bostonscally.com Omdömen 

192
•
TrustScore 2.5 av 5

2,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They allow people to buy out a limited addition product and sell them on ebay at 10x the price. Loyal customers, like myself, who work don't have a chance. I will end my collection at 42 hats. Never b... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

BREAKING NEWS: This was my 8 th order with no issues, I see reviews about sizing and returns, it's amazing people can't use a tape measure anymore, I blame their parents for raising idiots. Also you... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible company - first, no phone number to speak to a real person. Secondly, they charge some bullshit 8 dollar restocking fee for refunds, even when someone wants to get another hat. Quality is... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Boston Scally Co. are a professional company. The customer service is very courteous. They helped me when making my very first purchase. They also ship out very quickly and I always receive my package... Se mer

2,6

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

192 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,6

Alla omdömen

(192)

30 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Non existent customer service

Non existent customer service. Hats are delivered in used condition and sizing is unreliable. Owner and company doesn't seem to care how customers are treated or what thier experience is with the company. Very dissapointing because there is allot of potential for this to be a good company.

5 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beware of Boston Scally Company!

I ordered three hats the boondock cap black xl, the lad xl, and the tradesman xl. So I sent back two of the three do to the fit. So the tradesman was the one I had issues with, the hat online is grey, teal, blue base, but I was sent a brown patch work hat. I explained via email, becuase you cannnot talk to a real customer service person. So, they tell me to return it for the correct one and they send me the same brown patch work hat. I give up, they will not make it right. BEWARE, if you order from this company. You are better off, finding a local store.

18 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT BUY

DO NOT BUY! After years and many $ of support. I can no longer recommend buying from this company. After over 17 hats purchased, I made a purchase in January 2025. Received an email a few weeks later stating delivery was made. No delivery, checked with family and neighbors to confirm. Second contact, indicated resending order. Several weeks later, email indicated again, delivery was made, NO DELIVERY! Third contact was offered a refund or resend order. I opted for a refund. 6 weeks now, NO REFUND! I DO NOT RECOMMEND supporting this company any longer. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!

8 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would give this company zero stars if…

I would give this company zero stars if that were an option. Read Craig Harms review from February of 2025 - pretty spot on and similar experience, and others are writing the same things. The company tried telling me that "fake reviews are written by jealous competitors". I think not!

I also ordered (twice) during Flash Sales right at the first of 2025. Two orders, also, with the "tracking system" they use - showed both orders delivered. One stated delivered to my town (but did not mention my address), and the other stated "delivered" and nothing more.

I contacted them, and they said they would send both orders again, even sent order acknowledgement, and again, same results. Bogus tracking information, and no packages received. The chances of shipments going 0-4???? Very unlikely!

Customer service responds promptly, but it is very much the runaround. Like another reviewer stated, they claimed because the Flash Sale prices were so low, they were losing money too and offered a 70% refund to me as well. I said it is not my problem where they decided to set their prices, and I am out of my money and have no hats and I deserve a 100% refund.

They agreed and then said that they swamped right now, and the payment processing system is inundated, and it could take 15-25 days for a refund.

Honestly, I thought 25 days would go by, and no refund, and it has been 29 days, and no refund. I reached out today (3/24/25) and asked what was going on?

The response I got is total BS. "After our verification, it is confirmed that your refund application has been approved, but due to force majeure factors, the refund failed to arrive in your account on time. For this, I would like to express my sincere apologies on behalf of our company.
We take your refund very seriously and have reapplied for it. We will ensure that your refund request is processed in the shortest possible time and the money will be refunded to your original payment method."

Due to force majeure factors, the refund failed to arrive in your account on time". I am not buying this!

"Request is processed in the shortest possible time and the money will be refunded..."

The shortest possible time - that has no real definition as to when I will see a refund, which I truly doubt is ever coming, and I am going to have to get my card issuer involved. It is March 24th, and I placed These orders on December 30, 2024, and January 1, 2025. No hats in my possession, and no refund.

This company just kicks the can down the road and laughs while writing its customer service email replies.

"Positive" reviews that say stuff like "Great hat!" or very good quality, fast shipping, etc. very generic and now appearing to me as being very unbelievable.

Read my review, and then you will find more that are like mine, similar circumstances, similar responses - and you decide how "honorable" this company is.

22 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I bought my first hat and it was never showed up…

I bought my first hat and it was delivered fine. Decided to buy another and never got it. They said it was delivered twice but was not. ( I have cameras). Then said courier had trouble finding my house ( delivered one hat already). Then said they would refund 70% of my money I said I want 100%. They agreed and I’ve been waiting 2 months to get my refund and they have stopped answering my questions.

6 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top Class service

Top Class service. Shipped to Ireland.
Love the cap. It's first outing will be for St Patrick's Day 2025.
Thanks a Mill
Sean.....

17 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I wanted to like this company...

I wanted to like this company but they sent me a defective cap that is stitched wrong and they want to charge me a handling fee to return the defective product... (unless I model it for them in photos and show how it is defective).

4 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered 2 hats on December 27th

I ordered 2 hats on December 27th. The first time the tracking said it was delivered and never arrived. I contacted customer service and they said they would send me the hats again and to give them up to 15 days. Again not hats despite saying it was delivered. I contacted them again and their comment was if I would accept 70%refund because they are losing money too because they can’t find the hats. I don’t have a problem with the hats made in China but now over 2 months later and I have neither the hats or my money returned. Buyer beware as this company seems shady!

27 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I bought the Ace in XL

I bought the Ace in XL.
I got my hat in three days.
The fit, finish, and overall quality is outstanding.
These ain’t them cheesy little flat caps you get at Target.
I don’t know what these bad reviews are about.
I know there’s a lot of scam sites out here selling fake Boston Scallys.
Buy from Bostonscally.com, and ONLY them.

I’ve got three more in my cart till I can get my bread up to buy em’.
They ain’t giving’em away, and rightly so….

11 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered during a flash sale

I ordered during a flash sale. Waited a month for delivery. Their website they use for deliveries is difficult to use and the app is a paid subscription. The tracking said delivered but no address listed. Nothing ever came. Emailed their team and through broken English they said my package was delivered to my address and refused to refund me. The packing was never delivered. I am currently trying to get my money

13 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

MAIL SCAM.

MAIL SCAM.
Ordered for a flash sale. Delivery from China. said it was delivered. I received a package with two disposable socks. ABSOLUTE SCAM

1 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

BOSTON SCALLY COMPANY 10 STARS

I have been buying from The Boston Scally Company and they are legit! There is a company out there that is “claiming” to sell Boston Scally caps. They even post Boston Scally’s stock photos, While claiming to sell their caps. CITTRN is one company I know of that is scamming people. I know, because CITTRN scammed me! If you want an authentic Boston Scally cap, make sure you buy it from the real Boston Scally Company. at “bostonscally.com”
I have had nothing but good luck with Boston Scally! If you get the wrong hat size, you send it back (they pay for return shipping). They will send you a different size, give you a credit for a different cap, or they will give you a refund minus a small fee. From. my experience, they are a very good and fair company! They also have some AWESOME caps!

7 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Garbage Customer Service

32 days after paying for express shipping I am still waiting for my order. Their garbage chinese tracking site says it was delivered but who know what that means considering the 'delivered'notification says that it was done on the 28th... I checked this on the 27th... Terrible service.

28 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Above average hat.

I like that they have good variety of designs but it seems like the lean a little too heavy on plaids. I bought an 8 panel faux leather called The Scrap Yard. I ordered the small based on my head measurement and it came in somewhat tight. I’m hoping it stretch enough to become more comfortable. It’s too bad that they can’t offer hat sizes but it’s understandable since they are made in China. Overall it’s an above average hat for the price. If they offer a shipping option other than USPS. I would take the higher option. Mine came USPS and took almost two weeks to arrive.

27 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Boston Scally Co.

I’ve had very good experiences with Boston Scally Company. Their products are what I would call middle of the road pricing. So far all the hats I’ve purchased are great quality products. If you like their products I would recommend ordering from them.

12 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't order from this company

I ordered a cap for my brother for Christmas and never received it. There is no question about receiving the merchandise since I have a p.o. box at UPS. I have received all the other packages I have ordered with the exception of theirs. They put the responsibility on me to track it down. I have requested a refund several times and they have refused. I will never do business with them again and never recommend them.

25 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Product and service issues

On the product side, hats are decent but overpriced, sizing is inconsistent, and the same size fits for some hats but not others. And that's when your actually get your order. My most recent experience: placed an order, order for multiple items was confirmed and money was removed from my account. 48 hours later, the entire order was cancelled, and while a refund was issued, there was no communication as to why my ENTIRE order was canceled. Get ahold of your order system, and improve your poor customer service - company seems to be struggling as it grows and I cannot recommend.

10 december 2024
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer