efter en længere dialog, som kom Erckan med en truende adfærd, omkring vi blot skulle gå, da vi ikke ville være interesseret i at købe hans slidte bil. Der var INGEN forståelse, eller undskyldning over, vi kørte 200 km. Blot vi skulle forlade hans grund.
FRARÅDER AL HANDEL MED NETTO BILER!
Et svar til kære Nettobil/Erckan
- Svært at skjule en fejl, hvor bilen ryger som et skorsten, samt tikker i moteren. Men hvis det den fremgang i har til tingene, er det forståeligt man får 1 stjerne i anmeldelse.
Truende adfærd? Rettere sagt en øv
oplevelse, hvilket resultere sig i en trist kunde. Men undre mig ikke, at man fordrejer historen, når man står i din position.
Rigtig god påske, og held og lykke med bilerne😀

Svar från Nettobil ApS
Vi købte en god bil hos Nettobil i maj måned 2022.
Betjeningen var fin og effektiv og prisen fair.

Svar från Nettobil ApS
Rigtig god service. Ercan var enormt imødekommende. Så vi fik hurtigt en rigtig tryg fornemmelse ved at handle hos nettobil.
Tak for bilen🙏🏼

Svar från Nettobil ApS
Jeg købte bil hos Nettobil ApS i starten af April 2022. Der var stor forståelse for vores ønsker samt kompetent og tryg vejledning hele vejen. Vi fik tilmed en fair pris for vores byttebil. Kan klart anbefale Ercan og Nettobil ApS.

Svar från Nettobil ApS
Købte bil af Nettobil i slutningen af januar 22.
Ercan var rigtig venlig og behjælpelig. Tryg og sikker handel. Kan anbefales! :-)

Svar från Nettobil ApS
Vi blev budt 195.000 kr for vores bil som vi skulle sælge grundet køb af hus, det var 90.000 mindre end den billigste på markedet.
Vi forsøgte chancen hos Nettobil som havde bilen der passede vores budget, med deres hjælp blev vores bil solgt til 255.000 kr.
Alt ros til Ercan, og hans profesionelle service!

Svar från Nettobil ApS
Jeg indgår skriftlig aftale med Nettobil Aps om, at de køber min bil med overtagelse 1,5 uge senere. Da jeg tre dage før overtagelsen kontakter Nettobil for at udskyde overtagelsen én dag, svarer de, at de har købt to lignende biler og derfor springer fra vores aftale. Altså bryder de en skriftlig aftale, og fortæller først om dette, da jeg kontakter dem. Derudover svarer de ikke, når de konfronteres med, at de bryder vores skriftlige aftale.
Jeg kan kraftigt fraråde at handle med Nettobil ApS

Svar från Nettobil ApS
Vi har nu handlet med Ercan fra Nettobil 2 gange, vores første køb var i 2019 i Børkop tilfældigvis falder vi over en bil som også var hos Nettobil som er flyttet til Sorring.
Vi fik en meget højere pris end forventet for vores gamle bil, alt i alt en god handel og vi vil med glæde købe vores næste bil hos Nettobil og Ercan igen, herlig fyr! 5 ud 5 fra os.

Svar från Nettobil ApS
Nettobiler er lukket 24.01.20. De sælger fortsat deres bil via en anden forhandler men yder ikke garanti på de biler der bliver solgt. Så stop med at købe jeres biler via nettobiler.......
Super så sender vi regningerne til dig, på de dele der er blevet lavet på bilen. Også selvom du siger du ikke ved og du går konkurs om 3-4 uger med Nettobiler😂😂😂👍👍👍
Men ja jeg vil aldrig anbefale nogen at købe en bil via nettobiler mere. Magen til uprofessionel virksomhed skal man lede længe efter. Dit svar var til mig Brian, at du ikke viste om der var penge til at dække reklamationerne, og der ville gå 4 uger inden du viste om du kunne betale for reparationen af den bil jeg købte i november mdr. samt virker mit klimaanlæg heller ikke heletiden det vil du heller ikke betale for. Så du er useriøs og man skal holde sig langt væk fra at handle biler hos nettobiler om de så sælges gennem nettobiler eller Au2point er mig ligegyldigt.
Hahaha Brian dit lille barn, du blander æbler pærer sammen. Få dig et liv og ja jeg skal nok melde ud i området at du er uden skrupler og uprofessionel. Hvem jeg anmelder på trustpilot er min sag. Ikke din og du har ingen som i ingen indsigt i sagerne.

Svar från Nettobil ApS
Rigtig god behandling og imødekommende ansatte.
Helt klart et sted der kan anbefales.
Købte en Seat Mil i september og var rigtigt godt tilfreds med “biler til lavpris“. Dog havde bilen i november en lille fejl med en sonde, men jeg ringede og det blev lavet hurtigt uden problemer af nogen slags, eller omkostninger for mig. Så derfor tog jeg mig tid til en god anmeldelse her på truspilot. Helt fortjent, og tak for handlen.
Super godt, så det er 5 stjerner herfra!!! Bil betjening og finansiering er bare helt i orden - kan anbefales.
Tak for en god handel fra Majbritt i Grindsted.
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.