Whirlpool Danmark Omdömen 1 665

TrustScore 1.5 av 5

1,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Værste fryseskab vi købte for 5 år siden, står nu bare og bipper uden at starte alle lamper lyser. Ingen af knapper virker så ingen kontakt til fryseren overhovedet. Har prøvet alt, taget stikket ud o... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har haft teknikker besøg på en tørretumbler, som meldte fejl. Teknikker kom uden for aftalt tid og kørte uden funktionsafprøvning på maskinen. Maskinen meldte stadig fejl. Tog kontakt til Whirlpool,... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Fejlen blev fundet og udbedret ved andet besøg efter 3 uger over julen. Men hvis montøren havde haft et manometer med til at kontrollere vandtrykket til opvaskemaskinen, kunne fejlen have været fundet... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Købte opvaskemaskine i april 2024, Har stået i en opvarmet garage indtil september 2025 hvor den blev installeret i vores nybyggede sommerhus. Er kun blevet brugt i weekenderne siden. Går i stykker... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

1,5

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Find et andet firma

Find et andet firma Har købt de første 50 stk hårdehvidevarer fra den her koncern. Får Rep en opvaskemaskine og det koster det samme som en ny. Men det var en god maskine derfor valgte vi at få den Rep. 3. 1/2 måned skete samme fejl igen. Men så siger de at når vi en maskine bliver repareret er der kun 3 mdr garanti. Det er 100 % sidste gang vi handler derfra. Elendig service.

5 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Elendig service efter at have købt…

Elendig service efter at have købt Vaskemaskine & Tørretumbler kombi som ikke har virket siden vi har købt allerede første dag.

Allerede nu virker maskinen heller ikke.

Der har været endel teknikker , og konstateret at vi skulle have kredit. Hvilket heller ikke blev til noget.
Aner ikke hvad jeg sskal gøre om det er Forbrugererådet eller kontakte Elgiganten.

4 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Købte aldrig en WHIRLPOOL

Købte en
WHIRLPOOL WRUC 3C32 OPVASKEMASKINE (pris ca 4000 kr).
Den gk i stykker 6 dage efter 2års garanti udløbet. Vi er en husstand på 2 personer så man skulle vel mene, den kan holde længere. Power vaskede hænderne og sendte os videre til WHIRLPOOL. De er meget sværere at kommunikere med.
Nu er der gået en måned og næste intet er sket. Vi har haft besøg af en montør som kunne fortælle os at maskinen ikke virker. 🤣😂 ( det var jo det vi skrev til dem)
Vi vil aldrig mere købe Whirlpool.

23 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Elendig service

Elendig service. Vanskeligt at booke service og ovenikøbet når Ikea har bedt en ringe og givet et nummer. Hvorfor har I ikke styr på en samarbejdsaftale med IKEA? Jeres online booking virker heller ikke.

13 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Køb aldrig et produkt fra Whirlpool.

Køb aldrig et produkt fra Whirlpool.
Vores ovn har aldrig, og aldrig er absolut aldrig passet i temperatur.
Ved garanti eftersyn, fik vi bare en sludder for en sladder, om opvarmningstid og tolerancer.
Nu er garantien ophørt og der tilbydes montør besøg til 1795, vel at mærke uden reparation.
Godaw mand økseskaft

16 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bondefangeri

Jeg bestilte rep af mit køleskab.
Jeg måtte vente 14 dage før jeg kunne få en teknikker ud, så kom han kiggede sagde der skulle bestilles en kompressor, der gik endnu 14 dage før den kunne installeres. Dagen oprandt manden kom alt blev installeret, men virkede stadig ikke.
Jeg ringer ind og efter en uge får jeg dt vide det de ikke kan reparere mit skab. På trods af at ingen har kigget på det siden de sagde dt nu virker det.
Jeg har købt et nyt skab og nu vil jeg naturligvis gerne have mine penge tilbage idet opgaven ikke er udført.
Den rare mand jeg er i kontakt med hos kundeservice har lovet i 3 uger nu at mine penge skulle være på vej nu intet er sket.
Min teori er at man er bevidst langsom og dårlig til opgaverne i håb om at folk opgiver deres tilgodehavende.
Jeg vil på det kraftigste anbefale folk ikke at bestille ydelser eller reparationer her.

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Virkelig dårlig kundeservice

Virkelig dårlig kundeservice. Manden jeg talte med var så ubehøvlet, at jeg blev nødt til at konfrontere ham med det, hvilket jeg normalt aldrig gør. Han talte ned til mig og var slet ikke hjælpsom. Han lovede endda at sende mig en mail for at komme videre i processen, men den fik jeg heller aldrig - det er 3 timer siden. Virkelig ringe og vil aldrig vælge Whirlpool igen eller anbefale det til nogen. Et er, at man køber et produkt, noget andet er at man får den hjælp når produktet ikke virker, og her fejler Whirlpool virkelig. Det er uacceptabelt.

23 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Har haft Whirlpool vaskemaskine for 12…

Har haft Whirlpool vaskemaskine for 12 år siden. (Uden problemer). Står og skal købe ny igen nu...
Men, godt jeg lige fik læst Trustpilot her.. s å mange klager kan simpelthen ikke være fejl fra kundens egen side. Jeg ved ikke om Whirlpool har ændret produktionssted i Europa over årene der er gået, så kvaliteten evt er blevet dårligere.. (i usa er de kæmpe store, så tænker kvaliteten er ok der).
Men ud fra trustmeldingerne her + det at Whirlpool ikke engang melder tilbage i en beklagelse.. Kan det kun blive et nej tak.
Ærgerligt, vi havde ellers fundet vores produkter
Den ene 🌟 bliver givet ud fra deres ligegyldighed.

27 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Virkelig god Kundeservice og service

Virkelig god Kundeservice og service
Jeg har købt et opvaskmaskine sidste år og låget kunne ikke lukkes ordentligt. Jeg købte det igennem Elgiganten men mærket er Whirlpool. Jeg vil stærk anbefale det. De reagerer på problemet med det samme og processen foregår uden problemer som de ellers de fleste mærker skaber

31 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jeg vil ønske man kunne give 0…

Jeg vil ønske man kunne give 0 stjernen. DERES fordærdelige OPVASKEMASKINER gør alt servicet beskidt istedetfor rent. Deres medarbejder Kristof er helt henne i vejret og total uansvarlig og kaster alt ansvaret væk fra dem, og vil samtidig ikke hjælpe. Han er det mest inkompetente menneske jeg har snakket med. Det er det værste skrammel. Jeg har haft tekniker ude flere gange og min sag har kørt i 1 år nu. De vil ikke tage ansvar, og siger nu at der ikke er noget galt med deres forbandet produkt. Jeg købte den igennem ikea, og ikea vil ikke tage ansvar. KRISTOF ER DEN VÆRSTE. Det samme er deres forfærdelige produkt. De har spildt min penge, og vigtigst af alt min tid! Jeg har ikke tal på hvor mange gange jag har måtte sidde med en skrubbe og skrubbe alt service rent igen! Køber aldrig noget fra dem mere. Jeg er bogstaveligt talt rystet over den her oplevelse. Efter så meget tålmodighed, og løfter om at ringe tilbage, som de aldrig gør, så kommer de med den konklusion??? Fuldstændig uforstående.

25 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Jeg har købt en opvaskemaskine i Ikea…

Jeg har købt en opvaskemaskine i Ikea…
Jeg har købt en opvaskemaskine i Ikea som er et produkt under whirlpool. Den har 5 års garanti. Jeg har åbenbart været så uheldig for jeg har hvert år siden købet haft serviceteknikere ude og lave maskinen fordi den bliver ved med at melde fejl. Dvs. Jeg har haft besøg 8-10 gange for at udbedre fejlene. I stedet for at give mig en ny maskine, skal jeg så nu endnu engang have et service besøg - det koster langt mere at sende service på den maskine end at give mig en ny.
Aldrig om jeg køber fra det firma igen med alle de problemer der er - så et godt råd hold jer væk fra whirlpools produkter - de løser problemet kortvarigt og vil hellere belemre folk med alle deres service besøg.

20 februari 2025
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer