Super service
Vores egen bil blev smadret i et trafikuheld kort før vores bryllup. Vi fik lov at låne en bil til bryllupskørsel hos Vamdrup Biler. Super service.
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Vamdrup Biler er din lokale automekaniker i Vamdrup
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Vores egen bil blev smadret i et trafikuheld kort før vores bryllup. Vi fik lov at låne en bil til bryllupskørsel hos Vamdrup Biler. Super service.
Vi har købt en brugt bil hos Freddy, Vamdrup biler. Det kan vi varmt anbefale andre at gøre. Det viste sig, at der var et par små defekter, efter vi havde fået den hjem. Vi kontaktede Freddy, og han var meget lydhør og vi fik det hurtigt løst, og endda på et lokalt værksted, så vi slap for at skulle køre 300 km ned til hans værksted.
Pia og Morten Hejslet
Kan varmt anbefale at købe bil ved Vamdrup Biler. Vi har købt en bil til en rigtig god pris. Vi har handlet bil før andre steder men har på ingen måde fået så god service før.
Både Freddy og personalet var flink og meget imødekommende.
Tak for en fantastisk bil. Freddy er ærligheden selv og man kan stole på ham. Det er jo ikke altid tilfældet med forhandlere. I kan roligt købe bil der og få lavet service. Kommer helt sikkert igen tak
Fandt en lækker lille Mercedes hos Freddy og vi blev enige om en pris og det hele gik godt, han gjorde sig umage og gik den ekstra mil for mig, kan kun anbefales herfra!!!!
Hvis i vil have bøvl og ballade så køb en bil ved Freddy
Og hvis man kunne give 0 stjerner så fik Vamdrup biler det af mig.
Og det gælde stadig
Kunne ikke blive enig om byttepris så jeg kørte hjem igen 2 min efter ringer Freddy og siger det er iorden det jeg har budt i bytte så han får alt data nav addr forsikring og aftaler jeg skal gente den 2 dage efter... så går der 5 min så ringer den kære Freddy at det kan han desværre ikke aligevel.... så ringer jeg tilbage og siger ok til det beløb Freddy selv har forlangt men ak nej det kan han desværre ikke aligevel....magen til platten slager og useriøs forhandler skal man lede længe efter... hold jer fra ham

Svar från Vamdrup Biler
Har lige handlet bil med Freddy - det kan varmt anbefales at handle med ham….
God service - og go’ sønderjysk kaffe!!
Meget dyr, at foretage bilreparation hos !! det tog dem 2,40 t at rette på en skævt bremse.

Svar från Vamdrup Biler
Vi har haft 7 biler de sidste 8 år, og har aldrig oplevet så god en service som vi fik hos Vamdrup Biler. Vi kom med en bil i bytte (som vi fik en fornuftig pris for) og fik samtidig hjælp af dem til at importere en Tesla Model S fra Tyskland. Det hele gik som smurt (og vi havde bilen indenfor en uge).
Både sælger og værksted er super flinke og kompetente. Det kunne "bil-giganterne" bestemt lære noget af 😊
Købte en BMW 530d hos Vamdrup Biler. Freddy er professionel og handlen gik som forventet og aftalt. Jeg vil klart anbefale Vamdrup Biler og handle der igen.
Vi kan anbefale Vamdrup Biler, både salgsafdeling og værksted.
Vi fik venlig professionel betjening, da vi købte bil.
Og super god service af de flinke ansatte på værkstedet.
Vh Ole og Ilse, Korsør
Købte bil for få dage siden. Flot kommunikation hele vejen, aftaler overhold mv. Meget tilfreds med hele forløbet.
Havde en aftale om køb af bil, alligevel vælger Freddy at sælge bilen til anden side.

Svar från Vamdrup Biler
Useriøst holder ikke hvad man lover og svare ikke på mails. Blev meget sur
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.