Baolau Omdömen 

121
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Très facile de réserver un train. Une fois à la gare, le personnel nous a montré où nous devions attendre et puis les dames sont venues nous dire que nous pouvions embarquer. Le train était à l heure... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best online service for booking Thai train tickets that I've found. Unlike 12go.asia and Rome2Rio, Baolau actually lists ALL the train departures and not just the very few routes favored by dumb tou... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tres bonne expérience. Des gens sérieux, réactifs. De vrais professionnels. C'était la première fois que je commandais chez eux. Mon expérience : erreur de date sur réservation d'un train au... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Baolau gave us a first class service for sleeper train bookings for our visits around Vietnam. Whilst the actual train services may not have been fully satisfactory, Baolau kept us updated on boarding... Se mer

Företagsinformation

  1. Söksida för resor

Skrivet av företaget

Information and ticket booking service to travel by air, rail, bus and ferry in Asia.


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

121 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(121)

42 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Réservation BF9365

Réservation BF9365

Je tente de réserver une trajet, mais on m’annonce que le trajet n’est pas disponible. Jusqu’à là tout à fait normal.

Par contre venir me débiter sans remboursement qui suit 4 jours après pour un trajet indisponible, je trouve ça scandaleux.

Cela met déjà arrivé sur 12go et il avait juste annulé la transaction donc aucun débit. Il faut arrêter de jouer avec l’argent des gens.

Je recommande pas !

12 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Baolau

Svar från Baolau

Dear Marie Rolland,

We received your booking request on Thursday, 10/04 at 18:34 (ICT).

The bus provider marked the booking as Unavailable at 18:43 (ICT). Our team contacted you at 19:28 (ICT) to offer an alternative journey by train, since all the options to travel by bus on the selected date were sold out. You replied our email at 20:02 (ICT) and responded that you would not accept the alternative to travel by train and you would request a refund.

Your booking was marked as Unavailable on Thursday, 10/04 at 20:02 (ICT) and we forwarded your case to our Finance Department for processing the refund. Unfortunately, our team could not process the refund on Friday but it was processed the next working day, Monday, 14/04 at 09:09 (ICT).

We are sorry for the delay in the refund and we take note of your feedback to improve our operations.

Best regards.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Hands down amazing service with Baolau

Hands down amazing service with Baolau. Wish we would of booked all of our trains with baolau we used a different service with another booking and had a lot of issues with the tickets aka was missing one ticket for our child. Baolau customer service was amazing and the staff was sooooo helpful with any questions we had regarding the trains.

30 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Train tickets in Japan booked through Baotau

Booked train tickets Tokyo to Kyoto on Friday 28th March for travel on Tuesday 1st April and as yet no confirmation from Baolou. Don’t plan to travel at short notice if booking through them as it’s too risky imo.

30 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Baolau

Svar från Baolau

Dear Lamp Man,

There is only 1 booking in our system pending for processing since Friday, March 28 and the itinerary is Tokyo to Kyoto on Tuesday, April 1.

We received your booking request on 28/03 at 23:53 (JST), which included seats for Oversized Baggage Area. We proceeded to book the tickets on the following morning, however our team found that all the seats with Oversized Baggage Area on the train NOZOMI 75 departing on Tuesday, April 1 were sold out, so we sent you an email on the morning of 29/03 and suggested alternatives to travel on other trains departing on the same date.

We have not received any reply from you, so we have sent follow-up emails respectively on the morning of 30/03 and 31/03.

We'd kindly ask that you take a look at your inbox and reply to the emails sent by our team so we can confirm the alternative option for your trip and secure your tickets.

If you cannot find any emails from our team in your inbox, please inspect the SPAM folder and ensure that our domain '@baolau.com' is added to the Safe Sender List.

Your cooperation is appreciated to ensure that your booking request is processed successfully.

Thank you very much.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy to book Vietnam Railway e-tickets…

Easy to book Vietnam Railway e-tickets and quick confirmation. Just download the e-tickets and reach the railway station min 45mins before departure. Show your e-tickets to the counter and they will tell you where to wait by what time.

17 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I tried to book a train ticket in…

I tried to book a train ticket in Vietnam and the payment did not succeed. Same day my bank noticed a suspicious transaction I had not done myself and blocked my creditcard.

17 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Baolau

Svar från Baolau

Dear Barbara,

Thank you for bringing this to our attention.

We have checked our system and found two incomplete bookings under your name, where the payment was not successful.

Please note that we do not collect the credit card information by ourselves but we redirect you to an external payment gateway where the customer must input the card details. The payment gateway will approve or decline the payment transaction and inform us of the result of the operation.

We do not process the payment or have access to your credit card information so we cannot make unauthorized charges.

To assist you further, we would need you to provide us with evidence of the suspicious transaction flagged by your bank to confirm if it was a charge from our payment gateway or a charge from another merchant. This will help us escalate the case and request a refund to your credit card if the payment was actually successful.

We have sent you an email regarding this matter and requested your cooperation. Please check your inbox and reply at your earliest convenience so we can support you promptly.

Thank you very much.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Baolau came through promptly and fully in securing my LCR ticket

Impossible for a foreigner to book a ticket in advance or online for the Laos-China Railway (LCR) without a third-party service provider. I did my diligence on Baolau prior to using their service. All reviews were positive …as was my experience. The voucher Baolau provided by email still needs to be turned into a ticket at the train station. Or, as I did, in advance at the sole LCR ticket office in Vientiane (note: only open 8am to noon; they charge a modest service fee of 20,000 kip to do so). I notice there is also an LCR office in Luang Prabang.

11 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Cancelled Wrong Booking Resulting in invalid ticket

We booked our honeymoon train tickets through Baolau and it was a disaster. Their incompetence led to our tickets being cancelled. They didnt crosschecked the booking ID and cancelled the wrong tickets. We were left to buy ticket on the spot To make matters worse, the seat that was left available was only fit for 1 persona and we both have to squeeze in the seat. Don't risk your special trip with Baolau - their mistakes can turn your dream vacation into a nightmare.

30 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Baolau

Svar från Baolau

Dear Mohamad Farhan,

We identified your case and once again we would like to clarify the chain of events, as we explained by email.

On October 5, 2024 we received your email requesting to change your tickets valid to travel on 31 January 2025 to 30 January 2025.

Per your request, we provided you access to manage your tickets directly with State Railway of Thailand and instructed you how to process the change.

- Instead of changing the reservation, you cancelled the tickets for 31 January 2025 directly with State Railway of Railway (without informing us).

- Subsequently, you made a new reservation and booked new tickets for 30 January 2025 (without informing us).

- After that, you requested a cancellation for your reservation with Baolau (without informing us that the tickets valid to travel on 31 January 2025 had been already cancelled).

We replied the next day, October 6, 2024 and again on October 22, 2024 as we did not receive any reply from your side. In the two emails, we requested your confirmation to cancel the tickets valid to travel on 30 January 2025.

You replied to us "Yes, please cancel", so we proceeded to cancel the tickets on SRT system under your name. At that time, we did not know that you had cancelled the tickets valid to travel on 31 January 2025 and booked new ones to travel on 30 January 2025, so we assumed that you had changed the tickets (as instructed) and now you wanted to cancel these tickets.

We acknowledge that the ticketing operator that handled your case failed to crosscheck the booking ID, only checked the passenger name, however your cooperation explaining your course of actions would have prevented this situation, since you requested a cancellation for tickets that you had already cancelled by yourself directly with State Railway of Thailand.

We apologize for the inconvenience caused and inform you that we have adjusted our internal procedure to be more careful when processing tickets cancellations to prevent any mistakes in the future.

Best regards.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I booked tickets from Bangkok to Chiang…

I booked tickets from Bangkok to Chiang Mai through Baolau when I was in India. The booking experience was seamless. I had some queries and I sent an e mail to them, they replied immediately clearing all my doubts. I will definitely book with them again. Excellent service.

15 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Baolau gave us a first class service

Baolau gave us a first class service for sleeper train bookings for our visits around Vietnam. Whilst the actual train services may not have been fully satisfactory, Baolau kept us updated on boarding cards, changes etc - highly recommendable. Thanks for the great service which left us with peace of mind - all worked out perfectly.

11 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Experience

It was very easy to book our train tickets online. The journey itself was on time and efficiently carried out. It was also very good money for value.

29 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Very unreliable for trains in Vietnam

Very unreliable for trains in Vietnam. I just travelled from Hoi An to Ninh Binh and bought two tickets on a first class four berth coach that was priced exactly the same as the rest of first class 4-berth coaches (which makes sense). When I got into the train I was appalled to see that our coach was a MUCH MUCH older coach, likely from the early 80's, with not even an electric socket to charge the phone or anything. The AC stopped working after two hours on a 15 hours trip. And to my surprise, when I walked to other first class coaches they were much newer with USB sockets, AC, better WC... Even a machine for drinking cold water. Those berths cost the same and it was never advertised on Baolau site that there would be such differences or I would have OBVIOUSLY chosen any other coach.

7 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Baolau

Svar från Baolau

Dear Luis,

We are sorry to hear you are not satisfied with your experience traveling with Vietnam Railways.

Kindly note that we are simply a ticketing agency and not the transport provider. The operator Vietnam Railways is responsible for the operation of the train, including the arrangement of coaches for the different passenger classes.

Unfortunately, we do not have any control over the inventory or any capacity to predict how the operator will arrange the different types of coaches. Vietnam Railways allocates the coaches at their discretion according to their technical and functional requirements. We, as ticket agents, have access to the seat map on the reservation system with no information whatsoever about the facilities on board, the age or the condition of the coach, only the type of fare class and the number of seats / berths available.

If you are not satisfied with the quality of the transportation service and you would like to file a complaint regarding the condition of your coach, we suggest that you address your complaint directly to Vietnam Railways at support1@dsvn.vn for further assistance.

We apologize for any inconvenience you have experienced and appreciate your understanding.

Best regards.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Transport tickets vietnam

Baolau were a quick and efficient service. E-tickets kept things simple and I will book through them for the rest of my travels in Vietnam.

30 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

RIP OFF

Cancelled Thai rail ticket and got back 238 Baht refund from a 962 baht ticket purchase.

RIP OFF

22 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Baolau

Svar från Baolau

Dear Chaz,

According to the cancellation policy for State Railway of Thailand published on our website, in case of ticket cancellation the following fees apply:

70% of the ticket fare + 30 THB per ticket

- 70% of the ticket is the standard cancellation policy imposed by the railway operator.
- 30 THB per ticket is the fee for processing the ticket cancellation on your behalf (this fee can be waived if you cancel the ticket at the station by yourself).

The cancellation policy is displayed along with our Terms of Use during the reservation process and, as a user, you are requested to read and accept this policy voluntarily before completing the payment.

We understand that receiving a small amount of refund can be frustrating, however please note that we are simply a ticketing agency and we are not responsible for the ticket cancellation policy.

Our responsibility as ticket agent is to apply the cancellation fee imposed by the railway operator and coordinate the refund with State Railway of Thailand.

We appreciate your understanding and consideration.

Best regards.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Will definitely use them again

We are from Australia and needed to buy the first class Thailand train tickets which usually are sold out 3 months in advanced. I did my research, find this guys. It was really scary to book. But they were extremely helpful! They explained how to book 2 cabins for only 3 people, which numbers to choose and all that. Really realy helpful! Almost immediate reply, electronic tickets came straight after payment. As we booked 4 seats for 3 people, they said that I would get a refund (about 30%) for 4th seat after the acctual trip day. And they didn't lie, I received my $50 back. I will definitely recommend them and will use them again when needed.

21 juni 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer