Betalde in förra måndagen och skickade några mail när jag insåg att dom inte hade tänkt att skicka inom snar framtid I fredags svarade dom att dom skulle skicka varorna på lördag men fick aldrig någon... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Har aldrig varit några problem innan!? Vad hände/händer? Så många som blivit blåsta inklusive mig själv... Varit kund i minst 6-7 år (barbietan) och varit problem fritt fram till nu... man undrar ju... Se mer
Beställde för över 800 kr men de står fortfarande bara inväntar betalning. Hörde av mig till den jag swishade förra året men han hävdar att han inte har med sidan att göra längre. Man swishar till ett... Se mer
Jag beställde för över en vecka sedan, betalade direkt med swish och valde även spårbart paket för 100 kr extra. På hemsidan står det att de fortfarande inväntar min betalning och jag har försökt... Se mer
Företagsinformation
Informationen kommer från olika externa källor
Vi är Sveriges nya leverantör på Melanotan 2, viktminskning & skönhetsprodukter online. Betterbodytan värdesätter trygg e-handel bra kvalitet mm.
Kontaktuppgifter
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Beställt för 1200kr 3v å inget kommer
Beställt för 1200kr 3v å inget kommer . Går int maila . Så antar att man blev blåst men är de värt å polisanmäla ? Man får väll Inge tebax för de ?
Undvik
Min beställning skickades aldrig. Pengarna har dom fått. Men svarar inte på epost. Kommer aldrig beställa här mer….
Har beställt härifrån i 5 år utan…
Har beställt härifrån i 5 år utan problem men nu står det inväntar betalning trots att jag betalade via Swish. 700kr åt skogen 😢 så dåligt.
Beställde för 2-3 veckor sedan
Beställde för 2-3 veckor sedan. Fick ingen orderbekräftelse. Kontakt med dem via deras hemsida är ur funktion.
Fortfarande inte fått nåt
Fortfarande inte fått nåt. Blåsare och inte nog med det fler än jag har blivit utan🤬
UNDVIK, TOTALSCAM
Beställde och betalade den 1 April, försökt kontakta via mail flera gånger, inget svar. Kontaktformuläret på hemsidan är ur funktion. Riktigt usel. Beställ INTE därifrån, finns mycket bättre alternativ som faktiskt levererar och inte hustlar dig på pengar. Beställningen kom aldrig. Står på hemsidan att de alltid levererar osv men det är ren bullshit.
👎🏻
Har aldrig varit några problem innan!? Vad hände/händer? Så många som blivit blåsta inklusive mig själv... Varit kund i minst 6-7 år (barbietan) och varit problem fritt fram till nu... man undrar ju om det är tanken att faktiskt inte leverera och sedan försvinna🤔 Uruselt är det!! Att beställa därifrån är bara en förlust eftersom vi inte kan komma i kontakt med någon längre 👺 BLÅSNING!! ❌❌❌
Super besviken!
Beställ absolut inte här ifrån
Beställ absolut inte här ifrån. Går inte att få tag på dom på varken mail eller telefon. Har Betalat men inte fått något skicka.
Fortfarande ej fått något
Fortfarande ej fått något ! De står invänta betalningen. Dock swishade som nu vissa till någon annat ställe . Går till polisen om detta . Många som blivit lurad ! 😡 innan gick de utan problem .
Alltid beställt här i flera år
Alltid beställt här i flera år !
Denna gång fick ingen produkt ! Svarat inte på mejl - blåst på 1650 kr !
Försökt mejla att jag vill ha min produkt
Jätte tråkigt 😩!! Besviken som tusan !
Samma som för alla andra
Samma som för alla andra, beställde, betalade via swish men inget kom! Under status står det inväntar betalning.
Någon som har info om vem ägaren är och några uppgifter till honom / henne för detta ska redas ut personligen.
Bluff bedrägeri
Bluff. Väntat över 2 veckor nu och omöjligt att få tag på dom.
Bedrägeri
Bedrägeri! Jag har tagit reda på adress och namn och kommer göra en polisanmälan! Blåst på 850kr..
Beställde och betalade för en månad…
Beställde och betalade för en månad sedan och har inte fått något. När jag spårar mitt paket står det att de väntar på att jag ska betala. Det går heller inte att kontakta dem. Stor bluff! 500 kr har de stulit av mig!
Har inte fått min leverns betalade för…
Har inte fått min leverns betalade för 2 månader sen. Mailat men inget svar på mailen detta företag bluff bluff å bluff
Bluff ni får aldrig några varor eller…
Bluff ni får aldrig några varor eller se era pengar igen
Har fungerat tidigare men inte nu
Har fungerat tidigare men inte nu. Hittar ingen mail. Kontaktformuläret fungerar inte! Ingen vara, inga pengar tillbaka. Har dock hittat ett mobilnr till den som står bakom swishnumret! Är tyvärr meningslöst att kontakta!
Beställt med dom i flera år
Beställt med dom i flera år, aldrig varit något problem.
Denna gång kommer det ingen vara, trots upprepade mail, svarade snabbt innan betalningen sattes in , sen inget mer svar och ingen vara.
Kommer göra polisanmälan,även om det inte ger pengar tillbaka så kanske det leder till att ingen beställer i framtiden,om alla som inte fått vara gör anmälan.
VARNING! Du får aldrig se några varor!
Som alla andra skriver, lagt beställning men inte fått några varor! Jag rekommenderar alla som har beställt att göra en polisanmälan, jag gjorde det idag. Ju fler anmälningar de får in desto större chans att de åker dit. Våra pengar kan vi bara glömma men de borde inte få hålla på! Så snälla, anmäl!
Dom var bäst en gång i tiden.
Har varit trogen kund i mer än 5 år, aldrig haft större problem och har blivit kompenserad vid strul. Men nu har jag två olika beställningar som inte syns till. Första beställningen gjordes i början på februari. Tråkigt när förtroendet förstörs. Dom har ju varit bäst i alla år!
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.





