Betterbodytan Omdömen 102

TrustScore 1 av 5

1,2

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Betalde in förra måndagen och skickade några mail när jag insåg att dom inte hade tänkt att skicka inom snar framtid I fredags svarade dom att dom skulle skicka varorna på lördag men fick aldrig någon... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har aldrig varit några problem innan!? Vad hände/händer? Så många som blivit blåsta inklusive mig själv... Varit kund i minst 6-7 år (barbietan) och varit problem fritt fram till nu... man undrar ju... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beställde för över 800 kr men de står fortfarande bara inväntar betalning. Hörde av mig till den jag swishade förra året men han hävdar att han inte har med sidan att göra längre. Man swishar till ett... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jag beställde för över en vecka sedan, betalade direkt med swish och valde även spårbart paket för 100 kr extra. På hemsidan står det att de fortfarande inväntar min betalning och jag har försökt... Se mer

Företagsinformation

  1. Kosmetikbutik
  2. Leverantör av skönhetsprodukter
  3. Skönhetsprodukter
  4. Hälsa- och skönhetsbutik

Informationen kommer från olika externa källor

Vi är Sveriges nya leverantör på Melanotan 2, viktminskning & skönhetsprodukter online. Betterbodytan värdesätter trygg e-handel bra kvalitet mm. 


Kontaktuppgifter

1,2

Mycket dålig

TrustScore 1 av 5

102 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Som alla andra skriver..

Som alla andra skriver..
Man får inte sina varor, dom svarar inte på mail och kontaktformuläret verkar vara ur funktion. Köp inte härifrån. Varken jag eller mina vänner har fått det vi betalt för.. står bara inväntar betalning.

4 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

FRÅN OK TILL SCAMMERS!!

Beställt 2 ggr tidigare och fått varorna snabbt. Nu, INGENTING!!! står bara inväntar betalning. Blir en anmälan på detta.
Ingen som vet vem som äger företaget? Någon som försökt få tag på personerna bakom företaget man swishar?

19 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BEDRÄGERI

Såsom alla här i omdömes tråden så har jag blivit lurad på 3070kr.
Till swish numret som man då swishar betalning till heter då
Sidelake Brewery AB,
adress: Arthur Engbergs väg 11
852 40 Sundsvall
organisationsnummer:559185-8815
Ägare/huvudman:Stefan Karl Jakobsson
Folkbokföringsadress: Södra Badvägen 39 E
30260 Halmstad
personnummer: 19680917-4672

Personer som också är registrerade på adressen:

Rebelle Bellatrix Lexxie Wiktoria Olsson
Folkbokföringsadress: Södra Badvägen 39 E
30260 Halmstad
Personnummer: 19930522-9123
bytt namn och Hette tidigare Lexxie Sparkle Alexandra i förnamn!
Dessa personer har haft flera bolag som har gått i konkurs!

Hoppas någon känner dessa idioter och kan se till så att de betalar tillbaka alla stackare ink mig som blivit lurade!

24 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Hej jag vi beställde för 1600kr har ej…

Missnöjd !!!!! Hej jag vi beställde för 1600kr har ej fått varorna , det var ett Swish företag som hette sidelake brewery ab som man skulle swisha till , har tidigare beställt o då fått så detta är tråkigt , hoppas dom betalar tillbaka pengarna snart

13 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BEDRÄGERI

BEDRÄGERI! BLÅSNING!
Hemsidan tar emot beställningar och man får direktiv om betalning med swish till ett annat företag Lakeside Brewery AB... Därefter händer, INGENTING!!!
Om detta företag är begärt i konkus, borde inte konkursförättaren betala tillbaka pengarna till de lurade kunderna?
Det är ju inte rätt och riktigt att fler människor luras att betala luftfakturor och inte kan få tillbaka pengarna. Ska våra pengar betalas in på konkursen?!
Bedrägeri av högsta klass!

24 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Lurad på pengar!

Ser att fler än jag blivit lurade av detta företag. Jag gjorde en beställning 28 april. Har försökt komma i kontakt med dem via mail tre gånger utan svar. På deras hemsida står att jag inte betalat 450 kr, vilket jag har via swish, utan bara 400 kr. Nu har jag gett dem till 2 juni att leverera varan annars behöver jag ta ärendet vidare på ett eller annat sätt. Hoppas fler än jag kommer göra det. De verkar ha snott en hel del pengar totalt från folk. Från är om det är just denna sida eller om det är någon mellanhand som tar pengarna. Oavsett så bär sidan ansvaret!

28 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Betala 500 den 19/4

Betala 500 den 19/4. Har fortfarande inte fått något från dom. Dom besvarar inte mail jag skickat heller. Så dom pengarna är jag blåst på. Trodde att det var en seriös sida vilket det visade sig att det inte var.

19 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beställda varor betalda med Swish 450…

Beställda varor betalda med Swish 450 kronor den 18 maj. Inte fått bekräftat med sms eller mail. Kontaktat dom men, får inget svar. Känns som jag betalat för någon jag inte får. Loggat in men, varukorgen tom och ingen order finns. Riktigt illa.

25 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Så dåligt!!

Så dåligt!!! Varit kund i många år och nu blir man blåst! Inte ens en Mail adress som funkar så man får tag på de!!! Super dåligt, stäng ner sidan om ni inte är seriösa.

24 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Beställ INTE

Beställde för över 800 kr men de står fortfarande bara inväntar betalning. Hörde av mig till den jag swishade förra året men han hävdar att han inte har med sidan att göra längre. Man swishar till ett aktiebolag så vill man ha uppgifter på personerna bakom sidan är de bara kolla allabolag.se.. Står att bolaget inte är aktivt längre. Beställ inte härifrån ren scam!

13 maj 2023
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer