Art Of Omdömen 

679
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

What a great concept and gift for people who love football or sports! The quality of the hoodie I purchased for my husband is incredible. I also had troubles with the delivery company but Bailley was... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The t-shirt was of premium quality and very well received. When I had a query over the delivery, the company couldn't have been more helpful. Thank you. Would recommend.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bailleys customer service is amazing! They were so helpful and got my query sorted straight away. Beautiful products and a great team behind them. Thanks!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered t-shirts in size XXL after referring to their size guide (which states pit to pit measurement of 24.6inch). Items arrived much much larger at 26inch. The company confirmed a manufacturing faul... Se mer

Företaget har svarat


Kontaktuppgifter

4,4

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

679 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 90 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,4

Alla omdömen

(679)

59 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top Quality All Round

All the AOF items are top quality, and arrive swiftly. Customer service especially Bailley has always been a spot on with queries or the odd time something has needed to be resolved. The AOF team truly care about their customers and I’m looking forward to many more purchases with them.

29 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great products of high quality.

Great products of high quality.

Issue with delivery that was promptly resolved by the AoF team and I was very pleased with all my interactions with AoF

However, after looking at all the negative review I would suggest looking for a new courier as Yodel couldn't organise a piss up in a brewery and that's hurting your reputation.

25 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered t-shirts in size XXL after…

Ordered t-shirts in size XXL after referring to their size guide (which states pit to pit measurement of 24.6inch). Items arrived much much larger at 26inch. The company confirmed a manufacturing fault and agreed to refund but only on return of the goods. No compensation/discount code or money off offered despite my time wasted arranging return and inconvenience. Very disappointed.

22 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi James

We're so sorry to hear about your experience and the frustration it has caused

Although our size guide is based on body measurements rather than garment measurements, the tee you received did have a manufacturing issue and was bigger in the chest than expected.

As confirmed over emails, we were happy to arrange a free return for a full refund. However, our policy is to process refunds for faulty items once they have been posted. Unfortunately, this is required as in the past we've refunded items and never received the faulty/ incorrect garments back.

That said, we appreciate that inconvenience that this has caused. As a gesture of goodwill, we've set up a £10 gift card and it'll arrive in your inbox shortly

We sincerely apologise for the disappointment caused

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent Service and Fast Customer Support

Excellent Service and Fast Customer Support

I ordered a gift for my father from Art Of, but accidentally selected a size L instead of XL. I contacted customer service, and the issue was resolved quickly and efficiently.

I ordered the item to Denmark, and all shipping information was clearly communicated throughout the process. Most importantly, my father was very happy with his new sweater.

A big thank you to Bailey and the rest of the team for the great service and smooth shopping experience.

2 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Products are of consistently high…

Products are of consistently high quality and on trend. Great customer service

6 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Thank you for your amazing review. We're delighted to hear that our products continuously meet your expectations and that you're really happy with our customer service

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great quality jersey with great design…

Great quality jersey with great design and perfect fit! Good pricing and customer service

11 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Thank you so much for your review. We're glad to hear that you're happy with the jersey, the price point and our customer service!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great product

Great product, they could just do a better job of clarifying the delivery dates. E.g website says despatch in 2 working days but I ordered on a Sunday and it arrived on a Friday.

31 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi James, thank you for the review and your feedback regarding delivery times. During busy periods it can take up to 7 working days for your items to complete production and be shipped. This information can be found on our website but could have been missed
https://art-of-football.com/pages/postage-and-delivery

We appreciate your feedback that delivery times could be clearer and I have shared this to the rest of the team!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered a t shirt for my husbands…

I ordered a t shirt for my husbands 60th unfortunately received an incorrect tshirt.Bailey immediately organised a free return & correct shirt arrived a few days later.No quibbling just very good customer service.thank you

23 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi Louise, thank you for your review. Despite the error, we're glad that we were able to sort this really quickly for you!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

When I first ordered from Art Of I was…

When I first ordered from Art Of I was nervous about ordering from a brand that was new to me. After my first order I was hooked! Great quality, designs, and options. I am located in the United States and the shipping experience from the UK has been great each time. Could not recommend Art Of enough.

2 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi Dylon, thank you for your kind review! We're delighted that your experience with us has been great every time!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Brother loved his birthday present

Brother loved his birthday present, thank you

26 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi Tom, thank you for your review. We're so happy to hear that your brother loved his present!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bad Customer Service

I ordered from them a week and a half ago now. It's a birthday gift for my brother. Yodel have had my parcel for over a week. I have been chasing Yodel for five days. They opened an investigation on the 16th. The investigation is supposed to take 48 hours. It's been over 72 hours and there's still no update. I have brought this up with the retailer and they won't do anything else about it. They say I have to keep waiting which is disgraceful. My brother's birthday has now passed and I have no gift. They have taken my money and I have nothing to show for it. They're not willing to help me. Yodel have had more than enough time to fix this and investigate this.

Edit: your investigation was only prompted after I had managed to get Yodel to investigate. After waiting 72 hours, I was told to wait and when I mentioned being unhappy, that was when you finally offered a replacement item. The delivery fee was refunded but I feel that was more of a moral obligation, as opposed to a gesture of goodwill as Yodel tracked delivery is 2-5 business days and it's now well over that. It was the lack of empathy and urgency shown by your customer service team that have really let me down.

19 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi Erin

We're very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration, especially given this was intended as a birthday present for your brother.

After being made aware of the issue, we immediately raised an investigation with the courier and kept in regular contact with you. Once the parcel was confirmed as lost in transit, we arranged a replacement order and also refunded the original delivery fee as a gesture of goodwill

We appreciate that the delay caused by the courier meant the gift unfortunately didn't arrive in time, and we sincerely apologise for the disappointment caused

Thank you again for your patience whilst we worked to resolve this for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My t-shirt arrived within 3 working…

My t-shirt arrived within 3 working days, meaning I can wear it in Istanbul for the final! Massive thanks to Bailey for their amazing customer service.

14 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi Matthew

Thank you so much for the review. We're glad the tee arrived in time for the final and that you were really happy with the customer service!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

2 purchases, 2 excellent experiences!

I've purchased from AoF twice now and on each occasion I've been really impressed. The quality of the clothing is excellent, the cotton T-Shirts are durable, wash well and look great, what more could you want?! On my 2nd purchase, I had an issue with the delivery nothing to do with AoF, it was a Yodel problem. However, the way it was handled was brilliant, great communication and excellent customer service. Shout out to Bailley who handled my enquiry and supported with the resolution of the problem, what a rockstar! If you're sitting on the fence with regards to making a purchase from AoF to quote another clothing brand 'Just do it' i assure you, you won't regret it.

7 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Thank you so much for the amazing review for your continued support! It means a lot to the whole team!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Customer Service

Item I bought was too small , no issues with returning it and reordering. Customer Service was great . Would definitely recommend and will be buying in the future from this company.

28 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Hi Maggie. Thank you for your review. We're glad the return and reorder process was smooth and that we were able to help. We really appreciate your recommendation and look forward to your next order!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely fantastic customer service

Absolutely fantastic customer service, they were so quick to come back to any questions I had about my order, and the hoodie is brilliant quality, really heavy fabric and the stitching is perfect. Definitely a 5 star company.

22 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Art Of

Svar från Art Of

Thank you so much for leaving a review. We're really pleased that you're happy with our customer service and the hoodie!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer