Betalde in förra måndagen och skickade några mail när jag insåg att dom inte hade tänkt att skicka inom snar framtid I fredags svarade dom att dom skulle skicka varorna på lördag men fick aldrig någon... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Har aldrig varit några problem innan!? Vad hände/händer? Så många som blivit blåsta inklusive mig själv... Varit kund i minst 6-7 år (barbietan) och varit problem fritt fram till nu... man undrar ju... Se mer
Beställde för över 800 kr men de står fortfarande bara inväntar betalning. Hörde av mig till den jag swishade förra året men han hävdar att han inte har med sidan att göra längre. Man swishar till ett... Se mer
Jag beställde för över en vecka sedan, betalade direkt med swish och valde även spårbart paket för 100 kr extra. På hemsidan står det att de fortfarande inväntar min betalning och jag har försökt... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Vi är Sveriges nya leverantör på Melanotan 2, viktminskning & skönhetsprodukter online. Betterbodytan värdesätter trygg e-handel bra kvalitet mm.
Kontaktuppgifter
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Snälla vet någon en giltig Mail adress…
Snälla vet någon en giltig Mail adress till bodytan? Jag har inte fått min leverans och när ja ska kontakta dom på deras sida, för att skicka meddelande till dom så gör det inte ?
Som många skriver så får man inte sina…
Som många skriver så får man inte sina varor, det är betalt och dragits pengar men ingenting, går inte maila heller.. Uselt företag!
Som alla andra skriver..
Som alla andra skriver..
Man får inte sina varor, dom svarar inte på mail och kontaktformuläret verkar vara ur funktion. Köp inte härifrån. Varken jag eller mina vänner har fått det vi betalt för.. står bara inväntar betalning.
FRÅN OK TILL SCAMMERS!!
Beställt 2 ggr tidigare och fått varorna snabbt. Nu, INGENTING!!! står bara inväntar betalning. Blir en anmälan på detta.
Ingen som vet vem som äger företaget? Någon som försökt få tag på personerna bakom företaget man swishar?
Fick aldrig några varor
Fick aldrig några varor, swichade och mailade och frågade var de tagit vägen? De tog bort min kund profil och svarade aldrig på mailen??
BEDRÄGERI
Såsom alla här i omdömes tråden så har jag blivit lurad på 3070kr.
Till swish numret som man då swishar betalning till heter då
Sidelake Brewery AB,
adress: Arthur Engbergs väg 11
852 40 Sundsvall
organisationsnummer:559185-8815
Ägare/huvudman:Stefan Karl Jakobsson
Folkbokföringsadress: Södra Badvägen 39 E
30260 Halmstad
personnummer: 19680917-4672
Personer som också är registrerade på adressen:
Rebelle Bellatrix Lexxie Wiktoria Olsson
Folkbokföringsadress: Södra Badvägen 39 E
30260 Halmstad
Personnummer: 19930522-9123
bytt namn och Hette tidigare Lexxie Sparkle Alexandra i förnamn!
Dessa personer har haft flera bolag som har gått i konkurs!
Hoppas någon känner dessa idioter och kan se till så att de betalar tillbaka alla stackare ink mig som blivit lurade!
Hej jag vi beställde för 1600kr har ej…
Missnöjd !!!!! Hej jag vi beställde för 1600kr har ej fått varorna , det var ett Swish företag som hette sidelake brewery ab som man skulle swisha till , har tidigare beställt o då fått så detta är tråkigt , hoppas dom betalar tillbaka pengarna snart
BEDRÄGERI
BEDRÄGERI! BLÅSNING!
Hemsidan tar emot beställningar och man får direktiv om betalning med swish till ett annat företag Lakeside Brewery AB... Därefter händer, INGENTING!!!
Om detta företag är begärt i konkus, borde inte konkursförättaren betala tillbaka pengarna till de lurade kunderna?
Det är ju inte rätt och riktigt att fler människor luras att betala luftfakturor och inte kan få tillbaka pengarna. Ska våra pengar betalas in på konkursen?!
Bedrägeri av högsta klass!
Lurad på pengar!
Ser att fler än jag blivit lurade av detta företag. Jag gjorde en beställning 28 april. Har försökt komma i kontakt med dem via mail tre gånger utan svar. På deras hemsida står att jag inte betalat 450 kr, vilket jag har via swish, utan bara 400 kr. Nu har jag gett dem till 2 juni att leverera varan annars behöver jag ta ärendet vidare på ett eller annat sätt. Hoppas fler än jag kommer göra det. De verkar ha snott en hel del pengar totalt från folk. Från är om det är just denna sida eller om det är någon mellanhand som tar pengarna. Oavsett så bär sidan ansvaret!
Jag tänkte testa detta för första…
Jag tänkte testa detta för första gången, beställde å swisha 1050kr men inte fått nå respons alls. Mailat flera gånger men inte fått svar.. skitsur är jag
Betala 500 den 19/4
Betala 500 den 19/4. Har fortfarande inte fått något från dom. Dom besvarar inte mail jag skickat heller. Så dom pengarna är jag blåst på. Trodde att det var en seriös sida vilket det visade sig att det inte var.
Beställda varor betalda med Swish 450…
Beställda varor betalda med Swish 450 kronor den 18 maj. Inte fått bekräftat med sms eller mail. Kontaktat dom men, får inget svar. Känns som jag betalat för någon jag inte får. Loggat in men, varukorgen tom och ingen order finns. Riktigt illa.
Samma som alla andra
Handlat flera år utan problem, men nu verkar dom ha stora problem
Så dåligt!!
Så dåligt!!! Varit kund i många år och nu blir man blåst! Inte ens en Mail adress som funkar så man får tag på de!!! Super dåligt, stäng ner sidan om ni inte är seriösa.
Uteblivna varor, trots betalning
Jag har fortfarande inte fått mina ordrar som är betalda.
Det går ej att nå dem på något vis
Inser att jag nog blivit blåst på mina pengar.
De har varit bra tidigare, men nu verkar de ha gått under jorden
Ångrar att jag inte sökte här INNAN jag…
Ångrar att jag inte sökte här INNAN jag betalade 800kr för något jag inte kommer att få :(
Surt som f*n!
På merinfo.se kan man läsa följande:
Företaget har minst ett av följande:
Anmärkning, Skuldsaldo, Utmätning, Konkursansökan, Ansökan hos Kronofogden
Kontrollerat 2023-05-23
Beställt för 2500 kr inte fått något…
Beställt för 2500 kr inte fått något beställde i slutet av mars. Går ej att få kontakt med dem.
Samma som för alla andra
Samma som för alla andra. Beställde och swishade 1350kr. Står att dom inväntar betalning! Pussluffare är va de är! Ingen svara på Mail och inga varor kommer.
Beställ INTE
Beställde för över 800 kr men de står fortfarande bara inväntar betalning. Hörde av mig till den jag swishade förra året men han hävdar att han inte har med sidan att göra längre. Man swishar till ett aktiebolag så vill man ha uppgifter på personerna bakom sidan är de bara kolla allabolag.se.. Står att bolaget inte är aktivt längre. Beställ inte härifrån ren scam!
Någon som vet hur man kan hitta…
Någon som vet hur man kan hitta personer som är skyldiga till detta och besöka dem? Någon som har hittat någon bra info?
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.





