Betterbodytan Omdömen 102

TrustScore 1 av 5

1,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Betalde in förra måndagen och skickade några mail när jag insåg att dom inte hade tänkt att skicka inom snar framtid I fredags svarade dom att dom skulle skicka varorna på lördag men fick aldrig någon... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har aldrig varit några problem innan!? Vad hände/händer? Så många som blivit blåsta inklusive mig själv... Varit kund i minst 6-7 år (barbietan) och varit problem fritt fram till nu... man undrar ju... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beställde för över 800 kr men de står fortfarande bara inväntar betalning. Hörde av mig till den jag swishade förra året men han hävdar att han inte har med sidan att göra längre. Man swishar till ett... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jag beställde för över en vecka sedan, betalade direkt med swish och valde även spårbart paket för 100 kr extra. På hemsidan står det att de fortfarande inväntar min betalning och jag har försökt... Se mer

Företagsinformation

  1. Kosmetikbutik
  2. Leverantör av skönhetsprodukter
  3. Skönhetsprodukter
  4. Hälsa- och skönhetsbutik

Informationen kommer från olika externa källor

Vi är Sveriges nya leverantör på Melanotan 2, viktminskning & skönhetsprodukter online. Betterbodytan värdesätter trygg e-handel bra kvalitet mm. 


Kontaktuppgifter

1,2

Mycket dålig

TrustScore 1 av 5

102 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Så jä*la kasst har alltid beställt…

Så jä*la kasst har alltid beställt härifrån , det kan ha tagit tid men då har jag mejlat och t.o.m. fått ett kit som kompensation.
Nu beställde jag i mars och det är snart 3 veckor sen som jag betalade … står fortfarande inväntar betalning .
Ja har aldrig blivit lurad innan på denna sidan.

Jag fick ett mejl för över 1 månad sen då jag inte fick uppgifterna vart ja skulle swisha , de tog dom 3 veckor att svara på, skyllde på att dom gjort uppdateringar..
men iaf jag betalde min beställning …
Mejlat 5-6 gånger nu och inget svar !! Fy f*n va kasst …
800:- åt hel*ete.

Blivit blåst på en annan sida med , , så denna sida har man kunnat lita på i flera år… men nej inte nu…

10 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beställde 10 dagar sen och inte…

Beställde 10 dagar sen och inte mottagit beställning. Då jag beställt tidigare kan jag se att dem har bytt Swish nummer till ett företags nummer. Tidigare var det ett vanligt abonnemang. Dem svarar ej på mejl. Polisanmäls.

6 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

VARNING LURAR FOLK PÅ PENGAR

Har beställt ifrån dem i flera år men denna gång har inte mitt paket skickats fast jag beställt spårbart. Beställde den 24/3 och har mailat dem flera gånger utan svar. Kommer att polisanmäla detta. BESTÄLL INTE HÄRIFRÅN!!

24 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Det här är mannen som står ansvarig för…

Det här är mannen som står ansvarig för SIDELAKE BREWERY AB , vilket ni betalat till.

Ett företag som går uselt och troligtvis behöver denna människa pengar fort. När ni swishat in betalningen har den gått till detta bolag SIDELAKE BREWERY AB (registrerat AB) och är VD för bolaget. Går lätt att hitta på Allabolag.se och sök på namnet SIDELAKE BREWERY AB.

Sjukt att man kan leva med sig själv och bedra andra människor. Gör en polisanmälan och detta på denna man nedan (EJ BETTER BODY TAN direkt då detta inte leder någonstans). Betalningsmottagaren som ansvara för betalningarna är han=====

54-ÅRIG MAN HALMSTAD VERKLIG HUVUDMAN

Se information här:
sök på merinfo.se och Skriv in hela bolagsnamnet, sedan klickar ni på verklig huvudman så kommer han upp. organisationsnummer: 559185-8815

Oavsett om han är delaktig i denna scam har pengarna gått till det bolag han står ansvarig för, så vill ni ha tillbaka era pengar och inte låta en hel drös andra bli scammade så anmäl honom för bedrägeri. Och stefan! swisha tillbaka pengarna

5 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beställde den 23:e Mars men inget har…

Beställde den 23:e Mars men inget har hänt och man får ej tag i dem. Kommer göra en polisanmälan nu då jag lagt 750kr med spårbar frakt via swish! Det står fortfarande att dem inväntar betalning. Råder alla att göra en anmälan om ni inte får era beställningar 😔

4 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Samma som andra

Samma som andra. Beställde, betalade direkt med Swish. Står att dom inväntar betalning. 10 dagar sedan jag beställde och betalade. Går inte att kontakta dom.

4 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Varit en trogen kund i över tre år

Varit en trogen kund i över tre år, aldrig varit några problem. Bra kundservice och snabba på att svara på Mail vid frågor men denna gången förstår jag ingenting; lade min beställning, swishade direkt och kom även jag till ett bryggeri?? Detta var ca en vecka sedan och det står fortfarande att de inväntar betalning fast att jag betalade i samband med beställningen. När jag försöker maila dom så har dom inte ens kvar den mailadressen och när jag försöker svara på orderbekräftelsen får jag bara som svar att deras Mail är för full. Man kan alltså inte få tag på dom på något sätt. Tycker detta är under all kritik. Man vill ju ha sina varor eller pengarna tillbaka :(

26 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lurendrejeri!!!

Jag beställde för över en vecka sedan, betalade direkt med swish och valde även spårbart paket för 100 kr extra.
På hemsidan står det att de fortfarande inväntar min betalning och jag har försökt nå dom via mejl 5 gånger men inget svar. När man söker på swish numret så kommer man till något bryggeri??

Otroligt dåligt!! 800 kr betalade jag, till något lurendrejeri?!

24 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lurendrejeri

Har beställt av dom i flera år och alltid fått mina produkter, men inte den här ggn.
Dom har helt struntat i att skicka mina produkter, trots snabb betalning från min sida och jag valde även spårbart för 100kr.
Finns inget sätt att få tag i dom heller.

15 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

En månad väntetid men varor kom fram till slut

Beställde 3/8 (tog det billigaste då jag läst dåliga recensioner innan och var osäker om min produkt skulle komma) .. Efter en MÅNAD med massa mail skickade till de anlände den i brevlådan (5/9), trodde först den inte alls skulle komma så det var bra iaf.

Jag mailade innan jag lade min beställde och då svarade de samma dag, men efter min beställning tog det drygt 1-2 v att ens få svar... till slut svarade de att den långa väntetiden berodde på att de själva väntar in leverans...

7 september 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beställde, fick rätt saker, snabb leverans.

Lade en beställning på 1500kr den 2/9, följde instruktionerna och mottagare Dr**e T**, stod det på swish numret. Fick orderbekräftelse på mailen. Pengarna har dragits från kontot men får sms påminnelser ang betalning på nätterna. Försökt skicka 3 mail utan att få återkoppling. Får tillbaka på mailen att mottagarens inkorg är full. Har beställt härifrån innan och det har aldrig varit något problem. När jag spårar mitt paket på deras sida står det ”inväntar betalning” det skall ju inte ta 4dagar samt att man skulle få återkoppling inom 48h men ingenting händer.

UPPDATERING 6/9 kl 00.51 fick sms ” Hej, Betalningen för din order är mottagen och behandlas. Du får ett sms när den är packad och skickad.”

UPPDATERING samma dag 6/9 kl 10.25 fick sms ” Bästa kund,
Din order är skickad med posten. Valde du rekommenderad post så får du ett kolli id från posten så du kan följa din order.

Den är oxå registrerad och har fått bekräftelse från PostNord att det är inlämnat och nu är påväg. Höjer mina stjärnor tills jag vet att jag fått hem rätt varor och rätt mängd. Kommer dom inom nästa dag/2 dagar. Blir jag mycket nöjd och ger mina fulla Stjärnor. Så nu håller vi tummarna.

UPPDATERING IDAG 7/9 packet fanns att hämta på PostNord ombudet. Alla varor var rätt, fick vad jag beställt. Och mycket mycket nöjd att ha fått efter 3 arbetsdagar. 5/5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Men ett minus på att jag inte fick mina 5% sommar rabatten annars är jag nöjd kund i vanlig ordning! För mig är butiken legit. 👍🏼⭐️

5 september 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Uppdatering

Jag beställde den 10 augusti och betalade samma dag enligt anvisning. Har inte fått något bekräftelse-sms på att betalningen är gjord, som man brukar få, trots att swishen gått fram till rätt nummer. Har mailat tre gånger utan svar. Har varit kund sen flera år tillbaka. Ser ut som om det blir sista gången.

UPPDATERING

Nu efter en dryg månad (13/9) kom det fram och det stämde. Hade varit bra om man ändrade infon på hemsidan så att man vet vad man har att förhålla sig till. Exempelvis att man har lite längre leveranstid nu. Jag ändrar mitt till 4 av 5 stjärnor pga. leveranstiden och lite bristfällig information.

26 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

1 månads väntetid? Utan uppdatering?!

Beställde melanotan den 23/7, fick bekräftelse på betalningen sen inte hört mer eller fått några varor!!! Går inte heller att mejla till dem på sidan! Sista gången ja beställer därifrån nu

25 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Helt värdelösa!

Helt värdelösa!
Skickat efter för 1900kr
Fick ett Mail att de hade hänt något med paketet. Dom hade tydligen fått tillbaka de i retur. Finns inte ens registrerat vid ombudet att de skulle ha in kommit. Fick så ett svar om deras ursäkter att de självklart skulle skicka la ut ett nytt paket
(3månader sen)
Går inte få tag på dom på något vis.
Linda Andersson Du

24 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bluff 😡

Beställde först från betterbodytan och inget kom och godtrogen som jag är så beställde jag från sveatan oxå precis innan sommaren 2022 där kom ett svar åtminstone men säkert robot att dom tagit emot beställningen o produkten skickad men nada 😡 hoppas verkligen folk sluta beställa från idioter som bara lurar folk på pengar.

7 juli 2022
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer