Carpet Call Omdömen 

3 481
•
TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Roger De Melo from Carpet Call came and measured and gave us a quote for new blinds in our kitchen. We were greeted by this delightful young man with a big smile and a firm handshake. He was very prof... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Worked with Dom after building with Clarendon Homes to install some sheer curtains. Dom made the entire process so easy and professional. The service we received was outstanding, Dom pushed our inst... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The carpet installation. Tim Jenkins has installed my beautiful new carpets and he has done such an exceptional job. He was professional and gave honest and genuine advise. He took time and effort to... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Had out top floor carpeted including stairs. Then we had timber flooring downstairs. Where the carpet met tge timber floors downstair someone had to return to 'pull' the carpet to the timber floor to... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 78010037144

  1. Inredningsarkitekt
  2. också i
  3. Möbelaffär

About Us:

Skrivet av företaget

Carpet Call is the largest 100% Australian owned and operated flooring retailer in the country. With over 40 years’ experience, we are based on providing good customer service with a free in-home measure, colour consultancy and product display allowing you the ability to make an informed decision before purchase. We source all our products locally and internationally, cutting out wholesalers and distributors to provide direct savings to you. Flooring can be a difficult and time consuming process. We like to think we make it as simple and as easy as possible. Carpet Call supplies all of your flooring needs, including carpet, timber, laminate, vinyl and rugs. So before you wall to wall, call Carpet Call – the experts in the trade!

Our Guarantee:

Carpet Call strives to ensure you receive the perfect flooring or rug design to suit your style, size and budget. We offer free flooring measures where our flooring specialists can visit you to test your favourite flooring samples in your own home. Carpet Call’s ‘try before you buy” policy also means you can experience our rugs in your own home, with no obligation to purchase. Our range, our service, our quality and our price are the reason why we are the No. 1 floor coverings retailer in Australia.

Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

3 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 95 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,9

Alla omdömen

(3 481)

251 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Its a pity I can't give 0 stars

Its a pity I can't give 0 stars. I ordered and paid 50% for blinds to be installed.. In early June 2026.. Its mid September, and no install as yet, just lie after lie after lie, from the staff in head office who do the co-ordinating. They nominate a date, for install, finally.. Then don't even have the common courtesy to advice, they are even going to turn up. you guessed it they were a no show!

I took the day off to make sure they had full access to the house. Nothing Nada..

One of my kids is a shift worker, and let me tell you when your working night shift and no curtains or blinds on the windows... its hard to get the body to focus on sleep.

Tried the aluminium foil on windows, trick, but after 2 months, the windows were so badly messed up that need to replace the glass..

Totally unacceptable.. Would not recommend Carpet Call for anything..

15 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Craig,

We sincerely apologise for the experience you have had and completely understand your frustration, particularly given the length of time you have been waiting and the inconvenience caused by the missed installation appointment.

This is certainly not the level of service we aim to provide, and we would like the opportunity to investigate this matter with our management team as a priority.

Could you please send your order number, along with your contact details, to webreporting@carpetcall.com.au so we can identify your order and follow this up directly.

Again, we sincerely apologise for the inconvenience and frustration this has caused.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I am very disappointed as it is hard to…

update 16.9.26. It has now come to my attention that Carpet Call is largely franchised and there is no email address. Other than the local number which has been called several times, with no help, there is no other communication method. Disappointing that there is such poor customer care, this is how much a customer means to them.

UPDATE: The business replied asking me to email them at webreporting email address as in their reply below. However, this email address is invalid and my message bounced back as undelivered 3 times.

This highlights the exact issue I am facing: it is incredibly difficult to contact this business. They have no transparency, no accountability, or a working customer service email address.

The salesman who came out to do the measure is using a personal Gmail account for professional correspondence.

The quote lacks transparency and relevant information such as the salesman confirmed that assistance will be provided to move furniture around, however, this is not mentioned in the quote.

I would like to resolve my original issue, but the company needs to provide a legitimate, working channel for communication.

I am very disappointed as it is hard to contact anyone and the admin girl at MINYAMA IN SUNSHINE COAST just kept saying she cannot do anything and did not even take time to listen. What is their role?

I had requested for hybrid floor quote and today and got pressured into giving my card details for deposit when I was not ready and still in the quote stage. I rang back immediately to say hold off as there will not be enough money for full payment as I was just looking for quotes but girl at admin most unhelpful. Did not even try to resolve or listen. Seemed very inexperienced. Managed to speak to the salesman who kept saying payment went through and was not listening to anything I was saying. He said he will call back to cancel and still waiting. I called back Minyama office but girl said same thing, he is busy will call back and she hung up. Such poor customer service, how do they stay in business. I was not given total square meterage you measured, and thickness of the hybrid plank priced up?

Dear Carpet call, I am unable to send you email on the email address you provided below in your reply. Please give valid email. Just as I said it is very hard to contact Carpet Call.

14 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Aborah,
Thank you for taking the time to provide your feedback. We sincerely apologise for the frustration and disappointment you experienced when dealing with our Minyama store.

We are particularly concerned to hear that you felt pressured to provide payment details while you were still considering your quote, and that you did not feel your concerns were being listened to when you contacted the store afterwards. This is not the level of communication or customer service we expect.

Please send your name, contact details and order number to webreporting@carpetcall.com.au, referencing this review. We will forward the matter to the appropriate management team for review and follow-up.

We apologise again for your experience and appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Carpet Call

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Jay at the Cannington Store was very…

Jay at the Cannington Store was very professional and made the process of in-home service very easy. I would highly recommend Carpet Call for quality, price and service. Marian

27 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

No After Sales Service!

Had out top floor carpeted including stairs. Then we had timber flooring downstairs. Where the carpet met tge timber floors downstair someone had to return to 'pull' the carpet to the timber floor to finish off. Then started to feel nail through stair carpet. Mutliple messages to Auburn store and mutiple calls to their Head Office. Ignored by Auburn and promised to have it fixed by Head Office and nothing is done. My suggestion find use another company.

16 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Maree,
Thank you for taking the time to provide your feedback. We sincerely apologise for the frustration you have experienced and for the difficulty you have had getting this matter resolved.

We are particularly concerned to hear about the issue with the carpet on your stairs and that, despite contacting both the Auburn store and our Head Office on multiple occasions, you are still waiting for assistance. We understand how disappointing this would be, especially after having both your upstairs carpet and downstairs timber flooring completed by Carpet Call.

We would like to have this investigated and followed up with the appropriate management team as a priority. Please email your name, contact number, installation address and order details to webreporting@carpetcall.com.au, referencing this review, so we can identify your order and arrange for the matter to be reviewed.

We apologise again for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Carpet Call

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Online order delivery fail

An update to this review. Carpet Call eventually helped me. It is difficult to get assistance but if you persist, you will get that help. The process could be a lot easier. Only having one person in Australia who can help with online orders which have gone wrong is not ideal. I have now received my Quattro mop.

I ordered a Quattro mop. Instead, I received someone else's order of replacement mop pads. I have tried to resolve this and get my mop sent to me but have been stonewalled by Carpet Call. I have left multiple messages to try to communicate with the person responsible for online orders but she has not got back to me. I have spoken with multiple other staff but they have been reluctant to help me. I asked for an email address of where to complain and was not availed of this. If something goes wrong Carpet Call will not help you. Avoid this company.

9 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Susan,
Thank you for your feedback. We’re sorry that an incorrect item was delivered and for the frustration this caused.

Our Online Orders team was temporarily away from the desk when your calls were received. As soon as we became aware that the incorrect order had been delivered, we took immediate action to resolve the issue. The correct Quattro Mop was dispatched via Express delivery, and we also sent you an email apologising for the error and confirming the action taken. Unfortunately, we did not receive a response to that email.

As a gesture of goodwill for the inconvenience, we also provided you with three sets of replacement mop pads at no charge for use with your Quattro Mop.

We sincerely apologise for the original dispatch error. We always aim to address any issues as quickly as possible, and we hope the Express replacement and complimentary mop pads demonstrate our commitment to resolving the matter.

Kind regards,
Carpet Call Online Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great staff at all three places…

Great staff at all three places that I spoke to and my order was completed and posted very quickly

3 september 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very happy with great service

I have to say how very happy and pleased I am with the services from Carpet Call. The staff are so professional and friendly. I had new vinyl laid in my bathroom and laundry from them. They did a wonderful job. The two tradies were just so nice and respectfull, and would highly recommend them. I also had plantation shutters installed throughout the house. Geoff did a fantastic job. Lovely guy and very professional. I was kept informed of everthing at all times, and not to mention the price was very good. I wouldn't hesitate to highly recommend Carpet Call for any floor or window coverings that you maybe looking to purchase.

21 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Delivery was fine

Delivery was fine, the mop worked fine twice won't work now. Have followed all troubleshooting still won't work.

22 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Dorian,
Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your Quattro Mop stopped working after only two uses.

We only wish we had known about the issue sooner, as we would have been more than happy to assist you and work towards resolving the problem.

Please email your order details and contact information to webreporting@carpetcall.com.au, referencing this review, and our Online Team will be happy to look into this for you and arrange the appropriate next steps.

We apologise for the inconvenience and look forward to assisting you.

Kind regards,
Carpet Call Online Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quick & efficient.

22 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great price on a new sheepskin which…

Great price on a new sheepskin which was delivered very fast and seems to be a very high-quality

26 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

We had to return a carpet as colour was…

We had to return a carpet as colour was not what we anticipated from online picture. Initially emailed to find process for this and have no record of response. I phoned your normal number and was told somebody would ring back. Got a missed call on weekend but no message was left. Visited a local store to check available suitable colours in Narre Warren and Ramen was great, and is helping with exchange. Kudos to him.

24 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Jane,
Thank you for your feedback. We’re sorry that the colour of the carpet was not as anticipated from the online images and apologise for the difficulty you initially experienced trying to arrange an exchange.

We’re very pleased to hear that Ramen at our Narre Warren store was able to assist you in finding a more suitable colour and is helping you with the exchange. We will certainly pass on your kind comments and recognition of his great customer service.

We appreciate your patience and thank you for giving us the opportunity to assist in finding a carpet that is right for your home.

Kind regards,
Carpet Call

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Item & Service

Item was exactly as advertised and shipped very fast. Communication was great.

22 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great communication and support

Chris, Harley and the team were excellent throughout- the process so far has been seamless and efficient with ongoing communication throughout.

27 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid Carpet Call Belmont – Appalling Customer Service and Anti-Consumer Policies

If I could give zero stars, I would. Save yourself the headache and take your business anywhere else.

I attempted to cancel a simple rug order less than 24 hours after placing it. Crucially, the order hadn't even been placed with their supplier yet—that wasn't scheduled to happen for another four days. Canceling at that stage would have cost the store exactly zero dollars and zero effort.

Instead of displaying basic business logic or decent customer service, they flat-out refused to issue a cancellation or refund, citing a rigid "change of mind" policy.

Hoping for a reasonable resolution, I escalated the matter to management. That was a complete waste of time. Management was completely unhelpful, inflexible, and hid behind policy guidelines rather than treating a customer with fairness. To refuse a cancellation within 24 hours on an item that hasn't even been processed or ordered yet is absurd and purely predatory.

Carpet Call Belmont clearly cares far more about grabbing your money than building customer loyalty or doing what is right. Once they have your payment, you are dead to them. Shop somewhere that values transparency, basic fairness, and actual customer care.

22 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Natalie,
Thank you for taking the time to provide your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with the handling of your request to cancel your rug order.

We understand your frustration, particularly given that you contacted the store within 24 hours of placing the order. While Carpet Call does have terms and conditions relating to cancellations and change-of-mind purchases, we are concerned to hear that you felt your circumstances were not properly considered or explained when you raised the matter with the store and management.

We would appreciate the opportunity to review the circumstances surrounding your order and the communication you received. Please email your order details, contact information and the Belmont store details to webreporting@carpetcall.com.au, referencing this review, and we will have the matter forwarded to the appropriate management team for review.

We apologise that your experience has left you feeling this way and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Kind regards,
Carpet Call

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The rug I ordered was delivered quickly…

The rug I ordered was delivered quickly & was exactly how it looked in the pic'. I think it's a beaut rug for a great price. Thank you.

10 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Where do I start

Where do I start? Firstly sales promises were not matched by abysmal installation issues and communication to Carpet Call once these problems were raised. Following a discussion and promises of the best team of installers to rectify the issues it was a further 2 days of constant monitoring and getting the installers to fix their problems. The "manager"of Carpet Call was only interested in getting the rest of his money instead of fixing the shitty problems. He is essentially not even bothered to come to site, inspect the works and hear the concerns we have around the quality of work that they did. Now we are at an impasse because the "manager" will discuss in person and refuses to believe his installers work practices were substandard and that therefore we should accept further continuation with the second phase of work with them unless we pay everything now upfront.

26 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Doug,
Thank you for taking the time to provide your feedback. We are very sorry to hear about your experience and the ongoing concerns regarding the installation, communication and handling of your concerns.

We understand how frustrating it would be to raise concerns about the quality of workmanship and feel that they have not been properly addressed, particularly when further work is still outstanding.

We would like the opportunity to have this matter reviewed by the appropriate management team, including the installation concerns you have raised, the rectification work already undertaken and the proposed second phase of works.

Please email your order details, installation address and contact number to webreporting@carpetcall.com.au, referencing this review, so we can identify the job and escalate the matter for further investigation.

We sincerely apologise for the frustration this experience has caused and appreciate you bringing your concerns to our attention.

Kind regards,
Carpet Call

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

IF I COULD GIVE NO STARS I WOULD

IF I COULD GIVE NO STARS I WOULD,
Read the Terms and Conditions mentioned for curtains and shutters, don't let them flick past the T&C's and get you to sign .
Read each and every terms and condition , do not trust their words, as they said to us that they would hold a price provided we put a deposit down while we got other quotes, and 2 days later we tried to cancel, they then said it was outside of their timeframe when the salesperson told us we could cancel within 2 weeks with a full refund. Signed on a Saturday and tried to cancel on the following Tuesday

3 months later, and after going through consumer affairs, emails back and forth and instead of them letting it go, they denied us a refund. We told them we simply did not want them to do the job because of all the terrible reviews we came across.
We eventually got our refund less $1,500.00. They did not do a check measure, no materials were ordered and the lies and crap we got from Carpet call management, well lets say we dodged a bullet and it was worth the $1,500.00 not to get stuck with them doing the job. (You only have to read the reviews on blinds and shutters to understand) Don't make the mistake we made. MY ADVICE: STAY VERY CLEAR OF THEM.

25 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Mick,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would appreciate the opportunity to investigate this further. Could you please email your order details, along with your name and contact number, to webreporting@carpetcall.com.au so our team can look into your concerns?

Thank you, and we look forward to hearing from you.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Delivery was quick

13 augusti 2026
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Awesome Service

Lawson at Carpet Call Jindalee is a really helpful and friendly person to deal with. Been there a few times and he is always a great wealth of knowledge and bends over backwards to help. Recommend going there if you need professional and reliable service

15 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We really appreciate your support and are delighted to hear you had a great experience with Carpet Call. We look forward to helping you again in the future!

Kind regards,
Carpet Call Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Our carpet is faulty and is causing big…

Our carpet is faulty and is causing big waves . Mind you installation was 14 months ago .we have contacted them mulitple times. And they our doing everything not to uphold warranty as website states 10 years. The Carpet cost 20k. The worst customer service ever .Buyer beware
Next step will be fair trading

16 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Carpet Call

Svar från Carpet Call

Dear Tania,

We’re sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We’d like the opportunity to look into this further and assist.

Please email your order details, along with your name and contact information, to webreporting@carpetcall.com.au, and our team will investigate the matter.

Kind regards,
Carpet Call

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer