Clocks and Colours Omdömen 

367
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the items I have received so far (6 pieces) and will keep collecting more. Support was very responsive when I accidentally ordered the wrong size. If I had to complain, I wish shipping were fas... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The products are fantastic but the problem is that i can’t order them since every single one of them seems sold out. I know you guys “don’t rush craft” but at this point you aren’t crafting at all wh... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had an issue placing an online order, called the Toronto store to have Darcy pick up (multiple, possibly needless calls) to ensure I had all the info I needed, and was truthful about everything. Ric... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I cannot say enough about Clocks & Colours as a company. Their products are awesome and very well made, and the best part is they stand by them as they all carry a warranty. My sterling silver brace... Se mer

Företagsinformation

  1. Juvelerare

Informationen kommer från olika externa källor

Each sterling silver ring, pendant and bracelet is designed in Toronto, Canada and hand-carved in Bali by master silversmiths. With the quality to survive bar fights and uncontrolled skids, each piece is a statement that you are just as untameable as t...


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

367 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 80 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(367)

67 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great heavy metal inspired jewelry

This last recent order I ordered the "Original Sin" pendant and it's exactly as advertised on the website. In total, this makes my tenth piece from Clocks and Colours. I love the "rocker" or "heavy metal" aesthetic as well as the uniqueness and detail from their pieces. The craftsmanship and details of all their pieces that I own are top notch. I have had to contact customer service on more than one occasion including a return; I've always received great support and prompt customer service. Prices can be a bit steep but if you're savvy and patient you can absolutely score something you've had your eye on with the help of a sale (Black Friday sale can definitely help with that). At the end of the day, jewelry purchases are a luxury expense, regardless I've been nothing but happy with all of my purchases and will continue to buy from them as well as recommend them to others.

7 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Incredible service - prompt, courteous and professional

I am a long time customer of Clocks and Colours and have around 9 pieces now. I keep coming back because of the quality, craftsmanship and very fair pricing. I recently had to use a warranty on one item and I was blown away by the service. Their service manager Ryan got back to me immediately via email and addressed my concerns promptly and professionally. I then got another piece sent to me via mail right away to address my concerns. Indeed I now add 5/5 customer service to their shop name as well. Wonderful all around !

28 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible return policies intended to punish customers

Do not recommend.

They have deceptive return policies and anything on sale is considered "final sale" and can only be exchanged or swapped for store credit. Considering the difficulty of ring sizing due to thicknesses/etc., I would recommend looking elsewhere. Most other places have significantly better return policies.

I will not be ordering from this company again. They know their return policy sucks and they don't care - as long as they get your money once they're happy.

Edit: the merchant has responded. There is no information on the product page that the item is not returnable - it does in fact say it it returnable within 30 days. The detailed return policy says "clearance" items are final sale but nowhere on the product page or menus does anything reference the word "clearance".

5 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi there, we're sorry that you were unhappy with the terms and conditions of your recent purchase.

We apologize for any confusion you may have had regarding our return and exchange policy. We do our best to be very upfront with any restrictions there may be around certain items being final sale, including having this information available on each product page.

We offer a standard 30-day return/exchange policy from the time of delivery on all non-final-sale or non-clearance items. Clearance items can only be returned for store credit or exchanged for another item.

We very much apologize for any inconvenience these restrictions may cause. If you should need any further assistance, our support team is available anytime directly at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered something but too small

I ordered something but too small. Then it was refunded to a gift card which I cannot use for the right size.

3 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi Stephen, we're sorry that you had some difficulty using the gift card you received from your return. We spoke with our support team and from the details of your support case it appears that you were trying to redeem your gift card using your order number instead of the gift card code. Our team has sent you instructions and information to assist you with redeeming your code.

If you have any further questions or concerns, please reach out to us again at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered something over Christmas…

Ordered something over Christmas delivery photo was delivery driver handing another packaged to someone else in the building, CC refused to help me resolve so was out of pocket without the item ever showing up.
Delivery company wouldnt discuss with me as i wasnt the sender. Got generic emails from clocks and colours saying they wont assist me,
Very poor customer service expirience and literally 0 assistance provided from them.
Ive ordered before so know they have black packaging the photo is quite clearly some clothes from ASOS but they seemed to take the easy route out and claim that photo shows its been delivered. When questioned if thats what they sent it in they ignored me and said the same generic answer they gave to begin
Dont waste your money

10 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi Elliot, we're very sorry to hear about your disappointment with your delivery experience.

Under conventional circumstances where your order was never delivered, we would be happy to reship your order to ensure you safely received your order. We care greatly about our customer's peace of mind, and are willing to go to great lengths to investigate and assist with customer issues to ensure they have confidence in ordering with us every time.

Unfortunately, we could not reimburse you for your order as it was marked as delivered to your residence with photographic proof by the delivery carrier, and there was no indication that your package had been misdelivered.

While we regret that this was your experience, if you ever require our future assistance, you can reach us anytime at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Theives.

I ordered a bottle of colone.. To start...it was $180. I ordered it for a vacation, on short notice. I paid for 1-2 day express Shipping. I was not informed until after I placed my ordered, that they will take 4 days to process my order. So it did not arrive before I left. I was also not informed that it would require a signature for delivery. So it showed up while I was on vacation and nobody was here to sign for it. Clocks and colours told me to reschedule with fedex. But fedex delivery manager does not have any options for me to re-schedule (not to mention I can't afford to take off work just so that I can sit at home and wait for colone). Their answer (after I became rude and began posting reviews) was that they are working with the Shipping manager to have the product returned to them and after they have received it they will refund me. This company has taken $200 from me for a bottle of colone and I have not received the product nor a Refund. It has been over a month. They are theives. They do not care about their customers, unless it is how they can rip them off. I guess that's what I get for buying from Canada

31 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi Skyler, we're sorry that you had some difficulty with your order experience due to confusion around shipping times.

We can see that your order was submitted on a Saturday, but our shipping teams only dispatch orders on business days, so your order fulfillment was delayed 2 days based on our shipping schedule, which is information disclosed on our website help center.

We can also see that FedEx attempted to deliver your order 4 times without success due to no one being available to safely receive the order at the delivery address. While we do our best to control and guide delivery carriers, certain factors like customer absence are out of our control. We tried our best to coordinate with you, and regret that it was not an easier delivery experience.

In the end we can see that you were ultimately refunded upon the return of your order to our warehouse, which took some time to be returned by the carrier. Although we wish that you had a more positive shopping experience, if you require further assistance, you can reach out to us anytime at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top quality

Have purchased several items from here, and very impressed!
Good weight on the jewellery and not the same generic designs as most silver retailers.

Will definitely buy again!

6 maj 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company is a scam

Probably the worst customer service and dumbest company procedure! My boyfriend order a necklace for me for Valentine's Day and and the email him saying he was a "potential" fraud... I mean its kinda insulting but we gave them a second email and phone number like they ask and they came back saying we need to send a picture of the credit card... and we did send it..I mean what do you want more.. My boyfriend never had any problem with his card and we send a picture of the card... this is bullshit

This company is a scam

10 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi Philippe,

We're sorry to hear of your disappointment involving your boyfriend's ordering experience.

While these instances of fraud order flags come up for less than 1% of all of our orders, we must take these situations seriously to ensure the safety of all parties involved. This scenario was not intended to be taken personally, but rather to be treated as a security measure to avoid any risks or negative outcomes associated with fraudulent transactions.

While we do our best our override the fraud order flags on specific customer orders with the help of our customers, this isn't always possible. Despite providing some credentials, your boyfriend's fraud order could not be verified as safe to ship. As a safety measure, the order was cancelled and the payment has been submitted for a refund.

We realize that this may come as a disappointing experience, and we're sorry that this fraud concern could not be resolved to complete your boyfriend's order.

If you or your boyfriend continues to require our assistance, you may contact us anytime at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing quality and designs

I have bought many pieces from clocks and colours. They are undoubtedly my favourite source for jewelry. I wear many of the pieces daily and they survive my daily grind. This includes one of their wallets chains that has now outlasted 3 wallets. I had issues with one piece and they immediately worked with me through their warranty and the customer service was outstanding. I just received 2 more rings as gifts and the quality and detail is outstanding. I’m always looking forward to what they come out with next.

6 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible costumer service and missing items!

I had an absolutely terrible experience with Clocks and Colours. I ordered a chain and a flask, but when I received my package and opened the boxes, the one that was supposed to contain the chain was completely empty. I immediately contacted customer service and also informed the courier company. I provided all the necessary details and proof of what I received.

At first, they acknowledged that my package might have been tampered with in transit. However, later on, they completely denied everything and refused to take any responsibility. Their so-called “support” was useless—they did absolutely nothing to resolve my issue and just wasted my time going in circles. Instead of offering a real solution, they kept sending me the tracking link, insisting that the package was delivered—as if they couldn’t comprehend that it was delivered empty!

This was by far the worst online shopping experience I’ve ever had. Thankfully, I paid with Klarna in installments, or else I doubt I would have ever gotten my money back from this awful customer service. I do not recommend buying from them at all. But if you absolutely must, make sure to pay with Klarna or PayPal to protect yourself.

21 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hello Mahdieh, we're sorry that you disagreed with the outcome of your missing item claim.

While these instances of missing items from orders are incredibly rare, we take them very seriously by investigating our order fulfillment records and shipping details to ensure that the proper order contents are verified.

Based on all of our corresponding fulfillment and shipping records between us and the delivery carrier, your package included all of your order contents until the time of delivery.

Under different circumstances where the package contents showed any clear signs of tampering, we would otherwise consider a number of viable solutions to offer you, including replacement or reimbursement. Unfortunately, this was not the case based on the details of our investigation when compared to the information and evidence you provided.

While we understand you are not satisfied with the conclusion of your claim, we are here to demonstrate our commitment to taking these situations seriously and will continue to provide assistance directly to all of our customers. Should you require further assistance in the future, you may contact us at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Très bon produits

Très bon produits, envois rapides.
Par contre service après vente déplorable.
Bague acheté en prenant soin de vérifier la taille avec leurs impression pdf.
Mauvaise taille envoyé et ne prennent pas en charge leurs erreur malgré les preuves envoyé en démontrant leurs erreur.
Pour que la bague soit changée c'est à moi de prendre en charge les frais de retour alors que c'est leurs erreur.
Et depuis mon dernier mail en leurs demande d'au moins faire un geste, c'est silence complet. Aucune réponse.
Service client vraiment nul!!

1 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hello Vera,

We're sorry to hear that you were upset regarding your concerns about the sizing of your received item.

Our support agents have been in contact with you, and have verified that the measurements of the item sent to you match the sizing measurements of the item you ordered. We verified this through the labels on your items, as well as through the quality assurance records we have in the picking and packing of your order. Therefore, the order sent to you was in fact the correct size.

We understand that you are comparing the size of your item against the sizing guide you printed at home, which we believe to be inaccurate due to the printing settings you used which skewed the scale of the chart.

In this instance, the easiest solution when requiring a different size is to submit an exchange request which would require you to cover the cost of return shipping. Once we receive your item, we will be more than happy to send you a replacement size of your choice or issue a refund on eligible returns.

If you need any help, our support team is available anytime at info@clocksandcolours.com for further assistance.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing company 10/10

If I can take this moment to express my sincere gratitude and thanks to your company and especially your team members Richard and Joey who I’ve been liaising with for months regarding my item.

They were 10/10 from allowing my item to be classed as a Christmas returns item given my situation even though it was bought outside of the returns window, helping to guide me through the returns process on your website and reassuring me by chasing my item after not hearing back for a while when I returned it.

Communication from both of them and your company is exceptional considering we’re on the other side of the world! They were so friendly and helpful, nothing was too much trouble. I applaud them and your company - please give them a raise!

I shall definitely be buying from you again in the future.

3 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic

Used this company to make a couple of purchases and I will be going back. The customer service with Richard was fantastic, keeping me updated whenever I made contact and ensuring that my query was dealt with efficiently.
The quality is fantastic, warranty honoured, jewellery original and I would not hesitate to recommend them to family and friends. I will definitely be back.

4 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ma pire expérience d'achat en ligne

Je cherchais un site pour m'acheter une bague ou un collier depuis pas mal de temp j'ai pris beaucoup de temp pour trouver des designs qui me plaisais sur Clock And Colours les designs m'ont toute suite attirer, j'ai attendu des "promotions" pour passer ma 1er commande , je ne connaissais pas ma taille de doigts j'ai donc utilisais la technique du papier malheureusement mais évidement la taille ne collais pas en recevant la bague je l'ai donc renvoyer et les frais de ports étais a ma charge 18euros rendez vous compte , et après je vous passe les détails chiants mais je suis encore embêtez pour cette histoire ...
J'ai découvert aussi que les prix sont gonflés comme ailleurs .
Enfin bref passez votre chemin si vous ne connaissais pas votre taille de bague et que vous débutez dans le sujet , et faites attention car les site est assez fourbe les seuls choses de positifs que je retient :
-les designs
-le service d'assistance assez réactif

23 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi Jean,

We’re sorry to hear about your difficulty with product sizing and your return/exchange experience. We can see from our support records that our support team verified that the items you received were correct to your order details, and that the issues you may have experienced with your size measurements were likely due to the scale settings that were used at the time of printing your sizing guide at home. We're sorry that this was not an easier sizing experience for you.

Fortunately, we offer a 30-day return/exchange window so that customers have the ability to explore sizing and return options when they feel it’s necessary.

We appreciate your feedback on return shipping costs. While we do not currently cover return shipping costs for EU orders, we will consider this feedback toward our policies in the future.

If you need any support again in the future, please contact our support team directly at info@clocksandcolours.com

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

THis company has no respect for your $$

I placed an order with this company for Christmas gifts, and while the process initially seemed smooth — with confirmation emails and tracking updates — it ended in utter disappointment. After being notified that my package had been delivered, I found no sign of it. I emailed the company immediately, and they were quick to respond, suggesting I check with neighbors or around my property, as delivery carriers sometimes leave packages in alternate locations. I thoroughly checked but found nothing.

When I informed them, they asked me to wait 48-72 hours to see if the package would "show up." Despite my concerns about this being a time-sensitive Christmas gift, I complied. After waiting, I followed up again and requested a resolution. To my shock, they refused to provide a refund or replacement. Their response stated:

"Thank you for patiently waiting as we investigated your delivery issue. We're sorry to tell you that we will not be providing you with a refund or reshipment of your order. Please understand that this is not a reflection of our lack of appreciation for your business or money spent. We are simply acting on the evidence that we have to work off of which is that your order has been marked as successfully delivered by the carrier."

They further explained that their decision was based on the carrier's (USPS) confirmation of delivery and implied that without evidence to prove otherwise, they could not assist me further. This is absolutely unacceptable!

Unlike Amazon or other reputable companies, they don’t require a signature, provide photo evidence of delivery, or take accountability for packages lost in transit. Instead, they place the burden entirely on the customer. I’m now out $200 with no recourse or replacement.

I will never shop with this company again and would caution others against trusting their poor policies and lack of customer service. The reason I gave a 2 instead of a 1 is that I love their merchandise, but until they open a brick-and-mortar store, they lost me as a customer.

11 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hi Steve,

We’re very sorry to hear that you experienced difficulty with your order delivery.

Our support team works hard to ensure that customers receive their orders. While standard shipping for small orders does not require a signature upon delivery, large orders and upgraded shipping options provide additional security advantages.

If an order is not delivered by the delivery carrier, we will provide various solutions to our customers to ensure they receive their order, including replacements or a refund based on the customer's preference.

However, if an order is marked as delivered such as in your situation, then we require further details to refute that the order arrived. Despite our attempts to request evidence such as video footage from you, you were unable to provide us with any reasonable doubt that your order was not delivered.

Regrettably, we could not authorize a replacement of your order. All indications and information confirmed your order was properly delivered to your precise address, which included USPS tracking information.

We're sorry that this was not a more favourable experience for you. If you ever need help with an order issue in the future, please contact our customer support team directly.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best online shopping ever

Your customer service Agent Critina went above and beyond helping me to deal with my query. Best on line customer service experience.
She made sure I had my order on time and when I received my product it was definitely the best silver piece I have now. The quality and product finishing is top notch. I will definitely recommend to family and friends looking to have a quality silver piece. You guys Rock. Thank you again Critina

2 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Talking Silver

The customer service department has been the easiest to deal with. Today the staff was able to assist in sending me an exchange for some thing I purchased as a gift.

They were swift to email back right away! Made the full process easy!

I wanna shout out MIGUEL AND JOEY!!

There are major brands that deal in jewelry.

HOWEVER

C&C has been consistently a powerhouse in FINESSING development and showcasing elegantly sinister pieces of products.

(Love the sunglasses collection)

Without a doubt, one of the brands I patiently waited 10 plus years to purchase some pieces due to being in high school and not having big boy money.

Now i splurge from time to time. Due to being in the hospitality business I have at least a half dozen guests at our boutique hotel ask away on where I got my unique silver!

I only ever had one issue that was not related to the shipping or product quality. Super minor but a stone fell out of one my pendants but I’m browsing local brick and mortar stores to replace it with a Ruby, because why not?

Superior craftsmanship from a trustworthy source.

Çhöłø Meister approves this message.

22 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

nice products, but with poor return conditions….

I ordered a ring and measured my finger carefully beforehand.
The Ring is smaller than stated. Now I want to send the ring back and have to pay the shipping costs myself, which I don't think is right because the error is in the size chart and not mine...

18 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hey Alex,

We're sorry that you experienced some difficulty with choosing your ring size. We understand that finding the right fit can be tricky, which is why we offer sizing resources through our website to help with this process. Our rings are measured to be true to size based on our charts, however sometimes the expected fit may different due to errors in the measuring process.

Unfortunately, we do not provide paid return shipping for return/exchange orders in the EU. We apologize for any inconvenience this may cause you.

If you need any further assistance, our support team is available anytime at info@clocksandcolour.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I’m just shocked by this brand

I’m just shocked by this brand, they’ve completely worn out my nerves! They asked for a different email, phone number, and a photo of the card. In the end, they took the money and refused to send the order. They’re just jerks. I’m in the USA, my husband asked me to order glasses for him because he doesn’t have time for it. But this is just a scam! Do not deal with this brand!!! Shane Vitaly, I don’t know if you are aware of what your people are doing or not, but you will never enter the global market like this!!! I’m just shocked by this insanity, I’ve never been so brainwashed before! People from the USA, just walk away!

And you know what’s funny, they didn’t want to send it because their system allegedly marked me as potentially fraudulent. They took the money, but the system doesn’t let them proceed. It’s just awful! In such cases, the system needs to be updated!

30 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Clocks and Colours

Svar från Clocks and Colours

Hello Viktoryia,

We’re very sorry that you’ve had a difficult time navigating the fraud detection on your order. Please know that this is an extremely rare situation that occurs in less than 1% of all customer orders, where otherwise customers almost always have a seamless shopping experience with us.

As you were made aware by the information communicated to you by our teams, unfortunately, your order was detected by our fraud analysis system. This usually means that there was an issue with your credentials or payment. As a result, our shipping and support team took action to override the fraud detection on your order by requesting your cooperation by way of providing an alternate email, and phone number and by providing proof of card ownership. These requests were meant to assist you, not to inconvenience you.

In fraud order situations, all orders are held until the fraud flag can be overridden. This is to ensure that the order will not harm the original cardholder or the business in case the fraud concern is legitimate. We do this to protect our customers from fraud, and to protect our business from bad actors. We realize this is not always the case, which is why we take a personal approach to working with our customers to override fraud issues in case a mistake is made.

In any situation where a fraud order cannot be overridden, the order is cancelled and a refund is issued to you as the customer. Our fraud detection process is not a scheme and we do not gain or profit from the situation in any way.

Our commitment as a company is to uphold your trust and loyalty by being thorough and transparent about our policies, prices and procedures. We’re sorry that this situation has been frustrating for you. Please know nothing about this process was meant to cause you any inconvenience or frustration.

If you still would like assistance with your order, you may continue to contact our support team at info@clocksandcolours.com. We are here to help.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer