Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

11 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

En tilfreds kunde

Efter et lidt forkert køb af en Peugeot 2008, aftalte vi at jeg kunne få pengene tilbage eller Sadek skaffede en anden bil. Jeg fik så en Peugeot 308 Stc hvor det efter lidt tid viste sig gearkassen ikke havde det så godt. Efter lidt misforståelser og snak frem og tilbage kørte jeg bilen til Vejle. Ikke nok med de skiftede gearkassen og koblingen, fik min bil også ny tandrem. Alt i alt er jeg ganske tilfreds med min handel med Sadek, som viste sig fra en god og ærlig mand.

28 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Vi har købt vores nye bil hos…

Vi har købt vores nye bil hos kvalibiler i Vejle. Der følger sommerdæk med til bilen som vi glemte at få med ved afhentning. Jeg aftaler med sadek at jeg henter dem tirsdag ugen efter, da jeg ankommer til værkstedet kan de ikke finde dem. Jeg spørger hvad de så tænker og de lover at komme ned med til mig da jeg bor helt nede mellem Sønderborg og Aabenraa. Sadek lover at give besked samme dag hvornår de vil komme. Jeg høre intet, først fredag efter jeg har ringet MANGE gange tager han telefonen, han lover at give besked lørdag men ingen tavshed. Vi opdager så at bilen har en fejl, vi er ved vores egen mekaniker der sætter tester på og værkstedet ringer til sadek, han fortæller han lige vil ringe tilbage om 2 minyutter da han er ude at køre. Værkstedet høre heller aldrig mere selvom de gentagende gange har forsøgt. På trods vi har 1 års garanti ignorere han os.
Så nu må vi tage sagen videre med fdm. Manden virker så flink når man handler og alt kan lade sig gøre men lad jer ikke snyde, han holder intet af det han lover! Aldrig mere igen skal vi handle med ham!

11 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Kanon

Købte en Opel Corsa hos KvaliBiler, og jeg er super tilfreds. Mikkel gav god service, og bilen er præcis som lovet. Kan klart anbefales.

20 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tryg køb

Jeg har købt min første bil hos kvali biler og det var meget godt og jeg følte mig tryg i handlen, hvor alt vi aftalte blev overholdt på slutseddlen

21 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fantastisk oplevelse hos…

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fantastisk oplevelse hos Kvalibiler i Vejle!

Jeg har haft en virkelig god oplevelse hos Kvalibiler i Vejle, og jeg vil varmt anbefale dem til alle, der overvejer at købe bil. Sadek, som er chefen, er utrolig transparent, ærlig og hjælpsom. Man mærker med det samme, at han prioriterer kundens tryghed og gør sit bedste for at finde den helt rigtige løsning.

Fra start til slut følte jeg mig godt guidet, og alle mine spørgsmål blev besvaret ærligt og professionelt. Det er sjældent at møde så god service – og jeg er virkelig glad for mit køb.

Det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg handler hos Kvalibiler. Tusind tak til Sadek for en fantastisk oplevelse

22 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Kan stærkt anbefales!

Kan stærkt anbefales!
Tusind tak for den gode service det bliver ikke sidste gange jeg køber en bil fra kvalibiler ❤️

16 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Kvalibiler.dk fra Vejle er spild af tid

Jeg vil gerne advare andre mod at spilde tid på at handle med Kvalibiler.dk i Vejle og Sadek. Min oplevelse har været yderst frustrerende og præget af utallige løfter, der ikke blev holdt.

Jeg forsøgte at sælge min bil til Sadek, som fra starten accepterede at købe den. Alligevel trak processen ud i over en måned uden resultat. Han lovede flere gange at hente bilen, men det skete aldrig. Til sidst aftalte vi et konkret møde, hvor jeg endda måtte forlade en børnefødselsdag en lørdag eftermiddag for at være til stede. Sadek dukkede dog ikke op, tog ikke telefonen og svarede ikke på mine beskeder – på trods af at jeg havde sendt ham reminders samme dag, og han kort forinden havde forsikret mig om, at han med “1000% sikkerhed” ville møde op. Hørte ikke mere fra ham - ærgerlig oplevelse.

Resultatet er, at jeg har spildt en måned uden at få solgt min bil, og jeg står tilbage med en oplevelse af manglende professionalisme, etik og troværdighed. Hvis man kunne give nul stjerner...

15 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tak til KvaliBiler i Vejle for min nye…

Tak til KvaliBiler i Vejle for min nye bil! 🙏
Jeg købte en Peugeot 208 fra 2019, og jeg er virkelig tilfreds med både bilen og servicen. Jonas var meget hjælpsom hele vejen igennem og holdt mig opdateret undervejs.
Selvom der var en lille forsinkelse i leveringen, sørgede han for, at bilen blev leveret direkte til vores adresse, hvilket jeg synes var en rigtig flot gestus.
Bilen står super flot og kører perfekt – alt er i orden, præcis som lovet.
Kan varmt anbefale KvaliBiler i Vejle til alle, der leder efter en brugtbilsforhandler med god service og tillid!

3 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer