Virkelig en god oplevelse fra dette autohus, det varmer mit hjerte at der findes så gode og hjælpsomme mennesker, især Monir, som virkelig har gjort sin del for at hjælpe med min bil situation, jeg t... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Jeg er fuldt tilfreds med køb af brugtbil hos Ditautohus i Vamdrup. Monir var klar i tale, nem at lave aftaler med og leverede bilen klargjort på alle måder. Monir klarede alt hurtigt og i orden fra s... Se mer
Den service hos Ditautohus i Vamdrup, jeg fik, da jeg købte en ny/brugt bil, kan ikke bedømmes med fem stjerner. Jeg giver firmaet 10 stjerner hvis jeg kunne. Fuld service, anhængertræk og bilen lev... Se mer
Service på stjerne niveau, Monir yder den ypperste service, samt altid en god fair pris for egen byttebil. Selv småting på den købte bil fixer han, uden det mindste brok. Mine varmeste anbefali... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Dit Autohus er dit sted at handle biler. Til daglig ledes det af Monir, som efter 15 år i bilbranchen har valgt at hæve service niveauet for nyere brugte biler. Hos Dit Autohus, får du altid en ærlig og professionel rådgivning indenfor bilkøb og bilsalg. Vi har et godt håndplukket udvalg af nyere og brugte biler til salg – og er I på udkig efter en bil, vi ikke lige har på lageret, så kan vi anskaffe den til en ca. efterstræbt-pris. Biler er vores passion. Vi lever af det, og som privatpersoner ved vi, hvad vi ville forvente af en bilforhandler, derfor leverer vi vores biler med samme passion og glæde. En brugt bil behøver ikke at ligne en brugt bil. Vores biler er altid top klargjorte, velplejede og nyservicerede ved levering, så I med glæde kan køre hjem i jeres nye bil efter en god handel. Hos Dit Autohus tager vi gerne din brugte bil i bytte. Vi tilbyder en attraktiv konkurrencedygtig pris for jeres bil, og/eller finansiering af jeres nye bil.
Kontaktuppgifter
Industrivej 30, 6580, Vamdrup, Danmark
- 81610661
- info@ditautohus.dk
- ditautohus.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 50 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 24 timmar
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Vil helst giv dem 0 stjerner
Vil helst giv dem 0 stjerner. Lyver og taler ikke sandt . Dårlig service og aftaler . Hold jer langt fra dem
Vi havde lavet aftale om byttehandel…
Vi havde lavet aftale om byttehandel med en VW Passat. Desværre stod bilen med Golf dæk+følge og forhandler ville have ekstra penge for at sætte originale Passat dæk+fælge på. Det virkede lidt underligt. Man betaler vel heller ikke ekstra for originale nakkestøtter eller rat :/
Dit Autohus i Vamdrup
Dit Autohus i Vamdrup, er et fantastisk sted at handle bil. Kan kun anbefales. Tak til Monir
Service på stjerne niveau
Service på stjerne niveau, Monir yder den ypperste service, samt altid en god fair pris for egen byttebil.
Selv småting på den købte bil fixer han, uden det mindste brok.
Mine varmeste anbefalinger går til Monir og hans værksted, man kan altid regne med tillid og kompetent rådgivning her.
Kan desværre ikke give 6 stjerner 😉
Har ikke lige fået skrevet en bedømmelse efter vores køb, måske fordi vi er blevet behandlet til UG og stort set intet at klage over og dog, en lille ting der var lidt gnider på v. Bagdør’s rude (det er sort solfilm). Da vi har over 200 km ned til Monir spurgte han om vi ikke bare kunne kontakte et solfilm firma i vores nærhed. Som sagt så gjort og regningen kunne de sende til Dit Autohus v/Monir bilens øvrige så som motor, kabine, karosse og øvrige var 100%fejlfri. Det var også det en FDM brugtbiltest viste da vi kørte bilen til FDM
Så alle 5 stjerner er fuldt fortjent bundsolid og ærlig autohus, bestemt ikke sidste gang vi køber bil her 😊👍🏻
Fantastisk service
Fantastisk service. Virkelig god oplevelse at handle bil ved Monir. Først og fremmest fik vi en skarp pris både for vores ‘nye’ brugte bil og den gamle vi gav i bytte, men da bilen vi havde fået ved Monir pludselig ikke virkede var der ingen problemer med at få den ordnet.
Jeg havde faktisk mine betænkeligheder da jeg har haft dårlige oplevelser tidligere, men det virkede som en selvfølge at det naturligvis bare blev ordnet og var dækket sf garantien.
Dit autohus kan varmt anbefales. Det står mig helt klart hvorfor Monir har så mange fine anmeldelser her - det fortjener han.
Købte en Audi a4 som efter en måned…
Købte en Audi a4 som efter en måned viste at partikelfilteret var stoppet, kontaktede derfor Monir for at få udbedret skaden. Dette blev klaret hurtigt men da jeg kunne konstaterer at der var sort røg på udstødning havde jeg min mistanke om at partikelfilteret var fjernet. Dette kunne konstateres af FDM da de havde den ind til undersøgelse hvilket i øvrigt er ulovligt. Først efter FDM indblanding i sagen måtte Monir udføre en udskiftning af partikelfilter.

Svar från Ditautohus
Verdens bedste sted at handle bil, og få lavet bil.
Kan ikke rose Monir, og hans team nok.
Nu har jeg handlet bil privat flere gange, samt fået lavet bil igennem flere år.
Både privat og arbejds bil, bedre service findes ikke.
Alt i den virksomhed oser af ordentlighed og respekt, og tingene er altid som aftalt.
Kan ikke rose det sted nok, og de får min aller bedste anbefaling.💪🙏😀
Skal du købe eller sælge bil, vil jeg til en hver tid anbefale Dit Autohus💪
Fantastisk service
Vi oplevede rigtig fin behandling under vores bilhandel. Og efterfølgende da bilen kom på værksted i forbindelse med en mindre reklamation, blev det håndterer super professionelt. Kan helt klart anbefale ditautohus.dk
Irvin
Fantastisk service
Fantastisk service, har kun kæmpe store roser til dit Autohus
Flemming
Taknemlighed :)))
Har købt en bil og er meget taknemlig 🙏 god service og en gennemført god oplevelse 🙏
Tak til dygtige mekanikere☺️
Vh Olga
SUPER SERVICE KAN KLART ANBEFALE DIT…
SUPER SERVICE KAN KLART ANBEFALE DIT AUTOHUS
jeg har købt en vw touareg har fået en super service hele vejen bilen drillede med luftundervognen det var ikke noget problem de hentede og afleverede den tilbage efter det havde fixet den
Det bliver ikke sidse gang jeg handler hos jer
Mvh
Sezer
efter 50 år på landevejen
efter 50 år på landevejen med et utal af biler / bilhandler, er Mitautohus med Monir i spidsen et af de bedste steder, som jeg har fået serviceret (og købt) en bil hos !
Kan kun varmt anbefale Dit Autohus
Kan kun varmt anbefale Dit Autohus, bedre service findes ikke.
Når man køber bil her, bliver alle aftaler overholdt, ned til mindste detalje.
Bestemt ikke sidste gang at familien handler bil her.
Stor tak til Monir for den gode service, og til værkstedet med de meget kompetente medarbejdere.
Kompetent 5 stjernet kundeservice
Kompetent 5 stjernet kundeservice!
Bedste anbefalinger herfra.
Super service!
Købte ny bil, kort efter opstod nogle småproblemer og dele som skulle udskiftes. Dette blev gjort smertefrit og under garantien!
Garanti på bilen
Købte en golf 7 som skulle være en opgradering for min Renault Clio og det var det i 14 dage så lyser olielampen 850km, ringer til forhandler og aftaler han skal kigge på den hvilket han gør, 1 uge senere og 775 km lyser den igen ringer endnu engang ,bilen får en anden motor og det køre bare ,ingen slinger i valsen tingene bliver lavet og til aftalt tid vil helt sikker handle bil her igen .
Der var selvfølgelig en lånebil dan den anden var på værkstedet
Det bedste sted at købe bil
Det bedste sted at købe bil, og få lavet bil.
Bruger dem
både privat, og til min firma bil.
Bedre service findes ikke, altid smilende og glad personale
De holder 100% hvad de lover, og lidt mere til.
Fair priser, og loyale medarbejdere.
Min aller bedste anbefaling
Mvh Gitte Guldhammer
Den får simpelthen 5 🌟 herfra.
Den får simpelthen 5 🌟 herfra.
Super service, super sælger Steffen, som er lige til og helt nede på jorden.
Tak for en god handel👍
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.






