Bestilte online. Blev kontaktet af butikken da en af varerne ikke var hjemme og ville tage ekstra tid at skaffe. Fik skiftet til alternativ vare og fik afsendt samme dag. Meget fin service og f... Se mer
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det här tycker kunderna
Jeg kommer ikke igen. Jeg købte et fuglebur og en undulat, som viste sig at have for stor tremmeafstand til undulat. Da jeg fandt ud af det, stod jeg med en ny fugl og måtte nærmest i p... Se mer
Företaget har svarat
Købte et akvarie med en pumpe der begyndte at larme rigtigt højt efter et par dage. Tropeland mente ikke den larmede da jeg var ude ved dem, med pumpen. Har skrevet til producenten Aqua medic der sige... Se mer
Företaget har svarat
Har efterhånden været rigtigt mange gange forbi Tropeland. Køre hellere end gerne den længere tur derop, personalet er helt fantastisk og ved meget om dyr/fisk og er altid i godt humør. Priserne... Se mer
Företagsinformation
Kontaktuppgifter
Dagmar Centret 4, 8660, Skanderborg, Danmark
- 86570727
- info@tropeland.dk
- www.tropeland.dk
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Har besvarat 25 % av sina negativa omdömen
Svarar vanligtvis inom 24 timmar
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Jeg kommer ikke igen.
Jeg kommer ikke igen.
Jeg købte et fuglebur og en undulat, som viste sig at have for stor tremmeafstand til undulat. Da jeg fandt ud af det, stod jeg med en ny fugl og måtte nærmest i panik ud og købe et korrekt bur et andet sted, så fuglen kunne sidde sikkert.
Da jeg kom tilbage til butikken med buret, blev jeg ikke mødt med forståelse, men med en nedladende og ubehagelig attitude. Jeg forklarede, at jeg ikke vidste hvad der var rigtigt og forkert, og at jeg derfor havde søgt råd om tremmeafstand til undulater.
Det blev der grinet af. Chefen grinede af, at jeg havde brugt ChatGPT, og kommenterede noget i retning af, at hvis man spurgte på den måde, ville halvdelen af deres dyr ikke være korrekt behandlet.
Det synes jeg er en meget bekymrende udtalelse fra en butik, der sælger levende dyr.
Jeg fik mine penge tilbage, men jeg følte mig talt ned til og til grin, selvom jeg kun forsøgte at gøre det rigtige for en fugl.
Min oplevelse er, at servicen er fin, når man køber noget, men noget helt andet når man kommer tilbage med en reel bekymring.
Jeg kommer ikke til at handle der igen.

Svar från Tropeland
God service ved online bestilling
Bestilte online.
Blev kontaktet af butikken da en af varerne ikke var hjemme og ville tage ekstra tid at skaffe.
Fik skiftet til alternativ vare og fik afsendt samme dag.
Meget fin service og fleksibilitet.
Jeg vil ikke anbefale nogle at handle…
Jeg vil ikke anbefale nogle at handle dette sted og slet ikke at købe deres “Danmarks billigste starterakvarium”. Det første de siger når man skal henter akvariet er at pumpen ikke kan bruges, så man skal købe en deres pumper til næsten samme pris som akvariet… Nogle dage efter ville jeg så returnere det, og allerede her virkede damen ved kassen mistroisk og mente at der manglede nogle skruer, selvom jeg ikke havde pakket noget op. Pakken var i forvejen pakket op da vi hentede den, så det må være fra tidligere at det manglede.. De var ikke meget for at give mine penge tilbage, og ville først kun tilbyde tilgodebevis til deres butik. Damen skulle til at spørge lederen om de ville give mig pengene retur, selvom der er 14 dages returret, så jeg skulle insistere på at jeg havde ret til at få pengene retur.
Hævet penge men endnu ej sendt varen!
Der er nu gået en uge siden jeg fik bekræftelse på min bestilling fra Tropeland.dk. De har allerede trukket pengene fra min konto, men hverken jeg eller post nord har i skrivende stund endnu set skyggen af min ordre.
Der står biksen ligger i Århus, og selv bor jeg på Sjælland.. Der burde ej gå mere end tre dage fra der sendes en odrebekræftelse til kunden, til at man har modtaget varen, når det er indenfor DK.
Oven i hatten ignorerer de blot ens henvendelse, når man skriver og spørger hvor ens pakke blir af.
Det er sku ikke i orden!
Alene pga. overstående er det første og sidste gang jeg handler hos Tropeland.dk, og vol fraråde enhver anden at handle hos dem!
rigtig god butik jeg købte en akvarie det havde alt de sagde
rigtig god butik jeg købte en akvarie til 300 på tilbud kom efter 5 dage perfekt
En dejlig butik at komme i
En dejlig butik at komme i. De ved hvad de snakker om og man får den bedste vejledning. Og så har de altid det man kommer efter. En klar anbefaling herfra.
Venlig hilsen
Finn Klitgaard.
jeg forstår ikke at man kan behandle…
jeg forstår ikke at man kan behandle mennesker så dårligt
25 dage om at levere en død plante og så elendig service
Min oplevelse med deres webshop har været under al kritik fra start til slut. I den fysiske meget rodet butik plejer de at være flinke, men online aner de tydeligvis ikke, hvad de laver.
Forløbet har været præget af tre store fejl:
De sender først pakken forkert til Brande uden at give mig besked. Det opdager de først, da jeg selv må rykke dem efter en uge, hvor intet sker.
Da pakken endelig skal gensendes, bliver jeg lovet, at den sendes d. 29. for at undgå, at den ender på en terminal over nytåret. Det var en løgn. Jeg kan se, at de opretter label d. 29., men venter flere dage med at indlevere pakken. Resultatet? Den ligger og fryser på en terminal hele nytåret over alligevel – præcis det, de lovede ikke ville ske.
De sender levende planter afsted om vinteren uden beskyttelse. Jeg modtager en død, slatten plante, der er 4 grader kold. De andre planter ligner noget, der er blevet spillet fodbold med.
Jeg har fået pengene retur for den døde plante, men jeg havde forventet bare en lille smule ekstra kompensation eller et "plaster på såret" for den elendige behandling og ventetiden på næsten en måned. At man bare refunderer beløbet og siger "beklager", når man har syltet en ordre så groft, er simpelthen for ringe service.
Verdens bedste dyrehandel
Elendig service…
Købte et akvarie med en pumpe der begyndte at larme rigtigt højt efter et par dage. Tropeland mente ikke den larmede da jeg var ude ved dem, med pumpen. Har skrevet til producenten Aqua medic der siger at pumpen skal være lydløs, men vil have forhandlerne til at returnere defekte vare. Jeg står derfor med en ubrugelig pumpe jeg ikke kan få byttet.

Svar från Tropeland
God service
De er rigtig venlig der og ved stortset det hele er kun tilfreds
Deres online levering og forsendelse…
Deres online levering og forsendelse bør opgraderes.
Købte fredag, pakkelabel printet tirsdag og er endnu ikke overleveret til PostNord torsdag.
Også selvom pengene er trukket fra min konto, hvor pakken ikke er overleveret til fragt endnu.
Forbrugerrådet:
Nej, en webshop må som udgangspunkt ikke trække penge fra din konto, før varen er afsendt fra lager og udleveret til fragtfirma.
Min absolutte favorit dyrehandel
Min absolutte favorit dyrehandel. Ekstrem høj viden og specielle fisk andre ikke har. Vigtigst af alt er deres service! Og så er de bare gode til at gøre det hyggeligt og venskabeligt at besøge dem. De husker mit navn og kender min humor - "Er det nu dig igen" siger de :) Og smiler, og det synes jeg gør det fantastisk at være der. Man kan sagtens mærke en stor kærlighed til hobbyen indenfor kæledyr og fisk. Kæmpe stor anbefaling herfra!
Jeg er altså ret så sikker på
Jeg er altså ret så sikker på, at den hvide marsvine unge hos jer har skab.
Er de ikke tjekkede før salg?

Svar från Tropeland
En sjældenhed...
En sjældenhed...
Det er ikke ofte, at man møder så god kundeservice som hos Tropeland. Jeg havde besluttet mig for at starte op med saltvandsakvarie, og henvendte mig til Tropeland. Der var næsten ingen grænser for, hvor meget viden og gode råd, jeg fik med mig der fra. Og ikke mindst, så havde ekspedienten en fantastisk humor.
Havde der være mulighed for 6 stjerner, så havde i fået det.
Tusind tak for handlen og den store hjælp
Mega mange fisk.
Vores første besøg og ikke den sidste.
Super god hjælp og rådgivning om fiskene.
Et besøg vær.
Fantastisk service
Fantastisk service! Altid meget hjælpsomme med gode råd. Jeg har været kunde i mange år og vil til enhver tid anbefale dem til andre.
Virkelig god service!
Købte nogle fisk til at blive leveret fordi jeg bor langt væk og det gik fint jeg fik alle fisk jeg havde bestilt det eneste problem var at de stiphodon ornatus jeg havde ordret havde de ikke hjemme lige der så det to lige lidt længere tid men jeg fik skrevet frem og tilbage via mail og fik alt det Info jeg spurgte om en dag eller nogle timer senere
Rigtig gode oplevelser
Jeg har handlet en del gange hos Tropeland og hver gang fået en rigtig god service, god kvalitet af både fisk, foder og planter, og det hele gør oplevelsen rigtig god. Jeg handler her gerne igen næste gang.

Svar från Tropeland
Detta är Trustpilot
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.







