Your Money Claim Omdömen 

706
•
TrustScore 3.5 av 5

3,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy to deal with simple forms in beginning and considering I had lots of previous addresses and maiden name they managed to track down PpI on previous loans . Although took some time they kept m... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sent required information several times , yet they kept saying it was not received , in the end I gave up with any claims ....had nothing but harassment and threats for years since then ...disgusting... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrendous.!!!! Never received terms and conditions in claims pack and blindly sent application.I was constantly asked for more information even though I had no more ...and because they made no money... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Contacted my Money Claim on the pff chance of recovering some PPI. Even though it was delayed re covid, was amazed that I recently received a 4 figure sum going back to 1992 to 1996 period. Thats 28 y... Se mer

Företagsinformation

  1. Juridiska tjänster

Informationen kommer från olika externa källor

Your Money Claim are the industry experts, dealing with thousands and recovering millions. Mis-sold PPI claims and mis-sold Packaged Bank Account claims. Your Money Claim will never cold call.


Kontaktuppgifter

3,4

Medel

TrustScore 3.5 av 5

706 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,4

Alla omdömen

(706)

5 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

PPI Refund

Service was excellent and always felt I knew where PPI refund claim had got to.

Original messages seemed to be generated by computer rather than by an individual. It would have been nice to have a particular person as a point of contact but I cannot criticize the whole service.

18 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We received an excellent service

We received an excellent service. We were kept informed, the whole way through Our claim. They were always available to answer any questions. I couldn’t rate them any higher - first class!

11 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointed

I do not feel that you even attempted to collect PPI from Santander. You are not telling me that they only owed £16 on a £24,000 loan and a hire purchase of £1993. I am extremely disappointed that you allowed Santander to get away with this and that you didn’t even challenge them. I certainly will not recommend your company.

10 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Your Money Claim

Svar från Your Money Claim

Thank you for your email.

You asked us to look into two separate lenders.

The £24,000 loan you state was confirmed to have not had PPI added to it, so for obvious reasons there could not be any PPI compensation if there was no PPI sold.

You were advised of this via email and SMS text message on 14th June 2019 and raised no concerns about this at the time.

The offer you have received is related to a charge card account, which is a form of rolling credit.

On such agreements PPI is charged at a percentage of the balance each month, meaning if there is no balance there would be no PPI charged.

As you generally ran the credit facility without a balance, or cleared the balance each month, you were very rarely charged any PPI premiums and when you did the charges were very small.

Therefore, having only been charged £6.50 in PPI premiums on the card, we would consider the offer of compensation, which has been calculated in accordance with regulatory guidelines, is fair.

Indeed, the offer of compensation is 250% of what you actually paid in PPI premiums.

We are unsure what level of compensation you would expect having only paid £6.50 in PPI.

Should you wish to challenge the offer of compensation you are able to do so, but as it has been calculated correctly and fairly we would not consider there to be any reasonable or lawful reason why you would be due any more compensation based on the clear facts.

We encourage customers to read and understand information, updates and correspondence that is sent to them, and to contact us if they are unsure about anything.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent

Easy to deal with simple forms in beginning and considering I had lots of previous addresses and maiden name they managed to track down PpI on previous loans .

Although took some time they kept me up to date and it wasn’t their fault as due to banks being undated . Would never have bothered so not bonus !

6 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

In the beginning I had too phone up…

In the beginning I had too phone up about the claim all the time and it took over a year but they were very quick to ask for there money

27 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Your Money Claim

Svar från Your Money Claim

Thank you for your review.

When you completed your claim pack you were unable to provide any evidence that you had been sold PPI, and nor were you able to supply any account numbers.

This is not uncommon, given the potential passage of time since customers took out their credit agreements.

However, as this was the case, we have a regulatory obligation to make every effort to establish whether or not you had been sold PPI on your credit agreement(s) prior to then building a case for compensation.

We obtained confirmation that you had been sold PPI in January 2019 and advised you of this.

With the evidence to hand we built a solid case for you to be compensation, and requested that you supply a letter of authority in order to allow us to submit the case to the bank.

We chased the bank regarding matters shortly thereafter, and the bank claimed it had not received the case.

You were advised of this and we sent out another letter of authority to you, which was received in late March, and your case was submitted on the following day via recorded delivery, which was signed for by the bank.

We again chased the bank regarding matters, who again stated it had not received the case.

We responded to the bank, making it aware that it had signed for the case. Again, you were advised of this.

The bank, now knowing it had signed for the case, broke its usual protocol by requesting the case via email, which was sent to them on the same day.

In the lead up to the PPI deadline banks received an unprecedented surge in complaints, resulting in huge backlogs, which they are still suffering from even now.

We accept there have been delays and repeat requests in this case, but I trust the above explanation will serve to show that all delays and issues were as a result of errors, delays and poor processing by your bank.

Nevertheless, the case that was built and submitted by us, on your behalf, resulted in an offer of compensation which included additional interest up to and beyond the date of the compensation award, thus.

You were kept updated throughout via regular emails and SMS text messages.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is the third review I have written…

This is the third review I have written for Your money claim . I started with 5 stars then deleted my review and gave a 1 star as my cheque was returned . This turned out to be a simple error but as you can imagine I was not happy. I received a phone call the following day by the company director who was very apologetic and he guaranteed me my money would be in the bank within the hour which it was . I really expected a phone call but I was shocked that the director of a company like this would take the time to contact me himself for this reason alone I think they deserve more than 5 stars . Well done

21 maj 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

too many times asked for update docs

too many times asked for update docs
also too slow

30 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Your Money Claim

Svar från Your Money Claim

Thank you for your review.

When you entered into the terms of engagement, you agreed to provide documents or information requested within a timely manner.

We asked that you complete a short questionnaire by clicking on a link within an email and SMS text message we sent to you. This questionnaire would assist in determining whether you had a potential case. The questionnaire generally takes 1-2 minutes to complete.

We then sent a total of SIXTY FOUR REMINDERS over a period of SEVEN MONTHS before you completed the questionnaire.

As you took this long we then had to obtain a new letter of authority from you as the initial one would have been considered to have expired by your bank.

We built and filed your case, which resulted in a successful offer of compensation within six weeks of it being received by your bank, which is less than the eight weeks your bank had to investigate this type of claim.

There have been no delays caused by us.

Likewise, there were no delays caused by your bank.

The only delays were caused by you.

Nevertheless, we trust you are satisfied with the 100% success, which would have been with you much sooner had you completed the short questionnaire in the 1-2 minutes expected, rather than the seven months it took.

We encourage customers to read and understand information and messages that are sent to them, and to contact the office if they are unsure about anything.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top job.

These claims are long drawn out affairs ..but top job they have done in persevering with it ,with some success ..many thanks

26 mars 2020
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer