Bayswaterbathrooms Omdömen 14

TrustScore 2 av 5

2,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

2,0

Dålig

TrustScore 2 av 5

14 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

After reading this company's replies to…

After reading this company's replies to people with real issues iam not going near them.
Please remember customer is always right .
And by just replying saying you are not fault and we don't believe you is crazy.
Most of their replies do this .
Stay away or pick up your customer service .
Let's see if they reply to this
Thanks for your reply but I read so i don't get scammed by companies like this .
You could send me a free item if your so confident. Oh sorry i forgot to mention iam a carpenter and I've fitted plenty of your fittings looks like i have had the pleasure of installing your products. That fall apart within a year or two.
Kind regards

19 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bayswaterbathrooms

Svar från Bayswaterbathrooms

Many thanks for your review. We would be delighted if you purchased one of our outstanding products so that you can experience first hand its superior quality and also our first class customer service. Your next review could then be based on a true experience of our prestigious bathroom brand.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Diabolical service from Bayswater.

Diabolical service from Bayswater.
I purchased two Fitzroy toilets and two handwash basins.
I had the goods shipped over to Denmark.
Two years later and the cistern bolts broke in one of the toilets.
I contacted Bayswater direct about ordering 2 cistern bolts and the person answering the phone could not possibly have been less helpful, we can’t sell these parts and we do not ship to Denmark.
I wrote to Bayswater and i never recieved a reply.
Customer service from this company is zero.
I strongly recommend using a leading brand in future.

18 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bayswaterbathrooms

Svar från Bayswaterbathrooms

Thank you for your recent review. I’m sorry to hear that you felt the service you received during your recent call was unhelpful.
After reviewing the call, I must respectfully disagree with that assessment. During the conversation, our team member explained that we do not sell directly and are unable to send parts outside of the UK. As a UK-based company, we are only able to supply goods to mainland UK addresses.
We also advised that if you contact the company from which your items were originally purchased, they would be best placed to assist you and supply any required parts. They have a help section on their website where you can get in touch with their support team for further assistance. Many thanks.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Shame up about the follow on service…

We bought Bayswater through an intermediary. However a cabinet hinge has broken. I tried to make contact via the Bayswater contact form and no-one has bothered to reply. This is very disappointing as we like the products purchased. So follow on service is dire.

15 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Warping of mdf on bath panel

Warping of mdf on bath panel, vanity unit and toilet seat within 6 months. Contacted Bayswater (several times) before they replied. Refused to replace under 10y year guarantee as water damage is not included. The extent of warping and swelling should not occur at edges that have not been cut or damaged. Completely inferior product relative to other brands. Poor customer service. Do not buy.

12 mars 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bayswaterbathrooms

Svar från Bayswaterbathrooms

As a product manufacturer we do not sell to the public. Please contact the retailer you used to purchase the item to resolve the issue for you. Any manufacturing defects will of course be honoured under the terms of the guarantee. We have asked for the details of your order to provide further assistance but they were not provided following our request.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ship was lost for a hap'worth of tar !

Unable to speak to anyone about a broken bidet tap - could have been fixed very simply. First problem, integral pop up waste broke after using twice - very flimsy but could have easily been fixed with spare part. Also tap spindle bent but this not obvious until lever became loose. Its a shame this company does not seem to allow reviews on their page as customer feedback can avert so many easily fixed weak points in manufacturing. Pity, it was a nice looking product

4 augusti 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bought a tap set in January 2020.

Bought a tap set in January 2020.
Noticed slight corrosion at the tip of the tap.
Contacted the company spoke to someone very quickly
E mailed proof of purchase and photographic evidence.
They have agreed to replace the complete set and promised me I’ll have it around 08/08/23.
.

25 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Shoddy workmanship not fit for purpose

I bought a Bayswater toilet and sink cabinet in August 2021which were incredibly expensive but I loved the style and purchased from a reliable retailer in Dublin. The bathroom was installed by a professional plumber. I am distressed that after less than 2 years of minimum wear and tear, the screws from the toilet seat have come off and the wood is splintered and warped. The screw on the joint of the cabinet is also loose. Im trying now for a remedy from my supplier. Very unhappy at having spent so much money on shoddy workmanship. Warning for anyone considering this brand.

20 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't waste your money

Don't waste your money, customer service is waste of time. The quality is rubbish.
I bought one off their seats and the hinge snapped in two, clearly a defect but they would not respond all they were interested in, was to sell me new hinge for over £45.

13 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The quality of the products is rubbish

The quality of the products is rubbish. Design faults, cheap plastic fittings and non standard sizes. DO NOT BUY. When will the wholesalers and retailers stand up to them ans stop stocking this c%£p ?

30 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No customer service. Faulty goods

I bought a Fitzroy toilet and sink.
The chrome plating on the toilet seat (over £100!) has failed after 3 months.
My attempts to contact Bayswaterbathrooms directly have failed. The telephone number is useless. It automatically goes to an answer phone messaging system. They never get back to you. I’ve sent two emails with no response whatsoever. It’s extraordinary, this company has quite an online presence and are supplied in many stores. Their customer service is ZERO.
They look nice but avoid.

25 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don't buy Bayswater

I have been trying to get a bath panel (which peeled) replaced. I also had two toilet seats which peeled. It was fitted in Jan 21 and started peeling in April 22 so well within guarantee and shouldn't be falling apart. My plumber and I have been chasing Bayswater for months. No resolution.

There are lots of bathroom suite providers in the same style with much better customer service and better quality products.

26 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Path panel peeled

Path panel peeled - was asked to contact Bayswater directly. Tried over several month but no response. Phone number just never gets answered, messages not responded to etc

25 februari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Design fault on Bayswater Fitzroy toilet

Purchased a Bayswater Fitzroy comfort height toilet and toilet seat (Bayswater are part of Hudson Reed group) on line. Had the toilet fitted, attached the toilet seat only to see that the toilet seat when open hits the handle!!! This to me must be a design fault but according to Bayswater it isn't. This will eventually mark the toilet seat. Sent over pictures to Bayswater showing how the handle hits the seat but still do not admit that this is a design fault!!!
UPDATE: Unfortunately this has nothing to do with the toilet seat it is where the handle is positioned on the cistern. I am not able to attach pictures here to show you, but I guess you know what I mean anyway. Never have I had a toilet seat catch a handle before. Everytime we have a visitor come and want to use the toilet I am going to have to say " don't lean back on the toilet seat, OH and don't pull the chain without having the seat down" !!! Great...

19 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer